| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 26.10.2009 15:14 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | | Så ikke straffesituasjonen til Nordvik fra i går selv. Urutinert? |
Jeg synes ikke det er straffe, men han er mer uheldig enn urutinert i den situasjonen.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 26.10.2009 16:26 Post subject: |
|
|
| Klønete er vel det mest dekkande ordet. |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 26.10.2009 22:24 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | | Lago er mye bedre på hodet, er roligere og bedre med ball, har bedre pasningsfot, plasseringsevne, duellstyrke, rutine og mer. Det eneste Nordvik er bedre på er farten, og Lago er ikke så treg som mange tror heller. |
Og skal ikke glemme at han spiller fantastisk sammen med Kris for tiden. Og Kris har farten! _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 26.10.2009 22:26 Post subject: |
|
|
| Sølve wrote: | | Klønete er vel det mest dekkande ordet. |
Det som skjedde i Molde kampen var vel direkte urutinert? Lago ville aldri funnet på noe slikt! _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 26.10.2009 23:12 Post subject: |
|
|
| Det märkliga är att i nästan alla Nordviks matcher så är han inblandat i ett eller annat från straffar till utvisningar. När det händer så ofta är det inga tillfälligheter. Han saknar den rätta stabiliteten. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 27.10.2009 02:13 Post subject: |
|
|
Stabiliteten kommer i de fleste tilfeller med kamptrening. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 02.12.2009 23:41 Post subject: |
|
|
Fin og informativ artikkel, 2mas. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.01.2010 11:41 Post subject: |
|
|
VIF jakter RBK stopper
Skal vi gi han til Vålerenga så bør det bli en ganske så dyr pris 3 - 4 millioner. Helst ser jeg at Hoftun aviser det som fullstendig uaktuellt noe som det sur ut som han også gjør. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 15.01.2010 11:43 Post subject: |
|
|
| Selg! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.01.2010 11:47 Post subject: |
|
|
| Hvorfor skal vi selge et av våre mest lovende midtstoppere som også kan bekle begge backplassene og som i høst i Vålerenga viste at han har meget gode ferdigheter og enkelte av ferdighetene i verdensklasse ( taklinger ). Han er litt sånn som Jarstein alt det fotballmessige er der ,men han trenger rutine og det å bli moden før han kommer til å levere stabilt bra. Ny kontrakt er det jeg ønsker. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 15.01.2010 11:58 Post subject: |
|
|
| Nordvik har definitivt spennende ferdigheter, spørsmålet er vel om han har de taktiske ferdighetene, og det er jo ofte sånt som kommer med mer spilletid. Når M.Jamtfall får ny kontrakt bør det ikke være noen som helst tvil om at Nordvik også fortjener en forlengelse. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.01.2010 12:23 Post subject: |
|
|
| Jeg er usikker på om vi bør beholde Norvik. Han har definitivt et potensiale, men taktiske ferdigheter er ikke de enkleste å lære. Men uansett så tror jeg det ender med salg, Nordvik er såpass tydelig på at han ønsker det og da tror jeg det blir sånn tilslutt. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 15.01.2010 12:32 Post subject: |
|
|
Han bør lære seg litt ydmykhet, lytte litt mer til hva ulike trenere sier til ham.
Skal du pumpe jern, får du melde deg inn i en styrkeløfterklubb, skal du slåss kan du melde deg inn i en kampsport klubb. Tror du at du er guds gave til kvinnen, se deg selv i speilet.
Nordvik er en oppblåst blei som passer bra inn i enga, ha det! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
roger Senior
|
Posted: 15.01.2010 12:39 Post subject: |
|
|
Problemet til Nordvik er at han kan bekle alle rollene i forsvaret. Det er flott for RBK å ha en slik spiller i troppen, men for Nordvik er det ikke gunstig. Med det mener jeg at han ikke blir satset på i en spesifik rolle.
Personlig håper jeg Nordvik blir, da han som sagt kan spille i hele forsvarsrekka. Men jeg forstår at Nordvik heller vil spille for VIF, der han kanskje blir som et førstevalg å regne med.
Bytte med Singh om han skulle ta turen til VIF? |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 15.01.2010 12:59 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Hvorfor skal vi selge et av våre mest lovende midtstoppere som også kan bekle begge backplassene og som i høst i Vålerenga viste at han har meget gode ferdigheter og enkelte av ferdighetene i verdensklasse ( taklinger ). |
Kanskje fordi han selv vil og fordi kontrakten hans snart gaar ut? _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.01.2010 13:01 Post subject: |
|
|
| Det holder heller ikke å være "et lovende talent" i en alder av 22 år. Da bør man ha fått et slags gjennombrudd, iallefall. Nordvik er ikke stabilt god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 15.01.2010 13:16 Post subject: |
|
|
| Jeg er fortsatt skeptisk til duellstyrken på dødball. Her har han feilet mange ganger da han ikke markerer godt nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.01.2010 13:42 Post subject: |
|
|
| Darren Gibson 22 år er først nå han får litt spilletid i United, Johnny Evans fikk også først regelmessig spilletid når han var 22 år eller "young" Ben Foster på 27 år, Pedro på Barcelona er 22 år og først nå får han ordentlig med spilletid og nærmer seg landslaget. Det må da ikke være slik at alle spillere må slå igjennom som tennåringer? Spillere er forskjellig og særlig for forsvarspillere og keepere må en rekne med at spillerene er oppe i 20 årene før en kan forvente stabilt gode prestasjoner og regelmessig spilletid. For mye spilletid i tenårene har også vist en tendens til å gi spillere med store skadeproblemer senere i karrieren. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.01.2010 13:49 Post subject: |
|
|
Nordvik er etter min mening litt under nivået til Stadsgaard, men på samme nivå som Demidov og Lago som midtstopper. Potensialet er dog større enn hos Demidov/Lago, og derfor mener jeg Nordvik bør satses på i midtforsvaret i år sammen med Kris Stadsgaard.
Tilby heller Lago til Vålerenga for noen millioner. Ingen vits i å ha utlendinger på laget som ikke er et naturlig valg i første-11'ern. Til det har vi altfor gode talenter fra egne rekker (Wangberg). |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.01.2010 14:18 Post subject: |
|
|
| Nordvik bør satses på. Kombinasjonen hurtighet/duellstyrke finnes knapt blant midtstoppere i hele verden (flere av verdens aller beste stoppere mangler til og med en av de to). I tillegg har Nordvik en del utrolige matchvinnertaklinger. Ser for meg han og Wangberg som et fremtidig stopperpar dersom Stadsgaard forsvinner til utlandet. Nordvik og Kris tror jeg også kan fungere fint sammen, hvor greit hadde det ikke vært med TO hurtige stoppere? |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 15.01.2010 14:27 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | i en alder av 22 år. Da bør man ha fått et slags gjennombrudd, iallefall. \ |
Det fikk han vel i VÃ¥lerenga? Han spilte jo knallbra der. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 15.01.2010 16:35 Post subject: |
|
|
| Hvorfor ser man sjelden Stadsgaard sklitakle og komme med slike matchvinnende taklinger? Jo, fordi dansken har plasseringsevne og god taktisk. Det samme kan ikke sies om Nordvik. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.01.2010 16:57 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Det fikk han vel i VÃ¥lerenga? Han spilte jo knallbra der. |
Å si at han spilte "knallbra" vil jeg si er en overdrivelse. Han var helt ok, verken mer eller mindre. Det på et VIF-lag som var i en helt prekær stopperkrise. Han blir sikkert en helt grei TL-stopper. Lista vår bør legges høyere. |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 15.01.2010 17:09 Post subject: |
|
|
Men en fordel med Nordvik er at han kan bekle alle posisjonene i forsvaret, det er lurt å ha en sånn spiller som back-up _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
|