View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 25.09.2008 04:27 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er skremmende å se hvor mye bedre Demidov er som det defensive midtbaneankeret, i forhold til midtstopper.
Han sleit i starten og gjorde en god del småfeil som midtstopper, men som midtbanemann så var han helt suveren.
Jeg synes det er synd at flere spillere ikke spiller der hvor de størst potensialet.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 25.09.2008 09:13 Post subject: |
|
|
Det hjelper ikke at det er hans beste posisjon når han ikke er i nærheten av å holde Annan eller Tettey sitt nivå. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 26.09.2008 20:02 Post subject: |
|
|
Pr. dags dato er ikke Demidov den beste på noen av de elleve plassene på laget. Dersom Lago forsvinner, kan det åpne for fast plass som midtstopper for VD, men jeg vil tro det blir hentet inn en ny spiller som ligner på Koppinen/Lago som type.
En skadefri Stadsgaard er selvfølgelig bankers på den andre plassen. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 26.09.2008 21:47 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Det hjelper ikke at det er hans beste posisjon når han ikke er i nærheten av å holde Annan eller Tettey sitt nivå. |
Han er i nærheten, å si noe annet blir litt dumt.
Sist kamp mot HamKam bekreftet også dette. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 26.09.2008 21:50 Post subject: |
|
|
Han er i nærheten ja, men det er forsatt et stykke opp til det nivået. _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 26.09.2008 23:03 Post subject: |
|
|
Han holder tippeliganivå som DM, men kommer aldri opp i et internasjonalt nivå... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 26.09.2008 23:08 Post subject: |
|
|
Det är väl därför han har tagits ut till landslaget. |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 26.09.2008 23:11 Post subject: |
|
|
Han er vel strengt sett tatt ut til landslaget for å spille midtstopper. _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 26.09.2008 23:14 Post subject: |
|
|
Det har jag inte sett att Hareide har sagt. |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 26.09.2008 23:16 Post subject: |
|
|
Nei, men fordi Reginiussen er skadet så trenger man en midstopper til, har du "sett at Hareide har sagt" at han skal spille DM da? _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt!
Last edited by Saparius on 26.09.2008 23:16; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 26.09.2008 23:16 Post subject: |
|
|
Han bør takke VG & tv2 for at de hypet han inn....
Men på en annen side så var det veldig smart og viktig å gi han en A-landskamp, for da er Demidov låst i forhold til Russland..
Han kan bli god om 5 år, å da hadde det vært synd om han spilte for Russland... Demidov har en spillestil som minner så sykt om Vidar Riseth, og det var heller ingen stor spiller,internasjonalt sett...
Tippeligaen og internasjonal fotball er to helt forskjellige verdener, både sportslig og økonomisk.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 26.09.2008 23:26 Post subject: |
|
|
Saparius wrote: | Nei, men fordi Reginiussen er skadet så trenger man en midstopper til, har du "sett at Hareide har sagt" at han skal spille DM da? |
Nej, men när han blev uttagen till landslaget första gången sades det inget bestämt om var han skulle spela. På den tiden spelade han väl DM på Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 28.09.2008 16:56 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Det hjelper ikke at det er hans beste posisjon når han ikke er i nærheten av å holde Annan eller Tettey sitt nivå. |
Han er minst like god som Tettey, men dessverre ikke like god som det Annan. har vist iløpet av sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 28.09.2008 16:59 Post subject: |
|
|
Demidov er ikke i nærheten av å prestere det spillet som Tettey har vist den siste 1 1/2 måneden. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 28.09.2008 17:20 Post subject: |
|
|
Samtidig var ikke Tettey i nærheten av Demidovs nivå da vi slet som verst i vår.
Da stod jo Demi fram som en kriger, en drivende kraft på midten og et defensivt anker vi ikke hadde andre av. Blant annet på Ullevaal da vi klarte 1-1 med 10 mann var jo Demidov utrolig god. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 28.09.2008 17:22 Post subject: |
|
|
Demidov presterte like bra som Tettey allerede mot VIF i vår, og det var vel hans første kamp i den rollen for RBK?
Tettey har enda ikke lært seg at at når han er DM så han han annsvar for at midtbana ikke tømmes, men gang på gang så suller han seg alt for langt opp, og skaper dermed farlige overgangssjanser. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.09.2008 17:25 Post subject: |
|
|
Krakra, påstandene dine om Tettey er ikke annet enn latterlige, og jeg finner det vanskelig å ta de seriøst.
Sist klagde du over at Tettey manglet fart. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 28.09.2008 17:30 Post subject: |
|
|
Herregud Brady, når klaget jeg over at Tettey manglet fart? Eneste jeg har klaget på er at han ikke brukte den.
Og jo Tettey tømmer midtbana støtt og stadig. Dette har f.eks. Semb også påpekt gjentatte ganger. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 28.09.2008 18:20 Post subject: |
|
|
Tettey er vår beste DM. Ferdig med saken. Demidov er kul!  |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 28.09.2008 22:45 Post subject: |
|
|
Tettey har løpskapasitet til å også bidra fremover på banen noe Demidov mangler i tilegg mister Demidov ballen alltfor lett og slår for mange feilpassninger. Tettey mister sjelden eller aldri ballen i ugunstige posisjoner noe Annan gjorde alltfor mye idag. Demidov hører per dags dato til på benken, Lago er mange klasser bedre. En fin start av Demidov i år ,men han har ikke levert det oppløftende spillet i høst. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 29.09.2008 00:27 Post subject: |
|
|
krakra wrote: | Og jo Tettey tømmer midtbana støtt og stadig. Dette har f.eks. Semb også påpekt gjentatte ganger. |
Semb, det kapitelet er noe for seg selv..
Tettey tømmer sjelden midtbanen, jeg synes faktisk han til tider er for nølende og ikke på vei med framover..
Men når Tettey først er med på vei fram og "tømmer midtbanen", så er han faktisk en av de første som starter tunge returløp også.
Og jeg har faktisk enda ikke sett at Tetteys offensive bidrag har gjort at vi har fått et mål imot.
---------------------------------------------------
Keenoir wrote: | Tettey har løpskapasitet til å også bidra fremover på banen noe Demidov mangler, |
Av det vi så på vårparten, så kan vi konkludere med at Demidov kan bidra både offensivt og defensivt som et midtbaneanker.
Du må huske at Demidov er fersk på dette nivået og at dette er hans første "seniorsesong". Treningsgrunnlaget er nokså tynt..
Litt tålmodighet bør vi ha.
Keenoir wrote: | i tilegg mister Demidov ballen alltfor lett og slår for mange feilpassninger. |
Ikke som midtbaneanker, det har jeg tilgode å se..
Keenoir wrote: | Tettey mister sjelden eller aldri ballen i ugunstige posisjoner noe Annan gjorde alltfor mye idag. Demidov hører per dags dato til på benken, Lago er mange klasser bedre. En fin start av Demidov i år ,men han har ikke levert det oppløftende spillet i høst. |
Her er jeg helt enig med deg.
Godt at flere har innsett det. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Mr.Fantastico Junior

|
Posted: 29.09.2008 18:48 Post subject: |
|
|
Noen som har statistikk over antall innslupne mål med Vadim som midtstopper kontra de andre alternativene vi har? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.09.2008 19:12 Post subject: |
|
|
Med Demidov kjøper folk statistikken, men ikke når det gjelder Jørn.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 29.09.2008 19:21 Post subject: |
|
|
Hva Semb måtte mene om Tettey er revnende likegyldig, så det er sagt. Hva Semb sier om Demidov er like revnende likegyldig. Mannen har jeg like lite tiltro til som "ekspert" som at Andresen skal få skikk på Vålerenga. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
raptus Junior
|
|
Back to top |
|
 |
|