View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.03.2009 21:02 Post subject: |
|
|
Jenta mi er også sju år og skal være her i påska. Vi kommer nok til å gå høyt på tribunen, eller finne oss en annen tribune. Å sitte langt nede er, som nevnt, ikke så lurt for små barn. |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 31.03.2009 21:40 Post subject: |
|
|
Hmm..ok, jeg får evt. dra dit tidlig. Jeg vil ta henne med til Kjernen-tribunen, jeg driver jo med barneoppdragelse her, og ettersom jeg er i Oslo resten av året, må jeg vise henne litt ordentlig fotball når jeg først er hjem. De andre leddene i hennes familie er jo heller tafatte når det gjelder dette.
Hvis noen har et reelt godt tips til hvor jeg bør stå, så gi det gjerne. _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 31.03.2009 21:50 Post subject: |
|
|
Den beste plassen blir vel ved siden av inngangen du ser til høyre for K her, riktignok på motsatt tribune, altså den første inngangen ved oppgangen/trappa i tribunen. Der er det mindre folk og dere slipper å åle dere mellom et lass av mennesker for å komme dere ut.
Øy, det blir ikke på motsatt tribune, ser jeg nå. Dette er jo Øvre øst. Den beste plassen blir da til venstre for R.  |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 31.03.2009 22:07 Post subject: |
|
|
Flotte greier!
 _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
Back to top |
|
 |
asf Senior

|
Posted: 01.04.2009 00:14 Post subject: |
|
|
På tide å fornye medlemskapet, 10% rabatt i RBK Shop på Lerkendal og utviklingen for antall medlemmer. Les mer!
Sesongkortsalg og Prica sin drakt. Les mer! |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 04.04.2009 12:24 Post subject: |
|
|
Så idag at det var montert sikkerhetsnett ved kjernen. Horisontalt 5 meter ut fra ØØ. Bedre enn å ha et vertikalt oppover hele greia hvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 06.04.2009 11:12 Post subject: |
|
|
Jeg må forresten gi kjernen kudos for i går.
Jeg tror ikke jeg har sett kjernen så bra visuelt og volummessig noen gang. Et flott skue Var det utsolgt på øø? |
|
Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 06.04.2009 11:26 Post subject: |
|
|
Lo godt da kjernen begynte å plystre  |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 06.04.2009 11:27 Post subject: |
|
|
eksiltrøndern wrote: | Var det utsolgt på øø? |
Ikke helt. Så det er plass til deg også neste gang  |
|
Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Proff

|
Posted: 06.04.2009 12:06 Post subject: |
|
|
Stemninga og livet var helt fantastisk i går. Snakka med fadern som sitter på motsatt side og han trodde ikke sine egne ører Var dobbelt så bra stemning i går som imot VIF i følge ham.
 _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 06.04.2009 12:32 Post subject: |
|
|
Første kamp på ny betong for min del og det var helt fantastisk. Du ankommer stadion og hører øredøvende brøl fra puben fordi etellerannet klyselag vi hater ligger under, mens du skuer den gamle æreverdige Klokkesvingen. Når du kommer inn blir du ønsket velkommen av bølgebrytere dekket med stilige bannere. Så latterlig mye bedre dette er enn nedre vest.
Men ett lite minus er det jo: Hører lydanlegget mye bedre på øvre og det var nesten så AC/DC overdøvde Kjernen før kampen der. Utrolig irriterende, selv om AC/DC er et av de bedre bandene på jorda vår. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 06.04.2009 12:54 Post subject: |
|
|
Jævla bra av Kjernen i går, var trøkk igjennom hele kampen, hørtes utrolig bra på TVen. Fortsett sånn  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Ã…ge Junior

|
Posted: 06.04.2009 13:03 Post subject: |
|
|
Troilonge wrote: |
Men ett lite minus er det jo: Hører lydanlegget mye bedre på øvre |
Kanskje jeg som har glemt å vaske ørene, men synes lydanlegget er tonet ned.
Var det forresten musikk etter scoringa i går? Mener det ikke var... _________________ Støtt TT-05
www.tt05.no |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 06.04.2009 13:06 Post subject: |
|
|
Det var musikk ja. |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 06.04.2009 14:17 Post subject: |
|
|
Synginga var middels, langt ifra bra totalt sett.
På høyre side mot adidas var det alt for mange folk som kunne funnet en annen tribune. De klarer å klage på dommeren, men å støtte sitt eget lag virker utenkelig.  |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 06.04.2009 14:21 Post subject: |
|
|
Ã…ge wrote: | Troilonge wrote: |
Men ett lite minus er det jo: Hører lydanlegget mye bedre på øvre |
Kanskje jeg som har glemt å vaske ørene, men synes lydanlegget er tonet ned.
Var det forresten musikk etter scoringa i går? Mener det ikke var... |
Mulig det er tonet ned etter kampen mot VIF, men hørte ikke så mye av musikken på nedre. Uansett hørtes det mye bedre ut før RBK Før Kampen startet med operasjon overdøving.
Og høyresiden er fortsatt ganske stille, akkurat som på nedre vest. Selv sto jeg mellom midten og høyresiden og hadde ikke akkurat øresus på mitt høyre øre etter kampen. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.04.2009 15:08 Post subject: |
|
|
Jeg synes det var mer liv i høyre flanke mot VIF enn det var i går, og i går var det mye mer folk enn sist. Mot VIF var jeg nesten alene ute på høyre flanke. I går var det mye mer folk, og jeg var omtrent den eneste som prøvde å synge med på sangene. Men å være den eneste som synger i altfor mange meters omkrets ligger ikke helt for meg.
Likevel hadde jeg problemer med å høre mye sang på mitt venstre øre. Virker som sangen var flyttet litt for langt til venstre for min smak. Den eneste gangen jeg hørte mye sang rundt meg var da Rosenborgsangen ble dratt i gang. Ser ut til at jeg kanskje bør stå lenger til venstre mot Odd. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 06.04.2009 16:29 Post subject: |
|
|
Til dere som bærer dere over hvor dårlig alt er på sidene. Dere tar feil. Kjernen har aldri vært så bra som i de to siste kampene, og innsatsen fra de ytterste flankene er mye bedre enn før.
Det som først og fremst mangler er noen til å piske ute på sidene. Forhåpentligvis blir det en løsning på det.
joakleis: Håper du fortsetter med å stå der du stod sist. Det trengs folk som går foran. |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 06.04.2009 16:58 Post subject: |
|
|
Det virker som terskelen for å stå med kjernen er utrolig mye lavere enn før.. I antall og lyd overgår jo dette alt som har vært tidligere.. Jeg har kost meg md kjernen mot både VIF og Brann..
Det kunne selvfølgelig vært en idé å plassere en klikk ute mot høyre for å få med resten, det var i hvrtfall litt labert der mot VIF, flyttet meg mot venstre i går og det var artigere
Hvis den harde kjernen deler seg i to, kan man kanskje klare å få md flere.. men vanskelig å si. |
|
Back to top |
|
 |
Gnufs Senior
|
Posted: 07.04.2009 02:11 Post subject: |
|
|
UN kommer nok neppe til å dele seg opp for å piske opp norddelen av tribunen, men jeg og de jeg står sammen med er nok gjerne med på å finne flere aktive å stå sammen med, slik at vi kan bidra sammen til å piske opp litt. Herlig trykk på stadion de siste to kampene, men det kan helt klart bli bedre. Når jeg hører hvor svak synginga kan være ute mot nord, så sier det egentlig bare noe om HVOR BRA det faktisk kan bli på ØØ når enda flere synger.
Tror det er bare positivt med sanggruppe på den delen av tribunen så tidlig som mulig, før det blir en "satt" holdning om at det ikke er sååå nøye om man synger eller ei der ute. Så hvis flere er med, så er jeg og mine allerede en liten klikk på 5 pers. som iallfall hopper, danser og synger av full hals gjennom hele kampen. Blir gjerne med sammen med flere  |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 07.04.2009 11:40 Post subject: |
|
|
Liker veldig godt at Brann-fansen ble stuet inn i et hjørne, men synd at det ser "glissent" ut ettersom det feltet i stor grad er ledig når få bortetilskuere kommer. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 16.04.2009 18:36 Post subject: |
|
|
Hei, har nettopp registrert kjøp av 3 biletter til bortekampen mot Lillestrøm. Jeg skal ikke ta bussturen med kjernen siden jeg ikke bor så langt unna lille****, og jeg bestilte bilettene mine på siden for oss som ikke skulle det. Nå står det alikevel at jeg må hente bilettene på Kjernens salgsted!?!? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.04.2009 18:51 Post subject: |
|
|
Som er på Åråsen den dagen. |
|
Back to top |
|
 |
asf Senior

|
Posted: 16.04.2009 19:20 Post subject: |
|
|
Korrekt info fra attach. Billettene hentes ut på kampdag utenfor Åråsen. Vi får billettene i egne hender for seint til å kunne sende de ut i forkant.
Man betaler for billettene ved uthenting. Kort eller kontant. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 19.04.2009 20:50 Post subject: |
|
|
takker, og så lurer jeg på en ting til (skjønner nok at jeg er litt urutinnert med kjøp fra kjernen, hehe) men jeg fikk kjøp biletter av kjernen enda jeg ikke er medlem. Kan jeg risikere å komme der på kampdag og da bli avvist? er forresten 17, altså under 18 år, har det noe å si? |
|
Back to top |
|
 |
|