View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
v_olden Veteran

|
Posted: 14.08.2008 23:16 Post subject: |
|
|
Dårlig gjort å lage TIFO av selskinnet fattern har på stueveggen til hjemmekampen?  _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 14.08.2008 23:21 Post subject: |
|
|
Ser intervjuet med Hamrèn nå (RBKTV), spillerne pisset jo på han og fansen i dag hvis det han sier stemmer. Han er rett og slett forbannet. |
|
Back to top |
|
 |
Carp Junior
|
Posted: 14.08.2008 23:38 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Ja, den tifoen kan man bare le av. "HATA Rosenborg" var for øvrig særdeles originalt. |
Det var inget tifo, det var en banderoll...
 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.08.2008 23:51 Post subject: |
|
|
Jada, jada, vet da vel at det er et banner. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 15.08.2008 00:10 Post subject: |
|
|
Herregud, så mye bjeffing det var mot hverandre her da? Går det ikke an å dra debatten opp fra sandkassenivå?
Uansett, både skuffende og oppløftende på en gang denne kampen. Det var mye elementære feil som ble gjort og da spesielt i førsteomgang. Stadsgaard er tydelig kamprusten og gjorde mange av de samme feilene som i de første kampene i våres. Nordvik var litt utilpass på venstreback og Jarsteins feil trenger vel ingen flere kommentarer.
Lustig var for meg kampens store spiller og det var godt å se hvordan han kom fremover og ryddet opp bakover. Dog hadde han mindre hissige spillere på sin side enn det Nordvik hadde, etter det jeg kunne se. Skjelbred og Tettey rydder greit opp defensivt, men sliter fortsatt med feilvalg og for seine avleveringer fremover, selv i de gode periodene i kampen. Konan er bare borte fra kampen og det er tydelig at han trenger mer rom å løpe i for å trives. Sapara gjør igjen en helt grei kamp, men det overrasker meg at pasningskvaliteten hans er såpass dårlig til han å være. Men mye bedre skudd i dag. Artig mål.
Spissene får veldig lite rom og ro så det overrasker meg ikke at det ble såpass lite fra den kanten. Ting skjedde først når midtbanen og Lustig kom med fra kantene og på gjennomløping og det må vi bare få mer av.
Det positive er målet og det faktum at vi helt tydelig er et bedre lag som bør kunne ta DIF greit på hjemmebane på en normal hjemmebanedag. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 15.08.2008 00:39 Post subject: |
|
|
Jeg synes Konan viste tendenser til å være en utrolig god offensiv midtbane (noe han jo var i Afrika). TENK om vi faktisk hadde brukt han i en slik rolle! |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 15.08.2008 01:11 Post subject: |
|
|
Jepp, da kunne han ha gått enda mer i offside! |
|
Back to top |
|
 |
Darius Proff

|
Posted: 15.08.2008 01:15 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke bekymret i det hele tatt. Dette laget tar vi på hjemmebane. |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 15.08.2008 01:54 Post subject: |
|
|
Statusen til Kris Stadsgaard på Fecebook:
Kris Stadsgaard er skuffet...men ta´r revanche .
Oppdatert for 2 timer siden
Bra han har trua |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 15.08.2008 01:55 Post subject: |
|
|
Carp wrote: | Rädda en säl - klubba en norrman!
 |
Svenskene snakker om norske selmordere. Og jammen traff jeg ikke Steinar Bastesen i byen før kampen...
Dagens kamp var på ingen måte representativ for kvaliteten på spillerne våre. Bortsett fra Lustig var vel samtlige spillere milevis under pari i denne kampen. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 15.08.2008 02:08 Post subject: |
|
|
PIN-kode wrote: | Jeg synes Konan viste tendenser til å være en utrolig god offensiv midtbane (noe han jo var i Afrika). TENK om vi faktisk hadde brukt han i en slik rolle! |
Jeg er interessert i å høre hva disse tendensene egentlig er, for de må ha gått meg hus forbi. |
|
Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 15.08.2008 04:55 Post subject: |
|
|
Carp wrote: | attach wrote: | Ja, den tifoen kan man bare le av. "HATA Rosenborg" var for øvrig særdeles originalt. |
Det var inget tifo, det var en banderoll... |
Det är klart han vet vad en banderoll är, han ler självklart av dom intelligenta hardkåår-individerna som fixade banderollen. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 15.08.2008 09:29 Post subject: |
|
|
"Årets första seger på Råsunda är ett faktum och visst var det en välförtjänt seger. DIF begränsade sitt spel och stod för en något cynisk insats - ett helt korrekt tillvägagångssätt."
Hm?  _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 15.08.2008 12:05 Post subject: |
|
|
Som svar på Djurgårdarnas säl-banner ger jag följande förslag:
-Vi skjøt Karl XII
Eller:
-Vi stoppet Armfeldt |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.08.2008 12:14 Post subject: |
|
|
Litt off topic dette, men om vi slår ut dyrehagen fra Østermalm, hvilke lag kan vi møte da? Vi er vel fortsatt seedet. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.08.2008 13:59 Post subject: |
|
|
Blir det riktig med de klubbene der da? Om de slår ut oss, får de vel vår seedede plass? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Carp Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 15.08.2008 18:16 Post subject: |
|
|
Dette er et debattforum.
Hvis du vil vise fram alle de yndige bildene dine, så får du heller bare legge en link til dem. Alle bildene kødder opp scrollingen i forumet og er en uting. Brukerne av forumet oppfordres til å unngå overdreven bruk av smileys etc. Dette er ti ganger mer slitsomt. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 16.08.2008 00:24 Post subject: |
|
|
Slår Rosenborg ut Djurgården, blir de seedet i første UEFA-runde. Dette åpner for useedete lag som for eksempel Borussia Dortmund, Brøndby, Wolfsburg, Saint-Etienne, Elfsborg og NEC Nijmegen. (Dette forutsetter jo at nevnte lag vinner sine kval-kamper, eller at ikke seedingsrekkefølgen blir nevneverdig endret som følge av at mange seedete lag ellersryker i sine kval-kamper).
Djurgården blir fortsatt ikke seedet om de slår RBK, siden trekningen til første runde i UEFA-cupen skjer først etter at alle kval-kampene er spilt. (I motsetning til hva som er tilfelle når tredje kval-runde til CL trekkes. Da har enda ikke begge kampene i 2.kval-runde blitt ferdigspilt). |
|
Back to top |
|
 |
Lloyd Senior
|
Posted: 16.08.2008 07:49 Post subject: |
|
|
Ablativ wrote: | Dette er et debattforum.
Hvis du vil vise fram alle de yndige bildene dine, så får du heller bare legge en link til dem. Alle bildene kødder opp scrollingen i forumet og er en uting. Brukerne av forumet oppfordres til å unngå overdreven bruk av smileys etc. Dette er ti ganger mer slitsomt. |
Hvilken idioter er det nå egentlig som går på match for å ta bilde av andre fans ?
(.....når jeg får tenkt meg om er det vel i grunn ganske mange).
2-1 hjemme holder sjeldent i Europa. Det holder ihvertfall ikke for Stabekk og det holder ikke for DIF. |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 17.08.2008 13:17 Post subject: |
|
|
jrgn wrote: | PIN-kode wrote: | Jeg synes Konan viste tendenser til å være en utrolig god offensiv midtbane (noe han jo var i Afrika). TENK om vi faktisk hadde brukt han i en slik rolle! |
Jeg er interessert i å høre hva disse tendensene egentlig er, for de må ha gått meg hus forbi. |
En lovende pasningsfot, et sinnsykt godt skudd (hatt veldig utur så langt med langskuddene sine). I en off. midtbaneposisjon vil han komme til avslutning oftere i den posisjonen han trives best i. Han VIL blomstre i en slik posisjon. |
|
Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 19.08.2008 15:06 Post subject: |
|
|
Jeg så andre omgang på nytt her om dagen og synes han gjorde en helt grei figur, men innimellom gjorde han ting som ikke veldig mange andre i TL gjør etter han. Bor sinnsykt mye fotball i den gutten, og hvis han får litt ro og tillit, så han slipper å føle at han må bevise noe konstant, i 90 minutter, så tror jeg at han kommer til å blomstre.
Han ville ihverfall gjort det i de fleste andre klubber, men vi har jo en tendens til at stortalentene stagnerer og råtner. |
|
Back to top |
|
 |
|