View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 10.08.2008 22:15 Post subject: |
|
|
Lovende start dette. Får håpe han følger opp med bra spill i de kommende kampene. Molde var mildt sagt elendig, så tror ikke vi skal ta helt av ennå, men det ser ut som han kan bidra til å løfte laget i allefall. |
|
Back to top |
|
 |
EinarH Junior
|
Posted: 10.08.2008 22:16 Post subject: |
|
|
commie wrote: | At han bare scorer 2 maal i debyen tyder vel paa at folk her paa forumet hadde rett. Send han hjem til Burnley, han er tydligvis ikke god nok for oss. | hehe... |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 10.08.2008 22:17 Post subject: |
|
|
Brann borte som er neste for Berisha da. Blir spennende og se hva han får til der  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 10.08.2008 22:20 Post subject: |
|
|
Noen helgen er han ikke ennå, men bevegelsene han viste var positive. Farta var ikke den jeg håpet på da, det var litt synd. Om han fortsetter framgangen er det også synd om det ikke var noen opsjon inne i bildet. |
|
Back to top |
|
 |
commie Junior
|
Posted: 10.08.2008 22:20 Post subject: |
|
|
Mitt inntrykk har iallefall vaert at de fleste har ment at han ikke har vaert god nok. Personlig var jeg kritisk naar Rosenborg henta f.eks Demidov. Demidov har vist seg aa vaere et enormt talent. I det siste mener jeg at Rosenborg har hentet mer spennende enn noen andre klubber i Norge, kanskje med unntak av Stabaek. Jeg skjoenner ikke hvorfor det er saa stor lynsje stemning hver gang Rosenborg finner en spiller som ikke alle har hoert om foer. Naar det bare er en laane avtale, kan det jo tenkes at Rosenborg faktisk har noe annet paa lur?
Egentlig saa gjorde han jo ingen fantastisk kamp i dag. Andre maalet var vel mer flaks enn det var dyktighet, men det viktigste er at plutselig har vi flaks forover og flaks bakover. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 10.08.2008 22:24 Post subject: |
|
|
Vet ikke om jeg vil si de fleste, men MANGE valgte ihvertfall å trekke konklusjoner ut fra det som stod på f.eks. wikipedia. |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 10.08.2008 22:26 Post subject: |
|
|
Likte at han virker som en fighter. For i så fall håper jeg han kan få dette til å smitte over på andre på laget. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 10.08.2008 22:36 Post subject: |
|
|
Litt usikker på den farta hans. Tidlig i første omgang så han jo ut som en rakett, mens Rindarøy parkerte ham i andre. Er jo seff mulig han enten har enorm aksellerasjon, men so-so toppfart, eller han var sliten (Sapara det utrente svinet så jo ut som han hadde hjerteattakk etter 70 min).
Han sleit med første-touchen/mottak, men det kan vel fort var mangel på matchtrening. Bra holdning til både 50/50-baller og 40/60 også for den del. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 10.08.2008 22:38 Post subject: |
|
|
Det med farten er litt for tidlig å si noe på. Når Rindarøy spurtet fra ham så var Rindarøy allerede i toppfart når Berisha startet. |
|
Back to top |
|
 |
Oddis Senior
|
Posted: 10.08.2008 22:38 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Mange latterlige etterpåklokskappostinger her. Er det så mange som bombastisk har påstått at han ikke er god nok? Mange har utrykt skepsis og det må være greit. Personlig reagerte jeg på at vi låner en spiller uten kjøpsopsjon. |
Latterlig? Det som er latterlig er jo at folk argumenterer helt irrasjonelt. De avfeier/er kritisk til en spiller bare fordi han kommer fra Burnley, at vi er farmerklubb for Burnley etc. Hadde han kommet hit fra HSV, hadde argumentasjonen vært en helt annen.
Jeg har trua på Hamren og tiltro til at han er flink til å hente typer, ikke navn. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 10.08.2008 22:42 Post subject: |
|
|
Han viste jo i andreomgang på et glimrende gjennomspill at han absolutt ikke har noen fart. Pelu hadde jo vært igjennom alene med keeper der. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 10.08.2008 22:44 Post subject: |
|
|
Og Tarik er drittreig pga at han ble løpt opp av KS. |
|
Back to top |
|
 |
Turf Moor Junior
|
Posted: 10.08.2008 22:44 Post subject: |
|
|
Var han Besart okay eller? Åkkesom,han er bare deres for noen kamper til,ut sesongen..Kjøpe ham?To år igjen av kontrakten. Hadde vi trengt'n sjøl? Ser sånn ut etter 1-4 mot Sheffield W igår..  |
|
Back to top |
|
 |
ventrec Junior
|
Posted: 10.08.2008 22:46 Post subject: |
|
|
Dere må jo huske at han har vært ute med skade og ikke er helt i toppform ennå. Blir vel litt feil å konkludere med at han har dårlig fart da når han sikkert er ganske sliten etter å ha spilt første omgang?
Jeg synes han kom bra gjennom debuten, håper på å få se flere fine opptredener av han. Håper også at klubben fortsetter sin jakt på spisser, og da en hurtig bakromsspiss... |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 10.08.2008 22:48 Post subject: |
|
|
Besart Berisha virket OK i dag ja.
Bevegelig, alltid jobbing, fin ballkontroll, farlig foran mål..
Det med farten tror jeg kom av att han var sliten, og att han kom i løpsduell med Rindarøy..
Spennede spiller, absolutt... Fortsetter han slik, tipper jeg det bli en permanent overgang _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 10.08.2008 22:50 Post subject: |
|
|
Problemet er vel også litt det at om han fortsetter slik så blir han sikkert dyr da Burnley nok gjerne vil ha han selv  |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 10.08.2008 22:52 Post subject: |
|
|
Tipper nok att den godeste Berisha har det siste ordet i den saken da ja.. hehe..
Men kan fort bli dyr da ja _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 10.08.2008 22:53 Post subject: |
|
|
Han virket kanskje litt tung, men Rindarøy er vel norges raskeste back. |
|
Back to top |
|
 |
Usedname Senior
|
Posted: 10.08.2008 22:57 Post subject: |
|
|
Mitt inntrykk er at der er selve avtalen folk har reagert på - ikke spilleren. Er vel knapt en person her som hadde sett han spille før han dukket opp på brakka, så hvilke uttalelser folk har hatt om hans ferdigheter må tas med en klype salt.
Folk reagerte vel heller på at avtalen var av den mer kortsiktige sorten, der vi skulle matche en spiller i form som ikke har spilt på et skikkelig nivå på en stund.
Han hadde i utgangspunktet dårligere forutsetninger enn man skulle ønsket for å lykkes i RBK. Men om det så skulle skje at han slår gjennom i RBK, som vi ser tegn på i dag - mangler vi på papiret en kjøpsopsjon for å høste godene av et slik låneopphold.
Er vel bare rimelig at folk uttrykker sin frustrasjon over en slik avtale når klubben i så lang tid har utttalt at vi skal kjøpe inn en spiss som forsterker laget... |
|
Back to top |
|
 |
Ramos Junior
|
Posted: 10.08.2008 23:01 Post subject: |
|
|
Må si meg helt enig med Stjerna her, tror de fleste har vært kritiske til den latterlige avtalen (det latterlige vil jeg påstå er at vi skal fremstå som en farmerklubb for et lag i Championship, og matche en langtidsskadet spiller i form).
Berisha var imidlertid mye mer positiv enn hva jeg hadde forventet meg, selv om manglende fart var skuffende, i og med at jeg trodde vi hadde lånt en kjapp spiss. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 10.08.2008 23:01 Post subject: |
|
|
Noen reagerte på avtalen, men andre igjen reagerte på at vi hentet en spiller fra Burnley. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 10.08.2008 23:04 Post subject: |
|
|
Oddis wrote: | henning wrote: | Mange latterlige etterpåklokskappostinger her. Er det så mange som bombastisk har påstått at han ikke er god nok? Mange har utrykt skepsis og det må være greit. Personlig reagerte jeg på at vi låner en spiller uten kjøpsopsjon. |
Latterlig? Det som er latterlig er jo at folk argumenterer helt irrasjonelt. De avfeier/er kritisk til en spiller bare fordi han kommer fra Burnley, at vi er farmerklubb for Burnley etc. Hadde han kommet hit fra HSV, hadde argumentasjonen vært en helt annen.
Jeg har trua på Hamren og tiltro til at han er flink til å hente typer, ikke navn. |
Det mest latterlige er de som ikke kan å lese. De største og fleste innvendingene har vært mot at man ikke sikrer seg kjøpsopsjon i tilfelle spillern slår til. Det er ekstremt tåpelig om en klubb som tar mål av seg til å være topp 30 i Europa, skal være farmerklubb for en møkkaklubb.
Det ER for øvrig en risiko å hente inn en spiller som har vært skadet så lenge.
Berisha viser en del bra, scorer 2 mål (som er veldig bra) men bærer preg av at han fremdeles er rusten. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.08.2008 23:06 Post subject: |
|
|
Kjedelig at dere må grine og gnage om absolutt alt. Jeg skal ikke stoppe dere, det er fritt fram, men jeg vil likevel skyte inn at også Burnley har en finger med i spillet; det er jammen ikke sikkert at de ville gå med på en opsjonsavtale. |
|
Back to top |
|
 |
Ramos Junior
|
Posted: 10.08.2008 23:10 Post subject: |
|
|
Nå er det ikke hovedsakelig den manglende opsjonen jeg er mest frustrert over, men at de aller fleste uttalelsene i media fra partene i denne overgangen får det til å virke som om Rosenborg er en liten drittklubb, som skal matche en langtidsskadet Burnley-spiller i form. Akkurat det gjør meg forbannet. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 10.08.2008 23:10 Post subject: |
|
|
Jag har några citat från "experter" på forumet om Berisha:
Kleven: Dette höres helt tragisk ut (Joko: ja , Rånny: nok sagt)
Hjelde: En småskadet spiss fra Albania som skal trenes upp for Burnley.
Virker helt på jordet dette på meg. Det lukter panik lang veg. Hoftun har ikke tenkt på att spissen skal vaere god også
frenchy: Lukter desperasjon lang og fiasko lang vei. Adeccospisser holder bedre nivå. Lukter Hoftun lang veg.
Blogga: Er vi virkelig i en posisjon hvor vi kan la en langtidsskadd spiller spille seg i form.
Flaav: Dette er for dåligt Hoftun
henning: Ja, hvis vi ikke har opsjon er dette på grensa till latterlig
Stano 11: En tragedie. Burnley er en klubb vi skal pisse på. Hoftun kom deg till helvete ut av brakka.
quarterback: Elendig målteft og prestasjoner i tidigere klubber. Bra det her! Not
Iziba Jaj: Vi er blitt farmerlaget til Burnley. Kan vi synke mye dypere. Den mest latterlige overgangen på lerkendal noensinne. |
|
Back to top |
|
 |
|