English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Marek Sapara
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 163, 164, 165  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SamBell
Junior

PostPosted: 02.02.2009 17:23    Post subject: Reply with quote

RBK blir rødere og rødere. Sapara trenger snart ikke skifte klubb for å få nye farger på drakten Wink

Sam
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 02.02.2009 17:28    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Jeg kan ikke se at Sapara har sviktet på det punktet, er overbevist om at Sapara er såpass profesjonell at han vil gjøre sitt beste fremover.

Jeg også forstår at spillere ikke ønsker å bli i Rosenborg for alltid, det er bare mediasuppet jeg misliker. Man skal kunne forvente at spillere klarer å holde ting internt. Det var mengden av artikler og kommentarer i media som gjorde Kone litt upopulær på slutten. Det har ingenting med hudfarge å gjøre, hvis Sapara gjennom hele vinteren og våren dveler ved dette Besiktas opplegget, så blir han også upopulær.

Hør-hør... ble overasket selv (som de fleste andre vil jeg tro) over hvor krass Sapara var i media... men det kan vel godt også ha noe med hausing å gjøre... få RBK til å se dårlig ut. Men likte godt svaret i dag. Var naturligvis skuffet over å "kun" tjene noen få millioner videre kontra 9..., men vi håper og tror at han yter maks til seriestart.
toki
Veteran

PostPosted: 02.02.2009 17:43    Post subject: Reply with quote

SamBell wrote:

RBK blir rødere og rødere. Sapara trenger snart ikke skifte klubb for å få nye farger på drakten Wink

Sam

De der genserene har de vel hatt i et år nå, men de går likevel ikke så langt som at de skifter farger på klubblogoen på de rosa keeperdraktene... Wink
Keenoir
Legende

PostPosted: 02.02.2009 17:46    Post subject: Reply with quote

Poenget jeg prøvde å få frem istad når jeg sammenlignet Sapara og Konè er at jeg ikke liker demoniseringen av enkelte spillere og glorifiseringen av andre spillere. Mange her ville jo ikke tro det var sant det dem hørte fra Sapara før en fikk se video, men Konan sine utalelser om Stoke fra en suspekt engelsk avis ble sett på som sannhet med engang. Poenget er at afrikanerene muligens ikke er så fryktelig forskjellig fra det andre i troppen som ikke fortjener den demoniseringen dem har blitt utsatt for fra enkelte.
Back to top
View user's profile Send private message
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 02.02.2009 17:56    Post subject: Reply with quote

Cyrilp wrote:
Synes han henter seg fint inn igjen jeg.

Han verken gjør seg bort eller henter seg inn igjen. Han gjør som majoriteten av fotballspillere gjør; svarer ærlig når journalister spør.

Ramaskriket blir større for hver negative vinklede artikkel som fremkommer. Nå var det ikke mer enn en positiv artikkel som skulle til for at stemningen snudde i denne tråden. Man må lære seg til å filtrere informasjonen som kommer frem i avisene, og samtidig forstå hvilke spørsmål journalistene stiller (og ikke stiller) og hvorfor de stiller de. Bud på spillere, medieoppslag, spiller- og klubbreaksjoner er vanlig kost i fotballhverdagen, og ikke noe som fortjener verken verbal halshugging eller hallelujah-stemning.

Sapara kommer i vår til å spille på det nivået han uansett ville gjort.
longns
Veteran

PostPosted: 02.02.2009 18:03    Post subject: Reply with quote

Er enig i endel Thorbjørn og synes Sapara stort sett har svart greit for seg, men du må ikke ta fra spillerene all skyld for hva som kommer frem i mediene. Kommentarer som "Jeg tror jeg kommer til å slite med motivasjonen fremover" er totalt unødvendig.
Back to top
Slartibartfast
Proff

PostPosted: 02.02.2009 18:16    Post subject: Reply with quote

Sapara har gjennom hele sin tid i Rosenborg framstått som en profesjonell spiller. Utifra hans tidligere uttalelser kunne man tro at han hadde litt klubbfølelse også. Derfor kom det veldig uventet, i hvert fall på meg, at han gikk ut i media på denne måten (vet det er media som har konfronterte ham, og ikke han som har gått ut i media).
Konan derimot har framstått mye mindre profesjonell, med tanke på skulking av treninger osv.
Derdor var det lettere å tro på når avisene skrev at Konan ville vekk enn når Sapara ville.
Rod
Proff

PostPosted: 02.02.2009 21:20    Post subject: Reply with quote

-Det kommer ikke til å skje noe nå, og det er vi glade for. Vi mister ingen i dette vinduet, noe som gir oss et veldig bra grunnlag for sesongen, sier Hoftun til VG Nett.
http://www.vg.no/sport/fo...tid=546806

Da beholder vi Sapara en stund til, bra nyhet Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 11.02.2009 10:39    Post subject: Reply with quote

- Ved forlengelse av kontrakter vil det ikke være aktuelt å gi spillerne noen lønnsøkning. I bestefall vil de få betingelser de har i dag, sier Roar Munkvold, leder for økonomi og finans i RBK.

Da kan vi nok vinke farvel til sappi til sommern..
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.02.2009 10:43    Post subject: Reply with quote

Hoftun har nå begynnt med sign-on fee for forlengelse av kontrakter noe som jeg tror en kommer til å fortsette å bruke.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 11.02.2009 11:17    Post subject: Reply with quote

tror lederen for økonomi og finans har lite han skulle ha sagt i forhold til Hoftun og Hamren. Selvfølgelig får Sappi samme tilbud som tettey og Per.
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.02.2009 11:19    Post subject: Reply with quote

Det er jo bare tull å fullstendig avskrive lønnsøkninger fordi det kommer helt an på situasjone og hvem spilleren er. Hvis vi mister mange spillere bare fordi vi vil spare noen hundretusen på lønn så blir det mye dyrere.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.02.2009 11:51    Post subject: Reply with quote

– Da overgangsvinduet stengte innså jeg at det ikke kom til å skje noe. Da var det bare å se fremover. Jeg måtte konsentrere meg om å gjøre jobben min, sier Sapara.

Les mer: Treningen var terapi for Sapara
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Strand
Veteran

PostPosted: 21.02.2009 14:19    Post subject: Reply with quote

Tror nok at Marek fikk en liten down da budet kom, noe som kan skje alle. Nå har det gått litt tid og han har fått reflektert og kommet seg igjen.
Back to top
andreasb
Senior

PostPosted: 11.03.2009 15:02    Post subject: Reply with quote

Ingen som har kommentarar i forhold til den nye hårsveisen til Marek? Eller mangelen på sådan? Razz
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 15:03    Post subject: Reply with quote

Jo, jeg liker den Smile
Back to top
Ablativ
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 19:58    Post subject: Reply with quote

Siden ingen har nevnt det her ennå:

Marek Sapara måtte gi seg rett før slutt på dagens trening på grunn av en vridning i ankelen. Medisinsk koordinator Haakon Schwabe fulgte slovaken i garderoben og fikk raskt behandlet ankelen.

- Han har fått en liten vridning i ankelen, men vi fikk raskt akuttbehandlet den. Vi må vente til i morgen for å se hvor lang tid dette tar, sier Schwabe til RBK.no.

http://www.rbk.no/incomin...131791.ece

Edit: Ja, ser nå at det er diskusjonstema i Rosenborg-Vålerenga-tråden. Syntes det var rart at ingen hadde tatt det opp her.

Last edited by Ablativ on 11.03.2009 20:09; edited 1 time in total
Back to top
Anno
Senior

PostPosted: 11.03.2009 20:03    Post subject: Reply with quote

Jeg nevnte det rett aetter at det skjedde, men noen flytta innlegget mitt. Har mistanke om at det skjedde fordi det hvanet midt mellom veldig mangen oftopic innlegg med konan
Back to top
Moderator
Senior

PostPosted: 13.03.2009 08:20    Post subject: Reply with quote

Marek topper lista: http://fotball.aftenposte...131992.ece

4 Rosenborgspillere blant Topp 10 må vi si oss fornøyde med, men hva i huleste gjør Andresen på denne lista?
Back to top
DenRodeBaron
Proff

PostPosted: 13.03.2009 10:25    Post subject: Reply with quote

Og hvorfor er ikke Jan Gunnar Solli med???? Han er jo på landslaget og alt! Rolling Eyes
Back to top
Tobb
Senior

PostPosted: 13.03.2009 10:32    Post subject: Reply with quote

Herlig kommentar! Cool

Litt sneversynte disse listene, men de preges sikkert av de enkeltes favoritter, og hypen rundt disse. Hva med BH Riise f.eks? Ikke min favoritt, men god nok til å forsvare en plass på lista.

Edit: Han kan jo plutselig dukke opp blandt angriperne som kantspiller. Greit nok, men mener han er best i en indreløperrolle.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 13.03.2009 10:55    Post subject: Reply with quote

Det kommer nok en kantspiller liste også og der skal vi ha Trond Olsen på topp.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 13.03.2009 11:47    Post subject: Reply with quote

Nå som vi får så bra lag er det vel en fare for Sapara ikke ønsker seg vekk til sommeren.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 13.03.2009 11:50    Post subject: Reply with quote

10 millioner > Bra lag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
kristobal
Legende

PostPosted: 13.03.2009 12:20    Post subject: Reply with quote

Sapara + Iversen = 12 millioner + bra lag
- Iversen = -8 millioner
Sapara + 12 millioner = fortsatt bra lag

Har 3MN fra videregående, men kan ikke huske at det var like vanskelig som dette?!?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 163, 164, 165  Next
Page 120 of 165

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb