English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sesongkort 2009
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Solo
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 16:11    Post subject: Sesongkort 2009 Reply with quote

Sesongkort prisene for 2009 er lagt ut.
http://www.rbk.no/info/ar...122539.ece

Helt greie priser.
1998, 1999, 2000, 2001,
2002, 2003, 2004, 2006,
2009 og 2010.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef

PostPosted: 12.11.2008 16:17    Post subject: Reply with quote

Jeg må si prisene i Klokkesvingen var overraskende fine. Forhåpentligvis slipper vi folk som Evensen på den tribunen.

Men er det slutt på kjernerabatten?
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 16:41    Post subject: Reply with quote

1300 er medlemspris. 1800 for ikkemedlem.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 12.11.2008 16:44    Post subject: Reply with quote

Jeg får melde meg inn, da. Egentlig bare tull at jeg ikke er medlem på papiret allerede også.
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 17:08    Post subject: Reply with quote

Woohoo!
Back to top
toki
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 17:37    Post subject: Reply with quote

Hva blir prisen for enkeltkamper på øvre-øst?
Noen som vet.
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 12.11.2008 18:16    Post subject: Reply with quote

Faktisk overraskende liten prisoppgang for min del. Betalte 2510 kr i fjor, nå koster det 2550. Positivt av RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
bolgebah
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 21:46    Post subject: Reply with quote

Prisen for enkeltkamper blir vel sikkert omtrent som i dag, muligens noe mindre. Det har vi ikke diskutert så nøye ennå. Eventuelle ønsker mottas, men da kanskje i tråden "Kjernen". Siden jeg gir meg i styret på nyåret er det andre som skal ta med seg disse ønskene til RBK.
Back to top
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 22:14    Post subject: Reply with quote

Hvordan blir det på kjernenfeltet neste år?

Jeg vet at planen for framtiden er at det skal være syngende stående supportere over hele fjøla, men dere fyller vel ikke hele tribunen til neste år?

Jeg er mer engasjert enn de fleste på stadion som ikke står på kjernenfeltet og er med og synger og klapper. Men jeg gidder ikke å stå og hoppe hele kampen. Går det da greit å kjøpe seg en plass litt i utkanten eller på det nederste feltet?
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 22:23    Post subject: Reply with quote

Nå er det vel ingen som hopper hele kampen hos oss heller. Stå i to ganger førtifem får de aller fleste til, det er for øvrig langt mer komfortabelt enn å sitte med knærne oppunder haka på de trange setene. Sitte kan man gjøre i pausen.

Sesongkort på øvre øst forutsetter at du står, sesongkort på nedre øst blir såvidt jeg vet ikke å få tak i. Det blir sannsynligvis en enkeltbillettribune som det ikke vil bli solgt sesongkort på før vi er klare for å ekspandere ned dit. Ellers er det relativt overkommelig pris på de østlige feltene på langsidene, hvis du bare vil være i nærheten av Kjernen.
Back to top
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 22:27    Post subject: Reply with quote

Ok, skal se hva jeg får til på evt. nedre eller en av langsidene da.

Det er ikke først og fremst det at jeg vil stå med/ved kjernen, men jeg vil gjerne ha en plass hvor folk ikke ser rart på meg når jeg prøver å lager litt liv og får kjeft når jeg reiser meg opp.

Og ja det er nok ingen fysiske begrensninger for at jeg skulle kunne stå i 2x45, men jeg gidder rett og slett ikke. Og iallefall ikke hvis jeg får beskjed om å gjøre det. Men greit nok, er det en regel så finner jeg meg en plass en annen plass på stadion.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 12.11.2008 22:28    Post subject: Reply with quote

Ingen av oss hopper hele kampen (tviler på at vi hopper noen stor del av den overhodet). Har du sett gjennomsnittskorpusen på tribunen? Shadwell capo renner jo av svette etter 5 min i desember av all kroppsutfoldelsen, men han er litt ekstrem der da. Very Happy

Bare hiv deg med.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 23:08    Post subject: Reply with quote

Folk virker uengasjerte når Kjernen prøver å få med folk på hopping og synging. At folk ikke hopper er nok greit, men at man ikke synger?! Det er fra Brøndby-kampen jeg henter denne erfaringen fra, da jeg og en kamerat var på tur opp til Lerkendal. Håper det tilfellet bare gjaldt den kampen.
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 23:19    Post subject: Reply with quote

capoen hopper i det minste..værre med turist-recon som på sin ene kamp i året faktisk ikke fysisk klarer å hoppe Cool
toki
Veteran

PostPosted: 12.11.2008 23:41    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Folk virker uengasjerte når Kjernen prøver å få med folk på hopping og synging. At folk ikke hopper er nok greit, men at man ikke synger?! Det er fra Brøndby-kampen jeg henter denne erfaringen fra, da jeg og en kamerat var på tur opp til Lerkendal. Håper det tilfellet bare gjaldt den kampen.

Det tilfellelt gjelder ikke bare på den kampen. Mange er redde for at naboen skal se deg skjønner du.
Sånn det har vært på Nedre Vest er det alt for mange som er der for å oppleve stemingen, og ikke for å bidra selv. Dette gjelder ikke bare "fjortis-jenter" ¨på nederste rad (som i tillegg står der for å komme nærmere "gutten fra Lade"), men også mange andre. Jeg tror at det kanskje kan være lettere å påvirke ungdommen, enn det er å påvirke 40-årige menn som har bestemt seg for lenge siden at de ikke vil synge og ihvertfall ikke hoppe.
Med det nye feltet håper jeg det blir en forbedring, men da må man begynne fra første stund med å sette standarden.

(Ser at jeg snart har ett-års jubileum på forumet Smile )
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 13.11.2008 11:19    Post subject: Reply with quote

Fantastisk. 960 spenn for 15 RBK-kamper Very Happy Deilig å være "barn" Wink
Back to top
asf
Senior

PostPosted: 13.11.2008 16:02    Post subject: Reply with quote

bolgebah wrote:
Sesongkort på øvre øst forutsetter at du står,

Det vil dog ikke overraske meg noe særlig om det i starten vil være noen som sitter i ytterkant. Slik var det vel også en stund på nedre vest?

Dette forutsatt at det den første tiden kan være noe "glissent". Det er jo absolutt ingen automatikk i at vi klarer å gå fra 1.500 til 2.500 på en vinter.

Så eksiltrøndern: Kjøp deg plass på øvre øst du. Så kan du sitte litt i ytterkant i april og mai. I juni klarer du ikke å sitte stille lenger! Very Happy
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 13.11.2008 18:42    Post subject: Reply with quote

Kjøper jeg sesongkort i kjernen på rbk.no --> Billetter --> Sesongkort 09 --> Pric type "Kjernen medlem" ??
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 13.11.2008 21:46    Post subject: Reply with quote

Har ikke testet sjøl ennå, men det skal ikke være verre, nei.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 13.11.2008 21:56    Post subject: Reply with quote

Grei tanke, men er såpass antiautoritær at jeg ikke gidder å gjøre som noen andre sider, jeg er på kamp for å kose meg og gjøre som jeg selv vil, så jeg finner meg nok en plass på langsida, evt. nedre hvis det er mulig.
Back to top
martibs
Veteran

PostPosted: 14.11.2008 14:01    Post subject: Reply with quote

Han vil lage litt liv, men ikke hvis noen sier at han må lage litt liv.
Back to top
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 14.11.2008 15:12    Post subject: Reply with quote

Målet er ikke å lage liv, målet er å ha det gøy og kose seg. At jeg synger og er med er en del av dette, men jeg vil gjøre det som jeg selv vil.

Som sagt så er det ikke noen big deal, er jeg ikke da velkommen på øvre så trenger jeg ikke plass der. Jeg finner meg fint en annen plass på stadion. Jeg kunne forsåvidt fortsatt med plassen min på familietribunen, men jeg er litt bekymret for at barna rundt meg og kompisene mine lærer et litt vell fargerikt språk etterhvert :-p
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.11.2008 15:19    Post subject: Reply with quote

Du må da forholde deg til andre uansett hvor du plasserer deg på Lerkendal. Jeg vil tro det at du får størst frihet blant Kjernen, og siden du tydeligvis engasjerer deg, så ser jeg ikke noe problem i at du er med der. Jeg forstår tanken om at du ikke vil bli kommandert til å stå og synge med, men ellers på Lerkendal blir du jo presset til å gjøre det motsatte...
Back to top
toki
Veteran

PostPosted: 14.11.2008 15:31    Post subject: Reply with quote

For at stemningen på hele Lerkendal skal være bra, er det jo bare fint at de som er engasjerte, men ikke har lyst til å synge så mye, også sitter/står på andre tribuner enn Øvre Øst.
bolgebah
Veteran

PostPosted: 14.11.2008 16:39    Post subject: Reply with quote

Beklager, men dette med å "bli fortalt hva man skal gjøre" greier jeg ikke å problematisere. At det står ei lita gruppe foran meg og er skumle i ansiktet og brøler til hele tribunen for å få opp trøkket trigger i alle fall ikke noen antiautoritær holdning her i gården, og jeg kan være temmelig antiautoritær til vanlig.

Det er mulig enkelte som aldri har stått på nedre vest innbiller seg at det går patruljer for å overvåke at alle står og synger eller noe slikt, men dette er nok ikke tilfelle. Hvis det oppleves som et slikt overgrep å bli oppfordret om å bidra, kan man jo stille seg på en annen del av tribunen enn forsangergruppa står på. Det er (kanskje litt for) mange som står på Kjernen-feltet som bare åpner kjeften et par ganger i løpet av hver omgang, og det er ingen som går bort til dem og "forteller" dem at de skal skjerpe seg.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb