View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 08.08.2008 11:20 Post subject: |
|
|
Tipper han blir presentert som FCK spiller i løpet av dagen. Ikke det at det gjør meg så veldig mye, hva skal vi med en Iversen kloning? |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.08.2008 11:24 Post subject: |
|
|
Om vi er villig til å strekke oss så langt som 30 mill så spør jeg meg:
hvorfor i all verden klasket vi ikke en sum på bordet som Dallas ikke kunne si nei til?
da hadde nok Cooper scoret mot Stabæk....
*frustrert*
Ailton har jeg forøverig tro på. Men det gjennstår å se hva Hamren gjør.
Jeg tror han vil se an spillerstallen først og at vi ikke får betydelige forsterkninger før til vinteren. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 08.08.2008 11:39 Post subject: |
|
|
Moomoo, budet til Rosenborg ble godkjent når vi bød på Cooper.
Men så lenge MSL eier spillerne så er det vel MLS som får mesteparten av overgangsummene også? Så tror ikke det hadde hatt noe å si om Rbk hadde klasket mer penger på bordet, Dallas nektet rett og slett å slippe spilleren fordi de håper på gull i år. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 08.08.2008 11:40 Post subject: |
|
|
Faen Moomoo...
Kan du ikke få det inne skallenn din att RBK budet ble akseptert!!!!!...
Det har blitt sagt uttalige ganger... HUFF.. du som er den største Cooper elskeren burde fått med deg det.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.08.2008 13:00 Post subject: |
|
|
Kjenner at jeg er lettet over at vi ikke hentet Prica.
Last edited by Henri on 08.08.2008 13:03; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 08.08.2008 13:01 Post subject: |
|
|
Ikke si det da, er jo alltids noe gull vi kan finne i 2.div  _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 08.08.2008 13:01 Post subject: |
|
|
vi trenger en nyopprettet stilling: Forhandler/kontraktsansvarlig.
Vi er alt for puslete og uerfarne på dette området, alle selgerklubber vil jo "lekke" til pressen for å få flest mulig kjøpere på banen, og konkurranse er vi ikke så gode på... _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 08.08.2008 13:10 Post subject: |
|
|
Vi må nok regne med at den eneste spissen vi får tak i dette overgangsvinduet er Sellin. Helvetes Hoftun & co. En gjeng med amatører og virrer rundt uten mål og mening. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 08.08.2008 13:17 Post subject: |
|
|
Men Prica är absolut inte värd 20 milj som FCK betalar. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 08.08.2008 13:18 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Kjenner at jeg er lettet over at vi ikke hentet Prica. |
Enig. 15 millioner for en så begrenset spiller er galemattias. Da ser jeg heller at vi slenger 30 millioner på Cooper-bordet, sånn at tullingene i Texas ombestemmer seg. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 08.08.2008 13:20 Post subject: |
|
|
blir det samme det, cooper er heller ikke verdt 30 mill, da kan vi nok få bedre spillere enn han. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.08.2008 13:21 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: | Faen Moomoo...
Kan du ikke få det inne skallenn din att RBK budet ble akseptert!!!!!...
Det har blitt sagt uttalige ganger... HUFF.. du som er den største Cooper elskeren burde fått med deg det.. |
ja veit at MSL aksepterte budet, men om vi høynet så kansje dallas hadde fått mere også, og kansje da sluppet ham?
det var bare en tanke. OM vi hadde fått ham tror jeg vi hadde slått stabæk..... men ikke hiss dere opp da. er bare en ønsketenkning.
Når det gjelder Prica så har jeg ikke sånn kjempetro på ham. kansje like godt at han havenr i FCK.
Det er mange gode forslag til spillere. Keep it rollin' _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
kytas Proff
|
Posted: 08.08.2008 13:21 Post subject: |
|
|
Da ser det ut som FCK kommer oss i forkjøpet igjen.. Vil si at dette er greit hvis prisen er som adressa antar, og når Prica er den typen spiss han er.. Nå blir vi igjen tvunget til å se på andre spisser, men må si jeg synes det er irriterende at FCK snapper spillere rett foran ansiktet vårt igjen..
http://fotball.adressa.no...115128.ece _________________ "90% av penga jeg tjente brukte jeg på damer og øl... Resten sløste jeg bort." -George Best |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 08.08.2008 13:23 Post subject: |
|
|
Hoftun viser nok en gang udugelighet i forhandlinger. Hvor vanskelig kan det være å finne en spiss som vil spille for Rosenborg? Vi har jo fortsatt et bra navn i Europa. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 08.08.2008 13:25 Post subject: |
|
|
Det som bekymringsfult er at klubben bruker så lang tid til å finne den "rette" spilleren. Det finnes en hel verden å ta av, og Rosenborg klarer ikke finne en enste spiller som er den "rette".
Vi trenger en spiss som scorer mål, så enkelt er det. Det kan man finne overalt. Tror nesten de går i en blindgate for å finne den "rette". Gjør det enkelt finn en målscorer! Mange å ta av. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 08.08.2008 13:30 Post subject: |
|
|
Altså det skal ikke være så vanskelig å finne en spiss som forsterker oss. Prica hadde vært en kongesignering da vi rett og slett har bare dårlige spisser. Robbie Winters hadde vært en kongesignering akkurat nå. For den angrepsrekka vi har skremmer knapt nok bedriftslaget til Coop OBS nå. Så dårlig står det til. |
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 08.08.2008 13:31 Post subject: |
|
|
blackwater wrote: | Det som bekymringsfult er at klubben bruker så lang tid til å finne den "rette" spilleren. Det finnes en hel verden å ta av, og Rosenborg klarer ikke finne en enste spiller som er den "rette".
Vi trenger en spiss som scorer mål, så enkelt er det. Det kan man finne overalt. Tror nesten de går i en blindgate for å finne den "rette". Gjør det enkelt finn en målscorer! Mange å ta av. |
Har du noen konkrete navn som du mener passer vår profil, som er tilgjengelig vår prisklasse og som ønsker seg til RBK og norsk tippeliga? |
|
Back to top |
|
 |
Stewie-G Junior
|
Posted: 08.08.2008 13:33 Post subject: |
|
|
Vi får bare håpe at det jobbes med navn på spillere som ikke allerede er lekket ut i media, og som likevel innehar de kvalitetene RBK trenger. At Rade Prica ser ut til å glippe er ikke tidenes tyngste nyhet, og spillere av like god eller bedre kvalitet burde det absolutt være mulig å få tak i enda... |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 08.08.2008 13:39 Post subject: |
|
|
Vi vet jo ikke sikkert om Rosenborg var interessert i ham heller, så vi kan jo ikke kritisere Hoftun for å ikke klare å signe en spiller han mener ikke forsterker RBK og som han aldri har snakket med.
På den andre siden er nok hoftun klar over at han ikke kommer til å få jobben hvis han ikke henter et par forsterkninger i dette vinduet. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 08.08.2008 13:40 Post subject: |
|
|
RBKdesi wrote: | Har du noen konkrete navn som du mener passer vår profil, som er tilgjengelig vår prisklasse og som ønsker seg til RBK og norsk tippeliga? |
Bare å legge nok penger på bordet, så får vi den spissen vi ønsker. Vi må slutte å spare oss til fant.
I 2003 hadde vi dobbel dekning på de fleste plassene. Etter at Skutle/Bratseth fikk all makt på brakka, har vi ikke bladd dypt nok i pengebingen en eneste gang for å skaffe oss gode nok spillere. Vi har kjøpt på salg gang etter gang. Når du handler på salg, får du det du betaler for. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 08.08.2008 13:54 Post subject: |
|
|
Ifølge dagen Adressa er Hoftun fornøyd med det meste. Spesielt forsterkningene vi har fått. Det kommer ikke noen ting i dette vinduet heller. |
|
Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 08.08.2008 13:55 Post subject: |
|
|
RBKdesi wrote: | Har du noen konkrete navn som du mener passer vår profil, som er tilgjengelig vår prisklasse og som ønsker seg til RBK og norsk tippeliga? |
Rushfeldt (skadet nå dessverre), på kort sikt vil han garantere mål for oss hjemme og i europa. Hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det enkelt.
Patrik Ingelsten, fra Kalmar. Scorer masse mål. 12 så langt i år. ingen på straffer. God spiller. Garanterer mål. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 08.08.2008 14:16 Post subject: |
|
|
Patrik Ingelsten är ett mycket bra förslag. Mycket snabb och målfarlig.
Han terroriserade MFF:s försvar senast i deras dubbelmöte. Kalmar är en "fattig" klubb som antagligen säljer om de får ett bra pris. Men då måste man upp med minst 15-20 milj. En kommande landslagsstjärna ? En riktig kvalitetsspelare av helt annan klass än Prica. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 08.08.2008 14:25 Post subject: |
|
|
Er han rask? bakromsspiller?
Last edited by Hjelde on 08.08.2008 14:34; edited 1 time in total |
|