English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Besart Berisha
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 39, 40, 41  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hjelde
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 15:41    Post subject: Reply with quote

Christ Bob Bradley jr. wrote:
Uansett om det er en spiller de bare har tenkt å låne fordi de vil kjøpe en bedre spiss i januar, så burde det vært en opsjon på kjøp, i tilfelle han slo til.
Jeg er også skeptisk til en spiller som ikke har all verden å vise til og som har vært lenge ute med skade, men jeg vil se han spille før jeg uttaler meg bastant om kvaliteten på spillern.

... det bare MÅ være opsjon på kjøp! Kan ikke forstå noe annet.
Back to top
View user's profile Send private message
Matt
Proff

PostPosted: 08.08.2008 15:41    Post subject: Reply with quote

Quote:
I likhet med Kenny Cooper...

Cooper ble ikke kastet ut av Man Utd men fikk tilbud om å fortsette å spille for klubben. Men han valgte å retunere til MLS for å kunne få A lags fotball.

Quote:
Hvis denne Cooper er så Jesus som du sier, hvorfor har USA heller valgt å ta med seg mange andre spisser fra MLS til OL...?

I følge MLS fans er trenern til USAs landslag en idiot Smile

Synes ikke vi bør leie en skade utsatt spiller i et halvt år slik at han kan trene seg opp igjen.
Slev om spillern gjør det bra i Rosenborg vil han bare stikke tilbake til England etter endt utlåns avtale.

I en slik sitvasjon ser jeg heller at klubben gir de talenten vi allerede har spilletid slik at de får mulighet til å utvikle seg.
Back to top
Juch
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 15:42    Post subject: Reply with quote

Christ Bob Bradley jr. wrote:
Duverden...også mot selveste Luxemburg a gitt

Tja, er det ikke her på forumet det har blitt sagt så mye om hvor dårlige norske forsvarsspillere er...
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 08.08.2008 15:45    Post subject: Reply with quote

Regnet med den ville komme ja.

Men Luxembourg har da klubblag som er bedre enn norske bunnlag i eliteserien i hvert fall Razz

Og landslaget er vel ikke langt unna det norske i kvalitet snart heller, så prestasjonen trenger ikke være så reingæli når man ser på hva han møter i den norske serien Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hallomann
Senior

PostPosted: 08.08.2008 15:57    Post subject: Reply with quote

Behovet for en makker til til Iversen har blitt mer og mer prekært. Unggutta Sellin og Aas er veldig lovende, men også uferdige som spillere, De to fungerer nok best som innbyttere på slutten av kamper for laget nå. Pelu har vell slitt med skader hele veien... men han kan gjøre det bra på¨sikt. Konan Ya synes jeg ikke fungerer i hele tatt som spiss. Det vises først og fremst på bevelgelsene hans. Han bør forøvrig pugge å lære seg offside regelen Wink

I sum så peker dette mot at om vi får Berisha i Kampform, så har vi en forsterkning Smile
Også en fordel at han har spilt i Aab, det tyder på at Hamren har hatt en finger med i spillet her Tommel'n opp!

Dog så synes jeg at et KJØP av evt Kenny Cooper, eller Emad Muteab i tillegg hadde vært opptimalt ettersom man gambler litt her siden Albaneren neppe er i sin beste form.

Berisha har tidligere også spilt høyre ving

http://profile.myspace.co...=138888680
uglevett
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:20    Post subject: Reply with quote

Må si at jeg venter med å hive meg på hylekoret inntil man faktisk har sett spilleren i aksjon. Og siden vi ikke har kjøpt gutten en gang, så er jo dette litt i pose og sekk når man ikke har spillere som scorer mål uansett.

Men er skeptisk etter å sett dette på den TV2-sida:

Favorittfilmer:
1. Bodyguard (Kevin Costner, Whitney Houston)
2. Man on Fire (Denzel Washington)
3. Tears of the Sun (Bruce Willis)Og her er favorittlåtene

Favorittlåter
1. I will always love you« (Whitney Houston)
2. Simply the Best« (Tina Turner)
3. Beautiful Day« (U2)

Men med så dårlig smak, så må han vel være fotballspiller (HAHAHAHAHA!!)
Hilsen den arrogante kulturarbeideren Rawky.
Hjelde
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:20    Post subject: Reply with quote

Tja... han bør komme i form noe faderlig fort hvis han skal kunne utrette noe i løpet av de få månedene frem til nyttår.
Back to top
frenchy
Rutinert

PostPosted: 08.08.2008 16:22    Post subject: Reply with quote

Burnley fansen er utrolig misfornøyd over denne handelen, tydelig at han var veldig populær i garderoben, og blant fansen......
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:23    Post subject: Reply with quote

hvor leser du det?
Back to top
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:24    Post subject: Reply with quote

Hallomann wrote:

Berisha har tidligere også spilt høyre ving

Det har også Iversen, Frode Johnsen og Helstad, uten at de behersket den rollen så veldig bra Wink
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:25    Post subject: Reply with quote

Det positive først: det er meget bra at de har funnet denne typen spiller, det er nettopp fart og bevegelse som har manglet på topp.

Så det negative. Rbk er i dag i en bølgedal og trenger spillere som umiddelbart kan gå inn og heve laget. Dette vil si at spilleren må ha udiskutabel kvalitetet. Her er det to ting som taler mot dette lånet; han har vært skadet lenge og er ansatt i Burnley. Siden spilleren har vært skadet svært lenge, har sikkert bare pre-season bak seg i Burnley, er nok neppe formen ikke helt på topp. Det leser vi av pressemeldingene hos engelskmennene også. At han spiller for Burnley trenger ikke si alt, at han var i HSV kan tas som et godt tegn. Likevel vil jeg ikke si at dette er det samme som at dette er en udiskutabel kvalitetsspiller som er god nok til å være godspissen Rbk trenger. At ahn kan spille ving er en god ting, kanskje det er denne rollen han er tiltenkt? Isåfall er jeg positiv, raske vinger trengs også.

Som Zorac sier kan dette være et godt lån i tillegg til en kvalitetssignering. Noen mente Stadsgaard var en bingosignering (noe det kanskje også var inntil vi så at han var god), men dette mener jeg er det. Får håpe Hamrén kjenner ham så godt at han vet at han er god. Om han virkelig er så god, synes jeg det er rart om det ikke er en opsjon inne i bildet. Uten det, synes jeg hele saken virker veldig kortsiktig og smådesperat ut.
Back to top
Hallomann
Senior

PostPosted: 08.08.2008 16:28    Post subject: Reply with quote

Han spiller høyreving i 4-5-1 på landslaget... Surprised Hmmm, skal han fore Ivers + en ny spiss med gode innlegg ?
commie
Junior

PostPosted: 08.08.2008 16:29    Post subject: Reply with quote

Kanskje blir Iversen plassert ut paa vingen hvor han hoerer hjemme etter denne avtalen er i boks. Da kan vi legge om til 433 igjen og kanskje faa Norges, om ikke Europas beste angrep. Lynvingen Iversen til hoyre, driblefantomet Storflor til venstre og maalkongen Berisha i som midtspiss.
Back to top
Hallomann
Senior

PostPosted: 08.08.2008 16:32    Post subject: Reply with quote

hehe
men, tross alt kan dette se bra ut om han er tiltenkt en ving rolle..

Last edited by Hallomann on 08.08.2008 16:32; edited 1 time in total
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:32    Post subject: Reply with quote

"Rosenborg play at a good standard and I want to do my best for them, but I will not forget that I am a Burnley player and I want to come back next year bigger and stronger."

Taler ikke for at det er noe langsiktig over denne handelen. Gjør meg litt skeptisk egentlig, det bør bygges et lag over tid, ikke bare flikke tilfeldig.
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:36    Post subject: Reply with quote

Altså hvis det ikke ligger inne en opsjonsløsning på kjøp hvis han slår til, ja da er ikke dette annet enn en tragedie. Hadde dette vært Chelsea, Liverpool eller Man Utd spiller så hadde jeg syntes det var greit. Men Burnley?? Det er jo en klubb vi skal pisse på både sportslig og økonomisk. Hoftun, kom deg til helvete ut av brakka hvis dette er tilfelle iallefall.
Back to top
commie
Junior

PostPosted: 08.08.2008 16:38    Post subject: Reply with quote

Synes det taler veldig godt jeg faktisk. Karen vil bevise at han har noe paa Burnley aa gjoere, selv om Burnley riktignok ikke er et av verdens stoerste lag har han iallefall noe aa bevise. Samtidig saa virker det som om denne laaneavtalen er et resultat at vi ikke har finni den spissen vi er villige til aa bruke penger paa. Kanskje lar Dallas Cooper gaa i vinter eller saa opptrappes spissjakten. For en gangs skyld saa virker det som om Rosenborg har en fornuftig innkjoepspolitikk. Vi kunne sikkert ha svidd av mange millioner for en spiss naa, men maa da vaere bedre aa vente paa den spissen som VIRKELIG er den rette? Kanskje blir han ikke noe suksess, hva saa? Aarets sesong er likegyldig. Den boer brukes til aa bygge et lag, uansett hvor mye folk maatte klage paa at det tar for lang tid.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 08.08.2008 16:38    Post subject: Reply with quote

Stano, det kan jo være at vi låner han som en nødløsning til Cooper kommer. Jeg vet ikke, men det gir jo mening.

- Torgeir Børven
Back to top
MH
Senior

PostPosted: 08.08.2008 16:39    Post subject: Reply with quote

"I’ve settled in here in England really well. At first, I had to adapt and get used to English football but, in general, the quick and aggressive style of playing here on the island suits me well. You always have to look for the straight line forward and you don’t have much time to think it over. With my dribbling and my speed, I’ve got some advantages here."

Sitat fra Berisha selv på hjemmesiden hans. Liker holdningen.
Back to top
Hallomann
Senior

PostPosted: 08.08.2008 16:40    Post subject: Reply with quote

Hmmm dog svært skuffende om årets spissjakt avsluttes nå Sad

Vi håpet på en STORFISK, men kan i værstefall ende opp med en skadd muggen fiskepinne Crying or Very sad
frenchy
Rutinert

PostPosted: 08.08.2008 16:42    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
hvor leser du det?

http://boards.footymad.ne...2128789374
Back to top
commie
Junior

PostPosted: 08.08.2008 16:42    Post subject: Reply with quote

Av og til kan det vaere lurt aa ta seg til takke med en muggen fiskepinne mens man venter paa en storfisk. Den kan spises, kanskje lurt aa skrape av mugglaget, og fjerner den verste sulten mens du venter paa den store fisken.
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:45    Post subject: Reply with quote

commie wrote:
Aarets sesong er likegyldig.

Selvsagt er ikke sesongen likegyldig, ingen sesonger er likegyldige. Tror du Rbk blir mer attraktive for nye spillere og klarer å holde på de gode da har om det blir åttendeplasser i ligaen og ingen e-cup? Joda, gode tradisjoner har klubben, men det hjelper ikke mye når det tyder på at klubben er på en nedadgående kurve. Det er tross alt nåtida som gjelder for dagens spillere, man kan ikke leve på gammelt glitter. For å være en attraktiv toppklubb må man yte på et høyt nivå hver sesong, ikke ligge og duppe en plass over nedrykksstreken. Norge er ikke et veldig attraktivt land i utgangspunktet, å gå til en klubb du vet sliter og som ikke spiller e-cup kan ikke gjøre saken bedre.
Back to top
commie
Junior

PostPosted: 08.08.2008 16:53    Post subject: Reply with quote

Saa du tror at Rosenborg vil vaere mer attraktive paa 5 plass enn paa 9? De mest attraktive klubbene er klubber i Europa, saa lenge vi ikke havner der kan vi godt havna paa kvallik for alt jeg bryr meg, saa lenge vi vinner den vel og merke. Poenget er at vi trenger aa bygge et LAG, vi har mye bra allerede, men trenger absolutt nye spillere. Med tradisjonene Rosenborg har, vil spillere se paa Rosenborg som attraktivt hvis det virker som det jobbes maalrettet med aa komme tilbake. Enkelt og greit.
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 16:57    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Stano, det kan jo være at vi låner han som en nødløsning til Cooper kommer. Jeg vet ikke, men det gir jo mening.

Nei gir ingen mening da vi trenger minst 2 nye spisser da de vi har pr idag er så udugelige at de knapt er gode nok for Ranheim!!!

Men hvis dette er tilfellet at vi skal låne han til Cooper kommer 1. januar, så må det opplyses om dette når denne overgangen blir offentliggjort.

Uansett, bare det å låne en spiller fra Wankership for å trene han opp til han skal tilbake til en middelhavsfarer klubb i den serien tyder på at Rosenborg har resignert og regner seg selv som en middelhavsfarer i norsk serie og kommer til å bli det i mange år fremover.

Jo mer jeg tenker på Hoftun & co jo mer forbanna blir jeg. De ødelegger og rasserer klubben så til de grader nå. Får tak i ungpørver som ikke har bevist noe fra før, låner en halvskadet spiller fra en klubb i Wankership om ikke har spilt en kamp den enda!!!! Som har vært utlånt til en bunnklubb i dansk liga???? Hva faen gir dere meg da????? Dette er jo så tragisk at det er egentlig bare å le av.

Nå skal jeg begynne å gå på Ranheim kamper isteden. Den klubben må jo drives bedre enn det Rosenborg blir. Kan ikke få det verre enn ledelsen i Rosenborg pr idag nå. Vanskjøttes noe til de grader.

Og det Kjetil Rekdal sa i Adressa idag: Traff noe så til de grader hode på spikeren. Mannen har helt rett. Første gangen jeg er enig med den herremannen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 39, 40, 41  Next
Page 5 of 41

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb