View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 16.02.2009 12:28 Post subject: |
|
|
Sellin vil blomstre bare vent og se! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 16.02.2009 13:25 Post subject: |
|
|
Enligt Hamrén är Sellin mycket snabb och har mycket bra uthållighet - det låter som en bra 400-meterlöpare. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.02.2009 14:54 Post subject: |
|
|
Jeg var litt i tvil angående Sellin, men moomoos overbevisende innlegg ryddet all tvil av veien. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.02.2009 18:34 Post subject: |
|
|
Ja, det var også efter det velargumenterede indlæg at jeg blev overbevist. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 18.02.2009 01:52 Post subject: |
|
|
hehe takk takk
Som sagt så vil han blomstre. Dette begrunenr jeg med:
1. Han er bedre rustet i år og vet hva det handler om
2. Nervene burde være under kontroll
3. Han har bygd opp et tillitsforhold til treneren
4. Han har ekstreme kvaliteter rundt hurtigheten sin
5. Han har fått signaler fra Hamren på at han skal få spille en del.
disse 5 tingene gjør samlet at jeg tror vi får se en blomstring av ham i år.
Så vet jeg jo hvem han er og jeg hvet at som toppidretsutøver så jobber han knallhardt og der kan mange unge og litt eldre faktisk lære seg litt om holdninger.
Og om det skulle vise seg at jeg tar feil så beklager jeg, men jeg har klokketro på gutten! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
espano Junior
|
Posted: 18.02.2009 02:19 Post subject: |
|
|
Bra at det er flere som har tro på Kjella  _________________ Rosenborg - Seriemester 09' |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 18.02.2009 09:32 Post subject: |
|
|
Vet at dette nok er litt useriøst, men jeg scorte hattrick med Kjella på Fifa09 i går  _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 18.02.2009 12:45 Post subject: |
|
|
damn!!!
hvordan er fifa 09 opp mot 08? vurderer om det er verd investeringen...
altså har PauloSilas bevist at han har kvaliteter! EA har peiling på spillere!!
husker enda da Hoftun va satt opp som spiss på rbk og versen hadde svart hår.. _________________
|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 06.04.2009 13:11 Post subject: |
|
|
Hva gjør Sellin i klubben? Han utvikles jo ikke av og sitte på benken, og være fjerde valg på topp..
Har dette med den jævla utlendingskvoten og gjøre? Som gjør at vi ikke kan låne han ut? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.04.2009 13:40 Post subject: |
|
|
Er Sellin u-landslagspiller? Hvis han er det så kan en vel låne han ut for en måned av gangen til f.eks en adeccoligaklubb. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.04.2009 16:26 Post subject: |
|
|
Han har ikke en eneste aldersbestemt landskamp og kan dermed ikke benytte seg av ordninga. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 10.04.2009 00:44 Post subject: kjell rune sellin |
|
|
Håper bare vi kan punktere noen hjemmekamper i førsteomgang.Spesiellt i periodene som kommer med tett kampprogram.
Blir nok muligheter for de fleste i troppen å få lange innhopp da.
Slik det er nå rykker vi jo tilbake til start mellom hver kamp. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.04.2009 17:46 Post subject: |
|
|
I dagens situasjon der både Prica og zahora ligger og presser ivers i kampen om den ene spissplassen, så ser det ikke lett ut for sellin, Men han har kvaliteter som kan gjøre ham mere aktuel om vi skal spille 4-4-2.
Nå sier jeg ikke at han vil bli foretrukket forran de tre store, men han kan være en joker eller komme inn og forandre kampbildet.
Som jeg har nevnt er hurtigheten hans i verdensklasse, og han har blitt markant bedre på flere punkter.
vil spesielt trekke frem førsteberøringen hans, som alltid vil være en utfordring for hurtige spillere.
Å låne ham ut vil være mest gunstig for Kjella's del om han får spille mer eller mindre fast i adecco, men tror Hamren kvier seg litt enda og vil beholde ham i stallen nettopp fordi han har noe de andre mangler. Ekstrem hurtighet.
Nå vil sikkert noen argumentere med at Olsen kan ta den rollen om det skulle bli krise, men ser faktisk ikke på Olsen som en bedre spiss en Kjella ATM.
Vent og se! Jeg har sagt han kommer til å bli veldig god, og jeg tror hamren er den perfekte treneren for ham til å utvikle seg riktig!
stay toon... _________________
|
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 11.04.2009 02:42 Post subject: |
|
|
Stay toon? Jeg er da vitterlig ikke Newcastle-supporter!
Beklager dette. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 11.04.2009 17:36 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Han har ikke en eneste aldersbestemt landskamp og kan dermed ikke benytte seg av ordninga. |
Hvorfor oppfattet jeg dette inlegget som negativt? Ro ned tonefallet.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 11.04.2009 17:47 Post subject: |
|
|
Du er vel blitt så vant med negativitet etter dine egne innlegg... |
|
Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 11.04.2009 17:58 Post subject: |
|
|
Nye Storflor?
Blir spennende å se utover våren, tror han får en del innhopp etterhvert som kampprogrammet tetner til  |
|
Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 11.04.2009 20:42 Post subject: |
|
|
For vi vil jo ha en ny Storflor..  |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 11.04.2009 21:06 Post subject: |
|
|
Det är ofta så att de som inte får spela blir "forumfavoriter", så Sellin ligger bra an till hjältestatus. Just nu är den geniala mittfältaren Konan och Zahora, som har gjort en bra dragning på träning, stora favoriter. Och mindre Storflor spelade desto mer genial blev han. Den stora fördelen att framhäva sådana spelare är att de aldrig gör några fel eftersom de inte spelar. Så för varje rond höjs deras status. Konan tex var väldigt i ropet efter matchen mot Brann eftresom han uppenbarligen var den som hade nyckeln till att lösa upp en sådan försvarsmur.
Senaste favoriten är Olsen, som skulle ha gjort stordåd mot Start bara han hade fått vara kvar på planen. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 11.04.2009 21:53 Post subject: kjell rune sellin |
|
|
haha Storey,morsom skarp tunge du har,og mye rett i det du sier.Men det må da være lov å ha meninger om spillere og taktikk på et forum som dette.Trist når noen blir sykelig opptatt av å hevde de alltid har rett,men slike mennesker gjennspeiler bare samfunnet forøvrig.Mange slike i alle leire.Ingen har vel fasiten på hvor god Sellin kan bli.Kanskje slår han til litt tilfeldig slik mange gjør.Kanskje ebber han ut i ingenting,også helt tilfeldig.Dvs.skadet når han står for tur til innhopp,en annen slår igjennom istedet i samme kamp etc.
Slutt nå alle å late som om dere vet alt.Respekter at andre har forskjellige meninger.
Personlig håper jeg alle som representerer RBK får sine sjanser og at de lykkes best mulig. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 11.04.2009 22:23 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Det är ofta så att de som inte får spela blir "forumfavoriter" |
Det er helt riktig, grunnen til at det er sånn er vanskelig å svare på. Men du får spørre Keenoir, det er han som har dette som sine største greie her på forumet. Klage på de profilerte og gode spillerene, og et vanvittig mas for å få inn spillere som av en eller annen grunn ikke spiller.
Lago og Konan er de verste eksemplene, men å blande Olsen inn i denne diskusjonen er jo skivebom da han har spilt alle kampene siden han kom hit. Han blir likt fordi han spiller og er god, ikke fordi han er benkesliter. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011
Last edited by longines on 11.04.2009 23:52; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 11.04.2009 23:32 Post subject: |
|
|
Det var en simpel overforenkling "joko" jeg ville f.eks gi tid til Jarstein, Annan, Stoor, m.flere som var på laget mens du blant andre ville ha dem opp på tribunen. Lago har spillt flesteparten av kampene i år og ifjor og om en foretrekker den ene eller andre er en smaksak. Når det gjelder Konan så er det vel han jeg hovedsakelig ønsker skal få en sjanse på sin egentlige posisjon slik at det ikke er uprøvd. Han imponerte også veldig i vinteren treningskamper ,mens f.eks Sellin så ut som han var på alltfor dypt vann. Jeg var tilhenger av Olsen lenge før han endelig ble kjøpt og hadde en lengre innlegg om hvordan han ville passe perfekt inn i 4-2-3-1. Jeg har kritisert Skjelbred og Iversen for svake prestasjoner og at det må få følger det gjelder alle andre plasser på laget også. Ingen skal ha noen klippekort fordi dem heter Iversen eller Skjelbred og må spille. Det to nevnte spillerene i form er selvsagt mer enn god nok for å starte. Ut av form hører dem hjemme på benken og det bør være uintressant å spille Iversen i form frem til august det er alltfor kostbart. Jeg har heller egentlig sagt at Skjelbred bør benkes ,men noe bør gjøres med posisjon eller rollen hans for i øyeblikket fordi vi får ikke ut det beste av han enda. Jeg våget å kritisere "messias" Hamrèn og det er selvsagt ikke populært da en tror at han er ufeilbarig noe som selvsagt bare er tull. Det motsatt er tilfellet med Hoftun da han stort sett får skylde for alt som ikke er som det bør være. Untatt Storey da som forguder klubbledelsen og sportslig avdeling og mener at dem helst skal være fritatt for kritikk. Jeg har allerede sagt at jeg har enormt stor sans for Hamrèn og jeg tror han er mannen som kan lede oss inn i en ny storhetstid. På veien ditt kommer han til å gjøre mye riktig ,men også mange feil.
Spørsmålet er hvilke spillere i førsteellveren jeg har tenkt å bytte ut med dem som er på benken? Jeg vil ha Konan på benken fremfor Sellin fordi sistnevnte ikke holder tippeliganivå ,mens førstnevnte er en spiller som kan komme inn å snu kamper. Beviste det med gode innhopp både mot Stabæk og Viking. Jeg er ikke 100% sikker på at Iversen er et helt naturlig førstevalg og skal han være det så må han heve spillet sitt alltså levere jevnlig på det nivået som i innhoppet mot Start. Det to siste kampene tyder også på at det kan vise seg at Iversen kanskje er bedre i en litt dypere rolle da han får brukt sin største styrke som er overblikk og intelligente løsninger. Jeg synes Prica viser spor av et veldig høyt høyestenivå. Dario Zahora er et ubeskrevet blad enda ,men godt spill på RBK 2 og på trening bør belønnes med et innhopp. Så hvilke spillere jeg vil ha inn i elleveren på beskostning av hvem? Jeg ser ikke så veldig mange som bygger opp under deres påstand. Det er vel heller det at jeg ikke er med å hakker på fansens hakkekyllinger som vel er problemet. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 11.04.2009 23:45 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Det var en simpel overforenkling "joko" jeg ville f.eks gi tid til Jarstein, Annan, Stoor, m.flere som var på laget mens du blant andre ville ha dem opp på tribunen. |
Som vanlig påstår du at jeg ville ha Annan opp på tribunen, ren løgn. Annan var faktisk en av de jeg hadde tro på, til tross for noen mindre bra prestasjoner i fjor. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 11.04.2009 23:49 Post subject: |
|
|
Jeg stusset på den jeg også. Kan ikke huske at Longines har ønsket Annan opp på tribunen. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 12.04.2009 00:00 Post subject: |
|
|
Ikke første gang Keenoir prøver å legge et anti-Annan stempel på meg, av ukjent grunn. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011 |
|
Back to top |
|
 |
|