| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.09.2005 13:09 Post subject: |
|
|
| På rbk.no er det mye færre innlegg per tråd. Synes ikke det er ønskelig. Liker opplegget her. Det er mer argumentativt. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 04.10.2005 00:02 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | På rbk.no er det mye færre innlegg per tråd. Synes ikke det er ønskelig. Liker opplegget her. Det er mer argumentativt. |
Helt enig. I tillegg jeg føler det sitter flere seriøse folk her, enn på rbk.no forumet. Der kan det finnes tråder med akkurat det samme budskapet, noen på trøndersk også.
Endelig har dét forumet også blitt oppdatert, blitt en smule ryddigere. OG derav har kvaliteten øket.
Men det har langt opp til dette forumet!  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.10.2005 08:11 Post subject: |
|
|
Dette forumet er utrolig bra. All honør til 2mas. De regulære posterne fortjener også honør siden nesten alle postingene er seriøse og holder et høyt nivå. La oss klappe hverandre på ryggen  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.10.2005 21:13 Post subject: |
|
|
Dette forumet er et eksempel til etterfølgelse. Er det bare vi RBK-supportere som er så vanvittig sjøldisiplinerte, eller er det noe annet rart?
Er selv aktiv på mangfoldige forum med langt langt dårligere kvalitet enn dette. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.10.2005 14:12 Post subject: |
|
|
| Skal vi starte opp en ny "Nye spillere"-tråd for 2006 når sesongen er over? Det blir vel kanskje mer oversiktlig på den måten... |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 27.10.2005 14:14 Post subject: |
|
|
| Gjerne for meg! |
|
| Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 27.10.2005 14:36 Post subject: |
|
|
Forumet her er bra, men det fort kan bli rotete å diskutere i en del av trådene siden de ofte er veldig lange og rotete å finne fram i. Spesielt "nye spillere tråden" som jo er flere år gammel.
Jeg synes det virker som at endel folk her inne ikke liker å starte nye tråder, for svært ofte når noen starter en ny tråd får de beskjed om at et liknende tema allerede diskuteres under en annen tråd, og det kan være ganske irriterende. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så farlig å begynne å diskutere det på et nytt sted, slik at alle kan ta del i diskusjonen uten å måtte lese gjennom 10 sider med innlegg først.
Og hva er det egentlig med det at så mange her inne hele tiden skal drive å snakke dritt om rbk.no og forumet der? Greit nok om at dere kanskje ikke synes siden er så veldig bra, men dere trenger da vel ikke å ta opp det hver eneste gang forumet på denne siden blir diskutert for det? _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.10.2005 14:45 Post subject: |
|
|
| RBK- jenta wrote: | | Skjønner ikke hvorfor det skulle være så farlig å begynne å diskutere det på et nytt sted, slik at alle kan ta del i diskusjonen uten å måtte lese gjennom 10 sider med innlegg først. |
Jeg forstår at folk er litt lei av "Nye spillere"-tråden, og derfor tror jeg at jeg allerede nå skal fikse en ny utgave av den. Imidlertid synes jeg ikke nye tråder på ti sider bør erstattes av nye diskusjoner hele tida. Det blir bare gjentakelser av sånt. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.10.2005 18:44 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Skal vi starte opp en ny "Nye spillere"-tråd for 2006 når sesongen er over? Det blir vel kanskje mer oversiktlig på den måten... |
Det tror jeg absolutt vi kan gjøre. Nye spillere-tråden er kanskje litt i overkant lang nå. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 05.11.2005 22:27 Post subject: |
|
|
Slutt å bæs!!! som vi sir her i Harstad. buhu det e før lite tråda på forumet. so what, det du ska gjøre her e jo å diskutere. Nåkka som bli vanskeli vess det skulle være 3 forskjellige tråda om samme tingen!!! _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 05.11.2005 22:40 Post subject: |
|
|
| finnes faen ikke bedre forum enn detta!!! ikke forandre noe som er best ass.. |
|
| Back to top |
|
 |
|