View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hedley Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:07 Post subject: |
|
|
Faen for en dritkamp..
Men vi er fortsatt ubeseira. "Frihelg" gjør godt før 16.mai nå.
TROILLAN PÃ… TOPP! |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 06.05.2009 23:09 Post subject: |
|
|
Hvis Hamren fikk sett kampen, må han ha ergret seg over sin assistentrener, det er det liten tvil om. |
|
Back to top |
|
 |
Stallone Senior

|
Posted: 06.05.2009 23:11 Post subject: |
|
|
Hvorfor setter vi ikke inn på Zahora istede for Sellin? Noen som har en logisk forklaring? |
|
Back to top |
|
 |
SLOGUM Senior
|
Posted: 06.05.2009 23:12 Post subject: |
|
|
Fordi Henriksen er inkompetent kommer Sellin inn. HÃ¥per ledelsen ser dette og kvitter seg med Henriksen. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:13 Post subject: |
|
|
longines wrote: | bommel wrote: | Forferdelig svak kamp. Helt elendig fremover, med unntak av 10-15 minutter i starten av 2.omgang. Vi får svi på grunn av elendige avslutninger. |
Vi får svi fordi vi er helt forjævlig elendige offensivt, og da snakker jeg om det som skjer før avslutningene. Jeg tror dette er nye Rosenborg som vi må lære oss å like, en kvalmende tanke.. |
Vel, ja. Vi er elendige i det offensive spillet, ingen motsigelser der. Men allikevel, vi hadde store nok sjanser til å lede før de scoret. Iversen ser like farlig ut som en boks med leverpostei i dag, og det er så synd så synd at Tettey ikke eier kaldhet foran mål |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 06.05.2009 23:13 Post subject: |
|
|
Synes vi nok en gang er solid bakover, med noen unntak. Skjønner bare ikke hvorfor offensiven i starten av omgangen bare dør ut.. Da spilte vi virkelig bra en stund. Chirs og Sapara foretar seg endel farlig manøvere som kunne kostet dyrt, heldigvis ryddet Demi opp for Chris ved den ene anledningen, med glimrende stopperspill. Min nominasjon til bestemann idag blir defor Demi, totalt sett.
Nå er det bare for Hamrén og fikse det offensive spillet, så tror jeg vi skal bli vanskelige å slå. Vi er på topp, og der tror jeg vi blir  _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 06.05.2009 23:13 Post subject: MØØØØØØØKKKKKKALAG |
|
|
Nyt topplasseringen så lengere det varer....og det blir jaggu ikke lenge. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:14 Post subject: |
|
|
Zahora skulle vært slengt inn rundt 60'. Sellin rundt 80'.
Var svært skeptisk til Olsen før vi hentet han, og han viser igjen at han ikke har særlig mye å bidra med i vårt system foreløpig. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4041 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 06.05.2009 23:16 Post subject: |
|
|
Vi skal ikke glemme at det er skjelden vi starter sesongen så bra... vi greier å dra med oss poeng i hver kamp og vi er ennå ikke i form! Dette blir kanon det sjø!  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:17 Post subject: |
|
|
Det er vanskelig for en ny spiller, og da især en ving som er så avhengig av medspillerne for å bli satt opp, å spille på et lag fullstendig uten offensivt spillemønster. |
|
Back to top |
|
 |
kennet Junior
|
Posted: 06.05.2009 23:17 Post subject: |
|
|
Mulig jeg kaster en brannfakkel nå men det var trist å se Roar idag. Det er som med en hund man er veldig glad i blir gammel og begynner å halte.
Mye metaforer her men jeg mener Roar bør bare bli brukt som innbytter heretter... |
|
Back to top |
|
 |
SLOGUM Senior
|
Posted: 06.05.2009 23:19 Post subject: |
|
|
Enig, Roar var desverre dårlig i dag. Desverre ser det ut til at alderen har innhentet han og at han bør brukes som innbytter heretter... Desverre |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4041 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 06.05.2009 23:20 Post subject: |
|
|
Er det Henriksen som har valgt oppladningen?
http://fotball.adressa.no...137844.ece _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:21 Post subject: |
|
|
Det som frustrerer meg er at vi igjen viser at man er suverent best, bare hvis spillerne vil! Men så detter de ned igjen og har helt utrolig dårlig ballfølelse og slurver Lyn inn i kampen. Rett og slett irriterende. Vi leder og er ubeseiret og det er flotte saker, men man har så utrolig mye mer inne. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:22 Post subject: |
|
|
Funka tydeligvis ikke. Siste gang! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.05.2009 23:24 Post subject: |
|
|
Tettey og Demidov best i dag, forresten. Demi har virkelig utviklet seg i vinter, og fremstår nå som en noe i nærheten av komplett midtstopper, etter norske forhold. Bør være langt foran ToReg i landslagskøen nå. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:30 Post subject: |
|
|
Det som taler mot Demidov er fart, i tippeligaen holder han, men internasjonalt, tja....
Men Sapara skulle vært tatt av etter 70 minutter, da var han mer eller mindre ferdig.. Selin er nå foran Zahora, tydeligvis, på kant...
Tettey er dagens.
Men så litt CL før TL-kampen, og i pausen, du verden for en nivå forskjell.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Solo Veteran

|
Posted: 06.05.2009 23:34 Post subject: |
|
|
Hadde ikke trodd det var nivåforskjell på tippeligaen og semifinalen i CL
Tettey og Demidov var banens beste.
Henriksen kan fortsette med postsorteringen sin. _________________ 1967, 1969, 1971, 1985,
1988, 1990, 1992, 1993,
1994, 1995, 1996, 1997,
1998, 1999, 2000, 2001,
2002, 2003, 2004, 2006,
2009 og 2010.
Last edited by Solo on 06.05.2009 23:38; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.05.2009 23:38 Post subject: |
|
|
Når Trond Henriksen sitter på benken kan vi jo ikke gjøre regning med at engelsktalende Zahora prioriteres foran trønderen Sellin. Sellin er et stort talent. Zahora er ... ja, hva er han egentlig? I Henriksens øyne er han sannsynligvis bare stallfyll.
Det sa jo seg selv at når Glimt banker Stabæk, og VIF gruser Molde, så må jo Rosenborg svikte. Runden var for god til å være sann.
Jeg tror vi hadde vunnet denne kampen med Hamrén på benken. Og det gjør meg ikke i bedre humør. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:43 Post subject: |
|
|
Solo wrote: | Hadde ikke trodd det var nivåforskjell på tippeligaen og semifinalen i CL
|
Vi er helt i starten av vår sesong. Barca og Chelsea er helt på tampen. Klart det er forskjell da. Når vi kommer i slag utpå høsten, så er vi nok der  |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 06.05.2009 23:46 Post subject: |
|
|
Alvorlig talt. Jeg hyler ikke etter treneravganger etter en eller to dårlige prestasjoner, men for Henriksens vedkommende så har det ikke skjedd en dritt positivt eller fornuftig, sett utenfra, de gangene han har hatt ansvaret.
Perioden i fjor gir et forholdsvis godt grunnlag for å dømme ass trener Trond. Akkurat den samme maktesløsheten viste han da. Det hjelper ikke at han kasnkje er god på å skremme folk. Han skal, i slike situasjoner som i dag, kunne ta over for hovedtreneren og lede laget på en stødig måte. Det greier han ikke og da får noen se å fortelle ham at han må finne seg noe annet å gjøre.
Jeg forstår virkelig ikke hvordan det er mulig at jeg skjønner at det er helt avgjørende at det blir foretatt bytter, men at Henriksen ikke ser eller skjønner dette! Jeg greier bare ikke å forstå. Skulle gjerne spurt ham hvilke vurderinger han gjorde seg fra 70 min og utover.
SÃ¥ topper vi kransekaka med sellin etter 88 min! Herregud...
Nå er jeg bare forbanna på Henriksen. Nei, det er ikke godt nok med uavgjort i dag. Vi har en tropp fra helvete og skal inneha nok ferdigheter til å endre kampbildet, men nei... |
|
Back to top |
|
 |
Stallone Senior

|
Posted: 06.05.2009 23:47 Post subject: |
|
|
Å utvikle talenter er greit, men begynner å bli lei dette må-fostre-opp-trønderske-fotballspillere tullet. At Sellin er trønder og ung bryr meg overhodet ikke. Zahora har i sin karriere bevist at han er en god spiller, da setter vi innpå han. |
|
Back to top |
|
 |
Blogga Junior

|
Posted: 06.05.2009 23:50 Post subject: |
|
|
Eneste positive er jo at resten av lagene i tippeligaen er så forbanna dårlig! Serriøst, vi har ikke spilt bra i år. Likevell topper vi tabellen.
Wake up and smell te coffee da!
Tippeligaen suger balle  |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 06.05.2009 23:53 Post subject: FC LYN-RBK |
|
|
Der er jeg veldig enig,selv om jeg før kampen sa at jeg ikke var redd for at Henriksens disposisjoner ville blitt noe verre enn Hamrens.
Etter det jeg har sett hittil tror jeg ikke Hamren ville gjort noe annerledes.
Lago eller Miller inn i 88. minutt kanskje.... _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 06.05.2009 23:53 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er helt utrolig at vi har offensive spillere som Sapara, Prica, Iversen, Olsen, Skjelbred m.fler og samtidig har et så elendig, planløst og fantasiløst angrepsspill. Null tempo, null intensitet, null bredde. Jeg har ikke engang tall på hvor mange lange og halvlange baller som bare blir slengt opp på Prica og Iversen. Ikke rart det er vanskelig å score på oss når vi aldri gir motstanderen mulighet til å ta oss i ubalanse. Baller klareres nesten upressa langt opp på tribunen og de fleste etablerte angrep går over midtbanen. Det spilles aldri på markerte spillere lenger og vi sender generelt få spillere inn i motstanderens 16 meter. Ikke rart vi er gode defensivt og elendig offensivt.
Dette handler ikke bare om den kampen, men en tendens som har vært gjennom hele sesongen. Med de spillerene jeg nevner over, så er det en katastrofe og uakseptabelt. Dette er spillere som kunne gått rett inn i elveren til alle Skandinaviske lag. |
|
Back to top |
|
 |
|