English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Lillestrøm - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bommel
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 21:59    Post subject: Reply with quote

Forøvrig helt enig med Longines. Det virker ikke som om vi klarer å spille skikkelig bra før kampbildet blir mer eller mindre hawaii.
Back to top
View user's profile Send private message
ode
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 21:59    Post subject: Reply with quote

troillan på topp RBK No e æ jævli gla.

men hvorfor tennes ikke gnisten før motstandern scorer? bra regi da,men nervene mine tåler ikke mange sånne kamper.

Annan er min favoritt i denne kampen, men Prica imponerer også når han kommer inn.

Hamren kan jeg styre min begeistring for. Selv om han gjør gode bytter, så har han ikke den gutsen jeg forventer av en trener som har ambissoner om gull. 1. omg var direkte pinligæ, og feig.

Men vi leder, og da kan jeg ikke v're negativ lenge. Hurra for troillan !!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kristobal
Legende

PostPosted: 26.04.2009 22:01    Post subject: Reply with quote

Beklager herved alt negativt jeg har skrevet om Rade Prica. Fantastisk innhopp, og godt av Hamren å sette ham inn ett sekund etter LSK-målet!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ablativ
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:02    Post subject: Reply with quote

Vi har åtte poeng ned til Stabæk etter seks runder. Hvem hadde trodd det på forhånd?
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:04    Post subject: Reply with quote

For en kamp Smile
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:04    Post subject: Reply with quote

Prica begynner å komme i kampform! Godt Smile
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:08    Post subject: Reply with quote

Enig med longines (glad i klokker?) angående tenningen. Det virker som det er to krav som oppfylles før vi skal vise aggressivitet og glød:
- Det må gå en omgang
- Vi må slippe inn et mål
"A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar

Last edited by Katalysator on 26.04.2009 22:09; edited 1 time in total
Back to top
Flaav
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:08    Post subject: Reply with quote

Trekker ikke tilbake kritikken av Prica, men synes han gjorde det veldig bra idag. Løpene han tok og det at han timet de så fint var veldig bra å se. I tillegg hadde han eksepsjonell plassering av skuddet sitt. Han har skjerpet kroppsholdningen også, ser litt mer fit ut. Kan bli fint dette
Back to top
Stallone
Senior

PostPosted: 26.04.2009 22:10    Post subject: Reply with quote

JADDA!!!!
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:11    Post subject: Reply with quote

Herlig å endelig vinne på åråsen igjen. Quiz: Når tok vi sist seks poeng på lillestrøm i løpet av en sesong?
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:11    Post subject: Reply with quote

2003?
longines
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:12    Post subject: Reply with quote

Katalysator wrote:
Enig med longines (glad i klokker?) angående tenningen. Det virker som det er to krav som oppfylles før vi skal vise aggressivitet og glød:
- Det må gå en omgang
- Vi må slippe inn et mål

Kritikken min går ikke ut på glød og aggresivitet, men manglende plan. Når det blir hawai og kaos hos begge lag, så er man ikke like avhengig av å et system og en plan. Da sendes det opp så mange folk at det blir farlig uansett.

Jordi Cruyff 18.08.2011
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:15    Post subject: Reply with quote

Beklager. Det var egentlig Harald jeg siktet til. Aner ikke hvorfor jeg blandet med ditt innlegg.
"A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar
Back to top
espano
Junior

PostPosted: 26.04.2009 22:15    Post subject: Reply with quote

Jada!!!

Fikk rett i min spådom at Sapara scoret i det 89. minutt! Cool
Keenoir
Legende

PostPosted: 26.04.2009 22:16    Post subject: Reply with quote

Herlig avsluttning på en taktisk perfekt gjennomført kamp.

Jarstein 5: Tar det han skal og har ikke stort å gjøre i løpet av kampen.

Lustig 7: Kommer en god del fremover og har vanskelig arbeidsforhold absolutt godkjent fremover og er endel av et bunnsolid forsvar.

Demidov 8: Knuser Lillestrømspillerene i duellene gjør kloke valg og har tatt enorme steg i vinter og har etter min mening nå klart passert Lago i rangering.

Lago 6: Stort sett trygg og god ,men har enkelte horrible fremspill og klareringer som bedre lag enn Lillstrøm vil straffe oss for.

Dorsin 6+: Stort sett bra ,men slurver litt vel mye etter min mening.

Tettey 7: Løper og vil mye ,men sviktes alltfor ofte idag av et dårlig touch.

Annan 9: Fantastisk vinner helt utrolig med baller og river i stykker Lillestrøm sitt angrepspill. Ikke bra at Hodgson satt på tribunen å så denne prestasjonen. Jeg vil ha 60 - 70 millioner for Annan vår beste spiller.

Skjelbred 7: Årets beste kamp fra unge herr Skjelbred som endelig begynner å tørre å utfordre skyte og stikke igjennom spillere har en vei å gå enda ,men meget positiv utvikling.

Sapara 7: Til tider uvanlig slurvete ,men som alltid iniativrik og får 7 pågrunn av målet hvis ikke hadde det blitt 6. Forferdelig dårlige dødballer.

Olsen 2: Forferdelig kamp slurvete og pusslete i alt han foretok seg også etter min mening skyld i det første målet da han klarer å kløne til en enkel 5 meterspassning på den korte corneren mellom han og Sapara som igjen førte til kontringen. Bør skjerpe seg om det ikke skal bli mye tresmak i ræva. Helt rett byttet ut med Prica.

Iversen 7: Årsbeste av Iversen som jobber godt og kriger som en helt kan fremdeles bli bedre til å frigjøre seg og komme til skikkelig store målsjanser.

Prica 8: Er matchavgjørende med sine gode bevegelser og et nydelig mål flott forarbeid foran Sapara sitt mål og er flinkere enn Iversen til å posisjonere seg i feltet og kommer derfor til større og bedre målsjanser.

Sellin 4: Virket veik og virket ikke klar for dette nivået enda og trenger spilletid i adecco eller en god del flere innhopp før han kan være en ressurs for oss. Konan bør få hans plass på benken.

Hamrèn 8: Strålende gjennomført kamp i en vanskelig bortekamp og Lillestrøm er fullstendig ufarliggjort av oss. Gjør meget gode bytter idag som til syvend og sist gjør at vi tar med oss tre poeng. Fortsett slik Tommel'n opp! .
Back to top
Bianchi
Junior

PostPosted: 26.04.2009 22:21    Post subject: Reply with quote

Odd, Brann, LSK (på hjemmebane)...

10 mann i forsvar... Ikke rart man må vente til de enten har slitt seg ut, eller har fått et mål slik at de slipper seg løs.

Når man gjør det i CL derimot, da spiller Rosenborg "litt feigt"...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 26.04.2009 22:22    Post subject: Reply with quote

Fantastisk deilig med tabelltopp.
Back to top
Ablativ
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:22    Post subject: Reply with quote

Da har vi 9 poeng og full pott borte, og bare 5 poeng hjemme. Sære greier.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2009 22:24    Post subject: Reply with quote

ode wrote:
1. omg var direkte pinligæ, og feig.

Førsteomgangen var da helt ok, hverken mer eller mindre. Dessuten synes jeg det blir enkelt å klandre Hamrén for at spillerne ikke gutser på for fullt fremover. Hvis det blir gjennomgående slik i mange kamper til, så kan man godt rette blikket mot Hamrén. Dette sa han etter kampen mot Odd:

- Er du fornøyd med spillet RBK viser?

- Absolutt ikke.

Vi har nok langt mer i vente, men enn så lenge lever jeg godt på de poengene vi har. Smile
Back to top
WegHard
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:26    Post subject: Reply with quote

Flaav wrote:
Trekker ikke tilbake kritikken av Prica, men synes han gjorde det veldig bra idag. Løpene han tok og det at han timet de så fint var veldig bra å se. I tillegg hadde han eksepsjonell plassering av skuddet sitt. Han har skjerpet kroppsholdningen også, ser litt mer fit ut. Kan bli fint dette

Men du trekker ikke tilbake kritikken? Folk her inne er så jævlig hissige på å slakte spillere etter et par innhopp. Treneren er også en idiot - selv om det i ettertid viser seg at disponeringene var kampavgjørende i vår favør. Til sist kan man nevne hvordan spillere som vi ikke aner noe om (les: Zahora) helt sikkert er guds gave til fotballen.

Man trenger bare en mening for å tro at man vet noe om fotball. Jaja.
joakleis
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:27    Post subject: Reply with quote

Jeg synes Sellin var overraskende frisk og god etter han kom inn jeg. Jeg har begrenset med forventninger til unggutten, men mener han fortjener plassen på benken, og kan kastes innpå av og til, enten hvis vi trenger ekstra offensiv slagkraft, eller hvis kampen er avgjort, uansett om vi ligger an til å tape eller vinne. Gutten blir ikke mer klar for Tippeligaen av ikke å leke med de store gutta. Jeg synes ikke Konan skal ha plassen hans. Hvis han først skal gi fra seg den plassen, så skal den gå til Zahora. Men han bør vel helst ha en plass i troppen fra før av.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 26.04.2009 22:28    Post subject: Reply with quote

Synes det er spesielt at Prica har fått så mye kritikk. Er enkelt å se at det bor veldig mye fotball i ham, det så jeg allerede i det første innhoppet hans. Tror enkelte ikke tenker på at det var over et år(?) siden han hadde spilt en fotballkamp da han kom til RBK. Prica blir en kanonspiller for oss, det er jeg overbevist om.
Back to top
Forumsjef
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:30    Post subject: Reply with quote

Nå har vi vunnet de bortekampene jeg ser på som de to verste. Absolutt positivt!
Back to top
1r9b1k7
Veteran

PostPosted: 26.04.2009 22:31    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:

Skjelbred 7: Årets beste kamp fra unge herr Skjelbred som endelig begynner å tørre å utfordre skyte og stikke igjennom spillere har en vei å gå enda ,men meget positiv utvikling.

Hadde han noen skudd i dag da?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2009 22:32    Post subject: Reply with quote

To skudd. En volley og et langskudd.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Next
Page 15 of 21

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb