View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Troilonge Veteran
|
Posted: 01.11.2009 22:09 Post subject: |
|
|
Sjelden jeg er enig med Semb, men på Før Kampen på TV2 i dag sa han at en slik prosess er vanlig i Europa (les: Klubber utenfor Gutteklubben Grei-landene, de klubbene med ambisjoner). Vi har kontrakt og han er vår. Vil de ha han, så kjøp for den prisen vi har satt. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.11.2009 22:39 Post subject: |
|
|
Fra Dagbladet:
Quote: | Han sier at han har forsøkt å påvirke Rosenborg i retning av å slippe ham hjem igjen til Sverige, som ny landslagssjef. |
 _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 01.11.2009 22:46 Post subject: |
|
|
Quote: | Hamrén vil ha rask avklaring |
Var han ikke våken på fredag? |
|
Back to top |
|
 |
SLOGUM Senior
|
Posted: 01.11.2009 22:49 Post subject: |
|
|
Mannen gir seg ikke. NEi fri oss fra Hamren og hent sympatiske janne og be han ta med hauger... |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 01.11.2009 22:49 Post subject: |
|
|
Som Recon sier:
"Erik Hamrén sier han har påvirket Rosenborg så godt han kan, og at han forventer en endelig avklaring mellom det svenske fotballforbundet og Rosenborg"
http://www.dagbladet.no/2...g/8831928/ _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.11.2009 23:03 Post subject: |
|
|
Saken er veldig enkel for forbundet "pay up" eller hold kjeft. Før den tid så har Hamrèn sagt sitt og kan holde kjeft for nå til en eventuell avklaring. |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 01.11.2009 23:25 Post subject: |
|
|
Tror nok vi må innstille oss på at det blir en ny trener fra neste år. Stakkars Hamrén begynner jo nesten å bli desperat med de siste uttalelsene sine nå. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 01.11.2009 23:29 Post subject: |
|
|
Som vi alle har skjønt så vil SvFF gjenoppta forhandlingene.
Etter å la Hamren prate ned prisen så mye som mulig.
Alt går etter planen så langt for SvFF.
Vil bare si at jeg håper RBK er beinhard og prinsippfast og ikke går fem på i dette spillet. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.11.2009 23:39 Post subject: |
|
|
Jog gidder rett og slett ikke ha en trener som så jævli gjerne vil ha en annen jobb og ikke er proff nok til å holde kjeft om det. Håper han snart er ferdig i klubben. |
|
Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 01.11.2009 23:52 Post subject: |
|
|
Sa ikke Hamrén at han ville ha en avklaring uansett hva resultatet måtte bli? |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 01.11.2009 23:52 Post subject: |
|
|
knækk wrote: | Quote: | Hamrén vil ha rask avklaring |
Var han ikke våken på fredag? |
Jo, men han respekterer ikke sin arbeidsgiver. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 01.11.2009 23:53 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Saken er veldig enkel for forbundet "pay up" eller hold kjeft. Før den tid så har Hamrèn sagt sitt og kan holde kjeft for nå til en eventuell avklaring. |
Tror du att Hamrén är en slav? |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 02.11.2009 00:02 Post subject: |
|
|
Høres ut som om du vil ha Hamrén som svensk forbundskapten i dine uttalelser i favør broderlandet, Storey. Troddu du var nordmann, og Rosenborgsupporter.  |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 02.11.2009 00:05 Post subject: |
|
|
Hamrèn snakker først om en rask avklaring.... så får han det... på fredag. Men nå vil han sannelig ha enda en rask avklaring... Med dette sier han jo egentlig at han ikke ønsker en rask avklaring, han ønsker en rask avklaring som går i hans vei, og nekter å forholde seg til andre avklaringer.
Med dette sitatet synes jeg Sappara sier mye mellom linjene:
"Når jeg ser tilbake var det viktig at Erik sa til meg at jeg var viktig for ham og at han ønsket at jeg skulle bli. Det var nok for meg. Jeg skjønner hvordan han føler seg nå fordi det ikke er lett når det handler om landslaget. Det er en spesiell situasjon for ham. Jeg har vært der, det er ikke lett, sier Marek Sapara til TV 2 Sporten"
Sappara ble, og for han var det nok at Hamrèn ville ha han. Hva hadde Hamrèn sagt hvis Sappara hadde uttalt seg i media på den måten han selv gjør nå?
Det verste er at Hamrèn med dette oppnår det han vil. Historien gjentar seg, han blir også uspiselig, og det svenske forbundet får han ved å legge en 4-5 mill eller noe sånt på bordet. Nå er det Hamrèn selv som panisk holder denne saken levende. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 02.11.2009 00:08 Post subject: |
|
|
Jag är lite mänsklig och försöker se det hela ur Hamréns synvinkel. Vill han bli förbundskapten så är det inte vidare konstruktivt att tvinga honom kvar i Trondheim. Jag tror inte du hade gillat det om du hade velat byta jobb.
Jag tror att jag aldrig har hållit på Sveriges landslag, men jag skall erkänna att det hade varit intressant att se hur han skulle klara av jobbet. Mina sympatier för landslaget skulle onekligen öka. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 02.11.2009 00:15 Post subject: |
|
|
ZZZZZZZZ
Hvor mange ganger skal du skrive denne kommentaren i en eller annen forkledning Storey? Blir den mer interessant for hver gang du skriver den syns du? _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 02.11.2009 00:21 Post subject: |
|
|
Det finns hundratals sutreinlägg om hur klandervärd Hamrén är. Tycker du att de bli mer och mer intressanta? |
|
Back to top |
|
 |
bennyboy Senior
|
Posted: 02.11.2009 00:22 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Keenoir wrote: | Saken er veldig enkel for forbundet "pay up" eller hold kjeft. Før den tid så har Hamrèn sagt sitt og kan holde kjeft for nå til en eventuell avklaring. |
Tror du att Hamrén är en slav? |
Nei, men han er ansatt i en bedrift som heter Rosenborg Ballklubb, hvor han har en spesifikk arbeidskontrakt. Dersom ett annet selskap har lyst på hans tjenester før utgangen av 2010, må de kjøpe han fri for en sum RBK mener er passende, ikke hva folk i ett forum mener.
PS! Når du er 52 år og sier at du ikke så over kontrakten godt nok, fordi du skulle på ferie til USA, og i tillegg presterer å si det til pressen vitner det om at man er svensk. _________________ Rosenborg! Trenger man si mer? |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 02.11.2009 00:28 Post subject: |
|
|
Svensken är i vart fall en bra tränare och tydligen värd det mångdubbla av norska tränare. RBK skall tydligen ha miljonbelopp för att byta ner sig till en norsk. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 02.11.2009 00:35 Post subject: |
|
|
Det verste er at Hamren sier at det gikk for fort fram i kontraktinngåelsen fordi han skulle på ferie til Amerika. Dette må være noe av det mest usaklige jeg har hørt. Fyren er jo for faen meg en voksen mann, og må forholde seg til det man skriver under.
Jeg vil ikke ha en trener i RBK som ikke vil være her. Samtidig skal RBK ha betalt for å hente en ny trener. Det koster penger å finne en ny trener, samt sign on fee og diverse andre kostnader. Dette skal ikke RBK betale.
Hvis Hamren ikke forstår dette, begynner jeg å lure. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 02.11.2009 00:42 Post subject: |
|
|
Finnes det link til uttalelsen om ..ferie i Amerika..?
Har gått meg hus forbi.
edit: fainn d! |
|
Back to top |
|
 |
bennyboy Senior
|
Posted: 02.11.2009 00:51 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Svensken är i vart fall en bra tränare och tydligen värd det mångdubbla av norska tränare. RBK skall tydligen ha miljonbelopp för att byta ner sig till en norsk. |
Ta en spøk da mann! _________________ Rosenborg! Trenger man si mer? |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.11.2009 01:08 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Fyren er jo for faen meg en voksen mann, og må forholde seg til det man skriver under. ...
Hvis Hamren ikke forstår dette, begynner jeg å lure. |
Attityden til Hamrén er død. Troverdigheten er på nivå med ... julenissen. Og det minner om at det forresten er på tide å sette opp ønskeliste:
1. En trener med ekte attityd. Ikke en svensk sutrekopp som vil ha omkamp på avgjørelser som ikke stemmer med hans guttedrøm. |
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 02.11.2009 01:16 Post subject: |
|
|
.. So in the end, så var bare Hamren en hykler?  |
|
Back to top |