View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
v_olden Veteran

|
Posted: 23.03.2009 14:49 Post subject: |
|
|
Jeg har til gode å se spillere skryte like mye av matta som Collins gjør... Snøscooterbriller og joikerus gjør blind. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 23.03.2009 14:51 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Ja, så lenge UEFA godkjenner den, må den gjerne være alget av asfalt og sement for din del. Det viktigste er tross alt at UEFA liker den - ikke at spillerne gjør det.
Hjernedødt. |
Det er mer hjernedødt å tro at UEFA vil godkjenne et underlag for CL-spill som ikke holder mål. Og enda mer hjernedødt å sammenlikne dekket på Alfheim med asfalt. Hva blir det neste, påstander om at dekket er innsatt med kryptonitt for å svekke RBKs supermenn? _________________ DIXI
Last edited by michael collins on 23.03.2009 14:51; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 23.03.2009 14:51 Post subject: |
|
|
Passer best til ikveld da ? Blå swix? |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 23.03.2009 14:53 Post subject: |
|
|
Det melder -4 grader og snø, så blå swix høres fornuftig ut. _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 23.03.2009 14:53 Post subject: |
|
|
michael collins wrote: | Stabæk begynte å lempe lange baller inn i bakrommet, helt uvanlig for deres spillestil, og burde vunnet kampen på det, hvis det ikke hadde vært for en udugelig dommer. TIL har ikke en slik spillestil, som du vil få se i kveld. | Nei, jeg har aldri sett Nannskog bli spilt gjennom av en høy gjennombruddspasning, ei heller Moldskred. *kremt Nadderud og Alfheim i fjor kremt* |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 23.03.2009 14:55 Post subject: |
|
|
Det har du nok sett, men ikke som en overordnet spilleplan. Jeg så bare deler av gårsdagens kamp, men siterer trener Jønsson som uttalte seg nokså nøyaktig slik jeg sier. _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 23.03.2009 14:55 Post subject: |
|
|
Herregud Collins, skjerp deg.
Det kan da godt være at UEFA har godkjent matten deres. Det kan godt hende matten er bra nok i forhold til CL-standard. Mest sannsynlig er den det også ettersom den nettopp er godkjent.
Men du evner enda ikke forklare hvorfor deres egne spillere ikke liker matten.
Hvorfor store deler av fotballnorge ikke liker å spille på den matten.
Enten overser du enhver kritikk som du ikke tørr/kan/vil svare på, eller du innehar en av norges mest naive innstilling til forumdiskusjon.
Jeg mistenker at du kun gjør dette for å fyre opp under andre lags supportere, og har det morsomt med det. _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 23.03.2009 14:56 Post subject: |
|
|
Så en av deres angrepsvåpen har aldri vært Nannskog sin fortreffelige timing og fart i bakrom? |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 23.03.2009 14:56 Post subject: |
|
|
Nå begynte det forresten å snø ganske tett her i Tromsø.  _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 23.03.2009 14:57 Post subject: |
|
|
Har forstått det slik at det er ganske nedsnødd inne på Rorbua ja... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
Du var faktisk så dum. Vi klager ikke på kunstgress, jeg påstår ikke at kunstgress favoriserer lag, jeg påstår at TIL er mer vant til kunstgresset på Alfheim.
Dick Collins. |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
|
|
Guinness wrote: | Jeg mistenker at du kun gjør dette for å fyre opp under andre lags supportere, og har det morsomt med det. |
Absolutt ikke, jeg argumenterer i fullt alvor!  _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 23.03.2009 14:59 Post subject: |
|
|
kkakk wrote: | SÃ¥ du kampen ? |
Nei, han gjorde ikke det. Faktisk er det han skriver totalt virkelighetsløst, og FEIL, rett og slett. Stabæk fortsatte å spille fin fotball i andre omgang mot Brann, og Collins er et forbanna forumtroll. |
|
Back to top |
|
 |
Tobb Senior
|
Posted: 23.03.2009 15:00 Post subject: |
|
|
Og det verste av alt er at jeg nesten tror på deg
Edit: Til Collins
Last edited by Tobb on 23.03.2009 15:00; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Calthaza Junior
|
Posted: 23.03.2009 15:00 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Du var faktisk så dum. Vi klager ikke på kunstgress, jeg påstår ikke at kunstgress favoriserer lag, jeg påstår at TIL er mer vant til kunstgresset på Alfheim.
Dick Collins. |
Og Rosenborg er mer vant til naturgresset på Lerkendal, akkurat som Ålesund er mer vant til dekket på Color Line Stadion. Helt normalt, det er deres hjemmebaner. Alle er mer vant til sine hjemmebaner enn noen andre lag, hva er poenget? |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 23.03.2009 15:02 Post subject: |
|
|
Tobb wrote: | Og det verste av alt er at jeg nesten tror på deg
Edit: Til Collins |
Men du kan jo ta feil?  _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.03.2009 15:02 Post subject: |
|
|
Har vi ikke spilt på et par sånne semiasfaltbaner ute i Europen når vi har spilt i gamle østblokkland a? UEFA har ikke akkuratt kjempestandarder på det å godkjenne baner. Mener å huske at det blei spilt på eb bane for noen år siden som ikke ligna grisen i gruppespillet jeg. Seff jeg kan huske feil _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 23.03.2009 15:05 Post subject: |
|
|
michael collins wrote: | Det er mer hjernedødt å tro at UEFA vil godkjenne et underlag for CL-spill som ikke holder mål. |
Dette må du ikke ta opp med meg, men halve Tromsø-laget som har hatt baller nok til å gå ut i media med høylytt kritikk av matta. Fire-fem stykker sier det rett ut til media at kunstgresset suger. Det er rimelig naivt å tro at de andre på laget er helt uenig - og at de mener den er superduperstrålendeperfekt. Realiteten er at det er den matta som har vært utsatt for desidert mest kritikk fra Tippeliga-spillere de siste par sesongene. Et annet faktum er at TIL-supporterne driter loddrett i dette, fordi den er godkjent av UEFA! Tenk, godkjent av UEFA! Da kan man rett og slett ikke klage!
Har du forresten ingen Adressa-artikler å spamme ned? Har kommet et par nye som er litt TIL-negative nå. Du er jo så kul når du sitter og kjekker deg i kommentarfeltene til Adressa.
Last edited by Hedon on 23.03.2009 15:08; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 23.03.2009 15:06 Post subject: |
|
|
Jeg må dessverre gå i et møte, må overlate til dere selv å holde temperaturen i tråden oppe fram mot kampstart. Nå snør det så tett at det neppe blir noe problem med stor fart på ballen i kveld, og det er sikkert til Rosenborgs fordel. God kamp! _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.03.2009 15:10 Post subject: |
|
|
Kan bli morro hvis kampen blir avlyst/utsatt pågrunn av snømenn på banen _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 23.03.2009 15:10 Post subject: |
|
|
Hamrén kritiserer kunstgresset
Til forveksling lik artikkelen til 2mas. Er det Sagbakken som bedriver plagiat, eller uttalte Hamrén dette til flere samtidig? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.03.2009 15:11 Post subject: |
|
|
Artig å se alle forsvarsmekanismene dine sparke inn, MC.
Kampen i Begen i går var en fadese, ja, men det var unntakstilfelle. Neste hjemmekamp er etter sigende matta som den skal. Så hører vi ikke mer om gresset til Brann, på lik linje med at vi har hørt fint lite om dekket på Sør Arena etter fadesen for to år siden. Alfheim-dekket har vært gjenstand for diskusjon før, og vil bli det igjen.
Argumentasjonen din gjør det som å diskutere med en murvegg. UEFA har vedtatt at banen er god nok, og da ser du bort fra samtlige vurderinger fra spillere som har vært utpå der som klager, trenerapparat rundt, og til og med ser bort fra utsagn fra egne spillere.
Matte er visstnok elendig uansett om man vinner, taper eller spiller uavgjort.
Du trekker trumfkortet med at "dere vinner mer enn andre kunstgresslag hjemme, ergo er det bare sytebukker fra motstanderene som klager". Dette er for tynt. Glimt hadde en meget bra hjemmestatistikk på eget kunstgress i fjor - et kunstgress som faktisk har fått mye skryt. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 23.03.2009 15:13 Post subject: |
|
|
Eru wrote: | Hamrén kritiserer kunstgresset
Til forveksling lik artikkelen til 2mas. Er det Sagbakken som bedriver plagiat, eller uttalte Hamrén dette til flere samtidig? |
Til forveksling lik saken som sto i Adressa den 20. mars, iallefall. Faktisk akkurat de samme sitatene også. De blåser opp en fire dager gammel sak på nytt i mangel på bedre ting å skrive om. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 23.03.2009 15:21 Post subject: |
|
|
Er det ingen som ser at MC har gode poenger?
Nå må jeg dessverre gå - må på møte.
Vi snakkes til kampen. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
|