| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
georgios Veteran
|
Posted: 09.03.2009 17:18 Post subject: |
|
|
Ble ikke så dyr som først antatt heller. Det er fortsatt snakk om en del penger, men mye bedre enn de 8 mill i overgang og 5 i SOF.
| Quote: | | -Etter det TV 2 Sporten erfarer kan Prica koste Rosenborg i alt 7 millioner kroner, men det fulle beløpet vil først utbetales etter at Prica har spilt et visst antall kamper i Rosenborg-drakten. Svenskens sign-on-fee skal ligge på rundt 2 millioner, mens han etter det TV 2 Sporten erfarer får en årslønn på 2,5 millioner kroner. |
|
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 09.03.2009 17:20 Post subject: |
|
|
| Hamren fremhver "speed" som en av Pricas styrker. Men er han da så lik Iversen som så mange skal ha det til? |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 09.03.2009 17:22 Post subject: |
|
|
Från en kommentar på bold.dk:
| Quote: | | Alt andet lige, så er niveauet i Norge og Rosenborg et godt stykke under dansk standard. Rosenborg kan vel sammenligne lidt med Randers eller Nordsjælland. De har ikke noget særlig godt hold, så det er vel egentlig meget passende, at han skifter til den klub. |
Danskar... |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 09.03.2009 17:26 Post subject: |
|
|
Akkurat den brukeren har jeg leste mange lignende innlegg fra tidligere, en av flere dansker med sykelig forhold til norsk fotball, kanskje det er broren til Evildane?
Uansett, Prica har et veldig godt rykte i Danmark og du skal ikke legge for mye i uttalelsene til denne Cidric.
Last edited by longns on 09.03.2009 17:39; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.03.2009 17:28 Post subject: |
|
|
| Men jeg begynner å bli veldig interessert i denne farta som det plutselig snakkes om at Prica har! Fram til nå så syn jeg alle omtaler av mannen er en treg type lik Iversen, men Hamren har i flere itervjuer framhevet speed/bakromsspiller etc. Har mannen langt mer fart enn antatt? |
|
| Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 09.03.2009 17:38 Post subject: |
|
|
| KFF_RBK wrote: | Från en kommentar på bold.dk:
| Quote: | | Alt andet lige, så er niveauet i Norge og Rosenborg et godt stykke under dansk standard. Rosenborg kan vel sammenligne lidt med Randers eller Nordsjælland. De har ikke noget særlig godt hold, så det er vel egentlig meget passende, at han skifter til den klub. |
Danskar... |
Snakker han her om det samme laget som tidvis lekte seg med de to topplagene i Danmark? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 09.03.2009 17:41 Post subject: |
|
|
| Kan ikke skjønne at Prica er særlig hurtig. Da burde han ha scoret flere bakromsmål. Prica er nok ala Frode Johnsen og Iversen når det gjelder tempo i beina. Forholdsvis kjappere på 40 meter enn på 10 vil jeg tro. |
|
| Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 09.03.2009 18:12 Post subject: |
|
|
Adressa er neimen ikke lett å forstå seg på:
| Quote: | Koster ti millioner
Etter det Adresseavisen erfarer kom overgangssummen på godt under ti millioner kroner, hvor noe betales nå, og noe etter et visst antall kamper. |
|
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 09.03.2009 18:22 Post subject: |
|
|
| Jeg gratulerer! Endelig en ny spiss, det tok mange måneder med ventetid det. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 09.03.2009 18:28 Post subject: |
|
|
Delte meninger blant Sunderland Fansen
http://www.readytogo.net/...p?t=393776
Velkommen sier jeg...endelig en som kan putte litt av alle de mulighetene vi har. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.03.2009 18:30 Post subject: |
|
|
YES!
dagens gullbit!
nå håper jeg bare vi signer zahora også så har vi en tropp som virkelig det lukter svidd av!
lån så ut sellin til adecco og dernest har vi konan og pelu som hovedutfordrere til de offensive posisjonene!
jippi! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 09.03.2009 18:34 Post subject: |
|
|
Velkommen, Prica!  _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.03.2009 18:53 Post subject: |
|
|
- Fikk du noen forklaring på hvorfor du ikke fikk spille?
- Nei, men sånn funker det iblant utenlands. Det er en annen kultur og litt tøffere mentalitet enn her. Hvorfor jeg ikke fikk spille, får du spørre Sunderland om.
- Du har heller ikke spilt fast for reservelaget...?
- Jeg har spilt iblant, men det er mest de yngre som spiller der. Vi har spilt internmatcher på treningene, så jeg er i bra form likevel.
Les mer: Et halvt års venting er over
Ikke all verdens interessant artikkel, men tror det var noen punkter som ikke andre hadde skrevet så mye om. |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 09.03.2009 19:37 Post subject: |
|
|
| Egntlig fryktelig spennende det han sier.. akkurat det med at han er i form. Er nesten bombe sikker på at vi får se han på lerkendal på søndag, ivers byttes ut i 65 min å prica kommer inn |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 09.03.2009 19:51 Post subject: |
|
|
Med signeringene av Olsen og Prica har vi nå to spillere som helt sikkert vil kunne omsette de mange sjansene våre i mål, og det er jeg så glad for at jeg nesten spinner rundt på kontorstolen min her. Olsen har allerede bevist det, og Prica tror jeg er en spiller som gjør det bra med tillit og et godt forhold til treneren - så der er vi i boks også.
Han virket lugn og fin, i likhet med våre andre svensker.  _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 09.03.2009 20:14 Post subject: |
|
|
| Jeg hadde egentlig lovet meg selv ikke å lese mer på bataljonsforumet før jeg var sikker på at de hadde fått serotoninnivåene sine opp på et noen lunde menneskelig nivå, men gjorde et unntak nå i kveld. Og, ganske forutsigbart, har enkelte kastet seg på kritikken mot Bruun-Hansen fordi han ikke kjente sin besøkelsestid og hentet Prica. Selvfølgelig, sportsdirektøren i Bergen har greid å kaste vrak på mye av arbeidet Ludvigsen gjorde og jeg håper han blir sittende så lenge som mulig, men akkurat i dette tilfellet hadde han vel uansett ingen sjanser. Relasjonen Prica-Hamrén ville helt sikkert veid tyngre enn å lokke med Fløybane og fisketorg. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.03.2009 20:17 Post subject: |
|
|
I motsetning til flere som ikke lot seg imponere av YouTube-videoene av Prica, som jeg ikke så før nå, ble jeg glatt overbevist. Fyren ser fullstendig nådeløs ut foran mål. Greit nok at en stor andel av målene hans er på hodet, som kanskje ikke er så spennende, men den skuddfoten hans, virker fortreffelig. Hvis jeg skal sammenligne med noen i Tippeligaen, må det bli Daniel Nannskog. Knallharde, men presise avslutninger.
Det jeg er mest spent på, er teknikken og pasningsspillet hans, for i boksen virker det meget lovende. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 09.03.2009 20:41 Post subject: |
|
|
| Det virker jo på Hamrén som om Prica er ganske rask også. Med denne signeringen har jeg stor tro på seriegull i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 09.03.2009 20:41 Post subject: |
|
|
| Jeg hører og leser at Erik Hamrén sier at Rade Prica har "Bra speed", og "En stor snabbhet"... Jeg trodde Prica var en mer langsom spiller, alá Steffen Iversen?? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 09.03.2009 20:45 Post subject: |
|
|
Viser jo i youtube-videoen ved én anledning at han har brukbar frisparkfot og. Men akkurat der er det vel kanskje et par foran han i køen.
Ellers så virker han svært dødlig i boksen, og burde være istand til å score 20 mål, hvis han skal ekspeder et flertall av alle de sjansen vi skaper. Knall! |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 09.03.2009 20:45 Post subject: |
|
|
Alt er relativt. Rask i forhold til Berisha kanskje. Men i forhold til T Olsen...
Presis på labben
Last edited by Konesseur on 09.03.2009 20:50; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 09.03.2009 20:50 Post subject: |
|
|
Skal si han er god med begge bein. Knaller inn et langskudd med venstre før han setter inn et frispark med høyre. Angriper som er god med begge bein lover godt.  _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.03.2009 20:51 Post subject: |
|
|
Frisparkfoten ser mer enn brukbar ut, spør du meg.
Sjekk frisparket etter 3:10 her også.
Regner med Olsen får kamp om frisparkene fra 40 meter.  |
|
| Back to top |
|
 |
hendrix Veteran
|
Posted: 09.03.2009 20:55 Post subject: |
|
|
God med begge beina og med hodet  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.03.2009 21:01 Post subject: |
|
|
Förbundskaptenerna satsar alltså på Prica från start ikväll vilket är en överraskning. Lars Lagerbäck är dock övertygad om skåningens förträfflighet.
- Han är fysiskt stark, en kvalitetsspelare och har dessutom bra teknik. Han är villig att löpa i djupled och är snabb över långa sträckor, och det är en bra kvalitet som ingen av de andra anfallarna, Zlatan Andreas och Marcus egentligen har, säger han.
Akkurat som Hamrén sa.
Oppdatering: Som ersättare för Henrik "Henke" Larsson får Rade Prica, som nyligen lämnade Helsingborg för tyska Hansa Rostock, chansen. Prica har spelat i U21-landslaget utan att glänsa och var inte heller särskilt het i allsvenskan.
- Han är snabb och stark samt löpvillig. Vi har inte sett honom lira i Rostock men det här är ett lämpligt tillfälle att testa honom, menar Lagerbäck.
Nå er riktignok dette fra 2002, men så mye tregere kan han da ikke ha blitt? |
|
| Back to top |
|
 |
|