View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 02.10.2008 08:41 Post subject: |
|
|
Kona er årsak til fremgangen
Jeg vet ikke hvor lett det er å skaffe oppholdstillatelse ,men det burde vær mulig for Rosenborg å hjelpe. Hvis vi greier å ordne det og Hamrèn fortsetter sitt gode arbeid, burde det være mulig å overbevise Konan om en fortsatt fremtid i Rosenborg og at vi vil være medgjørlig hvis det skulle komme henvendelser fra større klubber, slik som vi gjorde med Stoor. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.10.2008 16:28 Post subject: |
|
|
Konan har gitt mer enn tidligere siste måneden. Kona er årsaken, men fremdeles savner han Kone. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 02.10.2008 16:32 Post subject: |
|
|
Hehehe, bare Traore blir litt traurig. |
|
Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 03.10.2008 11:46 Post subject: Kanongod ! |
|
|
Didier Konan Ya er kanongod !! For en spiller.. _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 03.10.2008 15:49 Post subject: |
|
|
Synes Konan ser ut til å betydelig større fart nå enn tidligere. Har Hamren innført mer fart/spenst(eksplosivitets)-øvelser enn det RBK har hatt tidligere?
Tviler på at det bare at han har funnet formen. Kanskje en mulighet at jeg har observert feil før, men ganske så sikkert på at han er betydelig raskere nå. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 03.10.2008 19:14 Post subject: |
|
|
Doping? Yes, thank you. I'm very happy for the team.
Fra spøk til revolver; han har imponert kraftig de siste kampene. Ikke går han så mye i offside heller, og spiller til og med ballen til medspillere enkelte ganger. Synd med karantenen, men den var jo i høyeste grad selvforskyldt. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 03.10.2008 19:22 Post subject: |
|
|
Selvforskyldt, men de fleste av oss hadde nok være relativt selvtilfreds av en slik prestasjon  |
|
Back to top |
|
 |
ya Senior
|
Posted: 03.10.2008 22:20 Post subject: |
|
|
Takk til Hamren som med en gang så Konan sitt potensial. Hva tenkte forgjengerne på?
Fantastisk å se nedtaket, touchen, teknikken
Gleder meg til hver kamp, men det går nok bra uten Konan på søndag likevel. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4049 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 04.10.2008 12:11 Post subject: |
|
|
http://www.nettavisen.no/...271952.ece
Kommer litt sprikende meldinger her... nå virker det nesten som han ikke er 100% fremmed for å bli videre... Hadde vært toppers det da...
Konan som dribler og koser seg og en spissmakker som kan golle på pasninger fra ham... Eller ta returene.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.10.2008 14:13 Post subject: |
|
|
Konan har vært strålende i noen kamper nå ja, men ikke glem at han hadde en slik formtopp også i fjor. Det kan virke som om han er litt ryddigere nå og at Hamren har fått noe uforløst ut av ham, men det er vel litt tidlig å konkludere med.
EDIT: Hehe, Kone i sitt vanlige fleipete humør i linken over ser jeg
Og genierklæringene på TV2 sitter nok uansett langt inne foreløpig - de har jo sine favoritter som er geniale bare de legger en enkel innsidepasning på fem meter.
Last edited by kristobal on 04.10.2008 14:17; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.10.2008 14:15 Post subject: |
|
|
Fra linken som Cyrilp la inn:
"- Kan gjøre alt med en ball.
Men selv kompisene lurer på hvordan Didier Konan får det til!"
Jeg vil ikke vite detaljene, men fint at kona har kommet oppover igjen nå da.
 |
|
Back to top |
|
 |
skrukken Rutinert

|
Posted: 04.10.2008 14:17 Post subject: |
|
|
Hvor mange ganger skal du skrive det samme egentlig??
Måten Konan spiller på nå kan ikke sammenlignes med det han gjorde i fjor. Grunnen til det er at mannen virker bede raskere og sterkere samt at han spiller i en helt annen posisjon.
Vet at du heller håper at Berisha skal slå til, men herregud da mann, gled deg over gode prestasjoner fra nesten hele laget. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.10.2008 14:21 Post subject: |
|
|
Det har absolutt ikke noe som helst med det å gjøre. Alt jeg skriver handler om å ikke ta forhastede konklusjoner. At jeg valgte å ha en avventende holdning til genierklæringene av Traore som venstreback etter kampen mot et alltid like tannløst Vålerenga i fjor høst hadde heller ingen ting med motstand mot Traore å gjøre.
Jeg prøver å være positivt innstilt til alle RBK-spillere jeg. Men jeg vil vurdere prestasjoner over tid. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 04.10.2008 17:03 Post subject: |
|
|
Jag håller med dig att man inte skall dra förhastade slutsatser. Men det gäller också att efter en tid kunna konstatera om en spelare duger eller inte. Nu har alla andra på forumet (förutom du och Bone) och tillsynes sportchefen konstaterat att Berisha inte duger som RBK-spelare, ändå fortsätter du att skriva sida upp och ned om Berishas förtjänster, som är osynliga för oss andra. Det gäller att kunna erkänna när man har tagit fel. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.10.2008 17:32 Post subject: |
|
|
Nå er det kun åtte kamper igjen hvor vi kan bruke Berisha, Kristobal. Da skjønner jeg ikke helt poenget om å dra forhastede konklusjoner. Fyren er innleid for å prestere nå, ikke neste år. Hittil har han spilt som en ost. Det duger bare ikke. Han bør settes bakerst i spisskøa. |
|
Back to top |
|
 |
ya Senior
|
Posted: 06.10.2008 21:19 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke komme over hvordan Tørum og Henriksen kunne unngå å satse på Konan. En gåte?
Det levner dem liten ære. Fælt å tenke på hvordan udugelige trenere kan ødelegge et lag med stort potensial.
Har lest litt bakover i topicen og ser at mange så potensialet til Konan.
Tror ikke det blir siste gang Konan blir mndens spiller.
Etter UEFA cupen står de store lagene i kø. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.10.2008 21:50 Post subject: |
|
|
Tja, Tørum brukte han ganske mye som ving i 4-3-3.
Etter omlegginga til 4-4-2 ble det lite spilletid under Henriksen. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 06.10.2008 22:23 Post subject: |
|
|
ya wrote: | Jeg kan ikke komme over hvordan Tørum og Henriksen kunne unngå å satse på Konan. En gåte?
Det levner dem liten ære. Fælt å tenke på hvordan udugelige trenere kan ødelegge et lag med stort potensial.
Har lest litt bakover i topicen og ser at mange så potensialet til Konan.
Tror ikke det blir siste gang Konan blir mndens spiller.
Etter UEFA cupen står de store lagene i kø. |
Selvsagt har Treneren et ansvar for om spillere blomstrer, men det er da fader meg mye opp til spilleren selv også! Jeg har selv stått rundt på diverse stadioner i pissesurt vær og blitt provosert over giddasløsheten til Konan. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.10.2008 22:29 Post subject: |
|
|
Kan vel ikke hevde at Konan Ya ikke ble satset på av Tørum når han startet 13 av de 19 første kampene ifjor og kom innpå i ytterligere to. Til tross for at han ikke helt holdt seg til disiplinærreglene heller.
Konan Ya fikk nok av sjanser, og i en periode på slutten av vårsesongen og rett etter ferien scoret han seks mål på like mange kamper. Men han var innimellom både giddalaus og langt fra noen lagspiller. |
|
Back to top |
|
 |
ya Senior
|
Posted: 06.10.2008 22:35 Post subject: |
|
|
Uansett har dette, samt andre feilvalg han gjorde før, snudd etter Hamren.
Det må jo være en direkte årsak. Hamren trykker på de rette knappene.
Andre spillere har hatt klippekort til tross for elendig spill over lang tid.
Konan har bra løpskapasitet og aggressivitet. Han ødelegger nå svært ofte motstanderens oppbygging av spillet. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 07.10.2008 00:06 Post subject: |
|
|
Mhm, men da kan man også påpeke at Tørum gjorde et labert 2006-lag under Høgmo til det mest stødige vinnerlaget de siste årene ved å trykke på noen knapper på sensommeren 2006.
Han skapte et vinnerlag uten å få inn nye spillere faktisk. Han gjorde tilsynelatende bare noen små, enkle grep. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 07.10.2008 00:10 Post subject: |
|
|
Etter min mening har Konan et like høyt potensiale som Alanzinho.. Bare at Konan virker mer målfarlig!
HÃ¥per virkelig han blir! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 07.10.2008 00:37 Post subject: |
|
|
Han har fortsatt mye å bevise når det gjelder målfarlighet, men i og for seg enig mtp potensialet. Han er også året yngre enn Alanzinho.
Alanzinho imponerer i Stabæk, men det forekommer meg at han egentlig ikke har vært så attraktiv for andre klubber. Hva det skyldes vet jeg ikke helt, men hovedårsaken er trolig at han ikke blir særlig attraktiv av å kun spille eliteseriefotball i Norge.
Det er neppe noen fordel for ham å være brasilianer heller, fordi Brasil fostrer så mange gode spillere at det garantert finnes en drøss brasilianere som er like gode som får vist seg fram på et høyere nivå.
Konan Ya er heldigere sånn sett, han har litt andre arenaer å vise seg fram på. Dermed kan også utviklingskurven hans bli brattere enn Alanzinho sin. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.10.2008 00:48 Post subject: |
|
|
Jeg tror (og mener å ha hørt) at hovedaberet til Alanzinho er fysikken hans.
Han er rett og slett for liten å spinkel til å kunne lykkes i de tre største ligaene, og derfor er han heller ikke interessant for klubbene i disse ligaene.
Pluss, selvsagt, det faktum at teknisk gode dribblere ikke akkurat er mangelvare i disse ligaene, spesielt ikke blandt kantspillerne. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
|