View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 03.09.2008 22:48 Post subject: |
|
|
Tror det hadde hjulpet ja. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 03.09.2008 22:50 Post subject: |
|
|
Fjernet det nå. Det er litt vanskelig å lese samtlige artikler tilbake i tid og pønske ut det selv, ja. Slo meg når jeg leste det nå at jeg en gang kan ha lest noen hint om det, men satte seg ikke. No biggy. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.09.2008 01:01 Post subject: |
|
|
Kampen er allerede godt igang!
Merket meg at Stefán GÃslason kom med et par susende taklinger pÃ¥ Per Ciljan Skjelbred.
Den ene taklingen kunne fort bli svært stygg..  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
mr soprano Senior

|
Posted: 09.09.2008 16:54 Post subject: |
|
|
Blir denne kampen sendt på TV?
Norsk TV that is... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.09.2008 20:25 Post subject: |
|
|
Blir i stedet TV2, som har kjøpt de norske rettighetene til begge kampene. Fortsatt usikkert hvilken kanal de velger: Brøndby-kampene på TV2
Skal jeg tippe blir det Sport borte og Zebra hjemme. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 09.09.2008 20:40 Post subject: |
|
|
Håper inderlig at hjemmekampen sendes på TV2 da jeg er i Spania da. Og der er det tv2 men ikke tv2 zebra. Krysser fingrene for at det blir tv2 Da er det iallefall bare å bunkre seg ned med en San Miguel  |
|
Back to top |
|
 |
Filthy Junior
|
Posted: 09.09.2008 23:16 Post subject: |
|
|
Skal ikke være noe problem å få sett tv2 zebra heller Stono_11.
Bor selv i spania/Gran Canaria, Det er flere barer som har mulighet til å vise Zebra også værtfall i nærheten av der jeg er. Så skal ikke være noe problem om det befinner seg en norsk bar i nærheten av der du er. _________________ Frihet for Ultras! |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 10.09.2008 01:45 Post subject: |
|
|
"Rosenborg BallKlubb. Man trenger ikke si mer."
Ballklubb men kun én b, Rosenborg BallKlub.
Edit: Jeg burte kanskje sendt det over pm.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 10.09.2008 01:50 Post subject: |
|
|
Neineinei, innleggstelleren er mye viktigere! |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 10.09.2008 01:58 Post subject: |
|
|
Tydelig for deg ja. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 10.09.2008 09:02 Post subject: |
|
|
klikker hvis tv2 viser de på tv2sport og ikke zebra! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.09.2008 12:23 Post subject: |
|
|
Ettersom Brann - Deportivo fortsatt er et åpent dobbeltoppgjør på torsdag føler jeg meg rimelig sikker på at Zebra prioriterer denne kl. 19.
Kl. 20.45 er ikke noe godt Zebra-tidspunkt. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 10.09.2008 17:42 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | "Rosenborg BallKlubb. Man trenger ikke si mer."
Ballklubb men kun én b, Rosenborg BallKlub.
Edit: Jeg burte kanskje sendt det over pm.. |
Ifølge Strand, så er dette og rakke ned på noen!
SÃ¥ slutt med dette!!
;P _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.09.2008 16:31 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Ettersom Brann - Deportivo fortsatt er et åpent dobbeltoppgjør på torsdag føler jeg meg rimelig sikker på at Zebra prioriterer denne kl. 19. |
Jeg hadde delvis rett: Brøndby - Rosenborg på TV2 Sport direkte og på Zebra et kvarter forskutt. |
|
Back to top |
|
 |
Brandy Proff
|
Posted: 11.09.2008 21:29 Post subject: |
|
|
Kampen sendes ikke på etterskudd. TV2 Zebra kommer inn i kampen etter et kvarter eller noe sånt. Brann må spille ferdig og så blir det reklame (for SUV'er og Gilette) og så kommer Hamrén Young Boys vs den jævla usjarmerende forstaden til Køben. |
|
Back to top |
|
 |
egil Junior
Joined: 30 Aug 2008 Posts: 30 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: 11.09.2008 22:40 Post subject: |
|
|
En lille opdatering fra Danmark.
Der skal nok komme ret mange på Brøndby station på torsdag, jeg ved ikke om der bliver fuldt, men tror nok der kommer mindst lige så mange som til FCK kampen i sidste uge, altså over 20.000.
På skadesfronten ser det ganske fint ud for Brøndby. To af Brøndbys vigtigste kort i offensiven, Farnerud og Duncan, er begge stort set klar til at spille, begge skulle være klar, men de bliver heller ikke presset igang, men får nok begge en halvleg i søndagens kamp i Superligaen.
Ellers er der ingen skader i truppen, ud over Thomas Rasmussen, Brøndbys venstreback, som fik en lille lårskade i tirsdagens træning. Han har selv udtalt at han ikke føler det er så slemt, og er måske allerede klar til weekendens superliga kamp. De vil dog ikke tage nogle chancer med ham, han skal være klar til kampen mod jer på næste torsdag.
Mange af Brøndbys spillere har haft en god landskamps pause. Stefan Andersen, Brøndbys målmand, har stået på mål i for Danmark, og gjort det rigtigt godt. Samuel Holmén har også spillet godt for Sverige og den nye gambianske angriber, Ousman Jallow, Brøndby købte på sidste dag i transfer vinduet, scorede også for sit landshold. Så oplevede i jo selv Stefan Gislason i Norges kamp mod Island. Jeg ved ikke om han spillede godt, han har spillet under niveau i denne sæson, men forhåbentligt er han på vej tilbage, han gjorde det i alt fald hæderligt i kampen mod FCK.
Jeg er altså som Brøndby fan noget mere optimistisk omkring de to kampe mod Rosenborg end jeg var for 14 dage siden. Jeg ser dog stadig oddsne som 50-50, om end vi alle er meget klogere efter den første kamp.
Hvordan ser det ud med Rosenborgs trup? _________________ www.egil.dk |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 11.09.2008 22:50 Post subject: |
|
|
Det viktigeste spillerene er skadefri og i kjempeform. Ihvertfall var dem det før landslagspausen. |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 12.09.2008 15:13 Post subject: |
|
|
Ångående billetter til bortelagets supportere har jeg etter litt frem og tilbake funnet ut at de kun selges fra rbk.no. Om BIF - RBK står det at: "Beskjed om sted og tid for henting av billetten(e) kommer i egen e-post."
Noen som vet hva dette betyr rent praktisk for meg som bor i København? Blir en drøy omvei å dra innom lerkendal før kampen...
Forøvrig irriterende at jeg ikke bare kan kjøpe billetter på vanlig måte over billetnet.dk. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.09.2008 15:25 Post subject: |
|
|
Det kan du jo ikke fordi rbk må kreve en del av allokeringen sin. Billettene leveres ut på hotellet der rbk og sponsorsvina bor. Akkurat som alle andre bortekamper i e-løpp tenker jeg. Bare husk å book dem hos Grete først. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 12.09.2008 15:46 Post subject: |
|
|
Takker. Da satser jeg på at det vil la seg gjøre å plukke opp billetten her i kbh i forkant av kampen. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
egil Junior
Joined: 30 Aug 2008 Posts: 30 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: 15.09.2008 00:16 Post subject: |
|
|
Et klip mere: http://onside.dk/onsideTV/16222
Brøndby spiller egentligt en OK kamp. Især i anden halvleg får de presset tempoet op hvor Vejle ikke kunne følge med, og havde nok vundet hvis kampen havde været 10 minutter længere.
Generelt manglede den sidste aflevering i Brøndbys spil, men ellers stod de ret solidt, både på midtbane og i forsvaret. De fleste af de problemer Brøndby fik forsvarsmæssigt skyldes et par offside fælder som kiksede, hvilket nok må tilskrives den nye forsvarskonstelation i dag, pga. skade til Thomas Rasmussen.
Fra hvad jeg så af RBKs kamp mod Frederikstad så spille Brøndby hurtigere, men var så til gengæld ikke imponerende effektive foran mål. Med lidt held vil Farnerud og Duncan være i noget bedre form til Rosenborg kampen, hvilket vil hjælpe angrebet en hel del. _________________ www.egil.dk |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 15.09.2008 12:27 Post subject: |
|
|
Hvordan blir laget 2mas? Annan har spillt for Stabæk i uefa-cupen, så han er uaktuell.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.09.2008 12:29 Post subject: |
|
|
Mest trolig Strand eller Traoré inn på midtbanen.
Tror vel egentlig ikke Demidov blir skjøvet fram. |
|
Back to top |
|
 |
|