| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 28.03.2010 21:41 Post subject: |
|
|
| quarterback wrote: | | Iziba Jaja wrote: |
Kanskje fordi han spiller futsal cup i helgene og er sliten....... (Noe han faktisk gjorde senest sist helg før Start kampen) |
Jeg håper dette var ironisk, ellers begynner jeg å lure på vurderings- og prioriteringsevnene til fyren |
Nope, spilte selv mot Ã…sen og Sellin sist helg i fokushallen. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 28.03.2010 21:43 Post subject: |
|
|
| Dere som er så imponert av Hareides blendende angrepsfotball får bare konvertere. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 28.03.2010 21:45 Post subject: |
|
|
| Jeg er ikke begeistret for Hareide sin fotball. Men jeg foreslår at du konverterer til Ham-Kam, den klubben vil passe deg Kristobal. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.03.2010 21:48 Post subject: |
|
|
| longines wrote: |
Det er ganske skummelt å tenke på at ledelsen tilbudte Hamren en 5 års kontrakt. Tenk det dere! 5 år med denne angrepsfotballen |
Heller Eggen i 2 år og udugelige assistenter i 3 år, enn langballer i 5 år. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
| Forøvrig må jeg le av Andresen sine forsøk på å insistere på at Vålerenga spiller så fin fotball. I vinter har de jaggu sendt Dos Santos til en spydkaster for å trene på innkast. Og alle innkast på motstanderens banehalvdel blir kastet inn til en saueflokk i motstanderens 16 meter. Hvis Vålerenga liksom har blitt det offensive og underholdene alibiet i Tippeligaen, så er det jaggu stusselig. |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
|
|
| Vi har alle våre kjepphester. Noen synes Hamréns RBK er forbilledlig og en fryd for øyne, hjerte og sjel. Noen mener fotball ikke handler om underholdning, og at å ruge fram en 1-0 seier er det nærmeste man kommer en orgasme på fotballbanen. Andre mener fotball også handler om å begeistre publikum gjennom offensivitet, og at mannen som ønsket seg bort nå faktisk kan få lov til det - og det litt før tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
|
|
| Hvorfor det? Jeg tror verken Kamma tar seriegull eller er i stand til å score 80-90 seriemål på en sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
|
|
| Abjoern, en av de mest högljudda nostalgi-apostlerna skröt i går av Viking då jag efterlyste lag som spelar fin anfallsfotboll i tippeligan. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.03.2010 21:49 Post subject: |
|
|
| Greit nok at dette ikke var en feit forestilling fra vår side, men vi var bedre enn Vålerengen og spillernes innstilling var fin. Vil trekke frem stopperne, Skjelbred og Prica som våre beste. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 28.03.2010 21:54 Post subject: |
|
|
| Och fotbollsplanen har väldig stor betydelse för kvaliten under vårmatcherna. Jag såg en elendig match mellan Gais och Malmö FF på Gamla Ullevis potatisåker. En vecka efter spelade Malmö FF en lysande match på Malmö stadions strökne golfplan. Skandinaviens absolut bästa gräsplan. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 28.03.2010 21:55 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | Dette handler om langt mer enn en dårlig bane. Vi har jo drevet med mye av det vi gjorde i dag over lang tid, forskjellen er at vi i dag ikke fikk noe mål. At rbk.no, Hamren og spillerene kommer til å legge all skyld på banen, er jo ikke noen bombe. Det finnes alltid en unnskyldning. Dårlig gressbane, dårlig kunstgressbane, tidlig på sesongen, sent på sesongen (slitne spillere), hardt kampprogram osv osv. Fakta er at laget ikke klarer å spille ordentlig angrepsfotball. Og hvis vi har planer om å kvalifisere oss til CL, så bør vi få inn Nils Arne Eggen så fort som mulig. For det tar nok ikke 5 minutter og få denne gjengen som har spilt antifotball i 2 år til å spille teknisk angrepsfotball.
Det er ganske skummelt å tenke på at ledelsen tilbudte Hamren en 5 års kontrakt. Tenk det dere! 5 år med denne angrepsfotballen  |
Jeg må nok si meg enig. Det blir ikke noe Europa med det spillet her, det er dønn sikkert. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 28.03.2010 21:56 Post subject: |
|
|
| Vaalerenga ble nok mer preget av gressmatta. De har tekniske elegante spillere som ikke liker dette. Vi har litt mer fysisk robuste spillere. Greit resultat egentlig. Uavgjort borte mot Enga er ikke daarlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
| kristobal wrote: | | Dere som er så imponert av Hareides blendende angrepsfotball får bare konvertere. |
Og du som er så imponert over Hamrens blendende angrepsspill har vel kost deg glugg ihjel i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
|
|
| kristobal wrote: | | Hvorfor det? Jeg tror verken Kamma tar seriegull eller er i stand til å score 80-90 seriemål på en sesong. |
Det er ikke Rosenborg slik man spiller nå heller. Man er ikke i nærheten engang. Gleder meg til å se unnskyldingene når vi ryker ut for Levadia, Debrecen eller Aktobe i CL-kvalikken. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 28.03.2010 21:57 Post subject: |
|
|
| Jag tror på topp 30 - kanske topp 25. Och med Eggen topp 10. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 28.03.2010 22:00 Post subject: |
|
|
| abikom wrote: | | Vaalerenga ble nok mer preget av gressmatta. De har tekniske elegante spillere som ikke liker dette. Vi har litt mer fysisk robuste spillere. Greit resultat egentlig. Uavgjort borte mot Enga er ikke daarlig. |
Ja det var synd att vi inte fick se de tekniska eleganta VIF-spelarna i full utfoldelse. |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 28.03.2010 22:00 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Jag tror på topp 30 - kanske topp 25. Och med Eggen topp 10. |
Jammen da har du jo endelig skjønt det da  _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
Vat69 Junior
|
Posted: 28.03.2010 22:01 Post subject: |
|
|
Db.no: «Moa» var en konstant trussel for Rosenborg-forsvaret... hehehe.. Makan te oppskrytt spiller... _________________ I'm tired of hearing about money, money, money, money, money. I just want to play the game, drink Pepsi, wear Reebok.
Shaquille O'Neal |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 28.03.2010 22:01 Post subject: |
|
|
| Jeg tror ikke noen synes RBK har vært forbilledlig, men det vi holdt på med før han kom var lenger unna det. Dessverre er det ikke gjort i en fei å bli forbilledlig. Eggen brukte mange år og var ikke det på slutten igjen. Vi vinner serien, scorer mange mål, spiller godt i forsvar, men mangler en del på kreativt angrepsspill. I sum er det mye bra i mine øyne. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 28.03.2010 22:02 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | kristobal wrote: | | Dere som er så imponert av Hareides blendende angrepsfotball får bare konvertere. |
Og du som er så imponert over Hamrens blendende angrepsspill har vel kost deg glugg ihjel i kveld. |
Jag är ute efter en kick genom att se fantastisk angrepsfotball i tippeligan. Kan någon hjälpa mig och säga vilka lag jag skall titta på. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 28.03.2010 22:02 Post subject: |
|
|
| Svar meg på dette Kristobal. Går utvikling i angrepspillet fremover? |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 28.03.2010 22:08 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Hedon wrote: | | kristobal wrote: | | Dere som er så imponert av Hareides blendende angrepsfotball får bare konvertere. |
Jag är ute efter en kick genom att se fantastisk angrepsfotball i tippeligan. Kan någon hjälpa mig och säga vilka lag jag skall titta på. |
Prøv å skaff deg opptak av RBK-kamper fra tidligere sesonger. Der har du mye å glede deg til.  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 28.03.2010 22:11 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | kristobal wrote: | | Hvorfor det? Jeg tror verken Kamma tar seriegull eller er i stand til å score 80-90 seriemål på en sesong. |
Det er ikke Rosenborg slik man spiller nå heller. Man er ikke i nærheten engang. Gleder meg til å se unnskyldingene når vi ryker ut for Levadia, Debrecen eller Aktobe i CL-kvalikken. | Nå var det ikke så mye som tydet på mesterliga etter en håndfull vårkamper på 90-tallet heller alltid. Vi møter antakelig lag ala Brøndby, NAC og Djurgården i kvalen, som vi godt kan slå slik vi også klarte under Eggen de siste åra da vi holdt på å rote det skikkelig til borte mot svake Inter Bratislava. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 28.03.2010 22:13 Post subject: |
|
|
| Jag försöker att hålla mig till nuet. Jag har ingen lust att sätta mig i en tidsmaskin och hoppa tio år tillbaka i historien för att uppleva god anfallsfotboll i tippeligan. Det överlåter jag till nostalgikerna och dom är det många av i Trondheim och i Norrköping (de längtar tillbaka till Gunnar Nordahls tid på 1940-talet). |
|
| Back to top |
|
 |
Vif-Oslo Junior
|
Posted: 28.03.2010 22:13 Post subject: |
|
|
Takk for en fair kamp.
Banedekket må nok ta mye av skylda for kvaliteten.
Med mine Engaøyne var rbk sine beste Stadsgaard,Annan og Skjelbred.
På tribunen var rbk tamme, så pendelen har kanskje svingt tilbake til hovedstaden  |
|
| Back to top |
|
 |
|