| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 09.01.2009 13:48 Post subject: |
|
|
| den anerkjennelsen må isåfall komme fra utenfor hans egen klubb og by. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 09.01.2009 14:49 Post subject: |
|
|
Onstad var vel, hvis jeg ikke husker feil, fast på Lyn før overgangen, så litt kvaliteter må han jo ha. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 09.01.2009 14:53 Post subject: |
|
|
Onstad er ikke ligefrem kendt for at være sikkerheden selv, men det kan jo være han overrasker...
Giver stof til eftertanke at hverken Onstad eller Igors var med, og det var tydligvis ikke noget savn!.
Vi spiller meget hurtigere op af banen end vi har gjordt før.
Det viser at Troels flytter sig , glimrende.
Nu har vi fået en ny storspiller , Mehl.
Så venter vi bare på nye indkøb og salg af Jesper Beck , Onstad og Gunner.
Ove P. er åbenbart ikke nødvendig.
Forsvaret har vaklet utroligt meget, og specielt Onstad har været rystende ringe. Derveld var/er ikke den forstærkning han burde have været, og Stepanovs har indimellem også vist svaghedstegn.
Flittie Onstad har ikke engang haft en halvsaeson med stabile praestationer.
det går stort sett i slike oppfatninger av onstad blant egne supportere. efb ønsker naturligvis å få igjen litt penger for han pga at han var dyr og er dyr i drift..så klubben vil nok hevde han er en klassespiller |
|
| Back to top |
|
 |
rolfi Junior
|
Posted: 09.01.2009 15:00 Post subject: |
|
|
| Det skrives nå slike ting om alle Rosenborg spillerene her også da. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 09.01.2009 15:04 Post subject: |
|
|
| jojo, men dette var de 5 første jeg fant, og bare to var tilknyttet samme tema |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 09.01.2009 15:06 Post subject: |
|
|
litt som storflor hos oss...
uansett en betraktelig dårligere spiller enn demi, lago og stadsgaard. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 09.01.2009 16:19 Post subject: |
|
|
Men om vi fallbyr il rosenborg til Manchester C sin eier, så er vel brått ikke overgangssummer et problem lenger virker det som.. får vel neppe en mrd... men et par hundre mill hadde jo bidratt til litt frihet på markedet..
eller kanskje ikke.. Men et kort øyeblikk en besnærende tanke  _________________ mvh HeXX
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 10.01.2009 00:04 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvor mye Leroy Lita tjener i Reading? Fyren putter og putter, men av en eller annan grunn så blir han sent på utlån hele tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
MISTB Junior
|
Posted: 10.01.2009 00:50 Post subject: Leroy Lita |
|
|
| Reading er villige til å selge han for 300 000 pund siden kontrakten hans går ut til sommeren. Har vært noe tull med han, sendte private bilder av seg selv til laget sitt og ble arrestert for en liten stund. Jeg vet ikke hva han krever av lønn, men tror ikke han krever så høy lønn fordet. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 10.01.2009 01:01 Post subject: |
|
|
| Wanderlei Silva wrote: | | BH Riise til RBK? Det er som Totti til Lazio. |
Vel, broren uttalte for noen år siden at det kunne bli aktuelt med en overgang til Rosenborg. Så hvorfor ikke lillebror? _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 10.01.2009 01:53 Post subject: |
|
|
Det er ett eller annet som sier meg at Lita ikke ville vært interessert i å engang vurdere å komme hit, men skulle jeg ta feil, så... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 10.01.2009 13:49; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 10.01.2009 02:16 Post subject: |
|
|
| Bjørn Helge Riise hadde vært fint, men i disse kristetider på åråsen bør en kanskje vurdere Occean. En motbydelig spiller, men likefullt en håndfull for etthvert forsvar i Tippeligaen han kan også være en langsiktig erstatter for Iversen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.01.2009 02:43 Post subject: |
|
|
Uventet poeng fra din side i mine øyne, Keenoir. Overraskende nok skårte Occean MYE for bunnlaget LSK i år, men han har store mangler som spiss. Eneste jeg ser ham matche Iversen på er fysisk styrke. Ikke er han god med ballen i beina - det blir stort sett alltid støttepasninger. Ikke har han samme kreativitet og X-faktor - det er sjelden han skaper mål ut av ingenting, som Iversen av og til gjør. Occean er absolutt en god hodespiller, men heller ikke her har han på langt nær så god timing og målgjøreregenskaper som Iversen. Occean er slik jeg ser det en veldig "light-versjon" av Iversen, ingen verdig arvtager. Vi bør sikte høyere enn som så. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 10.01.2009 03:02 Post subject: |
|
|
| For øyeblikket virker det som vi ikke ser blinken engang. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 10.01.2009 03:08 Post subject: |
|
|
| Occean i RBK-drakt... nei, vi må sikte høyere enn det... |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 10.01.2009 03:14 Post subject: |
|
|
| Jeg synes ikke Occean er en fantastisk god løsning, men fakta er at han har var bedre enn Iversen i år og det kan også diskuteres om han var det i 2007 sesongen også. Det begynner å bli lenge siden Iversen har levert et akseptabelt nivå og jeg mistenker at det kommer av at han er for trygg på plassen sin. I 2006 hadde han hard konkurranse fra Helstad, Johnsen og Konè. Det tvang han å være på tå hev, noe han har sluppet siden. Vi må komme oss tilbake til en situasjon hvor det er gode spillere klare til å komme inn hvis en ikke presterer og ikke slik som det er nå når det ropes på ferske 18 - 19 åringer for å pushe det etablerte. En stor grunn til at vi ble så god i 2006 var vår sterke stall som igjen ga konkurranse og gode treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 10.01.2009 04:14 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Det begynner å bli lenge siden Iversen har levert et akseptabelt nivå og jeg mistenker at det kommer av at han er for trygg på plassen sin. I 2006 hadde han hard konkurranse fra Helstad, Johnsen og Konè. Det tvang han å være på tå hev, noe han har sluppet siden. | Nå etterlyste faktisk Iversen litt større bredde i stallen her i høst fordi han mente bredden svekket konkurransen. Og når det er sagt så var da Iversen langt fra dårlig det første halvåret av 2007. 9 mål på 13 kamper fra start hadde han da han først ble hofteskadet for å så bli plassert på kanten av Tørum. Et brista ribbein etter en landskamp gjorde også at han var ute en kamp i juni. Iversens 2007-sesong er undervurdert. |
|
| Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 10.01.2009 08:02 Post subject: |
|
|
| Bæ to da Bone! wrote: | | Det er ett eller annet som sier meg at Lita ikke ville vært intteresert i å engang vurdere å komme hit, men skulle jeg ta feil, så... |
Er selvfølgelig ett longshot, men han er en spiller som kunne gjort seg på topp sammen med Iversen. Var derfor jeg lurte på hvor mye han eventuellt tjente i Reading. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 10.01.2009 17:09 Post subject: |
|
|
Hanstveit forlater Brann
Riktig alder og kan spille både stopper og venstreback. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 10.01.2009 17:30 Post subject: |
|
|
| Ja, god spiller. Velkommen hit! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 10.01.2009 17:44 Post subject: |
|
|
| Som skal ha lønnspakke ala huseklepp. Nei takk! dårligere enn de vi har er han og. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 10.01.2009 18:00 Post subject: |
|
|
| Jeg tror ikke han er dårligere enn de vi har, unntaket er Stadsgaard, men mitt tips er at han er skada halve sesongen. Derimot bør vi prioritere spiss, men dersom vi ikke har noen realistiske kvalitetsspisser på blokka så kan vi forsøke oss på Hanstveit. Men alt tyder vel på at han skal til VIF. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 10.01.2009 18:09 Post subject: |
|
|
| Jeg synes også vi skal prøve oss på Hanstveit. I det kampene jeg har sett så har han vært strålende som spillende midstopper og han er også mer enn en habil venstreback som kan konkurrere med Dorsin. Brann sine beste perioder defensivt har kommet når Hanstveit har spillt midtstopper. Hvis vi henter han vi han utfylle forsvaret vårt og vi vil ha god dekning på alle plasser og en sunn konkurranse. |
|
| Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 10.01.2009 18:51 Post subject: |
|
|
Det blir vel litt bakvendt å hente inn Hanstveit når vi har Nordvik og Helland. Det må jo være bedre å satse på våre egne talenter enn Branns illojale talenter.
Edit: ok, hanstveit er vel ikke et talent lengre. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 10.01.2009 18:58 Post subject: Re: Leroy Lita |
|
|
| MISTB wrote: | | Reading er villige til å selge han for 300 000 pund siden kontrakten hans går ut til sommeren. Har vært noe tull med han, sendte private bilder av seg selv til laget sitt og ble arrestert for en liten stund. Jeg vet ikke hva han krever av lønn, men tror ikke han krever så høy lønn fordet. |
Leroy Lite har sikker god lønn siden han tross alt hadde PL kontrakt med Reading engang i tiden. Tror sikker han er på ihvertfall £10000 -£15000 i uka - 5-8 millioner i året. En bråkmaker er han også og ifølge ryktene svært vanskelig å forholde seg til. Tror neppe han ønsker seg til RBK |
|
| Back to top |
|
 |
|