| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SillyMe Junior
|
Posted: 01.09.2008 10:56 Post subject: Synes alle fortjener mange kryss i margen etter denne kampen |
|
|
Makan til ståpåvilje av alle spillerene har jeg ikke sett på lenge, å det med 2 kamper i beina. Ok så var ikke Berisha all verden og Jarstein gjorde en tabbe, men det driter jeg i.... Jeg er lykkelig igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 01.09.2008 11:25 Post subject: |
|
|
Ny månededens spillerkåring, Attach! _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.09.2008 11:28 Post subject: |
|
|
| Skal bli. Er på jobb nå, men får sikkert smettet det inn i mellom slagene. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 01.09.2008 12:38 Post subject: |
|
|
| Johnny W wrote: | | Andresen og Hæstad kan få to feite enere i hvert fall. De fikk ikke til noe som helst. Fredheim Holm er den eneste jeg syntes gjorde en ålreit kamp av dem. Han var også overraskende god i lufta. Vant mange dueller mot både Lustig og midtstopperne. |
Jeg synes nå Fredheim Holm var like rævva som både Andresen og Hæstad. _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
| Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 01.09.2008 13:23 Post subject: |
|
|
Fredheim Holm ja, har ikke kommet i nærheten av potensialet som en kunne se at han hadde da han spilte sin første TL-kamp som tenåring. Synes han var et flott, teknisk talent da, og det er trist å se hvordan han har stagnert fullstendig i VIF.
Det er forøvrig dårlig med talenter som har kommet fra Vålerenga de siste årene. John Carew er en naturkraft som hadde blitt god hvor som helst i landet, og Enga gjorde en elendig jobb med skuddteknikken hos den gutten. Det er jo tydelig at Iversen og T.A.Flo ble lært opp til å ha en helt annen ro i avslutningsøyeblikket, mens Carew alt for ofte bare smeller til med et vristskudd som går rett på keeper. |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 01.09.2008 17:13 Post subject: |
|
|
| For jævlig denne micingen til TV2. Har sett kampen i reprise idag da jeg selv var på Lerkendal, og det er jo helt utrolig hvordan TV2 plasserer mikrofonene på stadion. Klanen hørtes utrolig godt på tven, men realiteten var jo at Kjernen og UN overdøvde Klanen gjennom hele kampen, noe som ikke kom fram da mikrofonene foran bortefeltet var skrudd opp til ca maks. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 02.09.2008 23:04 Post subject: |
|
|
Det må da være bedre å legge ut lenker til alle disse videoene, i stedet for legge ut alle sammen i forumet? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
|