English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Molde - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 09.08.2009 21:21    Post subject: Reply with quote

h b wrote:
vi tapte mot et lag som er i sin livs form, har ikke de scoret 8 og 5 mål i sine to siste kamper før denne?

De har en 1-1-kamp mot Sandefjord innimellom, men joda, de har altså 19-4 i målforskjell på de fire siste. Det er en monsterform, men som noen andre var inne på;

5-2 mot Brann
6-1 mot Odd i toppkamp
5-0 mot RBk

men bare:

1-1 mot Sandefjord.

Nå er det tilbake til hverdagen hva motstandere angår for Molde, så får vio se om de fortsetter denne målformen. Hvis ikke, er det faktisk noe i teorien om at de kun tenner sikkelig i stor/hat-kampene.
batigol
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 21:21    Post subject: Reply with quote

I dag ble Dorsin nok en gang avslørt i sin posisjonering på banen. Veldig ofte kommer motstanderen igjennom på Dorsin sin side. Han sliter spesielt med raske spillere. RBK burde ligget lavere i banen og spilt kontringer men istedet fikk vi brudd imot gang på gang utover kampen. Vi burde vært mer kyniske i dag.
keschaa
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 21:24    Post subject: Reply with quote

Hamrèn har min fulle støtte. Han har god peiling på pedagogikk. og det skulle tatt seg ut å sparke en trener som står uten tap i serien og bare har tapt to offisielle kamper i 2009. Forkastelig av drittsupportere å i det hele tatt antyde slike ting.

Eneste forskjellen i spillerstallen fra de to 5. plassene er Prica og så mye forskjell utgjør ikke han til at vi skal plutselig være ubeseiret (bank i bordet.
)
Keenoir
Legende

PostPosted: 09.08.2009 21:26    Post subject: Reply with quote

Alle Rosenborg spillerene bør ringe ut datoen 27/9 for da skal hevnen komme.
Back to top
View user's profile Send private message
Bartmainj
Senior

PostPosted: 09.08.2009 21:30    Post subject: Reply with quote

Det er rett tenking keenoir, la oss alle sammen bare legge dette bak oss, og heller se framover!!!
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 09.08.2009 21:41    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/incomin...147197.ece

Supermanj kaller det ikke overraskende: FLAUT

- Torgeir Børven
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 21:50    Post subject: Reply with quote

germain wrote:
Iversen og Prica er ikke i god form, men de er blant de beste spissene i Skandinavia. Så lenge vi ikke har noen klare alternativer så er det bare dumt å benke dem på grunn av noen dårlige kamper. INGEN seriøse trenere ville gjort det. Før eller siden løsner det.

Greit, vi er skuffa og forbanna, men det er ingen grunn til å få fullstendig panikk. Løsningen er IKKE å sparke treneren og selge alle stjernespillerne.

Enig i det, men løsninga er å komponere sammen laget på best mulig måte.

Og etter mitt skjønn er ikke slett ikke å sette Iversen og Prica på topp sammen.

Isolert sett er Iversen og Prica to av de beste spissene i Norden, men laget RBK har mye å tjene på å bryte opp det statiske spissparet og heller la en av de komme inn som frisk innbytter, og samtidig få utnyttet Saparas egenskaper bedre som hengende spiss.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 21:59    Post subject: Reply with quote

Har RBK en UKULTUR som i foerste omgang fratar oss seriegullet og gjoer at spillere som kunne hevet laget drar.
Bare noen faa her paa forumet er inne paa dette temaet.

Konan vil man selge for 1,3 mill. Hva er det Hoftun driver med? Gi Konan samme kontrakt, dvs feks femdoblet loenn, som Ivers med flere.
Hamren svikter ogsaa her iom at han ikke benytter spilleren.

Derimot faar Ivers spille uansett.
PCS har vaert under pari fra foerste kamp i aar, men faar starte hver kamp. I tillegg tror flertallet her inne at han vil blomstre som OMS, trolig helt urealistisk og naivt. Les Kristobal.
Strand som er preget av alderen faar ogsaa spille.

Hvorfor har de klippekort? Jeg trodde at Hamren kunne ta tak i dette og la feks Traore og Konan faa proeve seg etterhvert. Jeg skjoenner at de vil bort.
Hamren skuffer mer og mer og er trolig likevel ikke rette mannen til aa ta tak i spillerenes makt. Utover det rare disposisjoner som mange er inne paa.
Back to top
Guffen
Rutinert

PostPosted: 09.08.2009 22:08    Post subject: Reply with quote

Hamren: Ikke best når det gjelder.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 22:09    Post subject: Reply with quote

keschaa wrote:
Hamrèn har min fulle støtte. Han har god peiling på pedagogikk. og det skulle tatt seg ut å sparke en trener som står uten tap i serien og bare har tapt to offisielle kamper i 2009. Forkastelig av drittsupportere å i det hele tatt antyde slike ting.

Eneste forskjellen i spillerstallen fra de to 5. plassene er Prica og så mye forskjell utgjør ikke han til at vi skal plutselig være ubeseiret (bank i bordet.
)

Kan da virkelig ikke se at noen har ønsket han sparket! Men når man er hovedtrener i Rosenborg, som har ørti seriemesterskap og langt bedre økonomiske muskler enn sine konkkurrenter, må man tåle litt kritikk og diskusjoner etter et 5-0 tap! sånn er det bare! Vi lever da ikke i noe diktatur heller.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 09.08.2009 22:12    Post subject: Reply with quote

Konan er ikke i nærheten for å få RBK på et bedre nivå. Diouf er milevis bedre. Det er slike spillere RBK bør få tak i, men som vi aldri får.

Det er noe som er ganske merkelig. Med et budsjett på 200mill skal Molde knuses som alle andre lag i TL. Dette må jo bety at RBK sløser mest penger i ligaen. Klubben må jo spørre seg om det er nødvendig med 40ansatte her og der som suger bort penger som kunne blitt bruk til bedre spillere istedet. Må man ha 3materialforvaltere?

Jeg mener vi må få tak i en erstatter for Tettey så fort som mulig. Det holder ikke med kun skjelbred og annan. Det blir for tynt.

Man ser jo også at Zahora var et tabbekjøp. Når Prica og Iversen spiller er det ingen som kan settes innpå å gjøre en like god/bedre jobb enn disse. Det er sørgelig å se på når de var så dårlig.
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 22:54    Post subject: Reply with quote

Fy faen så jævlig. Den største irritasjonen og forbandetheten jeg sitter igjen med etter kampen er hvor tafatte og sjelløse spillerne fremstår. Hadde kampen her bare vært et unntak så hadde jeg kunne svelgt det etter et par dager, men det inntrykket jeg har hatt av de siste kampene er et uinspirert og ekstremt tafatt lag - et lag uten gnist.

Jeg husker når jeg spilte Norway-Cup o.l som liten, så var det slik at hvis man møtte molde så skulle det trøs i som faen. Man skulle ikke gå av banen uten blodsmak i kjeften og gnagsår på knærne. Her møter vi faen meg molde, og spillerne tusler rundt på banen uten selvtillitt og innstilling. Er faen meg på tide at Rambo får trykka det inn i skallene deres at det ligger stolthet i det å spille for Rosenborg.

Faen i helvette. Blø for drakta!
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 22:55    Post subject: Reply with quote

EGA wrote:
Har RBK en UKULTUR som i foerste omgang fratar oss seriegullet og gjoer at spillere som kunne hevet laget drar.
Bare noen faa her paa forumet er inne paa dette temaet.

Konan vil man selge for 1,3 mill. Hva er det Hoftun driver med? Gi Konan samme kontrakt, dvs feks femdoblet loenn, som Ivers med flere.
Hamren svikter ogsaa her iom at han ikke benytter spilleren.

Derimot faar Ivers spille uansett.
PCS har vaert under pari fra foerste kamp i aar, men faar starte hver kamp. I tillegg tror flertallet her inne at han vil blomstre som OMS, trolig helt urealistisk og naivt. Les Kristobal.
Strand som er preget av alderen faar ogsaa spille.

Hvorfor har de klippekort? Jeg trodde at Hamren kunne ta tak i dette og la feks Traore og Konan faa proeve seg etterhvert. Jeg skjoenner at de vil bort.
Hamren skuffer mer og mer og er trolig likevel ikke rette mannen til aa ta tak i spillerenes makt. Utover det rare disposisjoner som mange er inne paa.

Er forøvrig helt enig i hva du skriver. Hva er det Hoftun driver på med?
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 09.08.2009 23:01    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Konan er ikke i nærheten for å få RBK på et bedre nivå. Diouf er milevis bedre. Det er slike spillere RBK bør få tak i, men som vi aldri får.

Det er noe som er ganske merkelig. Med et budsjett på 200mill skal Molde knuses som alle andre lag i TL. Dette må jo bety at RBK sløser mest penger i ligaen. Klubben må jo spørre seg om det er nødvendig med 40ansatte her og der som suger bort penger som kunne blitt bruk til bedre spillere istedet. Må man ha 3materialforvaltere?

Jeg mener vi må få tak i en erstatter for Tettey så fort som mulig. Det holder ikke med kun skjelbred og annan. Det blir for tynt.

Man ser jo også at Zahora var et tabbekjøp. Når Prica og Iversen spiller er det ingen som kan settes innpå å gjøre en like god/bedre jobb enn disse. Det er sørgelig å se på når de var så dårlig.

Hadde Konan blitt gitt samme tiltroen, tilitten og tålmodigheten som det er gitt til Molde sine senegalesere så er jeg overbevist om at vi hadde hatt en juvel.
Back to top
frenchy
Rutinert

PostPosted: 09.08.2009 23:29    Post subject: Reply with quote

kris0stby wrote:
Halvorsen bør overta alt sportslig ansvar i RBK. Nei, jeg kødder ikke

Halvorsen, hahahahahahaha
Rod
Proff

PostPosted: 09.08.2009 23:47    Post subject: Reply with quote

Stadier ved tap:

1. Sinne: Kraftig sinne, mot hele laget, gjør alt verre enn det egentlig var. Mye banning.

2. Mer Sinne: Raseriet er mer rettet mot enkeltspillere, og/eller situasjoner som avgjør kampen. Ekstremt mye banning.

3. Skuffelse: Skuffelsen slår endelig inn, og man begynner å tenke på hvordan det hadde sett ut med en seier. Ofte stille og tenke for seg selv, og ser frem til at spillerne skal gjøre opp neste kamp. Skuffelsen leder raskt inn til-

4. Sorgen: Spesielt mot m**** kommer sorgen som bølger av tårer eller ekstremt glass-aktige øyne, alt selvfølgelig forårsaket av utrolige mengder med rusk som tilfeldigvis er i luften, bare rundt deg akkurat i det øyeblikket. For en dårlig timing.

5. Man går videre, nesten: Man prøver å tenke på noe annet, og pøser gjerne på med alkohol. Små tilbakeblikk fra kampen kommer kjapt og et lite "f*en" er ikke til å unngå, sammen med, "hvorfor gjorde han ikke bare ...".

6. Vi reiser oss og klapper for våre helter i medgang og motgang: Man slår seg på brystet og utrykker sin fulle støtte til spillerne som ga alt i kampen, mens man minnes og gleder seg til de store stundene, hvor stoltheten, jeg mener de forbanna ruskene, gjør øynene våte av beundring. Hevnen vil bli søt, den som ler sist ler best, osv, osv.

7. Til slutt: Står vi der igjen og RBK

Noe andre forslag til å gjøre denne listen komplett?

- Rod
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2009 00:50    Post subject: Reply with quote

Jeg har lyst til å benytte anledningen til å sende en kjempekaktus i retning Erik Hamren hva angår laguttak. Fra å ha noe som virket som en tydelig plan for spill og roller i starten av sesongen, ser det nå ut til at vårt svenske treneress har valgt å gå for de spillerne med størst renomme på banen samtidig, selv når flere av dem tydelig er ute av form, og knapt hadde vært dugelige til å varme benken. Hvis ikke klippekortene inndras snart, ryker forspranget vårt i serien på null komma niks.

En annen ting er at vårt "manglende Tettey-problem" faktisk må tas mer på alvor enn det tilsynelatende blir gjort. Spesielt i denne kampen mangler vi totalt spillere som tar returløp og kommer opp i motspillerne, der er Annan totalt alene flerfoldige ganger. Den defensive tryggheten vår avhenger av at vi ikke blir overløpt på midtbanen, så her må vi omprioritere eller gå på shopping.

For det tredje trenger vi backup på spissplass som faktisk fungerer. Så dårlige som Iversen og Prica var i dag, så kunne umulig Zahora gjort en verre jobb, uansett hvor burgertung han enn måtte være. Hvis det ikke stemmer, da MÅ vi ha en ny spiss.

Egentlig er det nesten lovende at vi skapte såpass mye på Molde når vi spilte såpass dårlig som vi gjorde - med bedre form på enkeltspillere og mindre ekstrem tur for Molde så vinner vi fort seriekampen. Så kan heller Molde ta den cup-bøtta, den fortjener de nå.

Sinnabørs:

Jarstein BB 7 - Spiller egentlig en meget god kamp, flere redninger av høy klasse og virker ellers trygg og fokusert. Blir meget hardt straffet på en sjelden unøyaktighet med beina.

Lustig 5 - Tempoproblemer defensivt, og kommer ikke med offensivt, selv om han tar initiativet ofte uten å få ball.

Stadsgaard 6 - Løper opp en god del, som vanlig, men er jo sammen med resten av forsvaret sørgelig alene litt for ofte.

Lago 5 - Stort sett grei jobb, men blir mye rygging der også.

Dorsin 4 - Elendig plassert på 1-0, blir passert ofte og grovt, og har tydeligvis øvd lite på innlegg i det siste.

Annan 6 - Løper enormt mye, men fikk trøbbel mot Thioune i så mye rom som han fikk. Ultrastrengt gult først, korrekt gult til slutt gav tidlig dusj for en av de som i det minste prøvde.

Skjelbred 3 - Varierer fra det smått geniale til det totalt ubrukelige med ball, men sinker spillet veldig mye med for mange touch. Selger seg på underlig vis i forsvar, og klarer ikke komme fort nok hjem.

Strand 5 - Har teft for å finne de riktige rommene, og er jo den eneste som går på returer, men er ikke godvenn med ballen i dag.

Iversen 1 - Jeg lot meg ikke imponere av to løp hjemover og noen seiere i hodedueller når han for det meste ruslet rundt på banen som en tilårskommen brasiliansk oldboys-playmaker. Avslutningene var av en kvalitet som en g15-keeper ville skammet seg over, og som om ikke det var nok, dro han ned tempoet i spillet sånn at alle ubalanser i Molde-laget rakk å rettes opp med god margin. Alle skjønte vel at han kom til å brenne den straffen, jeg var i vitners nærvær akkurat like framsynt som DBH. Selg/gi bort.

Sapara 6 - Viser av og til hvorfor han er det beste valget sentralt i banen når han løser opp og vrir spillet fint, og kommer også til flere gode posisjoner selv uten å treffe med avslutningene. Får ofte lite bevegelser å spille på fra stasjonære lagkamerater. Skaffer straffe. Brukbare dødballer. Solid kamp uten å briljere.

Prica 1 - Lyktes vel strengt tatt ikke med noe som helst, selv om han så hakket friskere ut enn enkelte andre. Fikk juling av Forren i lufta, og var sjelden på rett plass i boksen. Spilte mye støtte, og trakk mye ut mot sidene for å få ball, uten å lykkes med det heller, egentlig. Trenger en pause, men hvem skal spille da?

Olsen 5 - Utfordrer på fart et par ganger, og kommer seg til en brukbar sjanse. Blir brukt alt for lite.

Hauge 7 - God kamp av dommeren, kryss i taket og noter til ettertiden.

Hamren 1 - Putter alle de mest ballsøkende og stasjonære spillerne på banen samtidig fra start, og virker handlingslammet når den planen ikke fungerer. Burde ha brukt Demidov og Konan tidlig i andre omgang, og tatt ut minst en av stolpekameratene. Er han i all hemmelighet blitt erstattet med Bambi som hovedtrener?
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 10.08.2009 00:52    Post subject: Reply with quote

Når det virkelig går til helvette, som det gjorde idag, blir jeg ofte så sint, forbannet og trist at alt koker opp til galgenhumor og latter.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 10.08.2009 01:33    Post subject: Reply with quote

frenchy wrote:
kris0stby wrote:
Halvorsen bør overta alt sportslig ansvar i RBK. Nei, jeg kødder ikke

Halvorsen, hahahahahahaha

Hvorfor ikke? Hvis man ser bort i fra at jeg for alt dere vet kan være en 12 år gammel liten drittunge (eller hva værre er), så viser det seg jo gang på gang at jeg har peiling liksom, at jeg er et naturtalent når det kommer til slike ting. Så ja, jeg synes virkelig jeg burde få ta laguttaket, valg av formasjon, og i det minste være en rådgiver for klubben når det kommer til kjøp og salg av spillere. Da hadde klubben sluppet slike unødvendige kjøp som kjøpet av Zahora. Den hadde sluttet med slik omvendt godfot-bruk som blir benyttet på PCS/Olsen/Konan/Sapara i dag. Den hadde sluttet med å dele ut klippekort. Osv.

Det ville blitt fantastisk, folkens! Fantastisk!
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 10.08.2009 01:45    Post subject: Reply with quote

Got my vote
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 10.08.2009 01:45    Post subject: Reply with quote

Jarstein 6 - Kan ikke lastes... Noen gode redninger.

Dorsin 2 - Treig, forutsigbar, varierende innleggskvalitet. Har ikke vært i form på flere måneder.
Stadsgaard 5 - Rydder opp en del, men fem mål i mot er ikke akseptabelt.
Lago 4 - Ikke elendig, men langt fra god.
Lustig 3 - Elendig innleggskvalitet, svak bakover.

Annan 2 - Konstant på etterskudd.
Skjelbred 3 - Elendig defensivt. Et godt skuddforsøk.

Sapara 3 - Won pen.
Iversen 1 - Vinner en del på hodet, men treig, elendige avslutninger og bommer da det gjelder som mest. Det er kanskje på tide å skille lag med denne spilleren etter sesongslutt.
Strand 3 - Løper i det minste litt.

Prica 1 - Bør gå ut med en offisiell beklagelse etter denne pinlige kampen. Løper ikke en meter, går bare rundt og virker vanvittig tung i steget. Trist kamp, rett og slett.
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 10.08.2009 01:53    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg har lyst til å benytte anledningen til å sende en kjempekaktus i retning Erik Hamren hva angår laguttak. Fra å ha noe som virket som en tydelig plan for spill og roller i starten av sesongen, ser det nå ut til at vårt svenske treneress har valgt å gå for de spillerne med størst renomme på banen samtidig, selv når flere av dem tydelig er ute av form, og knapt hadde vært dugelige til å varme benken. Hvis ikke klippekortene inndras snart, ryker forspranget vårt i serien på null komma niks.

En annen ting er at vårt "manglende Tettey-problem" faktisk må tas mer på alvor enn det tilsynelatende blir gjort. Spesielt i denne kampen mangler vi totalt spillere som tar returløp og kommer opp i motspillerne, der er Annan totalt alene flerfoldige ganger. Den defensive tryggheten vår avhenger av at vi ikke blir overløpt på midtbanen, så her må vi omprioritere eller gå på shopping.

For det tredje trenger vi backup på spissplass som faktisk fungerer. Så dårlige som Iversen og Prica var i dag, så kunne umulig Zahora gjort en verre jobb, uansett hvor burgertung han enn måtte være. Hvis det ikke stemmer, da MÅ vi ha en ny spiss.

Egentlig er det nesten lovende at vi skapte såpass mye på Molde når vi spilte såpass dårlig som vi gjorde - med bedre form på enkeltspillere og mindre ekstrem tur for Molde så vinner vi fort seriekampen. Så kan heller Molde ta den cup-bøtta, den fortjener de nå.

Sinnabørs:

Jarstein BB 7 - Spiller egentlig en meget god kamp, flere redninger av høy klasse og virker ellers trygg og fokusert. Blir meget hardt straffet på en sjelden unøyaktighet med beina.

Lustig 5 - Tempoproblemer defensivt, og kommer ikke med offensivt, selv om han tar initiativet ofte uten å få ball.

Stadsgaard 6 - Løper opp en god del, som vanlig, men er jo sammen med resten av forsvaret sørgelig alene litt for ofte.

Lago 5 - Stort sett grei jobb, men blir mye rygging der også.

Dorsin 4 - Elendig plassert på 1-0, blir passert ofte og grovt, og har tydeligvis øvd lite på innlegg i det siste.

Annan 6 - Løper enormt mye, men fikk trøbbel mot Thioune i så mye rom som han fikk. Ultrastrengt gult først, korrekt gult til slutt gav tidlig dusj for en av de som i det minste prøvde.

Skjelbred 3 - Varierer fra det smått geniale til det totalt ubrukelige med ball, men sinker spillet veldig mye med for mange touch. Selger seg på underlig vis i forsvar, og klarer ikke komme fort nok hjem.

Strand 5 - Har teft for å finne de riktige rommene, og er jo den eneste som går på returer, men er ikke godvenn med ballen i dag.

Iversen 1 - Jeg lot meg ikke imponere av to løp hjemover og noen seiere i hodedueller når han for det meste ruslet rundt på banen som en tilårskommen brasiliansk oldboys-playmaker. Avslutningene var av en kvalitet som en g15-keeper ville skammet seg over, og som om ikke det var nok, dro han ned tempoet i spillet sånn at alle ubalanser i Molde-laget rakk å rettes opp med god margin. Alle skjønte vel at han kom til å brenne den straffen, jeg var i vitners nærvær akkurat like framsynt som DBH. Selg/gi bort.

Sapara 6 - Viser av og til hvorfor han er det beste valget sentralt i banen når han løser opp og vrir spillet fint, og kommer også til flere gode posisjoner selv uten å treffe med avslutningene. Får ofte lite bevegelser å spille på fra stasjonære lagkamerater. Skaffer straffe. Brukbare dødballer. Solid kamp uten å briljere.

Prica 1 - Lyktes vel strengt tatt ikke med noe som helst, selv om han så hakket friskere ut enn enkelte andre. Fikk juling av Forren i lufta, og var sjelden på rett plass i boksen. Spilte mye støtte, og trakk mye ut mot sidene for å få ball, uten å lykkes med det heller, egentlig. Trenger en pause, men hvem skal spille da?

Olsen 5 - Utfordrer på fart et par ganger, og kommer seg til en brukbar sjanse. Blir brukt alt for lite.

Hauge 7 - God kamp av dommeren, kryss i taket og noter til ettertiden.

Hamren 1 - Putter alle de mest ballsøkende og stasjonære spillerne på banen samtidig fra start, og virker handlingslammet når den planen ikke fungerer. Burde ha brukt Demidov og Konan tidlig i andre omgang, og tatt ut minst en av stolpekameratene. Er han i all hemmelighet blitt erstattet med Bambi som hovedtrener?

Hatten av for Zaphod. Deilig med folk som skriver det en føler, så slipper en å skrive det selv.

Men, jeg synes Dorsin var svak i første omgang, men vi så veldig lite til Biram i andre, og dette var mye pga Dorsin skjerpet seg. Jeg synes Dorsin skal få en 5, samme som Lustig, og at Lago bør få en 6, Stadsgaard en 4. Stadsgaard var for veik i duellene i dag, mens Lago er svært kontant - som en midtstopper skal være.

At Ivers får spille er helt sykt. Selg eller gi bort. Helt enig. Helst skulle jeg sett han bli benket i neste kamp, bare for å gi han klar beskjed om at han må prestere for å være førstevalg. Han vet vel, som vi andre gjør, at alternativene er ubrukelige. Jeg føler vi, mer enn noe annet, trenger en rask spiss som er effektiv. En ordentlig rappfot. Jævla Iversen. Tusler rundt og virker totalt uinteressert. Helt forferdelige avslutninger i dag og pasninger, vi fikk svært mange farlige kontringer imot pga hans lave treffprosent. Fy faen altså. Jeg føler synd på Prica som må samarbeide med den stasjonære, ubrukelige spissen som Ivers er. Vi har fått 40 + mill for Tettey. Bruk dem. Gi oss en god spiss og et OK anker.

Ser ikke hvorfor vi leide ut Miller. Han var god som anker hver gang jeg så han som anker. Hamrén og Hoftun kjører seg lengre og lengre ut i gjørma slik de holder på om dagene.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 10.08.2009 01:56    Post subject: Reply with quote

Utrolig å se hvordan vi savner Tettey... Han hadde ikke latt dette skje.
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 10.08.2009 02:24    Post subject: Reply with quote

Jarstein - 4 - Gjør en god kamp før Molde avgjør kampen. Punkterer den elegant selv, men kan ikke lastes for resten.

Dorsin - 2 - Etterskudd hele veien. Misser en megasjanse as well.
Lago - 4 - God kamp egentlig, men fem baklengs trekker ned.
Stadsgaard - 4 - Ditto
Lustig - 3 - Usynlig

Strand - 4 - Jobber som vanlig, men sliter med tempoet.
Skjelbred - 3 - Skuddvillig, men får til lite.
Annan - 5 - Jobber som faen i dag også - streng utvisning.
Sapara - 4 - Lite synlig

Prica - 3 - To store sjanser før pause. Minst.
Iversen - 1 - Dårlig igjen. Forsvarer ikke lønna si i det hele tatt og han misset på det eneste han er i stand til å gjøre på en fotballbane.

Dere i Kjernen som forlater gutta på 0-3 - 1. Flaut å bli pisset på 5-0, bomme på straffer, slippe inn tabbemål og utvisninger. Men stå da faen meg kampen ut når du først skal kalle deg supporter. I dag var manndomsprøven for alle på Kjernen-feltet. Skuffende mye daukjøtt.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 10.08.2009 04:38    Post subject: Reply with quote

Skulle stillt mannsterke opp på neste trening for å få gutta til å bli blide igjen Wink Og på neste kamp!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Next
Page 23 of 26

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb