View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
martibs Veteran

|
Posted: 14.08.2008 21:01 Post subject: |
|
|
senador, du har mange poster, men du sier jævlig lite! |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
Jarstein har gått ned. Det gjorde også Espen Johnsen og vi alle vet hvor katastrofal Lund Hansen er. Hvem sin feil er dette? Jørn Jamtfall kan umulig være en god GKtrener.
Han har også ødelagt Håkon Oppdal på landslaget + Myhre. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
|
|
I så fall,
Har bare vært litt mye sånn skylapper for den vonde verden, slik Høgmo hadde, etter regelrett svake prestasjoner i det siste, fra Hamren også. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 14.08.2008 21:02 Post subject: |
|
|
martibs wrote: | senador, du har mange poster, men du sier jævlig lite! |
Spiller det noen rolle? Poenget er vel at RBK spiller igjen en elendig kamp. Jeg er skuffet og frustrert. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 14.08.2008 21:02 Post subject: |
|
|
Vidar Davidsen klagde jo på at Jamtfall satt og sendte sms på landslagstreningene  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.08.2008 21:06 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Det mest irriterende er likevel at jeg forventer Høgmo-style kommentarer fra Hamrén etter matchen. Syns han har begynt med det. Hadde vært herlig befriende med en som kalte en spade en spade. |
Etter forrige kamp da vi vant 3-1: - De første minuttene fram til scoringa var riktig bra. Resten av 1. omgang var dårlig, hevdet Erik Hamrén.
- Vi har full kontroll etter scoringene, men mister litt konsentrasjon og displin på slutten. Det ble likevel en riktig deilig seier, som vi behøvde, mener Rosenborg-treneren.
- Vi får se om vi kan bli mer stabile, det er vår største utfordring. Vi har litt for mye ustabilitet - også i løpet av enkeltkampene. Det er for mye opp og ned i løpet av kampene, avslutter Hamrén.
Dette er etter min mening en spade.
Sent ute det innlegget her.
Last edited by attach on 14.08.2008 21:10; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
|
|
Djurgården er dårlige enn NAC Breda, uten at man skal legge så altfor mye i det. Vi er klart sterkere på hjemmebane enn bortebane. I dag var det mer vi som var dårlige enn det var Djurgården som var gode. Djurgården er vel neppe noe mye bedre på bortebane.
Dette tar vi!  _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
vell... ser jamtfall får skylden her.... men tror neppe det er så enkelt...
hvem hadde vært bedre som trener?
det finnes mye bedre trenere, og enig i at rbk bør bruke og betale for den kompetansen...
kna hente inn walter zenga eller noen i den klassen, så skal vi se keeperne vokser MYE
Jamtfall er det beste alternativet i norsk fotball om man ser bort fra torstvedt
man kan ikke lære bort noe man ikke kan..
men kampen ja...
hørte rasmuss var happy med andre omgang, og det hørtes bra ut, men tabbe på slutten av hvem?
kris? jarstein?
uansett jævla dårlig om kris rota bort ballen som gav frispåarket eller rune som mista ballen som kom rett på....
honør etter radion til Storflor for bra innhopp og lago for innsats
sappy for mål også...
men 1-2 er bedre enn 0-1
we have a fighting chance! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 14.08.2008 21:07 Post subject: |
|
|
Ok, før de altfor skuffede her inne går helt bananas med dommedagsprofetiene sine (for sent for senador og PIN), så er det vel verdt å huske på at et 2-1-tap borte slett ikke er noe elendig utgangspunkt for returen. Spesielt siden vi er kronisk bortesvake. Hjemme på Lerkendal blir en helt annen affære, det så vi også mot Breda.
Forsvaret vårt er heller ikke så dårlig at vi er nødt til å slippe inn mål hjemme. Kris har en kamp til under beltet, Demidov er tilbake på midtbanen, Strand er vel klar igjen, alt dette styrker oss defensivt.
Offensivt er det jo samma som før, dårlig uttelling på sjanser og lett planløst, men det er jo ingen grunn til at vi ikke skulle score to ganger. Vi putta jo tre mot Molde, og de er bedre enn DIF.
Cheer up, i det minste ble det ikke 0-1  _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 14.08.2008 21:12 Post subject: |
|
|
Det var en dårlig kamp av begge lagene. RBK var et godt eksempel på hvordan resten av sesongen har vært. Mye spill og lite mål. I tillegg slipper vi inn alt for billige mål.
Klarer vi å holde kontroll på oremo i neste kamp og at vi i tillegg scorer mål kan dette gå veien. Absolutt ingen umulighet, men det hadde vært langt enklere med et uavgjortresultat i dag.
Tettey trenger virkelig skuddtrening. Han kommer svært ofte i gode posisjoner men mangler det lille ekstra. Bortsett fra det jobber han mye og er god til fange ballen. |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 14.08.2008 21:13 Post subject: |
|
|
Selv om man tapte undøvendig på slutten, og begge baklengsmålene er ufattelig bililge så er det ingen grunn til å grave seg ned.
Vi viser i 2 omgang at vi er bedre enn svenskene, og 1-2 er tross alt et bedre resultat enn hva vi klarte mot NAC Breda. Tror ikke Djurgåden er bedre enn Breda, snarere tvert imot selv om nederlenderne var i sesongoppkjøring.
Og når jeg hører de svenske kommentatorene, spiller og forsåvidt treneren er fornøyd med det man presterte i 1 omgang, hvor man vel evnet å skape 1-2 målsjanser, så er jeg ikke nevneverdige bekymret. Dette laget skal vi slå enkelt og greit ut på en normal dag på Lerkendal.
Slakting av spillere og kommentarer som at RBK er ferdig er tåpelig å komme med i en slik sammenheng. Om man hadde holdt 1-1 så antar jeg at disse kommentarene hadde vært helt annerledes.
Enig i at Stadsgaard ikke hadde en heldig gjeninntreden i dag, men hva var alternativene da? Jarstein var uheldig på begge målene helt klart, men det kan skje. Den siste halvtimen av 1 omgang var dårlig, 2 omgang er ikke så verst. At kampen som helhet var jævlig dårlig er jeg ikke enig i. En slik påstand må komme fra en som tror RBK er på nivå med 1999-2000-årgangen. Og det trodde jeg de fleste skjønte nå at ikke er tilfelle.
Summa summarum, 1-2 er et ok utgangspunkt og egentlig et ganske ok resultat på bortebane. Hvertfall når motstandern ikke er bedre enn det tilfellet er med Djurgården. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 14.08.2008 21:14 Post subject: |
|
|
Ganske enig med det du skriver Ã…smund. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 14.08.2008 21:29 Post subject: |
|
|
Tja, ikke sikkert RBK vinner på Lerkendal. Djurgården spiller akkurat som HamKam gjør, eller LSK. Jeg vet vi slo LSK lett hjemme tidligere i sesongen. Men RBK sliter med slike defensive dødballag, siden vi fortsatt ikke har krigerene til å vinne duellene som oppstår kontinuerlig ute på banen.
Men måtte RBK vinne på Lerkendal! Alt annet enn avansement her, er faktisk pinlig... |
|
Back to top |
|
 |
MH Senior
|
Posted: 14.08.2008 21:38 Post subject: |
|
|
Må innrømme at eg ikke har vært så imponert av Demi i det siste, men merker i denne kampen hvor "sentral" han har blitt. Er mye bedre enn Tettey til å gå i som første forsvarer og hjelper backrekka vår. Han er tilbake i neste kamp, ikke sant? |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 14.08.2008 21:40 Post subject: |
|
|
Keepertabbe på alle tre målene i dag.
Jon Knudsen mot Irland. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 14.08.2008 21:47 Post subject: |
|
|
v_olden wrote: |
Jon Knudsen mot Irland. |
Enig. Den som har prestert best, bør få spille på landslaget. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 14.08.2008 21:50 Post subject: |
|
|
Ang blunkinga til Jarstein, hva er det for noe? Mulig det er et forbanna dumt spørsmål, men ser han dårligere pga det?
Personlig blir jeg nervøs når motstanderen har corner og kamera zoomer inn på blunkinga til Jarstein. Får bare en ekkel følelse i kroppen av at han ser dårligere og at han kommer til å gjøre en tabbe.
Last edited by longns on 14.08.2008 21:52; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.08.2008 21:50 Post subject: |
|
|
Knudsen har vel gjort større tabber enn Jarstein i det siste, men landslaget kan vi vel diskutere i en annen tråd, når jeg tenker meg om. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 14.08.2008 21:55 Post subject: |
|
|
HarryH wrote: | Må innrømme at eg ikke har vært så imponert av Demi i det siste, men merker i denne kampen hvor "sentral" han har blitt. Er mye bedre enn Tettey til å gå i som første forsvarer og hjelper backrekka vår. Han er tilbake i neste kamp, ikke sant? |
Jag håller med att Demidov saknades mycket idag. Skjelbred höll inte måttet; han försvann helt efter att han åkte på en brutal tackling av högerbacken Davies. Det var nog taktik för att sätta sig i respekt. Är det inte två kampars karanten?. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 14.08.2008 22:02 Post subject: Djurgården-RBK |
|
|
I motsettning til i fjor og tidligere år har vi en keeper som ikke tar de målene som han ikke kan lastes 100% for å ikke ta,altså svært få match-vinner redninger.Kan gå bare en vei med Jarstein som jeg mener har prestert langt under pari i år.Har fortsatt tro på ham,men det er vel ingen tvil om at Hitscfeldt hadde en mye bedre periode i Rbk,så langt.
Når man tenker på hvem som var hjemmelag og bortelag synes jeg Rbk presterte en ok kamp,og ser ingen store problemer med avansement.
På 1-0 er det vel liten tvil om at Jarstein feilberegna og at Statsgaard pga farten sin uskadeligjorde avslutninga.Jarstein skal bare slutte å gå i dueller han ikke vinner.Stiller meg mere tvilende til Konan,kanskje noen arrige unggutter kunne greid å utrette minst like mye om de hadde fått like mange sjanser. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 14.08.2008 22:06 Post subject: |
|
|
Som jag ser det kommer vi köra över Djurgården på Lerkendal. Men vi bör göra mer än ett mål, och det kan bli svårt med våra amatöravslutare. |
|
Back to top |
|
 |
JWEDIF Junior
|
Posted: 14.08.2008 22:08 Post subject: |
|
|
Vi spelade inte på hemmaplan utan på fiendemark!
Stockholm Stadion is our homearena and not råsunda! |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 14.08.2008 22:08 Post subject: |
|
|
Synes Jarstein får mye pepper. Etter min mening er det like mye Stadsgaard som er skyld i begge målene. Første målet skal han måke ballen unna, og ikke prøve å skjerme den inn til keeper. Andre målet skal han gjøre det samme, og når han først mister ballen er det urutinert å lage frispark når DIF-spilleren er på vei bort fra målet og står med ryggen mot mål. |
|
Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 14.08.2008 22:09 Post subject: |
|
|
La være å kritisere Stadsgaard. Han er vår klart beste forsvarer, selv om ikke alt var så bra i dag. Skuffende av Jarstein på begge målene. Nordvik står vel feil på det første målet. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 14.08.2008 22:12 Post subject: |
|
|
Skal man bli skjerma for kritikk hvis man er lagets beste i sin posisjon? Miller er lagets beste venstreback, men fryktelig langt unna det jeg vil kalle en god nok back for RBK. |
|
Back to top |
|
 |
|