View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Macha Veteran

|
Posted: 31.01.2010 16:18 Post subject: |
|
|
"Hur det egentlig gikk til"
Du tar jo alt som kommer ut av munnen til lagrell for god fisk Storey. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 31.01.2010 16:37 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Lagrell berättar på TV om Svennis och Hamrén och hur det egentligen gick till. Hen berättar bla att RBK erbjöd Hamrén ett 5-årskontrakt.
http://www.fotbollskanale...ligen_till |
Interessant. Det er tydelig at brakka ønsker en langsiktig løsning med stor L, som jo er bra. Tipper de tilbyr Jönsson fireårskontrakt. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 31.01.2010 16:40 Post subject: |
|
|
Jag kopierade Fotbollskanalens rubrik och satte det inom citattecken. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 31.01.2010 18:23 Post subject: |
|
|
knækk wrote: | Ddier Konan Ya bryr seg fortsatt om Rosenborg og vli ha Janna J..
 |
Det der så jo lite fake ut.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.01.2010 18:57 Post subject: |
|
|
http://msn.tv2sporten.no/...23645.html
Jönsson bekrefter Rbk-samtaler...
Det virkelig jo som om det er veldig sikkert at dette er vår neste trener. Spennende å se om vi får han før seriestart, eller om Stabæk velger å holde han ut kontrakten sin. |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 31.01.2010 19:04 Post subject: |
|
|
Og i motsetning til "Jag skiter i vad Nils Skutle vill" så holder RBK lav profil og vil respektere kontrakten mellom Stabæk og Jønsson. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 31.01.2010 19:19 Post subject: |
|
|
Det rimer jo dårlig med Morten Pedersen og Dagbladets vedtatte sannhet. Er det ikke sånn at alt som står i avisene er sant da? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 31.01.2010 19:38 Post subject: |
|
|
Virker heller som at det som skrives i avisene blir sant. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 31.01.2010 21:43 Post subject: |
|
|
HoldBrillan wrote: | knækk wrote: | Ddier Konan Ya bryr seg fortsatt om Rosenborg og vli ha Janna J..
 |
Det der så jo lite fake ut.. |
Han har blitt med i gruppa Frøya FK også - litt av ei signering. |
|
Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 31.01.2010 21:45 Post subject: |
|
|
Håper at vi ansetter Eggen asap, bedre å ha han hele sesongen enn halve! _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 31.01.2010 21:54 Post subject: |
|
|
historien om Eggens evt comeback er vel over... |
|
Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 31.01.2010 22:03 Post subject: |
|
|
Dessverre, leser litt på Stabæks forum om janne Jönsson, og de virker veldig oppsatt på at Jönsson ikke skal gå til Erkefienden "RævBK".
Siden når ble vi erkefiender med Stabæk?  _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 31.01.2010 22:06 Post subject: |
|
|
Siden vi vant serien 13 ganger på rad Personlig syns jeg det er ganske festlig at de har sånn attitude. Da blir det bare enda deiligere for oss når han faktisk signerer  |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 31.01.2010 22:12 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | historien om Eggens evt comeback er vel over... |
Eggen, hæ? Comeback? Har det vært snakk om det? Stått noe om det her inne, eller i avisene? Hmmm, trodde jeg fulgte ganske godt med RBK men her må noe ha gått meg hus forbi... |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 31.01.2010 22:17 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | historien om Eggens evt comeback er vel over... |
Er den det? Det er vel bare noen dager siden Terje Svendsen innrømmet at NAE kunne være aktuell som en mellomløsning. Med mindre JJ kommer til oss før 2011, så er det vel ganske sannsynlig at Eggen vil gjøre et comeback. Så det å late som at diskusjonen ikke er noe relevant, blir merkelig for meg. At saken er diskutert og vendt opp og ned flere ganger, er en annen ting. |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 31.01.2010 22:40 Post subject: |
|
|
Hamren ut perioden, deretter tar Eggen over helt til Jönsson tar over i januar. Høres bra ut spør du meg. |
|
Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 31.01.2010 22:44 Post subject: |
|
|
Ser den, spillerne bør være så rutinerte at et trenerskifte midt i sesongen ikke får dem helt ut av balanse, vi snakker om (for det meste) voksne menn her. I tillegg blir det spennende å se hva Eggen kunne fått til i Europa _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.01.2010 22:50 Post subject: |
|
|
Trenerskifte i ferien kan være ideèlt da jeg tror vi nærmer oss et punkt i oppkjøring hvor for mange endringer vil slå ut negativt for resten av sesongen og ihvertfall et som er ment som en slags mellomløsning. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 31.01.2010 22:56 Post subject: |
|
|
Ser heller trenerskifte rett etter CL-kvaliken enn rett før. Kvaliken varer fra 13. juli til 25. august. Generelt bør et trenerskifte skje innen 14 dager. Hvis ikke bør Hamrén få fortsette ut august. Tror faktisk ikke det går så galt. |
|
Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 31.01.2010 23:04 Post subject: |
|
|
Men Eggen har jo en litt annen fotball filosofi enn Hamren vil jeg tro! Hvis Eggen ikke er der fra før burde han være med på RBK treningene slik at en evt overgang ikke blir for brutal _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 31.01.2010 23:29 Post subject: |
|
|
Det er det vi har Rambo for. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 01.02.2010 08:43 Post subject: |
|
|
Jönsson ville selv snakke med Rosenborg
Rosenborg fikk først nei av Stabæk-ledelsen til å ta en prat med Jan Jönsson. Så gikk Jönsson selv til ledelsen for å si at han ville bruke desember til å tenke og snakke med andre klubber. Deriblant Rosenborg.
– Ingen har gjort dette med skjult agenda, og vi er ikke sinte på RBK. Men nå har vi gitt beskjed til styreleder Terje Svendsen, muntlig og skriftlig, at det er slutt nå, sier han(ISJ).
Og det akter Hoftun å respektere.
- Vi får se utover vinteren og våren om vi vil ta opp igjen tråden med Jönsson. Akkurat nå er det lite vi kan gjøre mot Stabæk, sier Hoftun.
___
Det er vel gjerne slik at jo flere saker som skrives om dette, jo større sjanser er det for at han kommer før neste sesong. Kanskje er det heldig. Kanskje ikke. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 01.02.2010 08:51 Post subject: |
|
|
Kan også være at han får en forbedret kontrakt og heltestatus i Stabæk ved å si nei til "erkefienden"
Og vi fortsetter med "never ending story". _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
marius Junior
|
Posted: 01.02.2010 12:12 Post subject: |
|
|
Hei!
Til tross for at jeg som Stabæk-supporter nok er like lite objektiv som dere kan jeg i det minste jeg kunne oppklare et par småting jeg anser som misforståelser og feilinformasjon.
Tv2 meldte fredag at Jan Jönsson var klar for Rosenborg. Dette hadde fra «sikre kilder». Disse kildene klarer de for øyeblikket ikke å vise til, nå som det har kommet indisier fra flere andre medier om at saken var et resultat av journalistisk naivitet i Tv2. De har heller ikke funnet seg for gode til å trekke seg tilbake for en liten stund, men velger heller å spinne videre på saken. Søndagens Tv2 oppslag anser jeg som et forsøk på å redde sitt eget skinn. De viser nemlig kun et lite sekund av et lengre intervju, hvor Jönsson faktisk avkreftet at han har en avtale med trønderne. (En liten kuriositet er at Tv2 reporteren under helle intervjuet omtalte Tv2 i tredjeperson som om han ikke tilhørte kanalen og virket nervøs og redd for en reprimade fra Jönsson side.)
Tv2 spinner istedenfor videre på en flere måneder gammel sak, om at Jönsson hadde en telefonsamtale med Rosenborgi desember. Og tro det eller ei. Den saken ble belyst da, og også da ble den lagt død av de fleste nettaviser. I klartekst så er det som har skjedd at Jönsson har påpekt ovenfor media at han blir i Stabæk ut kontrakstiden, men ettersom han ikke har utdypet dette med tanke på 2011 bruker Tv2 dette mot han.
Et mer saklig oppslag om dette kunne jeg, og andre Stabæk-supportere, sannsynligvis svelget, men det Tv2 har gjort denne helgen er å publisere løse spekulasjoner som ren fakta. Dette er mer på linje med aviser som «The Sun» enn en seriøs nyhetsredaksjon som Tv2 påstår at de er.
Nå skal jeg ikke si bastant at Janne ikke blir Rosenborg-trener etter at kontraktstiden i Stabæk er over, men han har ved flere tilfeller blitt sitert på at Stabæk er eneste aktuelle klubb i Norge. Såfremt RBK ikke trekker en kontraktskanin opp av hatten og gir Jönsson et tilbud som vil sikre han økonomisk for resten av livet føler jeg med trygg på at sitatet medfører riktighet.
Sist: Janne er elsket i Stabæk, og vi unner han selvfølgelig å ta et skritt videre i karrieren. Logisk nok anser vi Rosenborg som et skritt til siden, og til tross for at dere har marginalt større muskler tror jeg dere har forståelse for akkurat det. _________________ Dem spilte som om jeg hadde pælma en pose non-stop på taktikktavla |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 01.02.2010 12:21 Post subject: |
|
|
Marginalt større muskler?? |
|
Back to top |