English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Molde - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:46    Post subject: Reply with quote

TrønderRob wrote:
Dette her er så pinlig.. Vi har jo ingen unskyldninger engang for at vi liggger under 5-0. Tommel'n ned

Skal uansett bli interessant å se hvilke unnskyldninger Hamrén serverer etter kampen...
KenMan
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:47    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Tror vi tar en spillerbørs allerede jeg:

Jarstein 3
Lustig 1
Lago 2
Stadsgaard 1
Dorsin -1
Skjelbred 0
Annan 1
Sapara 1
Iversen -3
Strand 2
Prica 0

HÅPLØST Crying or Very sad

Her tror jeg skuffelsen spiller deg et puss. Vi spiller bra den første timen, men vi er ineffektive.
View user's profile Send private message
TAF
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:48    Post subject: Reply with quote

Nordlendingen wrote:
TAF wrote:
Nordlendingen wrote:
Den gigantiske avstanden mellom alle leddene våre er jo helt utrolig... Skjønner ikke hvorfor Hamren ikke har gjort noen grep med det nå... Hadde vært bedre å stått høyt med forsvaret, og risikert noen kontringer. Men tror ikke det hadde blitt mange, da kunne vi fått mye bedre press på thioune...

Vi har vel sett ganske mange ganger i denne kampen at vi ikke bør gi bort bakrom når Molde har den angrepsrekka som de har. Etter straffebommen har vi vært dårligere enn Molde i alle spillets faser, og har tapt dueller og andreballer i fleng.
Er det bedre å stå med 30 meter mellom forsvaret og midtbanen, og samme avstand mellom midtbanen og angrepet... slik at molde bare kan spille ballen rett opp på thioune etter hvert vårt angrep... Der står han alene og får strø pasninger... ikke rart han slår bra pasninger da...

Nei da, men kampbildet endret seg en god del etter straffebom og utvisning. Måten Molde triller ball i hatt med oss nå er heldigvis ikke symptomatisk for kampen som helhet, vi var jevngode og tidvis bedre enn dem før vi passerte timen.
Rod
Proff

PostPosted: 09.08.2009 20:49    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Tror vi tar en spillerbørs allerede jeg:

Jarstein 3
Lustig 1
Lago 2
Stadsgaard 1
Dorsin -1
Skjelbred 0
Annan 1
Sapara 1
Iversen -3
Strand 2
Prica 0

HÅPLØST Crying or Very sad

+1 Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
BigT
Junior

tr0ndern wrote:
TrønderRob wrote:
Dette her er så pinlig.. Vi har jo ingen unskyldninger engang for at vi liggger under 5-0. Tommel'n ned

Skal uansett bli interessant å se hvilke unnskyldninger Hamrén serverer etter kampen...

Det eneste jeg vil høre nå, er: - Dette vil få konsekvenser for spillerne!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
uglevett
Veteran

Dette bør i hvertfall være en lærepenge for laget, der man ser viktigheten av å være kontante i spillet og at det å ha "spillemessig overtak" ikke betyr at man er best.
keschaa
Veteran

Det som faktisk gleder meg litt er at vi holder oss proffesjonelle, ingen håpløse hevntaklinger (les: Bakke).
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:50    Post subject: Reply with quote

BigT wrote:

La meg gjette: Du tror fortsatt på julenissen?
acabar
Senior

PostPosted: 09.08.2009 20:50    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Herregud, blir ikke mindre irritert over Alsaker og Semb.

Alsaker: "Mangler vel bare en Thioune-scoring for at kvelden skal bli helt nydelig"

Semb: "Ja, han er så god at han kunne spilt hvor som helst"

Jeg var irritert over dem allerede etter 1 minutt. Jeg gleder meg til den dagen TV-fotball er så digital at man kan bare FJERNE lyden på kommentatorene...

Moldesvensken sier at det ikke var en femmålskamp i alle fall.. Takk gud for at han ikke er en hoverende liten ******* som de som er født i Molde.
Hjelde
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:51    Post subject: Reply with quote

Nå kommer motgangen... Hamrèn kan snakke om attityd, men det er nå attityden skal prøves. Reiser vi oss etter denne smellen, har vi attityd, fortsetter motgangen... har alt pratet om attityd ikke hjulpet en drit.
Back to top
RBKalle
Rutinert

PostPosted: 09.08.2009 20:51    Post subject: Reply with quote

Vi er ferdige. Ikke noe mer å si...

Mange må selges, og mange nye, bedre, skal kjøpes inn. Ellers er "tilbakekomst til toppen" over før det egentlig har begynt
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 09.08.2009 20:52    Post subject: Reply with quote

Kan ikke moderatorene bare stenge denne tråden?
Back to top
Nordlendingen
Senior

PostPosted: 09.08.2009 20:52    Post subject: Reply with quote

Prestasjonene er ikke noe å klage på. Vi gjør en helt ok kamp... Bare veldig ueffektiv...og litt uheldig...

eneste jeg vil klage litt på er spillestilen. Helt forferdelig hvor lite villig spillerne er til å starte på løp i rom, og eventuelt slå pasninger til de løpene. Blir grenseløst irritert hver gang skjelbred setter fart, og starter på herlige løp i rom, mens vi spiller støttepasninger istedet... Helt UTROLIG irriterende å se på!
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:53    Post subject: Reply with quote

[/quote]

Jeg var irritert over dem allerede etter 1 minutt. Jeg gleder meg til den dagen TV-fotball er så digital at man kan bare FJERNE lyden på kommentatorene...
[/quote]

... har hørt at det har kommet noe som heter volum- kontroll nå... er visst det helt nyeste på markedet...
Back to top
BigT
Junior

PostPosted: 09.08.2009 20:53    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
BigT wrote:

La meg gjette: Du tror fortsatt på julenissen?

Nei, og jeg skjønner at det ville vært uvanlig av Hamren. Håper bare han ikke prøver å unnskylde dette.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:55    Post subject: Reply with quote

Nordlendingen wrote:
Prestasjonene er ikke noe å klage på. Vi gjør en helt ok kamp... Bare veldig ueffektiv...og litt uheldig...

Nordlendingen = Erik Hamrén?
KenMan
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:55    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:

[/quote]

... har hørt at det har kommet noe som heter volum- kontroll nå... er visst det helt nyeste på markedet...[/quote]

Takk Hjelde. Du fikk en knust sjel til å smile nå. Dagens gode gjerning!!
acabar
Senior

PostPosted: 09.08.2009 20:56    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
... har hørt at det har kommet noe som heter volum- kontroll nå... er visst det helt nyeste på markedet...

Næmmen, et lite IQ-troll du? Du bare spiser mennesker, også blir du smartere for hvert tygg?

Når du går på kamp på en stadion som Lerkendal, så har du vel med deg ørepropper? Siden kampopplevelsen kun kommer igjennom det du ser Wink
Bakklandia
Legende

Når var sist gang vi slapp inn fem mål i en og samme kamp? Det må jo være en stund siden.

Men denne kampen føyer seg bare pent inn i rekken som fortsettelse på en dårlig måned (hadde det stått juNi og ikke juLi på kalenderen forrige måned, hadde vi tatt rotta på Q lett som bare det, det er jeg sikker på) hvor vi tydeligvis får alle de magrinene mot oss som vi har hatt med oss tidligere i sesongen.

En helt naturlig korrigering, altså. Håper bare den er ferdig snart nå, så vi ikke roter bort gullet i samme slengen (hvilket jeg fortsatt ikke tror vi gjør, for øvrig.)
Lomaxx
Veteran

Synd at vi ikke har bortekamp mot bodø i neste seriekamp, for da kunne gutta fått gått til bodø. Dette er så latterlig å se på at det er til å grine av. Jeg har sett større avslutterferdigheter fra Haugerud gutter 14 enn (st)Ivers og Pizza (yes phunny Tommel'n opp! ). Jeg kunne nesten vært farligere med et skudd fra egen banehalvdel jo. Gutta skal har et plus for første omgangen men det veier ikke opp for de 700 minusene de får for andre. Eneste spillerne som så ut som han spilte fotball der ute som så ut som de viste var de dreiv med var Jarstein og til dels annan, Sapara og Strand (selvom han var lite synlig i mine øyne.

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:57    Post subject: Reply with quote

rawky wrote:
Dette bør i hvertfall være en lærepenge for laget, der man ser viktigheten av å være kontante i spillet og at det å ha "spillemessig overtak" ikke betyr at man er best.

Amen.

Jeg tror det er på tide å løse opp i den statiske kombinasjonen Ivers-Prica på topp.

Hamren har tviholdt på dette en god stund nå, blant annet også gjennom de målløse oppgjørene mot Quarabagh.

Problemet er at det ser ut til å totalt suge ut målkraften av begge spillerne.

Skal vi først ha Sappi på banen så MÅ han få spille den tilbaketrukne.

At Ivers og/eller Prica heller får komme inn de siste 35, og ikke starter, styrker laget vårt totalt sett.

Jeg synes det er merkelig at Hamren ikke ser dette, og vil gi kraftige minuser i min bok hvis dette fortsetter.
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 09.08.2009 20:57    Post subject: Reply with quote

Det er helt utrolig at vi ikke scorer i denne kampen, det skal egentlig ikke gå an...
Prica har vært i skrapform i lang tid, det samme har Iversens skuddfot vært. Resultatet i dag viser viktigheten av å ha en spiss som scorer på sjansene sine, hadde vi hatt det så hadde vi antagelig dratt dette i land. Prica er ikke den spissen.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 09.08.2009 20:58    Post subject: Reply with quote

Jeg håber ikke Hamrén er enig med de folkene herinde, som mener at vi var uheldige i dag. I så fald tror jeg vi kan komme til og slite i serien fremover.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
pingvin
Veteran

Jarstein får godkjent, resten får stryk.
Back to top
3rl3nd
Rutinert

Jada.
Dette er dagen hvor alt går galt. Neste som skjer er vel at Siv Jensen vinner valget. Skal blir spennende å se hvordan sesongen vår går videre. Men faen det er latterlig hvordan vi framstår i de avgjørende situasjonene. Her er forskjellen, hvor M***e scorer, skyter vi i kryssfestet. De to offensive spillerne hos oss som normalt scorer, er totalt ute av form. Hvordan begge de to (Iversen og Prica om det var noen tvil om det) fortsatt kan være på banen er for meg et mysterium, de er så jævlig på hæla.

På tide med forandringer. Formasjonen vår fungerer dårlig uten en løps- og duellsterk midtbanespiller (les: Tettey). Og med så mange spillere som vil spille "tysker" sentralt i banen, blir det lite målsjanser. Skjønner at backene skal være med opp, men det skjer for sjeldent og man blottlegger seg veldig defensivt. Savner klassiske vingspillere.

Men, men. Fotballen er rund, og jeg er bombesikker på at vi tar serien.

"...I motbakka går det opp..."
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  Next
Page 19 of 26

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb