| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Daniel- Senior

|
Posted: 05.08.2005 13:28 Post subject: |
|
|
| Sorte Tyr wrote: | Si meg, er ikke Eggen kjent i klubben da ? Det KAN være de små tingene som skal til for og få laget på rett kjøl igjen, og DET har Perry vist gang på gang at han ikke er i stand til og gjøre. Eggen kan på ingen måte gjøre det værre enn slik situasjonen er nå.
UT MED PERRY INN MED EGGEN !! |
Ja, han lurker vel arbeidsløs rundt i korridorene der oppe i trondheim enda, la han bli trener igjen! Det løser alt. |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 05.08.2005 17:34 Post subject: |
|
|
| De som ønsker Nils Arne tilbake som hovedtrener, bør heller håpe at vi har Trond Sollied klar som trener 1. september. Det er minst like sannsynlig. Missforstå meg rett... |
|
| Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 07.08.2005 20:59 Post subject: |
|
|
Jaja. Må bare dra opp denne tråden igjen.
Dere skjønner sikkert hvorfor. _________________
Rosenborg. Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 07.08.2005 21:01 Post subject: |
|
|
Synes ikke Perry skal gå av nå. Vi får jo en god trener til neste år (forhåpentligvis). _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Fortinbras Senior
|
Posted: 07.08.2005 21:03 Post subject: |
|
|
Hvor mange ganger må jeg si dette???!!!
Per Joar Hansen:
Hvor vanskelig er det for deg å forså at resultatene du har oppnådd står til flere ganger strykkarakter?? Hva er det ved tabellen du ikke forstår???Slutt som RBK-trener!!!! Nå!!!! Idag!!! Du har ødelagt laget vårt!!!!
Jeg mener det!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 07.08.2005 21:07 Post subject: |
|
|
Var ikke det der å ta vel hardt i? Jeg syns kanskje ikke at Perry har vært den mest suksessfulle treneren RBK har hatt, men det er ikke bare hans feil?! Spillerne er inne i en negativ trend og har absolutt ikke marginene på sin side. Dessuten har det vært så mange trenerskifter i de senere tider, og dette må jo skape en viss utrygghet hos spillerne?! I tillegg må det vel sies at RBK ikke kan vinne seriegull hvert eneste år. Nå er nok gullet tapt for i år, og vi må bare fortsette å støtte laget i våre hjerter. Så får vi håpe på Champions League-spill i høst og håpe trenden snur til uka  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 07.08.2005 21:07 Post subject: |
|
|
| Rune Bratseth har ødelagt laget vårt. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.08.2005 21:10 Post subject: |
|
|
| KenMan wrote: | Var ikke det der å ta vel hardt i? Jeg syns kanskje ikke at Perry har vært den mest suksessfulle treneren RBK har hatt, men det er ikke bare hans feil?! Spillerne er inne i en negativ trend og har absolutt ikke marginene på sin side. Dessuten har det vært så mange trenerskifter i de senere tider, og dette må jo skape en viss utrygghet hos spillerne?! I tillegg må det vel sies at RBK ikke kan vinne seriegull hvert eneste år. Nå er nok gullet tapt for i år, og vi må bare fortsette å støtte laget i våre hjerter. Så får vi håpe på Champions League-spill i høst og håpe trenden snur til uka  |
ja, la oss lukke øynene og håpe. GOD IDE! |
|
| Back to top |
|
 |
fenems Junior
|
Posted: 07.08.2005 21:19 Post subject: Nok en nedtur... |
|
|
| Jaja, da røk poengene nok en gang. Synd! For førsteomgang idag var kanskje opp mot årsbeste!! Hva RBK nå må gjøre er et stort mysterium!? De sparker garantert ikke PJH før mesterliga kvalikken til uka, og det er kanskje like så smart. Nå tror jeg heller de må sørge for å berge plassen i tippeligaen, og bruke alle ressurser på å finne en ny trener! Noe nytt, som kommer til Lerkendal for å endre spillemønster, og ikke minst treningskultur. Bli kvitt spillere som ikke blør for drakta. Snart er det bare Riseth igjen som gjør nettopp det... |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2005 21:20 Post subject: Re: Nok en nedtur... |
|
|
| emilf wrote: | | Bli kvitt spillere som ikke blør for drakta. Snart er det bare Riseth igjen som gjør nettopp det... |
Synes der var mange som blødde for drakta idag. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 07.08.2005 21:24 Post subject: |
|
|
Forsida av VG: Perry slutter
Jaha...? _________________
Rosenborg. Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 07.08.2005 21:24 Post subject: |
|
|
| Fortinbras wrote: |
Hvor mange ganger må jeg si dette???!!!
Per Joar Hansen:
Hvor vanskelig er det for deg å forså at resultatene du har oppnådd står til flere ganger strykkarakter?? Hva er det ved tabellen du ikke forstår???Slutt som RBK-trener!!!! Nå!!!! Idag!!! Du har ødelagt laget vårt!!!!
Jeg mener det!!!! |
¨Nå har du fått det som du ville; Per Joar Hansen har gått av som trener i RBK  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
2.az Junior

|
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 07.08.2005 21:29 Post subject: |
|
|
Syns egentlig synd på Perry jeg, han er rakrygget og hyggelig fyr, men dette var uungåelig. Takk for alt Per Joar! _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
alfern Junior
|
Posted: 07.08.2005 21:36 Post subject: Blø for drakta? |
|
|
Synes ærlig talt at dere i den såkalte "Kjernen" bør skjerpe dere. Kan ikke si at dere akkurat blødde for drakta i kveld. Spiller på hjemmebane, og alt en hører av supportere, er noen tilreisende Kanarifans. Vet at dere ikke akkurat har hatt noe særlig med motgang, men dere får strykkarakter, får hvordan dere har taklet dette her!!  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.08.2005 22:18 Post subject: |
|
|
Hvem er du, og hvor var du? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 07.08.2005 22:21 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Hvem er du, og hvor var du? |
 _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Vajp Junior
|
Posted: 08.08.2005 00:21 Post subject: |
|
|
Perry kom, Perry prøvde, Perry dro!
Takk for jobben Perry!
Bare så irriterende at du ikke kunne holde ut helt til Nordlie var i boks, nå som du hadde klora deg fast så lenge.. _________________ Oh Yeah! |
|
| Back to top |
|
 |
Daniel- Senior

|
Posted: 08.08.2005 09:56 Post subject: Re: Blø for drakta? |
|
|
| alfern wrote: | Synes ærlig talt at dere i den såkalte "Kjernen" bør skjerpe dere. Kan ikke si at dere akkurat blødde for drakta i kveld. Spiller på hjemmebane, og alt en hører av supportere, er noen tilreisende Kanarifans. Vet at dere ikke akkurat har hatt noe særlig med motgang, men dere får strykkarakter, får hvordan dere har taklet dette her!!  |
Hvis du, som jeg, så kampen på tv, så hadde tv2 enten satt opp lyden på miccen foran kanarifansen, satt den bedre til (evt. satt miccen foran Kjernen ut dårlig) e.l. Tviler på at kjernen ikke ble hørt. Men jeg kan ta feil. Noen i kjernen som vil krype til korset i så fall?
Ellers var det et fint tiltak med de bannerene igår "vi er her, for dere osv.". men om storparten på Lerkendal mener det er en annen sak  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 08.08.2005 17:13 Post subject: |
|
|
| Vajp wrote: | Perry kom, Perry prøvde, Perry dro!
Takk for jobben Perry!
Bare så irriterende at du ikke kunne holde ut helt til Nordlie var i boks, nå som du hadde klora deg fast så lenge.. |
Hadde ikke hjulpet om Perry hadde holdt ut til desember, når Snuruås i dag kunne melde at man bestemte seg for Høgmo allerede fredag. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 09.08.2005 08:10 Post subject: |
|
|
Men bratseth blr vi fan ikke kvitt...
- Jeg håper at Rune Bratseth ikke går lei - at han har kraft til å fortsette. Både Rune og Nils Skutle er viktige som kontinuitetsbærere i Rosenborg, sa Nils Arne Eggen som besøkte Rosenborgs fotballskole mens lederne i klubben satt og ventet på at Per-Mathias Høgmo skulle ankomme Trondheim i går ettermiddag.
Ett eller annet er riv ruskende galt, når kontinuiteten blir viktigere enn kvaliteten på arbeidet som utføres.
Ikke uventet kilde på dette sitatet dog...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 09.08.2005 08:11 Post subject: |
|
|
Haha...har sjelden lest så mange morsomme sitater i avisene i løpet av en dag:
Da tapet for Lillestrøm var et faktum kunne dermed Per Joar Hansen kjapt offentliggjøre at han stilte plassen sin til disposisjon.
Han håper at hans avgang kan forløse det som ligger i spillergruppen.
- De har hevet seg gang på gang. Jeg er skikkelig imponert over måten spillergruppen hele tiden har tatt seg i nakken. Jeg er stolt over å ha fått trene denne gjengen, sier Per Joar Hansen.
Han kommer ikke tilbake som hjelpetrener, men Rosenborg er så fornøyd med innsatsen han har lagt ned og vil se om de kan gi ham en annen jobb.
*host*innavl*host* _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
|