View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.11.2009 09:29 Post subject: |
|
|
Juchmako2 wrote: | Følgende står under det ene bildet:
Quote: | SCORET: Lyn-spiller Magne Simonsen (i midten) er på feriebesøk hos Vadim Demidov og co, og markerte seg med scoring. |
Så det er vel bare for å få litt trening under ferien (I alle fall enn så lenge). |
"Den lovende backen har kontrakt med Lyn ut neste år, men vet ikke hvordan fotballfremtiden videre ser ut.
- Jeg vet ikke ennå, vi får se.
- Ser vi deg igjen her på Lerkendal?
- He he, ja jeg kommer gjerne tilbake hit, sier Simonsen. "
http://www.rbk.no/incomin...155928.ece _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.11.2009 09:34 Post subject: |
|
|
Men så lenge at han har invitert seg sjøl hit, skal det mer til. Kalle Løken er vel fortsatt siste spiller som på eget initiativ har meldt seg inn i klubben og fått plass på førstelaget? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.11.2009 12:06 Post subject: |
|
|
Jepp ,men hvis han imponerer på trening og er tydeligvis veldig intressert så er det vel ikke dumt å ta en seriøs vurdering på det. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.11.2009 12:57 Post subject: |
|
|
– Akkurat nå vet jeg ikke hva som skjer, sier Rogne.
– Ville TIL vært aktuelt?
– Tromsø er en fin by, men jeg har ikke akkurat tenkt så mye på det. Jeg utelukker ikke noe som helst, sier stopperen.
Når han IKKE utelukker TIL så er det vel store sjanser for at RBK kan få han om de ønsker _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.11.2009 13:00 Post subject: |
|
|
Han er bare høffelig. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 20.11.2009 13:18 Post subject: |
|
|
Tja, si ikke det. TIL kan jo finne på å tilby ham en ettårskontrakt med fire millioner i årslønn og opsjon på forlengelse. Dette har de råd til fordi en Rogne i stallen gjør at stallens verdi kan økes med 50 millioner, og voilá.
Hos oss, derimot, ville han blitt forespeilet en rolle som 4. valg på midtstopperplass, men matchende lønn. Nei, jeg skjønner godt at spillere vil til Tromsø, jeg. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 20.11.2009 16:17 Post subject: |
|
|
Zaphod,
Rogne er vesentlig bedre enn f.eks Lago.
Rogne har en sjelden kombinasjon av stor fart og særdeles gode egenskaper i lufta. Han ville utfylt Stadsgaard på en langt bedre måte enn "plassere seg feil/ litt for sen"-Lago. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 20.11.2009 16:37 Post subject: |
|
|
Lago er en bauta som utfyller Stadsgaard godt. Eat my shorts tomelom |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 20.11.2009 16:39 Post subject: |
|
|
Enig med Frankie. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.11.2009 17:22 Post subject: |
|
|
Det er så utrolig merkelig at alle stopperene som har fått prøvd seg i Rosenborg har tjent på å ha Lago ved sin side. Jeg ville ikke ha byttet Lago for noen av det andre klubbene sine stoppere. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 20.11.2009 17:58 Post subject: |
|
|
Min eller din vurdering av Lagos kontra Rognes ferdigheter har vel lite å si, tommy, faktum er at Rogne ville blitt vurdert av sportslig ledelse som fjerdevalg dersom han hadde vært aktuell. Underlig nok deler ikke de "Lago er knapt god nok for Ranheim"-synspunktet ditt. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 20.11.2009 18:00 Post subject: |
|
|
Vi har en posisjon til hvor vi leter etter en spiller, og håper vi har en spiller klar før januar, sier hoftun på RBK.no.
Han må da mene høyre- kant rollen? Hvilken annen posisjon kan det være snakk om? I så fall høres dette bra ut. Hoftun bruker fokus og krefter på å hente spillere der det trengs, og jobber på denne måten målrettet. Godeste Hoftun har virkelig overrasket meg positivt i sin rolle, og hvordan han fyller den på en lavmælt, ydmyk og effektiv måte. Tror Hoftun kan fremstå som kontinuitetsbæreren vi trenger når trenere kommer og går. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 20.11.2009 20:14 Post subject: |
|
|
Håper de har følere på Hysen .. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.11.2009 02:17 Post subject: |
|
|
Merkelig sak det der med Simonsen. Jeg prøver å se for meg hvis en våre profilerte spillere hadde vært på ferie til en eller annen spiller i f.eks Brann. Dukket opp på Brann-trening i treningsutstyr og sponsormerker tilhørende Brann.
Nå kan det jo være Lyn har viktigere ting å tenke på, men jeg hadde iallefall stusset på en slik situasjon. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 21.11.2009 12:29 Post subject: |
|
|
Jeg tror Lyn er mest opptatt av å frigjøre penger ved salg av spillere. Derfor tror jeg de synes det er meget positivt at en spiller trener med Rosenborg og får vist seg fram. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.11.2009 12:36 Post subject: |
|
|
Den norsk ryktebørsen torsdag
Rogne kanskje på vei til Brann av det spillerene som er nevnt her inne. Virker ikke akkurat som en veldig seriøs avis. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 21.11.2009 12:50 Post subject: |
|
|
jrgn wrote: | Merkelig sak det der med Simonsen. Jeg prøver å se for meg hvis en våre profilerte spillere hadde vært på ferie til en eller annen spiller i f.eks Brann. Dukket opp på Brann-trening i treningsutstyr og sponsormerker tilhørende Brann.
Nå kan det jo være Lyn har viktigere ting å tenke på, men jeg hadde iallefall stusset på en slik situasjon. |
Nei, det er ikke merkelig. Gamst Pedersen trente vel litt med oss når Høgmo var her, Carew har trent med Vålerenga mens han har vært i andre klubber. Det skjer i de fleste klubber, over alt i verden. Og det er helt greit, man kan jo lære noe av det. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 21.11.2009 12:57 Post subject: |
|
|
Jan Gunnar Solli har vel også trent med oss et par ganger etter at han dro til Brann. |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 21.11.2009 13:06 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | Zaphod,
Rogne er vesentlig bedre enn f.eks Lago.
Rogne har en sjelden kombinasjon av stor fart og særdeles gode egenskaper i lufta. Han ville utfylt Stadsgaard på en langt bedre måte enn "plassere seg feil/ litt for sen"-Lago. |
Kommer denne "sjeldne" kombinasjonen og de "særdeles gode" egenskapene til å gjøre han like god som to andre spillere du spådde store karrierer; Andrè Muri og Amund Skiri?
Hvis han ikke blir like god som dem så tror jeg det er like greit at RBK beholder Lago, siden han kanskje var TLs beste og mest stabile midtstopper forrige sesong. |
|
Back to top |
|
 |
zjaz Junior
|
Posted: 21.11.2009 13:21 Post subject: Hent Borges! |
|
|
Jeg synes det er synd at en så gjennomført proff, ung og dyktig spiller får oppleve uføret som utspiller seg i FFK nå om dagen, og jeg synes derfor det ville vært gledelig om han hadde kunnet dra fra landet med et godt inntrykk av Norge. RBK er en fin klubb og jeg unner ham å få komme til en stor klubb en dag og tror RBK ville fungere som et utmerket springbrett.
Jeg tror dessuten han ville passet godt inn i det unge miljøet RBK nå også har. Jeg vil derfor oppfordre folk med de rette kontaktene til å lobbiere litt for å kjøpe Borges for en pen sum av FFK. Han er mer enn god nok, tvil ikke på det! _________________ Det er bedre at I skåre enn at du bomme! |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 21.11.2009 20:37 Post subject: |
|
|
RBK som springbrett??? Først må man nå opp til brettet! _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 21.11.2009 23:53 Post subject: |
|
|
David Beckham har ofte trent med Arsenal når han har vært i England også. LA Galaxy har ikke sagt noe på det. Gamsten har trent med Vålerenga òg. |
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 22.11.2009 14:16 Post subject: |
|
|
Hva med Rajo Pirroja? Billig og godt supplemang til forsvarsrekka? |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 22.11.2009 14:53 Post subject: |
|
|
mirar wrote: | Hva med Rajo Pirroja? Billig og godt supplemang til forsvarsrekka? |
Piiroja er god han, men en midstopper er ikke det vi trenger aller mest. Vi har jo Stadsgaard, Lago, Demidov(jeg er ganske sikker på at han forlenger), Nordvik(usikker på om han forlenger) og Wangberg. Det vil si Kris, Lago og Demi er tre klassestoppere og Wangberg og Nordvik er meget gode som backup. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 22.11.2009 18:38 Post subject: |
|
|
Supplement.
Piroja var TLs beste i duellstyrke, men han er treg og svak teknisk. Ser ikke vitsen med å ha han i stallen når vi allerede har Lago og Demidov som har nok duellstyrke. Eller, tja, jeg vil helst ha Demidov som anker, og da må vi jo ha en backup som midtstopper - men jeg synes Wangberg kan være backup. |
|
Back to top |
|
 |
|