View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
krist2 Rutinert
|
Posted: 15.03.2009 21:49 Post subject: |
|
|
Hurra!!!
På grensen til offside dog, så ut som om Dorsin var det ihvertfall. Kan jo nesten si at han var med i spillet... |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
|
|
Herlig tidspunkt å få den på. Vålerengen begynte å se seige ut på slutten av omgangen og jeg håper vi kjører over dem i andre. Banens beste for meg er Annan, han holder orden defensivt helt på egen hånd. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
|
|
Steffen er frisk, og vi skriver midten av mars. Lover godt! |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
|
|
Godt godt, herlig med den før pause. Ellers har det ikke vært så alt for bra. Godt å se Annan, hans beste omgang i RBK-trøya so far. Lustig sikrere bakover enn i hele vinter.
Ellers har Ciljan noen unødvendige passningsfeil, men kom seg på slutten. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 15.03.2009 21:50 Post subject: |
|
|
DonTomassinoDiShitMePants wrote: | Var det egentlig straffe? Hendene var i ryggen, men du ser at Lago kaster seg.
Steffen er jo faktisk i form i begynnelsen av en sesong. Kudos Hamren. | Lago hopper opp rett før han får hendene i ryggen, når man svever i lufta er det vanskelig og holde balansen Soleklar straffe. |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 15.03.2009 21:52 Post subject: |
|
|
Annan og Tettey utgjør en meget god duo sammen. Tettey synes jeg har vært mye involvert offensivt, og Annan har tatt det aller meste som slipper igjennom. Midtstopperne våre blir jeg derimot nervøs av å se. Håper Stadsgaard kommer kvikt tilbake! _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
Back to top |
|
 |
arenoar Junior
|
Posted: 15.03.2009 21:52 Post subject: |
|
|
Steffen vise hvorfor han lager mål... altid på rett plass til rett tid......
Kjempe herlig å sitte i Danmark å følge lage i sit hjerte:-D
Btw, siden jeg bor i danmark så følger jeg også meget den danske liga og hvis prica gjør det samme i RBK som han gjorde for Aab så blir det her en VELDIG morsom sesong.... Han og Augustinusen var alene grunnen til at Aab vant foran FCK. selvfølgelig sammen med Hamrén. Så nå har vi Prica og Hamrén... så mangler vi bare Augustinusen;-) Men vi klarer os vist rimelig bra på mitbanen i forvejen;-)
EDIT: den litt kluntete norsk kommer av litt for mange år i Danmark;-) _________________ Norsk Rosenborg-fan i Danmark!! |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 15.03.2009 21:53 Post subject: |
|
|
Noen andre som sliter med å se kampen live på 100% fotball?
Jeg fikk først fram siden men da jeg trykket på linken til kampen fikk jeg kun en svart skjerm. Akkurat nå får jeg ikke tilgang til live siden engang  _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.03.2009 21:55 Post subject: |
|
|
Middels åbning på en dårlig bane. Græsmatten er under enhver kritik, der er jo mere sand end der er græs, så hvordan den ville have set ud uden de svinedyre lysriggene tør jeg slet ikke tænke på...
Vores bedste har været Tettey og Annan og. De vinder begge mange dueller og klarer deres opgaver til perfektion. Jeg glæder mig til at se hvor langt Tettey løb i første omgang, han er konstant med offensivt, synd det ikke bliver brugt mere.
Iversen har også haft nogle gode momenter, minus for straffen, ellers ganske god.
Vi bør bruge vores venstreside langt mere i andre halvleg, vi skabte alt for lidt fra den side i første omgang. Det er selvfølgelig også et pluss at vi skal angribe mod den side der ikke ligner en sandkasse...
Det oser ikke akkurat af selvtillid fra forsvaret, men de er heller ikke blevet sat på mange prøver. Lad os håbe det fortsætter.
Er forholdsvis optimistisk, hvis vi får tempoet lidt op ser dette meget bra ut.
Ps. Kommentatorene fortsætter det dårlige niveauet fra sidste sæson. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 15.03.2009 21:56 Post subject: |
|
|
++ Tettey. Har virket frisk i dag. Showmanship
++ Annan. Solid i nesten alt
+Sappi. Angrepsvillig
Imponert over hvor livat Ivers er i forhold til årstiden. Enig i kudos til Hamrén.
Flaksmål, men fullt fortjent etter mange nesten. Og hva straffen angår, riktig dømt, trisst med bom.
Var med rette nevøs for Mos, men det virker som vi har fått kontroll på ham etter hvert.
Jeg har en følelse av at Olsen komemr til å gjøre noe spennende i andre... Han virker sulten |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 15.03.2009 21:57 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: | Noen andre som sliter med å se kampen live på 100% fotball?
Jeg fikk først fram siden men da jeg trykket på linken til kampen fikk jeg kun en svart skjerm. Akkurat nå får jeg ikke tilgang til live siden engang  |
Ja, det er noe forbanna drit og jeg er både irritert over det og irritert på meg selv for at jeg irriterer meg over det..! Får jo sett kampen denne gangen, men jeg har betalt for å få direkte kommentering av noen andre...
Det er svakt, svakt, svakt av Adressa & co å ikke få på plass denne tjenesten, det må jeg bare få lov til å si. Utrolig skuffende!
Edit: Forøvrig dårlig å ikke informere bedre. _________________ Rock.
Last edited by uglevett on 15.03.2009 22:00; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
ya Senior
|
|
|
Skuffende totalt sett med lysglimt som Annan.
Vi har heldigvis matchvinnere som Sapara, Olsen og Ivers som kan avgjøre til tross for at de er borte i lange perioder.
Vi ikke stole på Skjelbred og Tettey, det blir alltid bare nesten. En eller begge bør bli ofret etterhvert til fordel for de to nye evt Konan. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
|
|
Nydelig med scoring på slutten der. Det er alltid godt å få det første målet.
Litt til og fra i denne omgangen, men Rbk har rimelig kontroll. Litt smånervøs for at en av kjerringene som spiller på topp for Vif skal få mye rom, men det har gått greit hittil. Banen er ikke særlig bra og kan bidra til at det kan oppstå farligheter ved ren tilfeldighet.
Uventet struktur på Rbk-laget. Tettey er mye på løp inn mot boksen, Ciljan mer tilbaketrukket enn jeg trodde og Olsen ligger nesten sentralt.
Backene er heller ikke like offensive som i fjor. Ikke nødvendigvis dårlige endringer, det kan klart bidra til at laget er lite uforutsigbart i spillemåte. Likvel ville jeg ønsket noe mer bredde i spillet den siste tredejdelen, det kan man tjene på.
Annan veldig god i første. Leser godt samtidig som han er tøff og god i taklingene. |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 15.03.2009 21:58 Post subject: |
|
|
Noen andre som tipper Rbk legger om til 4-4-2 i løpet av kampen? |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 15.03.2009 22:03 Post subject: |
|
|
Der var live.adressa.no oppe igjen. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 15.03.2009 22:04 Post subject: |
|
|
krist2 wrote: | Hurra!!!
På grensen til offside dog, så ut som om Dorsin var det ihvertfall. Kan jo nesten si at han var med i spillet... |
Nei, det kan man ikke. For at han skal kunne regnes som det må han enten være borti ballen eller fysisk forstyrre motspillere, en forsvarsspiller som prøver å nå ballen eller keeperen, i dette tilfellet. Dorsin gjør ingen av delene og er per definisjon ikke i nærheten av å være med i spillet.
Brukbar førsteomgang av oss. Spesielt Iversen, Sapara og ikke minst Annan har imponert meg. Får håpe at scoringen åpner opp kampen nå. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 15.03.2009 22:12 Post subject: |
|
|
Har konkurransen om plassen gitt Ivers et spark bak? Han jobber jo svinhardt.  |
|
Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 15.03.2009 22:18 Post subject: |
|
|
FANTASTISK!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 15.03.2009 22:18 Post subject: |
|
|
AHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!! DRØMMEMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
arenoar Junior
|
Posted: 15.03.2009 22:19 Post subject: |
|
|
HERREGUD ET MÃ…L!!!!!!!!!
merket vibrasionene fra ballen i mål helt til danmark!!!!! _________________ Norsk Rosenborg-fan i Danmark!! |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 15.03.2009 22:19 Post subject: |
|
|
Nå begynte jeg nesten å grine. Fy faaan |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 15.03.2009 22:20 Post subject: |
|
|
Kommentatorene melder allerede om årets mål. Litt tidlig, kanskje...
Men jævlig bra! |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 15.03.2009 22:22 Post subject: |
|
|
Jeg slapp to tåret - seriøst!
Vakkert! _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 15.03.2009 22:22 Post subject: |
|
|
Jeg nøyde meg med å kysse TV-skjermen. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
SamBell Junior

|
Posted: 15.03.2009 22:23 Post subject: |
|
|
Trommer ?????
Scoringsmusikk ?????
Rene falitterklæringen.
Trønderene er i ferd med å miste sin supporterkultur.
Sam |
|
Back to top |
|
 |
|