View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
frenchy Rutinert

|
Posted: 25.09.2008 13:21 Post subject: |
|
|
Bra og sette han ut litt, da blir han bare mere gira på å komme seg inn på laget igjen, han har vært for sikret for han kostet mye, og ikke frykta plassen....med litt frykt i kroppen så blir han nok bedre. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 26.09.2008 13:22 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...118984.ece
Godt å se at Norges beste Keeper er tilbake  _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 26.09.2008 14:11 Post subject: |
|
|
Leser at Jarstein er tent på å vise seg frem fra sin beste side. Det er jo forsåvidt bra det, men det er ikke alltid det er en fordel for en keeper. Har jo sett ved flere anledninger at det koker i toppen til godeste Jarstein og det er sjelden da han er på sitt beste. Jeg mener at han må jobbe bevisst med å "regulere tenningsnivået sitt" som det så fint heter. Kan godt være at han vil være en spiller som kan ha stor nytte av mental trening. Klarer han å fokusere så er han en keeper av klasse. _________________ Følg oss her:
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube: https://www.youtube.com/@...8/podcasts |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.09.2008 15:13 Post subject: |
|
|
Et høyt tenningsnivå er bra det hvis energien brukes på det rette tingene og ikke på dommerfokus, krangling med medspillere og motspillere. Likte forøvrig laget som Adressa skisserte opp med de skadefraværene vi har. |
|
Back to top |
|
 |
Mr.Fantastico Junior

|
Posted: 26.09.2008 20:06 Post subject: |
|
|
Så vidt jeg vet har ikke Jerstein hatt agresjonsproblemer i RBK. Han har klonket sammen med Alex på trening, men det er bare sunt at det smeller litt på trening, og det er vel ikke noe nytt at spillere krangler litt, jfr leger uten grenser. Det som skjedde i Odd i fjor har ingenting med hans oppførsel i RBK-drakta i år, og han vært snill gutt. Så jeg skjønner ikke argumentasjonen om at han må jobbe med tenningsnivået. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 26.09.2008 20:28 Post subject: |
|
|
Nei, det gjør du/dere ikke, for det det er snakk om angående tenningsnivå er at han ikke må ville for mye. Overtenning. Det er viktig å holde hodet kaldt og tenke klart når man står bak der. Holde fokus, spre trygghet. Hvis han vil for mye, så går han kanskje ut i feltet for å prøve å fange et innlegg han kanskje ikke burde, i forsøket på imponere. _________________ Følg oss her:
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube: https://www.youtube.com/@...8/podcasts |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.09.2008 20:09 Post subject: |
|
|
Da er vi i gang igjen ja.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 28.09.2008 20:59 Post subject: |
|
|
Nervøs hver gang han går ut i feltet jeg nå :S Heldigvis plukka han greit det andre overlegget. |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 28.09.2008 21:01 Post subject: |
|
|
Hadde vært en ganske god "hevn" vis han hadde tatt den straffa. _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 28.09.2008 22:10 Post subject: |
|
|
Har han vært skadd helt siden den forrige kampen han spilte? "Jeg har brekt høyrefoten, men jeg skjønner IKKE at jeg må sitte på benken mot Brøndby og Hamkam." |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 28.09.2008 22:12 Post subject: |
|
|
Det er vel fremdeles denne mye omtalte muskelen i høyrebeinet. Ikke at jeg har fått med meg mer spesifikt hvor det er. Men at det hemmer han er vel ingen tvil om. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 28.09.2008 23:28 Post subject: |
|
|
http://www.tv2sporten.no/...255304.ece
- Jeg håper muskelen som er strekt ryker, da blir det bedre igjen.
Er det umulig å kappe av denne muskelen med et inngrep? |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 29.09.2008 09:20 Post subject: |
|
|
Fornøyd med hans innsats igår, han reiser seg fra FFKkampen. Dog en blunder men bra kamp _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.09.2008 11:14 Post subject: |
|
|
Hareide ut mot Semb og Alsaker
De sitter jo og jakter på feil fra første minutt. Det er helt forkastelig. Rune slipper inn et mål mot Island som han burde tatt, ellers har han vært god. De som kommenterer burde holde seg for god til å gi ham så mye pes i etterkant. Det blir helt feil, sier Åge Hareide til VG i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 3997 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 29.09.2008 12:22 Post subject: |
|
|
Det var helt tydelig å se at Jarstein ikke er i god form fysisk sett og at høyrefoten hans plager ham voldsomt. Det kan umulig være fordelaktig å ha en keeper på banen som vegrer seg for å bruke høyrefoten... når Lunna er frisk igjen så vil jeg føle meg tryggere med ham mellom stengene frem til Jarstein blir kvitt skaden. Han gjorde en grei figur i kampen i går, men man blir litt nervøs på de fleste tilbakespill osv... _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.09.2008 12:52 Post subject: |
|
|
For meg virker som om at Landslagsplassen er så viktig for Jarstein at han ikke klarer å lege sine sår. Her skal faktisk Håkon Opdal ha skryt, han gjorde nemmelig det Jarstein ikke gjør.
Når Jarstein endelig har fått plass på Landslaget, ser det som totalt uaktuelt å stå over noen Rosenborg-kamper, for da vet han at det er sannsynlig at han blir vraket også på landslaget.
I intervjuet med Bredeli på tv2 igår ble han spurt ut om skaden, og hevdet at den ikke preget han i så høy grad at han burde stå over kamper.
Jag mener det er bedre å si at du sliter med en skade, og stå over et par kamper istedefor å spille halvdårlige kamper og ikke bli kvitt skaden. |
|
Back to top |
|
 |
Deca Junior
|
Posted: 29.09.2008 13:09 Post subject: |
|
|
Jeg satt bak det ene målet i går, og la merke til at hver gang jarstein hadde brukt høyrefoten, kom det påfølgende gloser og grimasjer. Hvor alvorlig er egentlig denne skaden, og hvor mye har den å si for prestasjonene hans? |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.09.2008 23:04 Post subject: |
|
|
Det er vel det vi alle vil vite svaret på, Deca.
Det ser ut til at den har mye å si for prestasjonene hans, men Jørn Jamtfall og han selv vil sikkert si noe annet. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 3997 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 30.09.2008 12:11 Post subject: |
|
|
Håper faktisk Hareide nå er såpass smart at han ikke tar ut Jarstein pga skaden han har. Det er det beste både for landslaget og Jarstein _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.09.2008 13:15 Post subject: |
|
|
Alsaker snakker igjen om at Jarstein ikke er en " aktiv i felte " det samme med Semb sine utalelser om Alanzinho begynner jeg å lure på om dem i hele tatt er i stand til å vurdere et eneste spillere. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
|
Posted: 30.09.2008 14:06 Post subject: |
|
|
Da er Jarstein tatt ut... snodig.. var jo en artikkel forleden om at det beste var om muskelen røyk eller noe slikt... vil Jarstein spille for å oppnå dette og da risikere lagets beste for sitt eget ego? _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.09.2008 14:12 Post subject: |
|
|
Heldigvis hadde Hareide greid å se at Jarstein er en meget aktiv keeper i feltet og forhåpentligvis vet han å verdsette det. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 01.10.2008 01:04 Post subject: |
|
|
Når Jarstein nå har gått i ukesvis og håpet på at muskelen skal ryke, kan de ikke bare ryke den? Hva er problemet? I verste fall kan man jo bare sende Recon på ham. |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 06.10.2008 12:04 Post subject: |
|
|
Bra kamp igår, og velfortjent applaus fra fanskaren bak målet. Ferdig _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.10.2008 12:14 Post subject: |
|
|
Han minnet om den Jarstein som spillte for oss før allt gjekk til helvete fra og med bortekampen mot Ham - Kam, men han virket heller ikke til å være hemmet av skaden igår er det mulig at muskelen endelig har røket og vi får en Jarstein som er 100%. |
|
Back to top |
|
 |
|