| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Maradona Veteran
|
Posted: 12.08.2008 01:03 Post subject: |
|
|
-spiss
-midtstopper
-back
-midtbanespiller
-bedre 2.keeper enn ALH
Det er det RBK må ha til sesongen 2009, regner med at Lago,Basma og Strand borte fra A-stallen da..
Mulig at en spiller som Simen Wangberg tar steget opp til A-stallen, han spiller på 2 U-landslag i år.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 12.08.2008 01:10 Post subject: |
|
|
Trokke Strand gir seg
Cooper
Forren
Dorsin
Hoff
Trenger ikke bedre andre keeper.. Får vi de, så bør vi vel være fornøyd.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 12.08.2008 01:20 Post subject: |
|
|
Ja, skulle ikke Roar ta en sesong til.? _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 12.08.2008 01:24 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | Trokke Strand gir seg
Cooper
Forren
Dorsin
Hoff
Trenger ikke bedre andre keeper.. Får vi de, så bør vi vel være fornøyd.. |
Forren får vi neppe, og er ikke sikker på om han bør hentes heller, Hoff virker som er på vei til ffk. Cooper er en forsterkning, og Dorsin ikke bedre enn han må være. Hvis du først skal sette opp en liste, så ta gjerne med spillere som bidrar til å løfte laget... _________________ mvh HeXX
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 12.08.2008 11:23 Post subject: |
|
|
Synes ikke lista til Rånny var så dum. Du må selvfølgelig gjerne presentere oss for lista di, Hexx. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 12.08.2008 11:31 Post subject: |
|
|
RÃ¥nnys liste er ikke dum.
Jeg synes Rindarøy er et bra alternativ på venstrebacken viss feks Miller ikke slår til og Dorsin glipper. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 12.08.2008 11:58 Post subject: |
|
|
Min lista:
Elm
Elm
Elm |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 12.08.2008 12:23 Post subject: |
|
|
Kenny Cooper
Micke Dorsin
En kantspiller
En back
Spillere som må inn nå før 31. august kl 24. Men Cooper blir nok ikke å finne på Lerkendal før tidligst 1. jan 2009 |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 12.08.2008 12:28 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | RÃ¥nnys liste er ikke dum.
Jeg synes Rindarøy er et bra alternativ på venstrebacken viss feks Miller ikke slår til og Dorsin glipper. |
rindarøy er absolutt et alternativ på back, ekstremt hurtig og har en god fot. mangler litt på det tekniske, men under hamren så ordner det seg. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 12.08.2008 17:19 Post subject: |
|
|
| WegHard wrote: | | Synes ikke lista til Rånny var så dum. Du må selvfølgelig gjerne presentere oss for lista di, Hexx. |
Skulle som nevnt gjerne sett Eddie Bundle på topp. Ser heller ikke bort fra at Ingelsten kunne gjort det bra på topp, og Emad Moteab er en klassespiller de nå har mulighet til å sikre seg rimelig.. Colautti Roberto Damian fra Borussia er også en spennende spiller, men trolig for dyr..
PÃ¥ midten har jeg vel tidligere nevnt
Baruchyan fra Beitar Jerusalem som et alternativ, Rommedal og Chanko er to andre.
Venstrebacken er jeg derimot mer usikker på. Dorsin er mer enn bra nok for den norske serien, og det kan være en mulighet å få opp utfordrere fra egen stall. Men Miller holder ikke mer enn adecconivå, så en erstatter må inn for ham. Særlig just nu..
Det har jo også vært nevnt en rekke svenske spillere den siste tiden på forum, og flere av de vil nok bidra til å heve rbk. Spørsmålet er om man bare ønsker å heve nivået eller om man vil bli topp 30. Skal man bli topp 30 må det satses deretter.. _________________ mvh HeXX
|
 |
vingback Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 12.08.2008 18:24 Post subject: |
|
|
Brøndby/København neste for han da  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.08.2008 18:48 Post subject: |
|
|
Interessant om Ingelsten på programmet Matchpuls. (Kommer i del 2, fra 7:37 og ut.)
- Det var ikke mange som hadde tippet Ingelsten som leder av skytteligaen før sesongen, men han har kommet til rett klubb til rett tid og Nanne (Bergstrand, Kalmars trener) visste akkurat hvordan han ville bruke han. Og det her er en gjennombruddsspiller.
(...) trakiga Kalmar har gått til å bli et mer underholdende lag. Det er litt Rosenborg-inspirert, og det skal ikke forundre meg om Nanne har Nils Arne Eggen som ... ser veldig mye på hvordan han arbeidet med Rosenborg under glansdagene osv; for det er mye Rosenborg over Kalmar, Bosse Petersson _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.08.2008 20:13 Post subject: |
|
|
I ly av landslagsuttaket:
Selv om vi har nok midtbanespillere kunne jeg absolutt tenkt meg å se Fredrik Winsnes avslutte karrieren i svart og hvitt.
I tillegg til sårt tiltrengt erfaring ville han også, hvis vi skal dømme etter de siste kampene, kunne avlaste Sapara på frisaprk og innlegg, og med mindre press på skuldrene sine kunne dermed kanskje også slovaken prestert jevnere på det høye nivået vi vet han kan.
Men jeg tror nok ikke det kommer til å skje. (Var det forretsen Hamrén som var trener da Fredrik var i Aalborg?) _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 12.08.2008 20:24 Post subject: |
|
|
Fredrik legger opp etter sesongen som jeg forstår det.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 12.08.2008 20:30 Post subject: |
|
|
| Han MÅ vist ut i turnus nå ja.. Likevel tror jeg evt landslagsspill er nettopp det som skal til for å få utvidet "permisjonen" videre noen år. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.08.2008 20:41 Post subject: |
|
|
| Han legger opp etter 2009 sesongen, ikke etter årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.08.2008 20:46 Post subject: |
|
|
| RBKfan100% wrote: | | Han MÅ vist ut i turnus nå ja.. Likevel tror jeg evt landslagsspill er nettopp det som skal til for å få utvidet "permisjonen" videre noen år. |
Steffen har da vel fortsatt til gode å fullføre verneplikten. Kan Steffen, kan Fredrik. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
iKing Junior
|
Posted: 12.08.2008 20:56 Post subject: |
|
|
Noen som har tipset Hoftun / Hamrén om dette?
Av og til så virker det som om supporterne følger bedre med på transfermarkedet enn ledelsen i klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 12.08.2008 21:16 Post subject: |
|
|
| Hvorfor skal de tipse om dette? |
|
| Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 12.08.2008 21:24 Post subject: |
|
|
| Bæ to da Bone! wrote: | | RBKfan100% wrote: | | Han MÅ vist ut i turnus nå ja.. Likevel tror jeg evt landslagsspill er nettopp det som skal til for å få utvidet "permisjonen" videre noen år. |
Steffen har da vel fortsatt til gode å fullføre verneplikten. Kan Steffen, kan Fredrik. |
Forskjell på verneplikt og utdanning. Og Steffen har vel vert inne? Mener å ha sett han i uniform på TV'n ihvertfall. Var vel etter overgangen til Spurs |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.08.2008 21:35 Post subject: |
|
|
Tror han har to måneder igjen eller noe i den duren. Er ganske sikker på at han ikke fullførte. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Arne Frango Junior
|
Posted: 12.08.2008 23:59 Post subject: |
|
|
Hva med Tobias Hysèn i IFK Gøteborg? Har spilt i PL og er venstreving. God spiller er han også
Sentralt kunne jeg tenkt meg Samuel Holmén.
Dette kunne da ikke vært umulig for RBK? Pengene har vi jo.
Kunne like så godt også slengt inn et bud på mifsud, så har vi en spiss som er rask. _________________ Illuminati sitt rik å sikle,
Og vil kontroller din hjerne med en mikrobrikke |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 13.08.2008 00:01 Post subject: |
|
|
Patrik Ingelsten har som tidigare sagt gjort 14 mål i allsvenskan i år. En intressant sak med honom var att han inte fick förnyat kontrakt med Halmstad efter 2006-års säsong. Alltså äkta vrakgods. Man kan tänka sig
hur tongångarna gick på kffweb då: Hur i helvete kan de på KFF-brakka satsa på en sådan värdelös spelare. Den nya tillförordnandeassisterande assistentsportchefen måste vara en komplett idiot. Spark honom innan han har satt sig i brakka. Finns det bara lågpannade idioter på KFF-brakka. De måste ju för i helvete köpa en toppanfallare efter vår tröstlösa måltorka förra året. Dom kunde jag lagt in ett bud på tex. Alfonso i Malmö FF eller en toppscorer i den norske ligan, en riktig drillohoppare som expediererar våra patenterade långbollar i mål. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 13.08.2008 00:15 Post subject: |
|
|
| Bæ to da Bone! wrote: | I ly av landslagsuttaket:
Men jeg tror nok ikke det kommer til å skje. (Var det forretsen Hamrén som var trener da Fredrik var i Aalborg?) |
Jo, det var det. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
|