English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
VÃ¥lerengens IF - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
samsung
Junior

PostPosted: 30.06.2009 00:36    Post subject: Reply with quote

Fra vpn-forumet:

Til de som mener stemninga på tribunen fra vår side var bra, må jammen tenke igjen. I store perioder ble vi tromma ut, og det var stor stemning på feltet til bartene.
Vi som står midt på bredden kan med enkelthet høre hvilken side det er mest liv på, og den kampen vant ikke vi igår.
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 30.06.2009 01:06    Post subject: Reply with quote

KONGEBRA! Very Happy
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 30.06.2009 02:31    Post subject: Reply with quote

Litt diverse om gårsdagens kamp og børssetting:

Jeg synes generelt at en femmer på børsen betyr at man han gjort en rimelig skuffende innsats. Et snitt på fem betyr hadetbra og rett på benken, sånn jeg ser det. Fire, da er det nesten sånn at man burde vært tatt av etter halvtimen.

Jeg synes også det er litt feil å automatisk anta om Tettey at det er interessen fra Almeria som gjør at han ikke er fullt så skarp som vanlig - JohnTiger, du har jo nevnt dette en tre-fire ganger nå - det kan jo rett og slett hende at VIF var litt mer obs på å falle av tidlig mot Tettey. Sapara, Skjelbred og Iversen på banen samtidig (forøvrig dårlig ide, synes jeg) gir jo Tettey færre spillemuligheter også. Og ærlig talt kan vi vel ikke forvente at han skal være stabilt strålende. Han ender opp med en utmerket målgivende, i tillegg til godt og oppofrende spill defensivt. Det må holde, synes jeg.

Steffen Iversen får tyn for å rote bort ballen i overgangsfasen, og det kan jeg være med på når det gjelder det siste kvarteret. Før det synes jeg han var konstruktiv og god, selv om han aldri blir så mye målscorer som Prica. Han var dårligere når han ble sliten, som vanlig, og det må faktisk treneren ta på sin kappe. Merkelig, synes jeg, å ta av Skjelbred istedet, men resultatene gir jo foreløpig Hamren rett.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 30.06.2009 04:59    Post subject: Reply with quote

Noen kjekke karer med flagg på bildene, Thomas. Wink

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 30.06.2009 12:52    Post subject: Reply with quote

RBKI00 wrote:
Var det TIFO fra Kjernen idag? Evt info om budskap/bilder ?

"Vi e Rosenborgs syngende soldata" / Kjernen-logo / "Vi e Kjernen, vi ælske Rosenborg"

(sang)

(bilder)
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 30.06.2009 22:52    Post subject: Reply with quote

Flere av brukerne på Kjernen-forumet er usikre på om det var vi eller Vålerenga som hadde hjemmekamp nå på søndag. For å være helt ærlig er jeg veldig usikker selv. Cool
Back to top
olag
Junior

PostPosted: 01.07.2009 11:01    Post subject: Reply with quote

kris0stby wrote:
Fremdeles ikke et navn jeg ville hatt bakpå drakta. Akkurat som Andresen og Hulsker

Og Hoseth.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Page 11 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb