View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
d@len Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 13.08.2008 12:40 Post subject: Enig |
|
|
Jeg er så enig så enig... elendig Europa kultur på Bergenserne, men det har kanskje noe med prestasjonene i Europa å gjøre.
Vi er ikke vant til det rett og slett.
Brann skal hvert år spille i Europa, det må være målet, om vi vinner serien, eller havner på 4.plass så skal vi ut i enten UEFA cup eller Champions League hvert år og delta, ta noen skalper og gjøre oss bemerket i konkurransen mot de beste fra Europa.
Sessongen 2006 og 2007 var kanongode for Brann sin del, og vi var på rett kjøl, men i 2008 har ikke alt gått like mye på skinner for oss..og vi må fortest mulig tilbake på sporet.. forhåpentligvis får vi en grei høst, og havner i toppen en plass, men jeg må være ærlig å si jeg har mistet troen på medalje..med mindre de plutselig begynner å vise storform igjen.
Ikveld gjester Marseille.. et storlag vil jeg kalle det, som ligger helt i toppen av Fransk fotball.. hjemmearena med kapasitet til 60 000 tilskuere og de er spådd å vinne ligaen foran Lyon denne gangen..
At ikke Bergenserne skjønner hvilke spennende motstander vi har med å gjøre forstår jeg veldig lite av, dette er en godbit av en fotballkamp, hvor man får se enkelt spillere med veldig høye kvaliteter...høy fart, teknikk, skudd osv.. jeg gleder meg som en unge  _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.08.2008 20:45 Post subject: |
|
|
Så vidt halvfult på brannstadion.. Utrolig at de ikke klarer og fylle opp stadion når det er en så viktig kamp.. Champions League hører hjemme i trondheim, ingenting og diskutere.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 13.08.2008 20:57 Post subject: |
|
|
Det der er flaut, rett og slett. Flaut på vegne av norsk fotball. Jeg krysser faktisk fingre for at de ikke blir knust slik at det ikke blir enda flauere. Skjønt, jeg har mine tvil. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 13.08.2008 21:01 Post subject: |
|
|
Sitter och ser Brann på Fransk tv... mycket underhållande (kvinnlig kommentator också).
Demba Nyren förstör varenda kontringsmöjlighet för Brann.
Last edited by KFF_RBK on 13.08.2008 21:16; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 13.08.2008 21:16 Post subject: |
|
|
Njaaa... de har ikke gjort seg helt ut ennå, Bergenserne. Men han Sævardsson imponerer ikke meg ennå. Virker ikke spesielt hurtig og skuddet mot mål var ei lompe fireåringen min kunne gjort bedre. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.08.2008 21:23 Post subject: |
|
|
Rart med det, men jeg sitter faktisk med motsatt inntrykk. Han kan bli.  |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 13.08.2008 21:25 Post subject: |
|
|
Scoring til bortelaget på Brann Stadion, ja. Hva blir kastet denne gangen? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.08.2008 21:25 Post subject: |
|
|
Borte mål til Marseille da Kan ikke se for meg brann i CL, æsj.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.08.2008 21:26 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Scoring til bortelaget på Brann Stadion, ja. Hva blir kastet denne gangen? |
Haha Bowlingkule kanskje? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 13.08.2008 21:27 Post subject: |
|
|
Ikke godt og si, men er vel ingen tvil om at det blir forbigått i stillhet av TV2-Bergen. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.08.2008 21:29 Post subject: |
|
|
Mon tro hvorfor det brøt ut pipekonsert litt etter at Marseille scoret? Ble det faktisk kastet noe? Men da hadde det vel vart lengere og blitt stopp i kampen.
Når jeg tenker meg om, noe jeg bør gjøre før jeg skriver et innlegg, så var det sikkert pga. at Marseille jublet foran Brannsupporterne. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2817 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 13.08.2008 21:34 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Når jeg tenker meg om, noe jeg bør gjøre før jeg skriver et innlegg, |
Det holder jo lenge å tenke mens du skriver, også.
Jeg er som alltid en skikkelig ulykkesfugl for ethvert hjemmelag: mindre enn et minutt etter at jeg skrur på TV2, blir det scoring.
EDIT: Viasat 4 selfølgelig, ikke TV2. Holder det å tenke like etter man har skrevet?  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.08.2008 22:17 Post subject: |
|
|
Hehe
Jeg blir så dårlig når de synger Demba Nyrén-sangen. Hva har han gjort for klubben? Han spilte en ræva kamp, som vanlig, men hyllest med egen sang skal han ha når han blir byttet ut. |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 13.08.2008 22:24 Post subject: |
|
|
Til tross for at draktene er "rene" uten all reklamen, så synes jeg ikke Branns CL-drakter er så fine. Det er noe med de hvite skuldrene som ser litt rart ut. Når det er sagt, så er ikke Marseilles noe bedre, med rutemønster foran. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 13.08.2008 22:51 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Right back at ya, forresten; det er vel Brann-supporterne som kommer til å være etterpåkloke nå. Når Brann ryker ut i 3. kvalikrunde, kommer de til å si "det var fordi vi solgte Helstad". |
Spennende å se hvor lang tid det tar før dette blir en etablert sannhet. |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 13.08.2008 23:04 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Mon tro hvorfor det brøt ut pipekonsert litt etter at Marseille scoret? Ble det faktisk kastet noe? |
Ingenting ble kastet, pipingen var et resultat av at han ene på Marseilles hysjet mot bataljonen. Var på stadion ikveld, fin kamp og hysteriske bergensere. Men det blir hvertfall ikke CL på Brann, det er jeg 100% sikker på. Er sjeleglad for at Demba Nyrèn ikke spiller på RBK, makan til møkkaspiller skal du lete lenge etter. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.08.2008 23:10 Post subject: |
|
|
Dembaa Nyyreeeen. Dembaa Nyyreeeen.
Er det ikke herlig?
Ok, det var noe sånt jeg kom fram til selv etter hvert, Jedidalen. Det er nok over og ut også, ja. |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 13.08.2008 23:12 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Rart med det, men jeg sitter faktisk med motsatt inntrykk. Han kan bli.  |
Veeel, jeg kan gå med på at han gjorde det bedre etter at jeg skrev innlegget mitt. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 13.08.2008 23:14 Post subject: |
|
|
Ablativ wrote: | Til tross for at draktene er "rene" uten all reklamen, så synes jeg ikke Branns CL-drakter er så fine. Det er noe med de hvite skuldrene som ser litt rart ut. Når det er sagt, så er ikke Marseilles noe bedre, med rutemønster foran. |
Marseille stilte i golfskjortene sine  _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 13.08.2008 23:16 Post subject: |
|
|
Kastingen skjedde utenfor stadion, FYI lizzom...
http://fotball.fvn.no/mes...115572.ece
Men det var sikkert de som begynte. ACAB-banner hadde de også. Hooligans |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 13.08.2008 23:59 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Spennende å se hvor lang tid det tar før dette blir en etablert sannhet. |
Under oppseiling:
Random Brann-fan på VGD wrote: | I dag går det ikke an å klage på innsatsen, den var på topp og de store personlige feilene uteble. Tror faktisk vi skulle vunnet "greit" om bare Helstad ikke hadde blitt solgt. |
_________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.08.2008 00:19 Post subject: |
|
|
Ble faktisk positivt overasket over Brann idag, dem la ned noen meter med innsats ,men innsats tar deg kun så langt. Hvis du mangler individuelle ferdigheter og kollektivt angrepspill klarer en ikke å slå lag som Marseille selv på en dårlig dag som det var for deres del.
Det er helt utrolig for et hjelpesløs spisspar Brann stiller med og det er uavhengig av hvem dem velger. Tre elendige spisser som ikke er verdig en klubb som har/hadde ambisjoner om å nå gruppespillet i Champions League, men å tro at det hadde slått Marseille med Helstad blir en for enkel konklusjon. |
|
Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 14.08.2008 00:46 Post subject: Artig |
|
|
Dette var artig...digger å få slike motstandere på stadion.
Vi skal knuse dem i Frankrike ! _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 14.08.2008 00:48 Post subject: |
|
|
Du får prøve deg på quizen da geir_brann er et brann spm. der nå _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
|