View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.02.2009 17:13 Post subject: RBK2-Nardo |
|
|
RBK2 stiller mannsterkt mot Nardo i kveld:
Rosenborg (4-4-2):
Even Barli
Ivar Skjerve - Osei Kwaku Oviasu - Simen Wangberg - Abdou Razack Traore
Michael Jamtfall - Markus Henriksen - Michael Karlsen - PÃ¥l Andre Helland
Didier Konan Ya - Kjell Rune Sellin _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 18.02.2009 17:29 Post subject: |
|
|
Vært artig å dratt ned og sett Marcus Henriksen i aksjon. Når starter egentlig kampen? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.02.2009 17:31 Post subject: |
|
|
18:00 med gratis inngang  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 18.02.2009 17:50 Post subject: |
|
|
Traoré spiller på venstrebacken, er det helt sikkert og bekreftet? Isåfall et tegn på at han er langt unna midtbanen på A-laget. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 18.02.2009 19:35 Post subject: |
|
|
Alltid sett på Osei som et spennende indreløperemne, men det er han vel ikke alene om i klubben. Uansett bra at spillerne er anvendelige og fleksible, selv om spissing også er viktig for at de skal få utløst sitt fulle potensiale.
Snart scorer nok Sellin skal dere se. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1562 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 18.02.2009 19:40 Post subject: |
|
|
Før det skårte Konan  |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 18.02.2009 20:15 Post subject: |
|
|
...Og så scoret Traorè, og så scoret Ranheim to ganger...
Her skjer det saker og ting. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 18.02.2009 21:10 Post subject: |
|
|
Skuffende kamp egentlig, realtivt dårlig forsvarsarbeid på alle målene. Angrepsspillet ble også ganske forutsigbart, så Nardo stoppet det ganske lett med traktorfotballen sin.
Nå skal det sies at med en litt strengere dommer så tror jeg raskt at Rosenborg kunne vunnet, han tillot mye og det gikk absolutt i Nardos favør. |
|
Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 18.02.2009 21:11 Post subject: |
|
|
Ikke rart de scorer så fort når Ranheim også spiller på banen. |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
|
Posted: 18.02.2009 21:26 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | ...Og så scoret Traorè, og så scoret Ranheim to ganger...
Her skjer det saker og ting. |
Hehe, var nok nardo ja, men uansett. Skuffende av rbk, stilte jo med et veldig sterkt lag på papiret iallfall, men bortsett fra det vil jeg si at jeg synes det er hyggelig at gamleklubben min vinner denne Unner dem alt! |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 18.02.2009 21:29 Post subject: |
|
|
Nardo såklart... Gikk litt fort i svingene der! _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 19.02.2009 00:35 Post subject: |
|
|
Siden jeg kjeder meg, selv om jeg egentlig skulle ha skrevet oppgave så bryner jeg meg på en spillerbørs:
Even Barli 5
En grei kamp egentlig, hvor han vartet opp med et par gode redninger. Men det som trekker kraftig ned er såpa han hadde i hanskene sine, mistet ballen en gang i førsteomgang, men reddet den fint inn. I andre omgang så mer eller mindre mistet han ballen i hodet på en Nardo spiller som puttet den i blank gåll.
Ivar Skjerve 5
Veldig offensiv i spillestilen, bryter forran flere ganger, men spiller med veldig høy risiko. Flere ganger i kampen bommer han på bruddet og dette skaper farlige situasjoner bakover.
Osei 6
Grei kamp, gjør det meste enkelt, men kjører seg fast noen ganger og gjør det vanskeligere for medspillerne sine enn han trenger. Pluss for noen gode vendinger og at han er dyktig til å holde på ballen.
Simen Wangberg 5
Spiller med stor autorietet i store deler av kampen og er dyktig på hodet. Men misser på markeringen ved det ene Nardo målet. Der burde han vært i kroppen på Nardo spilleren.
Traore 5
De offensive kvalitetene er tydelige, men kanskje litt for tydelige i denne kampen. Han er tydeligvis ikke mentalt innstilt på å spille back i denne kampen, han bidrar godt offensivt men er litt vel ivrig på løpene sine framover. Han kom ved et par anledninger igjennom midten når Rosenborg hadde etablert angrepsspill. Dette resulterte jo også i et vakkert mål fra 20 meter, men risikoen han etterlater bakover er utilgivelgi. Oppførselen når han blir skadet(?) er også under enhver kritikk. Setter seg på ræve i 16meteren og nekter å resie seg opp selv om han ikke har noen problemer med å jogge rundt.
Michael Jamtfall 7
Veldig løpsvillig og legger noen gode innlegg. Har gode kombinasjoner med spillerne ute på kanten og gjør det meste rett, hadde et par gode sjanser, men slipper også ballen litt seint noen ganger.
Markus Henriksen 7 BB
Holder godt på ballen og en kreativ kraft på midtbanen. Fordeler ballen godt og holder trygt på den når han må det. Det blir litt for mye nesten som med resten av laget, men alt i alt en god kamp.
Michael Karlsen 6
Kjemper godt og vinner en del dueller men får til litt lite i angrepsspillet. Ikke mye å trekke på, men skaper heller ikke mye.
Helland 7
Viser igjen den gode venstrefoten sin med gode innlegg og frispark. Er også en kreativ kraft på midtbanen og er med på å skape mye. Det er litt vanskelig å holde det mot han, men alt for mye av spillet går igjennom han i 2. omgang og det gjør spillet vårt veldig forutsigbart.
Konan 7
Vakkert mål hvor han viser sitt flotte nedtak, han glimter til flere ganger iløpet av kampen men er veldig av og på. Når spillerne prøver å legge et høyt press mot Nardo så er Konan ikke med på dette, har en del å gå på når det gjelder arbeidsinnsats.
Sellin 6
Er langt i fra så frisk som jeg har sett han flere ganger før, starter på løp litt for sjelden og får ikke utnyttet sin forsè så godt som han kunne. Skal ha pluss for bra innsats og at han vinner flere hodedueller, men burde nok ha klart å puttet et mål.
Bakenga 6
Var usynlig i starten av innhoppet, men kommer seg etterhvert. Han kommer til noen gode sjanser, men det blir desverre ikke noe av de. Han blir snytt for en straffe når han blir hektet mot slutten av kampen og blir feilaktig avblåst for offside når han var alene igjennom mot slutten av kampen(linjedommeren stod 30 meter bak situasjonen)
Dønnem 7
Et godt innhop, er sterk i kroppen og viser god kreativ kraft. Fører ballen godt oppover banen og legger gode pasninger. Jeg har ikke sett så mye av han tidligere, men ser fram til å se mere av han.
Balstad 6
De få gangene han får ballen slår han noen veldig gode innlegg, men er stort sett usynlig siden spillet foregår på andre siden av banen.
Midtsjø og Andreasen fikk jeg ikke så stort inntrykk av grunnet sene innhop og plassering på motsatt side av banen. |
|
Back to top |
|
 |
jkrakene Senior
|
Posted: 19.02.2009 01:01 Post subject: jaha |
|
|
Hvilken kamp så du eksiltrønderen ? : - ) _________________ Ståle Stensaas. |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 19.02.2009 01:09 Post subject: |
|
|
Den der du blei sprunget fra av Jamtfall et par ganger
Du mener jeg har for snille briller på el? |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 19.02.2009 01:18 Post subject: |
|
|
Michael er på gang... _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
jkrakene Senior
|
Posted: 19.02.2009 01:48 Post subject: |
|
|
hehe. vi kjempa jo dem i senk  _________________ Ståle Stensaas. |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
|
Posted: 19.02.2009 02:11 Post subject: |
|
|
Var vel ikke EINAR Arnesen som skåra 3-målet for nardo vel? |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 19.02.2009 03:16 Post subject: |
|
|
Det var nok det, ja. |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 19.02.2009 11:26 Post subject: |
|
|
jkrakene wrote: | hehe. vi kjempa jo dem i senk  |
Det er ikke noen tvil om det. Taktisk sett så gjorde dere en mye bedre kamp. Men rent spillemessig sett så vil jeg si at RBK2 var bedre. Litt RBK anno 2008 altså, mye fint å se på, men det førte til heller lite. |
|
Back to top |
|
 |
jkrakene Senior
|
Posted: 19.02.2009 18:13 Post subject: |
|
|
Sammenligner kampen med Tyskland-Norge. Vi lå veldig lavt (som vi har nødt til å gjøre i hele år), de fant aldri rom verken bak eller mellom oss. De ahdde alt for lite bevegelse. Når de har så mange gode spillere, så skjønner jeg ikke hvorfor de prøver å utfordre oss mere med raske ballvekslinger, Kjella og Didi fikk jo nesten ingenting å jobbe med. Ingen i den bakre firern som tør å bli med offensivt (med unntak av Traore). Skal sies at Nardo helt sikkert var mer motivert enn rbk2, kjenner jo følelsen fra jeg spilte i rbk selv. _________________ Ståle Stensaas. |
|
Back to top |
|
 |
|