View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kytas Proff
|
Posted: 27.09.2008 11:59 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | 1-1
1-1 (84.min) Stadsgaard taper en løpsduell mot Trond Fredriksen, men lynraske Iversen jobber iherdig og vinner igjen ballen. Han løper fra hele Aafk og spiller ballen ut til høyre, der Lago ligger med sin følsomme venstrefot..... |
FÃ¥tt drypp eller?:p
1-4 seier til oss (Iversen 2, Sapara og Lago)  _________________ "90% av penga jeg tjente brukte jeg på damer og øl... Resten sløste jeg bort." -George Best |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 27.09.2008 12:55 Post subject: |
|
|
kytas wrote: | Oppmannen wrote: | 1-1
1-1 (84.min) Stadsgaard taper en løpsduell mot Trond Fredriksen, men lynraske Iversen jobber iherdig og vinner igjen ballen. Han løper fra hele Aafk og spiller ballen ut til høyre, der Lago ligger med sin følsomme venstrefot..... |
FÃ¥tt drypp eller?:p |
Det er vel mulig og skjønne at det er litt ironi innblandet der. _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
kytas Proff
|
Posted: 27.09.2008 12:59 Post subject: |
|
|
Ja? Akkurat det jeg gjorde også? Derfor :p _________________ "90% av penga jeg tjente brukte jeg på damer og øl... Resten sløste jeg bort." -George Best |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.09.2008 13:17 Post subject: |
|
|
Aalesund - RBK 0-10
Iversen x5
Sapara x3
Konan
Skjelbred _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 27.09.2008 13:28 Post subject: |
|
|
Det er noen som fortsatt er oppe i skyene her ja  _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.09.2008 13:31 Post subject: |
|
|
Selvsagt.
Istedet for å tippe det samme som alle andre synes jeg det var greit å være optimistisk og gå for en skikkelig kalasseier. Nivåforskjellen mellom RBK og Aafk bør være såpass stor som dette. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 27.09.2008 14:20 Post subject: |
|
|
Etter kampen blir det intervju med Hamrèn, Konan Ya, Iversen og Skjelbred der følgende ord vil inkluderes i setningene:
Hamrèn:
- Attityd.
- Mycket.
- Självfortroande.
Konan Ya:
- Scored.
- Goals.
- Group.
- Happy.
Iversen :
- Selvfølgelig.
Skjelbred :
- Læænt.
- Tettey.[/code] _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 27.09.2008 14:41 Post subject: |
|
|
Med fare for å skrive noe som andre har gjort før, tipper jeg 1-3 i RBKfavør.
Jäger
Konan, Nordvik og Ivers. _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 27.09.2008 15:05 Post subject: |
|
|
Flera Hamrén ord:
utfordring
topphold
artig
samhandling
effektivitet
Annan:
I think
Toto på TV:
RBK avviser overlap
RBK avviser overlap
RBK avviser overlap
Last edited by Peter Storey on 27.09.2008 16:16; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4041 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 27.09.2008 15:19 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Etter kampen blir det intervju med Hamrèn, Konan Ya, Iversen og Skjelbred der følgende ord vil inkluderes i setningene:
Hamrèn:
- Attityd.
- Mycket.
- Självfortroande.
Konan Ya:
- Scored.
- Goals.
- Group.
- Happy.
Iversen :
- Selvfølgelig.
Skjelbred :
- Læænt.
- Tettey.[/code] |
Glemte en på Konan: "W'at Is Offsidè?"
Tror nok vi vil få en tøff start og Ålesund scorer først... Jarstein går ut for å bokse på en corner og bommer totalt på ballen.
Deretter kommer det to kjappe fra oss med Ivers og Konan før pause.
Andre omgang starter som første og Ålesund scorer ett til. Deretter kjører vi over de ut kampen...
Tipper da at vi greier to til, ett av Konan og ett av Roar.
2-4 altså _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 27.09.2008 15:55 Post subject: |
|
|
Jag tvivlar på att Roar gör mål eftersom han inte är med i truppen. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 27.09.2008 16:45 Post subject: |
|
|
0-9. Åtte mål signert Øyvind Storflor. Siste mål settes av Jørn Jamtfall som spiller de siste fem minuttene som sentral midtbane fordi hele benken ble jaget på sjøen av sinte sunnmøringer med balltre. |
|
Back to top |
|
 |
Spencer Husselmeier Junior
|
Posted: 27.09.2008 17:55 Post subject: |
|
|
1-0 etter 8 min
I andre omgang er ballen i spill i tilsammen 17 minutter |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 27.09.2008 20:27 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | 0-9. Åtte mål signert Øyvind Storflor. Siste mål settes av Jørn Jamtfall som spiller de siste fem minuttene som sentral midtbane fordi hele benken ble jaget på sjøen av sinte sunnmøringer med balltre. |
Hvorfor jagde de ikke Jamtfall?  _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 27.09.2008 20:33 Post subject: |
|
|
0-5 til rosenborg
Etter 2 fine mål av Sapara like før og etter pause rakner aafk og rbk vinner lett. |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 27.09.2008 22:21 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: |
Konan Ya:
- Scored.
- Goals.
- Group.
- Happy. |
Hadde tenkt å kommentere det tidligere, men Konan har også tatt opp arven etter Kone og slenger ut et "I am very satisfied" i garderoben etter hver bidige kamp han scorer eller jobber bra. Vær klar over det! _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 27.09.2008 22:29 Post subject: |
|
|
Saparius wrote: | robbie wrote: | 0-9. Åtte mål signert Øyvind Storflor. Siste mål settes av Jørn Jamtfall som spiller de siste fem minuttene som sentral midtbane fordi hele benken ble jaget på sjøen av sinte sunnmøringer med balltre. |
Hvorfor jagde de ikke Jamtfall?  |
Som keepertränare i RBK ansvarig för tabbekeeprar räknades han som han var på Ålesunds sida. |
|
Back to top |
|
 |
Mr.Fantastico Junior

|
Posted: 27.09.2008 23:01 Post subject: |
|
|
3-1 til rbk
iversen
dorsin
sapara
selvmål av konan ya |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 27.09.2008 23:36 Post subject: |
|
|
Forviklinger rundt Aalesunds kampkort før kampen. Fjerdekeeper Sten Grytebust blir kastet innpå og omsider presentert med riktig navn av speaker akkurat når kampen blåses i gang.
1. minutt Karl Oskar Fjørtoft får gå uforstyrret forbi Skjelbred som er sammenkrøket i latterkrampe fordi han var konsentrert om hva speakeren sa. Diego Silva mottar pasningen onside 10 meter bak ryggen på Dorsin som allerede er på løp fremover og venter på at RBK skal bryte. Enkelt 1-0 til Aalesund.
Rosenborg har ballen omtrent hele første omgang, men virker ufarlig foran mål. Konan har 6 elendige avslutninger fra nærmest død vinkel mens medspillere river seg i håret foran åpent mål.
30.-45. minutt: Iversen valser rundt med og hyler ned Jääger gang på gang. Denne Jägern virket uvanlig sterk. Iversen tar telling og kommer for sent til 2. omgang.
46. minutt: RBK med ti mann har full kontroll på Aalesund. Øyvind Gram ble for lett i duell mot Traore som passer i retning nærmeste svarte spiller, Annan på et dypt løp . Annan utligner til 1-1 med et vakkert langskudd på hel volley.
Etter 60%: Nå klarer ikke Iversen mer og må bæres av banen. Berisha inn.
65. minutt: Berisha og Konan ryker hardt sammen i en duell om ballen. Ballen blir sendt på tribunen og Konan får gult kort for filming.
83. minutt: Jo Sondre Aas inn for Konan. Aas posisjonerer seg godt gang på gang, men ballen når ikke frem.
...
Etter en kjedelig 2. omgang går det mot poengdeling.
93. minutt: To minutter på overtid dribler Aas bort Gudmundsson og plasserer ballen utagbart i hjørnet til høyre for Aalesunds keeper.
1-2 til RBK.
Last edited by gisp! on 27.09.2008 23:56; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.09.2008 23:47 Post subject: |
|
|
Digger vegviks' tips, men tipper somjoakelis og Mr. Fantastico 1-3 favør oss.
Vanskelig å tippe målscorere, men jeg håper Iversen åpner kontoen igjen. Artig om Statsgaard (av alle) kunne fått et mål også. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 28.09.2008 00:27 Post subject: |
|
|
Tommærn wrote: | Sitter med en følelse av at Iversen våkner i denne kampen. To mål av Iversen og en trygg 1 - 3 seier. Traore skårer et. |
|
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 28.09.2008 00:28 Post subject: |
|
|
Matchen slutade 0-0 efter intensivt press från RBK, men en duktig målvakt och oskärpta avslutningar medförde att matchen slutade utan mål. Några poänger från matchen:
1. Törum hade finjustert sitt trackingsystem och fick fram några intressanta data. Konan som hade sprungit som en skottspole fram och tillbaka på Ålesunds planhalva blev utburen efter 60 min helt slut och fick tillföras syrgas. Det visade sig att han hade sprungit fantastiska 15000 meter, varav hälften i offsideposition.
2. Berisha som kom in för Konan fick däremot registrert 0 meter. Törum förklarade det med att Berisha hade sprungit så långsamt att han inte hade registrerats av utrustningen. Nya justeringar måste göras.
3. Toto på TV2 kom med en klockren analys efter matchen. RBK spelade för mycket i centrum och avviste Dorsin och Nordvik som kom på overlap. RBK har mycket att jobba med anfallsspelet ännu.
4. Hamren uttalade att det var ingen artig kaemp och att spelarna inte hade klarat av utfordringen. De är ännu inget topphold.
5. Konan said that he was not satisfied with himself or the group.
6. Berisha intervjuades av Oddekalv och påstod att Iversen hade sparkat honom i raeva. Iversen förnekade att det var med vilje och att han hade siktat på balln.
7. Demidov sa att de pissade på Ålesund och borde vunnit tvåsiffrat. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.09.2008 00:43 Post subject: |
|
|
Kampen ender 1-0 til Rosenborg etter scoring på utspark av Rune Jarstein som bokstavelig talt blåser i mål. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.09.2008 01:06 Post subject: |
|
|
Kreativt, attach!
For øvrig kan jeg legge en viss tyngde på min spådom, da jeg tippa 4 - 0 mot HamKam. (Sendte 4 til rbktv, og regna med "klean sheet" bakover.
Forøvrig - artig med Hull i kveld. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 28.09.2008 01:24 Post subject: |
|
|
Nei, det var slett ikke artig skal jeg si deg! |
|