View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bommel Veteran
|
Posted: 26.04.2009 21:59 Post subject: |
|
|
Forøvrig helt enig med Longines. Det virker ikke som om vi klarer å spille skikkelig bra før kampbildet blir mer eller mindre hawaii. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 26.04.2009 21:59 Post subject: |
|
|
troillan på topp No e æ jævli gla.
men hvorfor tennes ikke gnisten før motstandern scorer? bra regi da,men nervene mine tåler ikke mange sånne kamper.
Annan er min favoritt i denne kampen, men Prica imponerer også når han kommer inn.
Hamren kan jeg styre min begeistring for. Selv om han gjør gode bytter, så har han ikke den gutsen jeg forventer av en trener som har ambissoner om gull. 1. omg var direkte pinligæ, og feig.
Men vi leder, og da kan jeg ikke v're negativ lenge. Hurra for troillan !! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.04.2009 22:01 Post subject: |
|
|
Beklager herved alt negativt jeg har skrevet om Rade Prica. Fantastisk innhopp, og godt av Hamren å sette ham inn ett sekund etter LSK-målet! |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 26.04.2009 22:02 Post subject: |
|
|
Vi har åtte poeng ned til Stabæk etter seks runder. Hvem hadde trodd det på forhånd? |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 26.04.2009 22:04 Post subject: |
|
|
For en kamp  |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 26.04.2009 22:04 Post subject: |
|
|
Prica begynner å komme i kampform! Godt  |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 26.04.2009 22:08 Post subject: |
|
|
Enig med longines (glad i klokker?) angående tenningen. Det virker som det er to krav som oppfylles før vi skal vise aggressivitet og glød:
- Det må gå en omgang
- Vi må slippe inn et mål _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar
Last edited by Katalysator on 26.04.2009 22:09; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 26.04.2009 22:08 Post subject: |
|
|
Trekker ikke tilbake kritikken av Prica, men synes han gjorde det veldig bra idag. Løpene han tok og det at han timet de så fint var veldig bra å se. I tillegg hadde han eksepsjonell plassering av skuddet sitt. Han har skjerpet kroppsholdningen også, ser litt mer fit ut. Kan bli fint dette |
|
Back to top |
|
 |
Stallone Senior

|
Posted: 26.04.2009 22:10 Post subject: |
|
|
JADDA!!!! |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 26.04.2009 22:11 Post subject: |
|
|
Herlig å endelig vinne på åråsen igjen. Quiz: Når tok vi sist seks poeng på lillestrøm i løpet av en sesong? _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 26.04.2009 22:11 Post subject: |
|
|
2003? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 26.04.2009 22:12 Post subject: |
|
|
Katalysator wrote: | Enig med longines (glad i klokker?) angående tenningen. Det virker som det er to krav som oppfylles før vi skal vise aggressivitet og glød:
- Det må gå en omgang
- Vi må slippe inn et mål |
Kritikken min går ikke ut på glød og aggresivitet, men manglende plan. Når det blir hawai og kaos hos begge lag, så er man ikke like avhengig av å et system og en plan. Da sendes det opp så mange folk at det blir farlig uansett. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011 |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 26.04.2009 22:15 Post subject: |
|
|
Beklager. Det var egentlig Harald jeg siktet til. Aner ikke hvorfor jeg blandet med ditt innlegg. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
espano Junior
|
Posted: 26.04.2009 22:15 Post subject: |
|
|
Jada!!!
Fikk rett i min spådom at Sapara scoret i det 89. minutt!  _________________ Rosenborg - Seriemester 09' |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.04.2009 22:16 Post subject: |
|
|
Herlig avsluttning på en taktisk perfekt gjennomført kamp.
Jarstein 5: Tar det han skal og har ikke stort å gjøre i løpet av kampen.
Lustig 7: Kommer en god del fremover og har vanskelig arbeidsforhold absolutt godkjent fremover og er endel av et bunnsolid forsvar.
Demidov 8: Knuser Lillestrømspillerene i duellene gjør kloke valg og har tatt enorme steg i vinter og har etter min mening nå klart passert Lago i rangering.
Lago 6: Stort sett trygg og god ,men har enkelte horrible fremspill og klareringer som bedre lag enn Lillstrøm vil straffe oss for.
Dorsin 6+: Stort sett bra ,men slurver litt vel mye etter min mening.
Tettey 7: Løper og vil mye ,men sviktes alltfor ofte idag av et dårlig touch.
Annan 9: Fantastisk vinner helt utrolig med baller og river i stykker Lillestrøm sitt angrepspill. Ikke bra at Hodgson satt på tribunen å så denne prestasjonen. Jeg vil ha 60 - 70 millioner for Annan vår beste spiller.
Skjelbred 7: Årets beste kamp fra unge herr Skjelbred som endelig begynner å tørre å utfordre skyte og stikke igjennom spillere har en vei å gå enda ,men meget positiv utvikling.
Sapara 7: Til tider uvanlig slurvete ,men som alltid iniativrik og får 7 pågrunn av målet hvis ikke hadde det blitt 6. Forferdelig dårlige dødballer.
Olsen 2: Forferdelig kamp slurvete og pusslete i alt han foretok seg også etter min mening skyld i det første målet da han klarer å kløne til en enkel 5 meterspassning på den korte corneren mellom han og Sapara som igjen førte til kontringen. Bør skjerpe seg om det ikke skal bli mye tresmak i ræva. Helt rett byttet ut med Prica.
Iversen 7: Årsbeste av Iversen som jobber godt og kriger som en helt kan fremdeles bli bedre til å frigjøre seg og komme til skikkelig store målsjanser.
Prica 8: Er matchavgjørende med sine gode bevegelser og et nydelig mål flott forarbeid foran Sapara sitt mål og er flinkere enn Iversen til å posisjonere seg i feltet og kommer derfor til større og bedre målsjanser.
Sellin 4: Virket veik og virket ikke klar for dette nivået enda og trenger spilletid i adecco eller en god del flere innhopp før han kan være en ressurs for oss. Konan bør få hans plass på benken.
Hamrèn 8: Strålende gjennomført kamp i en vanskelig bortekamp og Lillestrøm er fullstendig ufarliggjort av oss. Gjør meget gode bytter idag som til syvend og sist gjør at vi tar med oss tre poeng. Fortsett slik . |
|
Back to top |
|
 |
Bianchi Junior
|
Posted: 26.04.2009 22:21 Post subject: |
|
|
Odd, Brann, LSK (på hjemmebane)...
10 mann i forsvar... Ikke rart man må vente til de enten har slitt seg ut, eller har fått et mål slik at de slipper seg løs.
Når man gjør det i CL derimot, da spiller Rosenborg "litt feigt"... |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 26.04.2009 22:22 Post subject: |
|
|
Fantastisk deilig med tabelltopp. |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 26.04.2009 22:22 Post subject: |
|
|
Da har vi 9 poeng og full pott borte, og bare 5 poeng hjemme. Sære greier. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.04.2009 22:24 Post subject: |
|
|
ode wrote: | 1. omg var direkte pinligæ, og feig. |
Førsteomgangen var da helt ok, hverken mer eller mindre. Dessuten synes jeg det blir enkelt å klandre Hamrén for at spillerne ikke gutser på for fullt fremover. Hvis det blir gjennomgående slik i mange kamper til, så kan man godt rette blikket mot Hamrén. Dette sa han etter kampen mot Odd:
- Er du fornøyd med spillet RBK viser?
- Absolutt ikke.
Vi har nok langt mer i vente, men enn så lenge lever jeg godt på de poengene vi har.  |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 26.04.2009 22:26 Post subject: |
|
|
Flaav wrote: | Trekker ikke tilbake kritikken av Prica, men synes han gjorde det veldig bra idag. Løpene han tok og det at han timet de så fint var veldig bra å se. I tillegg hadde han eksepsjonell plassering av skuddet sitt. Han har skjerpet kroppsholdningen også, ser litt mer fit ut. Kan bli fint dette |
Men du trekker ikke tilbake kritikken? Folk her inne er så jævlig hissige på å slakte spillere etter et par innhopp. Treneren er også en idiot - selv om det i ettertid viser seg at disponeringene var kampavgjørende i vår favør. Til sist kan man nevne hvordan spillere som vi ikke aner noe om (les: Zahora) helt sikkert er guds gave til fotballen.
Man trenger bare en mening for å tro at man vet noe om fotball. Jaja. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 26.04.2009 22:27 Post subject: |
|
|
Jeg synes Sellin var overraskende frisk og god etter han kom inn jeg. Jeg har begrenset med forventninger til unggutten, men mener han fortjener plassen på benken, og kan kastes innpå av og til, enten hvis vi trenger ekstra offensiv slagkraft, eller hvis kampen er avgjort, uansett om vi ligger an til å tape eller vinne. Gutten blir ikke mer klar for Tippeligaen av ikke å leke med de store gutta. Jeg synes ikke Konan skal ha plassen hans. Hvis han først skal gi fra seg den plassen, så skal den gå til Zahora. Men han bør vel helst ha en plass i troppen fra før av. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 26.04.2009 22:28 Post subject: |
|
|
Synes det er spesielt at Prica har fått så mye kritikk. Er enkelt å se at det bor veldig mye fotball i ham, det så jeg allerede i det første innhoppet hans. Tror enkelte ikke tenker på at det var over et år(?) siden han hadde spilt en fotballkamp da han kom til RBK. Prica blir en kanonspiller for oss, det er jeg overbevist om. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 26.04.2009 22:30 Post subject: |
|
|
Nå har vi vunnet de bortekampene jeg ser på som de to verste. Absolutt positivt! |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 26.04.2009 22:31 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: |
Skjelbred 7: Årets beste kamp fra unge herr Skjelbred som endelig begynner å tørre å utfordre skyte og stikke igjennom spillere har en vei å gå enda ,men meget positiv utvikling.
|
Hadde han noen skudd i dag da? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.04.2009 22:32 Post subject: |
|
|
To skudd. En volley og et langskudd. |