View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
KenMan Veteran

|
Posted: 09.08.2009 20:36 Post subject: |
|
|
Warrick Brown wrote: | Jeg er i ferd med å bli rasist. |
Jeg også... Er ikke trønder, så har liksom ikke hatt noe hatforhold til Molde. Men nå er jeg rasist i den forstand at jeg hater hele fordømte Møre og dets innbyggere... Møringer er stregt talt en egen rase...
NB! Jeg skjønte at det ikke var helt dette du mente. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.08.2009 20:36 Post subject: |
|
|
TomH, ha deg vekk du da. Din amøbe.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 09.08.2009 20:37 Post subject: |
|
|
Dette kommer til å gå til hodet på flere av Molde-spillerne, de driter seg nok ut i neste seriekamp og kampen etter det igjen. |
|
Back to top |
|
 |
Nordlendingen Senior
|
Posted: 09.08.2009 20:37 Post subject: |
|
|
Den gigantiske avstanden mellom alle leddene våre er jo helt utrolig... Skjønner ikke hvorfor Hamren ikke har gjort noen grep med det nå... Hadde vært bedre å stått høyt med forsvaret, og risikert noen kontringer. Men tror ikke det hadde blitt mange, da kunne vi fått mye bedre press på thioune... |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 09.08.2009 20:38 Post subject: |
|
|
doris wrote: | Dette kommer til å gå til hodet på flere av Molde-spillerne, de driter seg nok ut i neste seriekamp og kampen etter det igjen. |
Og måtte noen (Gud?) forby at de ender opp i cupfinalen... _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 09.08.2009 20:39 Post subject: |
|
|
Nå blir det den vanlige medisinen min i hvertfall. Spille FIFA 09. Aker Stadion. Molde -RBK. Bør bli bra!
Vi tar dem neste helg når det virkelig gjelder. Serien er så syyykt mye viktigere enn cupen. |
|
Back to top |
|
 |
Rod Proff

|
|
|
Og så drar "supporterne" våre allerede 15 min før slutt, der fikk alle de andre klubbene noe å le av. Hørt om å støtte klubben i motgang også eller j*vla medgangssupportere!
Jeg er flau og skuffeet om hverandre av spillerne våre. Vi blir knust jo f*en.
5-0... HJEEEEEEEEEEEEELP!! |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
|
 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
|
|
Rekord!  |
|
Back to top |
|
 |
skrukken Rutinert

|
Posted: 09.08.2009 20:40 Post subject: |
|
|
Dersom Prica får starte neste kamp boikotter jeg faktisk den kampen.. Maken til ubrukelig spiss skal man lete lenge etter. Ikke skaper han rom for andre, ikke har han særlig teknikk, og han står på hæla hele tiden.. Driter i hvor "dårlig trent" Zahora er. Gi han for helvete sjansen nå |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2799 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 09.08.2009 20:40 Post subject: |
|
|
Nordlendingen wrote: | Den gigantiske avstanden mellom alle leddene våre er jo helt utrolig... Skjønner ikke hvorfor Hamren ikke har gjort noen grep med det nå... Hadde vært bedre å stått høyt med forsvaret, og risikert noen kontringer. Men tror ikke det hadde blitt mange, da kunne vi fått mye bedre press på thioune... |
Vi har vel sett ganske mange ganger i denne kampen at vi ikke bør gi bort bakrom når Molde har den angrepsrekka som de har. Etter straffebommen har vi vært dårligere enn Molde i alle spillets faser, og har tapt dueller og andreballer i fleng.
Warrick Brown wrote: | Rekord!  | <ironi> </ironi> _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Last edited by TAF on 09.08.2009 20:42; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 09.08.2009 20:41 Post subject: |
|
|
Er så drit lei den offsidehånda til Dorsin!! Løp og kjemp til det blir blåst, for svingende!! _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 09.08.2009 20:42 Post subject: |
|
|
doris wrote: | Dette kommer til å gå til hodet på flere av Molde-spillerne, de driter seg nok ut i neste seriekamp og kampen etter det igjen. | Ja, det mente jo Drillo også etter 8-1 over Start.... |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
|
|
Enig med skrukken, nå er det på tide å få Prica på benken. Mannen har vært direkte talentløs den siste måneden. Har knapt et eneste godt bidrag.
Vi spilte bra i èn time, men manglende effektivitet, og da særlig av Iversen, avgjorde kampen til fordel for Molde. Samtidig har jo Molde en enorm tur i alt de foretar seg. |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
|
|
Jeg håper Molde kommer til cupfinalen og blir rævkjørt 10-0 av Odd, gjerne med 5-6 usportslige scoringer av Kovacs. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 09.08.2009 20:43 Post subject: |
|
|
Dette svir så vanvittig.. Fy faen! Har aldri opplevd makan. Finner frem tauet snart. Eller barberblad. Nei, litt mye blodsøl. |
|
Back to top |
|
 |
Rod Proff

|
|
|
Burde ikke RBK, Norges største å beste klubb, klare å skaffe spillere som lever i en vanskelig kamp. Vi har INGEN spillere lenger som er "sikre" målscorere. En gang i tiden var et straffespark fra Iversen garantert mål. Nå kommer jeg å pisse på meg hver gang han går frem til ellevemeteren. Hva har skjedd? |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
|
|
Det måtte komme en slik kamp før eller senere, og 0-5 lyver jo veldig. Hjelper ikke når det blir utvisning og Iversen bommer på det som han ikke bommer på til vanlig.
Men avslutninger og bevegelser på siste tredjedel må terpes nå altså. Det går ikke an å ha så mange avslutninger og ikke score, når man ser hvor lett Molde scorer på sine avslutninger. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
acabar Senior
|
Posted: 09.08.2009 20:44 Post subject: |
|
|
Haha, forumets server virker å være overbelastet til helvete.. Det samme er vel gutta på banen..
Nå heter det vel "Sprudlende RBK og dødelig *heldige og effektive* molde"... Er helt latterlig av Dorsin i det første baklengsmålet. At Iversen klarer å brenne en så viktig straffe viser bare hvor elendig han har vært det siste halvåret.. Totalt sett har han vel kun hatt 1 godt år i moderne tid som RBK-spiller..
Jarstein gjorde et lite feilvalg når han skøyt hardt og lavt på klareringen, men har likevel vært vår beste spiller.. med kanskje Sapara på en 2erplass? Iversen er solid på bunn, med Prica tett følgende.
Jeg føler laget i tykt og tynt.. men akkurat nå - så gråter jeg  _________________ Work hard, every day. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2799 Location: Eksil i Kristiansand
|
|
|
Hmmm, nå har de byttet keeper. Det må da gå an å få ballen i nota bak en kald juniorkeeper? _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
Back to top |
|
 |
Nordlendingen Senior
|
|
|
TAF wrote: | Nordlendingen wrote: | Den gigantiske avstanden mellom alle leddene våre er jo helt utrolig... Skjønner ikke hvorfor Hamren ikke har gjort noen grep med det nå... Hadde vært bedre å stått høyt med forsvaret, og risikert noen kontringer. Men tror ikke det hadde blitt mange, da kunne vi fått mye bedre press på thioune... |
Vi har vel sett ganske mange ganger i denne kampen at vi ikke bør gi bort bakrom når Molde har den angrepsrekka som de har. Etter straffebommen har vi vært dårligere enn Molde i alle spillets faser, og har tapt dueller og andreballer i fleng.
Warrick Brown wrote: | Rekord!  | <ironi> </ironi> |
Er det bedre å stå med 30 meter mellom forsvaret og midtbanen, og samme avstand mellom midtbanen og angrepet... slik at molde bare kan spille ballen rett opp på thioune etter hvert vårt angrep... Der står han alene og får strø pasninger... ikke rart han slår bra pasninger da... |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 09.08.2009 20:45 Post subject: |
|
|
GUD som jeg gleder meg til å knuse dem i ligaen! |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.08.2009 20:45 Post subject: |
|
|
Tror vi tar en spillerbørs allerede jeg:
Jarstein 3
Lustig 1
Lago 2
Stadsgaard 1
Dorsin -1
Skjelbred 0
Annan 1
Sapara 1
Iversen -3
Strand 2
Prica 0
HÅPLØST  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 09.08.2009 20:46 Post subject: |
|
|
Dette her er så pinlig.. Vi har jo ingen unskyldninger engang for at vi liggger under 5-0.  |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 09.08.2009 20:46 Post subject: |
|
|
Herregud, blir ikke mindre irritert over Alsaker og Semb.
Alsaker: "Mangler vel bare en Thioune-scoring for at kvelden skal bli helt nydelig"
Semb: "Ja, han er så god at han kunne spilt hvor som helst" _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
|