| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Slartibartfast Proff

|
Posted: 10.03.2009 19:50 Post subject: |
|
|
| Aalborg BK wrote: | Hej Rosenborg fans
Jeg har oprettet mig som bruger så jeg kan komme med en beskrivelse af Rade Prica. Jeg er Aalborg (AaB) supporter og har haft fornøjelsen af at følge Prica i det 1½ år han var i AaB. |
Takk for dette innlegget
En ting det har vært diskusjon om her er farten hans. Vil du betegne han som rask, treg eller midt i mellom? Har han god teknikk? _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore! |
|
| Back to top |
|
 |
Aalborg BK Junior
|
Posted: 10.03.2009 19:53 Post subject: |
|
|
Han er hverken hurtig eller langsom - midt i mellem.
Hans teknik er udemærket, hans boldomgang er fin, men han er ikke nogen brasilianer. Han er ikke typen der dribler 2 mand. Som sagt er hans helt store force hans fysik og hovedspillet, og så sparker han godt til bolden. Der ligger en del klip på youtube med hans mål, som i sikkert har set.
Hans blik for medspillerne er rigtig godt, og som sagt er han en fremragende targetman.
Han er en aggressiv spiller, hvilket medfører fight men også et par dumme kort engang imellem. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 10.03.2009 19:56 Post subject: |
|
|
| Syns han høres ut som en blanding av Iversen og Occean. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 10.03.2009 19:57 Post subject: |
|
|
Er det bare meg eller høres han litt ut som en ny John Carew?  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 10.03.2009 19:58 Post subject: |
|
|
Bortsett fra sprintegenskapene til Carew, så er han nok helt sikkert ganske lik. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 10.03.2009 20:01 Post subject: |
|
|
Synes ikke han høres ut som Carew, mer som en Iversen med gode holdninger  |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 10.03.2009 20:02 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | Er det bare meg eller høres han litt ut som en ny John Carew?  | Bortsett fra at oksen fra Lørenskog ikke eier avslutningsteknikk, noe Prica har i massevis i følge kildene. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 10.03.2009 20:09 Post subject: |
|
|
Carew har sprintegenskapene, Prica har avslutteregenskapene. Det går opp i opp det. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1569 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 10.03.2009 20:21 Post subject: |
|
|
| Du nevner jo nettopp de forskjellene som ikke gjør dem like... |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 10.03.2009 20:41 Post subject: |
|
|
Den ene mangler det den andre har.
Jeg synes det går opp i opp. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 10.03.2009 20:51 Post subject: |
|
|
| Vil heller ha en spiss som putter på de "få" sjansene han får, enn en som brenner 10 på rad. Avslutningsegenskaper er alfa omega. Kim Holmen er f.eks en spiller det må være sykt irriterende og ha på eget lag. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 11.03.2009 01:05 Post subject: |
|
|
| rawky wrote: | At Prica var "shite" i Sunderland stemmer jo i bunn og grunn ikke. Hadde han spilt 50 kamper, scoret 1 mål og spilt ræva, så hadde han vært shite. Siden han ikke spilte noe, så er det bare typisk supporterforum å si noe sånt. På samme måte som at vi er rimelig usaklige til tider i dette forumet også.
Rawky - som vanlig positiv, til det motsatte er bevist.
Fy faen, jeg er kjedelig, ass. |
Word!
Og når nå også dansken, takk for at du bryr deg nok til å opprette egen bruker forresten , kommer inn i debatten er det liksom ikke noe mer enn at Rade Prica scorer hat trick i debuten som skal til for at Konesseur blir overbevist om at ikke Erik Hoftun har dritt seg ut "igjen" likevel. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.03.2009 01:13 Post subject: |
|
|
Det er heller ingen automatikk i at spillere som flopper av forskjellige grunner i større ligaer ikke er gode nok for Tippeligaen. Hæstad var absolutt en habil TL-spiller før han floppet i Wigan, og Veigar Pall Gunnarsson har fått svært lite spilletid i Nancy, for eksempel. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 11.03.2009 01:46 Post subject: |
|
|
Ja. Eller Nei. Eller whatever som blir rett.
Jeg glemte forøvrig å nevne Winsnes isted, men setninga er lang nok fra før...  _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.03.2009 10:17 Post subject: |
|
|
His pedigree looked good – an international striker and the leading scorer at a club which had finished the campaign as champions of Denmark – and he made a fine start to his Sunderland career, scoring on his debut in 2-0 win over Birmingham City at the Stadium of Light.
But in the next game, the match against Liverpool, he suffered the embarrassment of coming on as an early substitute for the injured Kieran Richardson but being substituted himself, 10 minutes after half-time.
Occasional cameo appearances followed, but it quickly became clear that Roy Keane had decided he was not good enough for the Premier League.
That was a view shared by Keane's successor, Ricky Sbragia announcing early on that he had advised the Swede to look for another club.
That, though, had already proved difficult, with the striker having been given the sort of Premier League contract which was beyond every Scandinavian club.
Read more: Prica exit: Our man's view
– Her har jeg truffet en gjeng med bare snille og trivelige mennesker. I tillegg har jeg jo flere gamle kjente her. Jeg har spilt på det svenske U21-landslaget sammen med Micke Dorsin, jeg kjenner Mikael Lustig og har spilt sammen med John Pelu i Helsingborg. Dessuten kjenner jeg jo Erik Hamrén rimelig godt fra før, smiler Rade Prica.
Les mer: RBK-bossen kjørte spesialøkt med Prica |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 11.03.2009 14:05 Post subject: |
|
|
| Tønna Brix wrote: | | Tønna Brix wrote: | | Du står fremdeles på ditt, konesseur? Rade Prica er ikke god nok for ditt Rosenborg? |
| Konesseur wrote: | | Du insisterer to ganger på at jeg har sagt noe slikt. Men det har jeg aldri sagt, men jeg har sagt det motsatte nemlig at jeg fremdeles skal gi Prica en sjanse. |
Neida, du har ikke sagt det rett ut. |
| Konesseur wrote: | | Jeg har ikke avskrevet Prica helt ennå, men jeg håpet i det lengste på en annen. |
Jo jeg har sagt det rett ut.
| Tønna Brix wrote: |
Konesseur blir overbevist om at ikke Erik Hoftun har dritt seg ut "igjen" likevel. |
| Konesseur wrote: | | Men i denne dealen er ikke Hoftun å klandre ettersom oppgaven var å skaffe Prica, noe han har klart. |
Slutt å si ting jeg ikke har sagt. Slutt å påstå at jeg har sagt ditt og datt som jeg ikke har sagt. Slutt å påstå at jeg ikke har sagt ditt og datt som jeg faktisk har sagt. Ganske enkelt: Les hva folk faktisk skriver. Ganske enkelt: Bruk hjernen! Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 11.03.2009 14:14 Post subject: |
|
|
Når det er så mange som tydeligivs misforstår deg Konesseur, så tyder det kanskje på at du må være klarere i hva du skriver.
Jeg har tolket deg som en veldig Anti Hoftun, anti det meste egentlig. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 11.03.2009 14:21 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke noe mer å tilføye frenchy. Sånn tror jeg det er flere som ser det.
Eller jo, dette var litt funny når du avslutningsvis ber folk lese og bruke hjernen:
| Konesseur wrote: | | Tønna Brix wrote: | | Konesseur wrote: | | Du insisterer to ganger på at jeg har sagt noe slikt. Men det har jeg aldri sagt |
Neida, du har ikke sagt det rett ut. |
Jo jeg har sagt det rett ut.
|
_________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Tobb Senior
|
Posted: 11.03.2009 14:32 Post subject: |
|
|
Hehe.. Fin den  |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 11.03.2009 14:38 Post subject: |
|
|
Nå kryssklipper du litt, Tønna, men uansett ganske morsomt  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 11.03.2009 14:40 Post subject: |
|
|
Nei, ikke hvis man "leser og bruker hjernen" på det jeg opprinnelig sa. Han hadde sikkert bare glemt det da han svarte. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 11.03.2009 14:43 Post subject: |
|
|
Har ikke tenkt å gå inn på dypere semantikk rundt dette, men poenget er at når Konesseur svarer "jo, jeg har sagt det rett ut", så henviser han sist til sitt eget sitat om hva han har sagt rett ut, ikke til diskusjonen mellom deg og han. Om det i det hele tatt var forståelig. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 11.03.2009 14:46 Post subject: |
|
|
Jeg ljuger ikke til deg, torbjørn. Det er sant. Og nettopp derfor er det funny med innlegget til konesseur. Perfekt tidspunkt å be andre lese nøye og bruke hjernen, liksom
For å bare bli ferdig med det, limer jeg det inn her, dette var liksom sammenhengen:
| Tønna Brix wrote: | | Tønna Brix wrote: | | Du står fremdeles på ditt, konesseur? Rade Prica er ikke god nok for ditt Rosenborg? |
| Konesseur wrote: | | Du insisterer to ganger på at jeg har sagt noe slikt. Men det har jeg aldri sagt, men jeg har sagt det motsatte nemlig at jeg fremdeles skal gi Prica en sjanse. Jeg frykter derimot at vi har handlet inn en Rune Lange/Frode Johnsen/Magnus Powel. |
Neida, du har ikke sagt det rett ut. Og jeg har heller ikke insistert. Men årsaken til at det var på sin plass å spørre er at du har sagt at det er grunn til å bli sur når man får Prica i stedet for Zahora. Særlig når argumentene dine er så syltynne. Du legger 0 vekt på at han har bevist at han er en klassespiss i skandinavisk målestokk, mens supporterforumet til Sunderland derimot er en god kilde for deg. |
_________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 11.03.2009 15:49 Post subject: |
|
|
Jeg har sagt før Tønna gikk amok:
1. Hoftun er ikke å klandre.