| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.10.2005 13:27 Post subject: |
|
|
Håper virkelig vi aldri henter den skapningen.... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Hoow Junior
|
Posted: 22.10.2005 15:28 Post subject: |
|
|
| Gashi er for dårlig for RBK. Det RBK trenger er en stk høyreback og en stk GOOOD spiss ! |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 22.10.2005 16:34 Post subject: |
|
|
Greit nok for meg. Har aldri hatt sansen for Gashi, og syns ikke at han har de rette kvalitetene som skal til for å komme til oss. Dessuten passer han ikke inn i en av de defensive midtbanerollene, og han er ikke god nok for å danke ut Lille-Per!
Gashi kan gjerne holde seg i VÃ¥lerenga  _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 22.10.2005 16:51 Post subject: |
|
|
Gashi er god nok for RBK, det bør ingen tvile på, men er det nok ?
Høy pris og etterhvert noe upopulær etter tida i VIF, men bør det ha så mye å si da? At en spiller tør å åpne kjeften bør ikke tale imot han. Mye verre med egne spillere som lunsjer med fienden og har mer fokus på egen pengebok og kontrakter enn på å yte på banen og trening.
Om Gashi eller Hoseth havnet i RBK så hadde jeg hatt null problemer med det. Det blir tross allt våre "klyser" isåfall og vi trenger ikke flere helgener sålenge vi har Bratseth
Hele problemstillingen er uansett hypotetisk. Gashi har sagt nei flere ganger og kun en sesong på VIF`s benk og dårlig økonomi i VIF kan bringe han hit. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.10.2005 17:04 Post subject: |
|
|
| Med det ambisjonsnivået jeg håper vi legger oss på, er ikke Gashi god nok for førsteelleveren. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 22.10.2005 17:17 Post subject: |
|
|
Om en skal ha ett lag av spillere som er på ett høyere nivå enn Gashi så må en ut å kjøpe mange spillere. Mange spillere i prisklassen 20-30 mill som vil kreve tre ganger den lønna som er lønnstak i RBK.
Det kommer ikke til å skje. Fornuftige spillerkjøp av spillere med riktige ferdigheter som passer inn i RBK`s spilletil er det vi kan håpe på.
2 eller 3 mann i prisklassen 7-15 mill, eventuellt høyere summer for en spiss med videresalgspotensiale. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 22.11.2005 08:52 Post subject: |
|
|
| Hørte radio i bilen i morges, der var det prat om at RBK har snakket med Rush og Ardian Gashi) angående en overgang. Stemmer dette? |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 22.11.2005 08:54 Post subject: |
|
|
| Ryktene om at Gashi er interessant for RBK er sterke her i Oslo (De samme folkene forteller også at Lange signerer for VIF!). |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 22.11.2005 09:06 Post subject: |
|
|
TRONDHEIM: Det legges handleplaner i Rosenborg. Sigurd Rushfeldt og VÃ¥lerengas Ardian Gashi er to superaktuelle navn for RBK som i morgen spiller Champions League mot Olympiakos.
Les mer: Gashi og Rushfeldt lukter på Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 22.11.2005 09:09 Post subject: |
|
|
| Legg forøvrig merke til vinklingen fra den VIF-sympatiserende avisen: det er Gashi som lukter på RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 22.11.2005 09:27 Post subject: |
|
|
...Ardian Gashi (kan) være på vei til Rosenborg. Han likte ikke å starte den siste seriekampen på benken, og på fotballbørsen er det nå mange som spår oppgang for Rosenborg igjen.
Les mer: Fra rødt til blått |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

|
Posted: 22.11.2005 09:35 Post subject: |
|
|
Har vel egentlig ikke sansen for Gashi jeg. Syns han er sutrete, ufin og usympatisk i stilen, og sånne spillere vil jeg ikke ha i Rosenborg. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.11.2005 09:38 Post subject: |
|
|
Positive nyheter om dagen; Winsnes ut og Gashi inn hadde vært topp spør du meg. VIF er jo også på utkikk etter en Iversen-erstatter - kan vi ikke bytte Frode Johnsen mot Gashi?
Mener å huske fra tidligere debatter her at en del er kritiske til Gashi. Han har riktignok kommet med en del latterlige utspill, men som fotballspiller passer han jo som hånd i hanske. Løper mye, vinner baller, skyter bra og er ikke dårlig ballen. Lurer på hvor mange meter en midtbane med Gashi,Strand og Skjelbred vil legge ned i løpet av en kamp... |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 22.11.2005 09:38 Post subject: |
|
|
Hadde vært deilig og kunne sprade rundt i Oslos gater med en svartkvit drakt hvor det står Gashi på ryggen!  |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

|
Posted: 22.11.2005 09:43 Post subject: |
|
|
Men er det en ny indreløper vi trenger? Mener bestemt at vi trenger en sjef på midten, ikke en løpegutt! _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.11.2005 09:53 Post subject: |
|
|
Vi trenger definitivt en ny sjef også, men hvis vi har muligheten til å hente en løpegutt på Gashis nivå så synes jeg vi skal slå til. Strand holder jo ikke evig. Gashi er jo trønder også.
Men, synes likevel Gashi-saken høres litt søkt ut. Er jo ikke så mange måneder siden Gashi signa ny kontrakt og sa at VIF vil dominere norsk fotball i lang tid |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 22.11.2005 09:53 Post subject: |
|
|
Tror Gashi kan bli bra jeg. Kan vel fungere som en erstatter for Strand når han og gir seg. Bra tenkt av RBK dersom dette stemmer, men Gashi skrev vel under ny langtidskontrakt med VIF nå nylig. Trives nok i Oslo og jeg tviler på at VIF lar han gå for det RBK kjøper spillere for.
Tror nok Gashi i RBK er rimelig usannsynlig, men kult hadde det vært... |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

|
Posted: 22.11.2005 09:57 Post subject: |
|
|
Å sammenligne Strand med Gashi blir feil i forhold til Strand. For Roar er typen som ikke klager, mens Gashi klager og kjefter i tide ug utide. Syns ikke en sånn spiller skal få plass på midtbanen til RBK, selv om han er trønder. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
WengerKnows Senior
|
Posted: 22.11.2005 10:12 Post subject: |
|
|
Gashi og Strand er nok ganske ulike i sine væremåter, men spillemessig er de ikke helt ulike. Bra løpskapasitet, godt skuddbein, jobber bra for laget. Gashi er nok hakket bedre til å drible, men samtidig mer egoistisk med ball. Strand er bedre uten ball.
Det positive med Gashi er han også kan spille i den offensive mitdbanerollen, dermed avlaste Ciljan litt. Kan fort bli veldig mange kamper for en 18-åring.
Og det virker jo som at han er interessert i å gå til Rosenborg, tror ikke Bratseth kommer med slike uttalelser helt ute av det blå.
Men lurer på om han fort kan bli for dyr. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.11.2005 10:23 Post subject: |
|
|
| Jeg mener selvfølgelig ikke at han skal til RBK FORDI han er trønder, men det skader jo ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 22.11.2005 10:37 Post subject: |
|
|
Dette er for godt til å være sant.
Gashi er en spiller med SPISSKOMPETANSE (og han skyter godt) og i tillegg passer han jo langt bedre enn Winsnes, som kanskje er på vei bort.
Om disse ryktene er rett er dette julekvelden for meg. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.11.2005 10:59 Post subject: |
|
|
Gashi er ikke så usmakelig som mange andre VIF-spillere i uttalelsene sine. I stedet virker det ut som om han sier forskjellig til Oslo- og trønderpressen. Det er ikke lenger enn siden januar i fjor at han sa følgende:
- Når tiden er inne og jeg er god nok, så kan jeg komme til Rosenborg. Som trønder så vil jeg selvfølgelig spille for Rosenborg. Vil ikke alle trøndere det da?
Les mer: Vil til RBK, men ikke ennå... |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 22.11.2005 11:11 Post subject: |
|
|
| Gashi tror jeg ville ha vært en bra mann for Rosenborg. En midtbane med Lille Per, Strand(Solli) og Gashi tror jeg ville ha slått bra fra seg. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 22.11.2005 11:21 Post subject: |
|
|
Med mange usmakelige rundt seg så er det jo lett å bli påvirket. Husker jo Karadas ble sett på som et problembarn i Brann, mens i Rosenborg er det spillet vi husker han for.
Som spiller synes jeg Gashi er et bra valg. Han står på, har god løpskapasitet og ET GODT SKUDD (og det er jo fraværende i RBK-midtbanen for tida.) Eneste minuset jeg ser er temeramentet. Han krangler på seg noen dumme kort. Men igjen, med de rette folkene rundt.... |
|
| Back to top |
|
 |
|