View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 02.02.2010 16:00 Post subject: |
|
|
Nej, nej.
Jag tror Hoftun & co bara dricker kaffe och läser RBKWeb. |
|
Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 02.02.2010 16:11 Post subject: |
|
|
Er vel sånn i Allsvenskan at om man blir kåret til banens beste i en kamp, bærer man et matchens lirare-bind i den påfølgende. Så er nok ikke kaptein for GAIS, nei.
Henrik Rydström kaptein på Kalmar FF. Ser rimelig teit ut spør du meg... |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 02.02.2010 16:28 Post subject: |
|
|
Brynjar Meling som fotballspiller, sier litt om nivået i Sverige PS!  |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 02.02.2010 16:44 Post subject: |
|
|
Hoftun har vel viktigere oppgaver enn å lese avisene og når det først har kommet i avisene så er det ofte alltfor sent å gjøre noe. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 02.02.2010 16:50 Post subject: |
|
|
Jonas wrote: | Er vel sånn i Allsvenskan at om man blir kåret til banens beste i en kamp, bærer man et matchens lirare-bind i den påfølgende. Så er nok ikke kaptein for GAIS, nei.
Henrik Rydström kaptein på Kalmar FF. Ser rimelig teit ut spør du meg... |
Rydström är nog inte så teit. Man skall inte skue hunden på hårene. Han har en högt uppskattad blogg på Expressen och är nog bland de mest intellektuella i allsvenskan. Om nu det säger så mycket. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 02.02.2010 16:53 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: |
Hoftun har vel viktigere oppgaver enn å lese avisene og når det først har kommet i avisene så er det ofte alltfor sent å gjøre noe. |
I Wanderssons fall är det väl inte för sent. Gais verkar sitta på pottkanten och skulle tacksamt ta emot ett antal miljoner för brassen. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 02.02.2010 17:15 Post subject: |
|
|
Hehe. Dette er et av de tilfellene der jeg får en rastløs følelse i ryggraden som jeg forestiller meg kun går vekk dersom jeg sender en mail til Hoftun og informerer om Wanderson.
Dette er selvsagt helt idiotisk, og jeg har aldri faktisk sendt en mail til Hoftun, men jeg håper virkelig de er oppdatert på denne situasjonen.
Wanderson virker som en spiller som kan fylle et hull i Rosenborgs midtbane, men han må kunne bekle høyrekanten.
8 millioner SEK er vel en passende pris. Det blir vel 6-6,5 mill NOK. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.02.2010 17:52 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: | ...
Wanderson virker som en spiller som kan fylle et hull i Rosenborgs midtbane, men han må kunne bekle høyrekanten. |
Etter det videoklippe å bedømme så ser det mer ut som om han er en klassisk OMS enn en ren høyreving..
Han kan sikkert gjøre en bedre jobb på vingen en Ciljan gjør men Wanderson virker som sagt ikke ut som å være en ren klassisk ving. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 02.02.2010 18:36 Post subject: |
|
|
Er opplegget med det matchens lirare-bindet som var teit PS, ikke Rydström. |
|
Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 03.02.2010 00:49 Post subject: |
|
|
Er det bare jeg som for inntrykk av at Hoftun burde lest noen timer hver dag på rbkweb.no/forum før han henter noen flere spillere? _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.02.2010 09:56 Post subject: |
|
|
Ja. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 03.02.2010 09:59 Post subject: |
|
|
Ja _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 03.02.2010 10:11 Post subject: |
|
|
Ja |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 03.02.2010 10:17 Post subject: |
|
|
Ja. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 03.02.2010 10:22 Post subject: |
|
|
Ja. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 03.02.2010 10:29 Post subject: |
|
|
Hehe jeg skal slenge meg på Ja her
Men litt mer utdypende så ser jeg heller at han leser litt her enn at han prøver seg på bytteavtaler lignende Nordvik mot Solli! Det er en stor tragedie hvis man har prøvd på, og kvalifiserer til en skikkelig ripe i lakken.
Når det er sagt så trenger nok ikke mannen inspirasjon fra oss hobbyfolk på rbkweb, og det hadde vært en katastrofe om han hadde brukt opp masse tid hver dag på å lese seg opp på våre til tider håpløse diskusjoner hehe  |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 03.02.2010 10:54 Post subject: |
|
|
Minner meg litt om diskusjonene på rbk.no, i den tida jeg gadd å lese litt der. "Tror dere noen av spillerne eller trenerne leser dette forumet? Hei Per. KoOoOoOzZzZ"
Nå er det riktig nok en del på Brakka som leser dette forumet, men når det gjelder diskusjoner om hvilken spiller som kunne passe hvor på banen og slikt tipper jeg de er i stand til å vurdere det sjøl. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 03.02.2010 11:07 Post subject: |
|
|
Å forsøke å vurdere aktuelle spillere kan vel de fleste gjøre, og uavhengig av kvalifikasjoner kan man både feile og treffe blink. RBKs ledere og trenere sliter som alle andre klubber med å treffe blink når det gjelder spillerkjøp. RBK har hatt en del bomkjøp opp i gjennom årene som beviser akkurat det... Ellers må jeg bare si at det er godt å se hvor lite spillerkjøp det er i toppfotballen for tiden. Forfriskende at mange klubber og trenere ikke kan opptre som bortskjemte unger; ;" han skal vi ha, han skal vi bytte ut" osv. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.02.2010 13:53 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Minner meg litt om diskusjonene på rbk.no, i den tida jeg gadd å lese litt der. "Tror dere noen av spillerne eller trenerne leser dette forumet? Hei Per. KoOoOoOzZzZ" |
Faen, må du slutte å hetse postene mine da, B.
 _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.02.2010 17:12 Post subject: |
|
|
georgios wrote: | Brynjar Meling som fotballspiller, sier litt om nivået i Sverige PS!  |
ukens blink!
tenkte akurat det samem da jeg så bilde, kom bare ikke på navnet på advokaten.  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 03.02.2010 19:49 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Å forsøke å vurdere aktuelle spillere kan vel de fleste gjøre, og uavhengig av kvalifikasjoner kan man både feile og treffe blink. RBKs ledere og trenere sliter som alle andre klubber med å treffe blink når det gjelder spillerkjøp. RBK har hatt en del bomkjøp opp i gjennom årene som beviser akkurat det... . |
Men, den store tragedien er jo at for Rosenborgs del gikk det jo så meget bedre enn stund, courtesy of mister Torbjørnsen. Da er det helt absurd at han får gå, og like forbannet forutsigbart at kvaliteten på spillerkjøpene synker nå. Hadde allikevel aldri i mine vondeste mareritt forestilt meg at vi skulle prøve oss på Jan Gunnar føkkings Solli. Da kjøper vi heller Brynjar Meling. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 03.02.2010 19:58 Post subject: |
|
|
Torbjørnsen er dyktig, men jeg synes du gir han litt vel stor gudestatus. Av hans kjøp er det vel bare Sapara og Stadsgaard som har vært suksess fra dag 1. Andre tilpasset seg og gjorde det bedre etter en stund i klubben. Hverken Konan eller Traore har vært noen stor suksess i mine øyne, mens f.eks Zahora var rent søppel. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 03.02.2010 20:16 Post subject: |
|
|
Selv om spillere som Konan og Traore ikke har vært noen umiddelbar suksess, er det ingen tvil om at ferdighetene har vært der. Det er faktorer utover fotballferdighetene som har bidratt til at disse, med flere, ikke har slått til fullt ut. Trenerne må nok også ta sin del av skylda.
Når det er sagt, kan vel hverken Traore eller Konan kalles bomkjøp så lenge de har levert godt på banen til tider, og spesielt Konan har scoret noen viktige mål. Traore er dessuten fortsatt ung.
Poenget er ihvertfall at ethvert kjøp fra Torbjørnsen er en million ganger mer spennende enn ethvert Hoftun-kjøp. En Zahora i ny og ne må man leve med. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 03.02.2010 20:20 Post subject: |
|
|
Som sagt, jeg er enig i at Torbjørnsen er dyktig. Og jeg skulle gjerne sett at han fortsatte i klubben. Men jeg synes bare man overdriver hans betydning noen ganger. |
|
Back to top |
|
 |
|