View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.03.2010 15:57 Post subject: |
|
|
Ønsket lag for min del borte mot Vålerenga:
Ørlund
Lustig Lago Stadsgaard Dorsin
Annan Demidov
Moldskred Iversen Olsen
Prica
|
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 23.03.2010 16:43 Post subject: |
|
|
Helt enig Keenoir, eventuelt Åsen sammen med Annan, og Demidov med Stadsgaard i forsvaret. Jeg føler meg fortsatt litt usikker på Lago etter opptredene hans i treningskampene i år. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.03.2010 16:47 Post subject: |
|
|
Forsåvidt usikker på Stadsgaard også..
Demidov/Wangberg kunne kanskje vært noe, men så er det viktig med tillitt til de faste også. Ikke lett å legge defensiv kabal om dagen, med unntak av Annan, selvsagt. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 23.03.2010 17:21 Post subject: |
|
|
Ned med Demidov (selv om forsvaret var helt ræva sist kamp gir jeg de en sjanse til) og inn med PCS på sentral med Annan. Da kan han være den kreative typen vi trenger på midten der. I tillegg har han en meget god løpskraft som vi trenger for å fylle på inne i boksen. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 23.03.2010 17:38 Post subject: |
|
|
Ønsket lag:
Ørlund
Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin
Annan
Skjelbred - Winsnes/Traorè
Iversen
Moldskred - Prica
Forventet lag:
Ørlund
Annan - Winsnes
SKjelbred - Iversen - Moldskred
Prica |
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 23.03.2010 17:47 Post subject: |
|
|
Hvorfor kan vi ikke spille slik?
Ørlund
Lustig Demidov Stadsgaard Dorsin
Annan Winsnes
Skjelbred Moldskred
Prica Iversen
Altså 4-2-2-2 hvor de nederste 2'erne fungerer som defensive og de nest øverste som offansive? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.03.2010 18:01 Post subject: |
|
|
Det er jo slik vi har forsøkt flere ganger og hver gang har det blitt problem med Winsnes - Annan. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 23.03.2010 18:03 Post subject: |
|
|
Øh, det er jo sånn vi spiller. Oppfatter du Iversen som en midtbanespiller?
Jeg tror at egenskapene til omdiskuterte Lago kommer litt til syne nå når han ikke spiller, til tross for at Demidov i seg selv har vært best av stopperne i to kamper, så er det noe med samspillet Demi/Kris som ikke sitter så godt som Kris/Lago. Siden jeg mener vi trenger farta til Kris, så flytter jeg på Demidov, som istedet får lov til å erstatte formsvake Winsnes. Lago er alltid best i tellende kamper uansett.
Iversen gjorde en bra kamp sist, men med hans treningsgrunnlag tror jeg, erfaringsmessig, at det neppe betyr at han spiller bra neste kamp også. Impact sub. Satser heller på Skjelbred i midten, for å vinne tilbake midtbanen, og to hurtige kanter mot Vålerengas shaky defensiv.
Prica, Örlund, Lustig, Dorsin og Annan er udiskutable.
Ønsket lag mot Vålerenga:
Örlund
Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin
Annan - Demidov
Moldskred - Skjelbred - Olsen
Prica
Antatt lag:
samme som sist. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 23.03.2010 21:00 Post subject: |
|
|
Mange osloboere her som skal på kamp?
Synd at denne kommer så tidlig i år..
Uansett, ønsket lag:
----------------------Örlund
--------------- Skjelbred - Annan - Traorè
Moldskred
--------------------Prica - Iversen
....
Vi spiller da ikke 4-2-2-2.. til det er Iversen for lite spiss, Skjelbred for defensiv og for bred og Olsen for mye ving, selv om det ikke er rare forskjellene.. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 23.03.2010 21:16 Post subject: |
|
|
Er i England da så går glipp av den desverre. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 23.03.2010 21:34 Post subject: |
|
|
Som Akershus-innbygger er jeg da endelig klar for årets første kamp med Kjernen! Ser frem til kanonstemning og bra oppmøte selv om kampens dato kanskje ikke tilsier dette.
Tror vi får det tøft mot Vålerenga, spesielt hvis forsvaret fortsetter sånn de har gjort til nå. Det er mange hurtige spillere i engas stall, som gjør det ekstremt viktig og klare å holde offsidelinja.
Ellers håper jeg på en reprise fra Ullevaal-kampen i fjord! |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 23.03.2010 21:37 Post subject: |
|
|
Vi kommer til å få kjørt oss mot Mohammed Fellah og Mohammed Abdellaoue..
Jeg håper virkelig Lago har funnet tilbake til formen og lagoppstillingen, for det trenger vi virkelig! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 23.03.2010 22:41 Post subject: |
|
|
Jeg skal på kamp.
Ønsket lag:
Örlund
Lustig Stadsgaard Wangberg/Demidov Dorsin
Annan Skjelbred
Moldskred Iversen Olsen
Prica |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 24.03.2010 00:55 Post subject: |
|
|
Seriøst de som mener at vi bør starte med Åsen og Wangberg på banen kan ikke ønske særlig gode resultater mot Vif. Selv om flere av de faste gjorde en svak kamp mot Start så har de over tid og i betydningsfulle kamper vist at de duger. Å spille noen gode treningskamper på vinteren er noe helt annet enn å gjøre gode kamper igjennom en hel fjorårssesong.
Derfor syns jeg det blir rart at Hamren hiver tre unggutter utpå samtidig mot Start. At vi ikke hadde spillere på benken som beviselig er god nok til å snu en kamp er bekymringsfullt. Ungguttene bør i første omgang kastes inn på en medgangsbølge selv om det selvsag finnes unntak.
Hvofor ikke hive innpå noen ballgutter og. Skjelbred var jo kjempedårlig! (men Skjelbred var dårlig på vårparten ifjor og. Og ble jo temmelig god utover sesongen) _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.03.2010 00:59 Post subject: |
|
|
Er dem god nok så er det ingen grunn til å ikke bruke dem. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.03.2010 02:22 Post subject: |
|
|
Fasit:
Örlund
Lustig
Lago
Stadsgaard
Dorsin
Annan
Demidov
Moldskred
Iversen
Olsen
Prica _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 24.03.2010 09:11 Post subject: |
|
|
Et eller annet skjedde nok med formen til min mann Lago. Men tilbake i form er han nok god nok for laget.
Kanskje Demidov allikevel skal settes opp med Annan?
Slik formen på troppen ser ut pr. dato blir oppstillingen:
Lustig Stadsgaard Lago Dorsin/Traore
Annan-Demidov
Moldskred-Skjelbred- Iversen-Olsen
Prica
12 mann inklusive keeper. Med det mener jeg at de 5 fremste rokeres og rulleres etter dagsform og motstander og ved inbytter.
Feks. ved at Olsen eller Moldskred settes inn når rommene blir større.
Winsnes inn når Iversen eller Demidov har løpt seg tom. For noen må løpe seg tom for at motstanderne skal avgi mere rom utover i kampen.
Velger å se bort fra dagsformen sist til Stadsgaard og Lustig inntil videre, mens jeg utfordrer Dorsin med Traore da de andre ikke har fullt så gode utfordrere. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 24.03.2010 09:27 Post subject: |
|
|
Har en følelse av at årets første tap kan komme i denne kampen. VIF virker sultne i år, i alle fall foreløpig i sesongen. Uansett må Hamrén stramme opp laget defensivt, for fortsetter man som mot Start, blir det selvsagt alt for åpent. Juniorfeilene må lukes bort, og laget som helhet må ligge mer kompakt. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 24.03.2010 10:02 Post subject: |
|
|
Jeg har foreslått å slippe opp litt på den defensive tryggheten for å satse mere offensivt, spesiellt på hjemmebane.
Tror vi venter litt med det til banene blir bedre. Selv da kan vi jo mørne motstanderne litt før vi tømmer midtbanen for folk.
Mot Vif borte er det ikke vår jobb å underholde.
0-1 etter 2-2 i målsjanser får holde denne gang. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 24.03.2010 11:51 Post subject: |
|
|
Ser da ut som en sympatisk ung mann.
Farlig å leve i forum-verden. Lett å danne seg inntrykk ut fra de mest agressive debattantene. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
ØstlandsJokke Junior
|
Posted: 24.03.2010 12:52 Post subject: |
|
|
Noen som har oversikt over hvor mange billetter som er solgt gjennom kjernen eller hvor mange som er solgt på bortefeltet.
Vi er en kameratgjeng med litt blanda følelser for rbk. Jeg synger med kjernen, en er nøytral også skal det være med en annonym vif-supporter. Vi prøvde i utgangspunktet å få billetter i "etasjen" over bortefeltet siden ikke alle var rbk-elskere, men billettservice tillot kun salg på langsidene. og bortefeltet. Så da ender vi på bortefeltet alle sammen. Hvis flere har opplevd dette kan vi bli mange der. Og der er jo koselig. De mest ihuga vif-folka vil vel ikke stå der uansett. |
|
Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 24.03.2010 13:20 Post subject: |
|
|
prøver å få bill i vg svingen, men får opp at det er utsolgt???!?!! |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 24.03.2010 13:37 Post subject: |
|
|
Har du prøvd å bruke linken på forsiden til kjernen.com?
Funker fint her.
EDIT: til Knøtten.
Last edited by 1r9b1k7 on 24.03.2010 15:01; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|