English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 07.08.2008 22:03    Post subject: Reply with quote

Det mest troliga laget:
Jarstein
Lustig-Stadsgaard-Lago-Miller
Sapara-Demidov-Tettey-Skjelbred
Iversen-Konan

Strand får vila sina gamla ben och Stadsgaard är given när han är frisk. Byten: Pelu för Konan och Strand för Lustig i 65 min. Basma för Demidov i 87 min för att säkra segern och dra ut på tiden.
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran

PostPosted: 07.08.2008 22:05    Post subject: Reply with quote

steike.. det der er helt fiasko i så fall... det går da ikke an å bare plassere fire typisk sentrale midtbanespillere på midten og håpe at en av de i løpet av kampen finner det for godt å bevege seg litt på kanten også... nei... inn med Strand og Storflor på kantene, så får de sentrale midtbanespillerne kjempe om de sentrale midtbaneplassene... utrolig..
Back to top
quarterback
Rutinert

PostPosted: 07.08.2008 22:06    Post subject: Reply with quote

Det er slående hvor lite kreativt det laget der virkelig er med Demi og Tettey sentralt på midten. Pasningskvaliteten er sørgelig og mangelen på spillerforståelse totalt fraværende. Det skinner så gjennom. Merkelig at folk ikke ser det.
Back to top
gm
Veteran

PostPosted: 07.08.2008 22:52    Post subject: Reply with quote

Jarstein
Lustig Demidov Stadsgaard Nordvik

Strand Sapara Skjelbred(Tettey)

Pelu Iversen Storflor

NÃ¥ ble dette 4-3-3, men tror det kunne funket. Lago kunne tatt D
Back to top
OH
Junior

PostPosted: 08.08.2008 02:53    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
OH wrote:
Håper på dette laget, med Sapara skyvd litt fram til høyre, og Demidov som defansiv midtbane:

Jarstein

Lustig Stadsgaard Lago Nordvik

Strand Sapara Demidov Storflor

Iversen Pelu

Og tror at RBK kan få en positiv kamp hjemme mot Molde:)

Der har du norges minst løpende sentrale midtbane..

Heller minst løpende, en to i Tettey og PCS som løper seg bort og kun spiller støttepasninger;)
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 03:14    Post subject: Reply with quote

Mitt inntrykk er at Demidov jobber og løper mye..er det bare meg som ser det eller tar jeg feil?
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 04:17    Post subject: Reply with quote

Han prøver men får det ikke til, han blir løpende altfor mye i mellomleddet. Og dermed blir han tilslutt helt utslitt.
Tettey mer løper mye mer smart, noe som også gjør at han dekker store rom. Dessuten virker det som Demidov ikke bruker duellstyrken sin nok, han har blitt altfor nølende og forsiktig i det siste.

Demidov har direkte skyld i begge målene, Stabæks største sjanse i første omgang har Demidov også skylden for..
Se og bedøm selv.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
michael collins
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 08:22    Post subject: Reply with quote

Hvorfor i all verden brukes ikke Demidov der han imponerte i vår, som midtstopper?
quarterback
Rutinert

PostPosted: 08.08.2008 08:42    Post subject: Reply with quote

Det skjønner ikke jeg heller. Han har faen meg ingenting å gjøre på midtbanen. Kun en av Tettey og Demidov bør spille sentralt. Evt ingen av de.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 08.08.2008 08:52    Post subject: Reply with quote

Demidov har spilt gode kamper på stopperplass, men var ubeskrivelig dårlig som stopper mot HamKam, nesten på nivå med Koppinen 2007.
Back to top
michael collins
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 09:30    Post subject: Reply with quote

I Demidovs beste kamper i vår var han nesten på nivå med Koppinen 2008. Wink
longns
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 10:19    Post subject: Reply with quote

Demidov var god som midtstopper mot Fiorentina, etter det har det gått nedover på den posisjonen. De siste 2 kampene var jo nesten en parodi, tror fyren er best som midtbanespiller.
Back to top
Flaav
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 10:28    Post subject: Reply with quote

Ser at de fleste av dere som setter opp lag her vraker konan bare pga han spilte dårlig som spiss! Han er ikke spiss engang! I sin tidligere klubb så spilte han sentral midtbane og der rulte han, fatter ikke at rbk kan ødelegge en slik verdifull og kongelig spiller som virkelig kunne forsterket laget våres. Istedenfor blir han brukt i feil posisjon og ødelegger mer for laget enn det han hjelper. Vet vi har sendt nok brev til rbk og greier, men dette irriterer meg noe grusomt!
Back to top
KRS
Proff

PostPosted: 08.08.2008 10:33    Post subject: Reply with quote

Jeg begynner faktsik å slite litt med å se akkurat hva som er så bra med Demidov. Husker jeg ble litt imponert over de lange såkalte "sugene" løpene med ball, men ser jo nå at det blir jo aldri noe av det. Det ender som regel med en alt for hard pasning som forvinner over dødlinja, der han stort sett legger alle pasningene sine.

Han er en grei ballvinner, men det er jo Tettey også. Han scorer heller ikke mål.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 08.08.2008 10:44    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det hadde vært veldig spennende å se Tettey og Konan sammen på sentral midt snart. Gjerne mot Molde.

For det første er dette to av de spillerene jeg synes jobber best om dagen, og slik bør belønnes. Det er heller ingen ulempe å ha en hardtarbeidende midtbane.

For det andre tror jeg de skal kunne utfylle hverandre fint. Tettey som arbeidshest med mye defensivt ansvar, og Konan som den offensive kreative. Jeg tror også Konan har pasningsfot til å kunne bli en ballfordeler sendtralt i banen, og han er i tillegg smått målfarlig.

Begge to har også kapasitet til å jobbe mot begge boksene, i tillegg til å ha "hovedansvar" hver sin vei. Vi sliter per i dag med en veldig pasningssvak midtbane, noe som ødelegger mye av det oppbyggende spillet. Tettey og Demi er litt ymse i pasningspillet, og hverken Sapara eller Ciljan har fått til pasningsspillet vi vet de har inne i det siste.
moomoo
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 11:29    Post subject: Reply with quote

DEmidov er ikke dårlig. Han har dabbet litt av ja, men det kommer mere av at han nok ikke er noen indreløper.

Enten er han Stopper ELLER bør ligge som anker på midten.

Når han blir stående or langt frem på banen så blir han løpende imellom.

han bør bruke duellstyrken sin forran midtstopperne, og han har mye å gå på plasseringsmessig.

tror uansett det vil bli bedre til neste år!

neste år gutta, neste år....
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 11:31    Post subject: Reply with quote

Demi har aldri spilt indreløper for RBK.

Han har spilt sentralt i et 4-4-2 system... altså sentralt på midten

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
jortski
Junior

PostPosted: 08.08.2008 11:47    Post subject: Reply with quote

Slik de spiller nå blir det nesten som indreløper. Virker som RBK spiller med to indreløpere og to ytreløpere (vinger) og ingen anker type Rekdal/Skammelsrud. Og ytreløperne klarer ikke å holde bredden.. Det er laaang vei å gå før Hamrén får banka vett inn skallen på midtbanen tydeligvis..

Tettey eller Demi må få ankerrollen (helst sistnevnte) Sappi eller Skjelbred trekkes inn. Konan og Storflor må prøves på kantene. I dag fungerer det ikke på kant - og Konan er IKKE spiss.
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 11:51    Post subject: Reply with quote

Jarstein
Lustig-Stadsgaard-Lago-Nordvik
Strand-Demidov-Skjelbred-Sapara (evt Storflor)
Iversen-Pelu
Back to top
SFL
Senior

PostPosted: 08.08.2008 11:53    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Jeg synes det hadde vært veldig spennende å se Tettey og Konan sammen på sentral midt snart. Gjerne mot Molde.

For det første er dette to av de spillerene jeg synes jobber best om dagen, og slik bør belønnes. Det er heller ingen ulempe å ha en hardtarbeidende midtbane.

For det andre tror jeg de skal kunne utfylle hverandre fint. Tettey som arbeidshest med mye defensivt ansvar, og Konan som den offensive kreative. Jeg tror også Konan har pasningsfot til å kunne bli en ballfordeler sendtralt i banen, og han er i tillegg smått målfarlig.

Begge to har også kapasitet til å jobbe mot begge boksene, i tillegg til å ha "hovedansvar" hver sin vei. Vi sliter per i dag med en veldig pasningssvak midtbane, noe som ødelegger mye av det oppbyggende spillet. Tettey og Demi er litt ymse i pasningspillet, og hverken Sapara eller Ciljan har fått til pasningsspillet vi vet de har inne i det siste.

Enig Zorac! Hva mener du da om dette laget?

SFL wrote:
Enig med siste taler, Konan er MIDTBANESPILLER! Han vil aldri bli noen god spiss. Sett inn Pelu på topp sammen med Iversen, og la Konan ta plassen til Demidov. Da skal dere få se offensiv festfotball og storseier mot Molde!

Jarstein

Strand - Stadsgaard - Lago - Milla tha killa

Sapara - Konan - Tettey - PCS

Iversen - Pelu
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 11:54    Post subject: Reply with quote

Som Hamren har sagt i div. intervjuer.

Jeg endre ikke plan..

Tipper han stiller PCS til venstre og Sappi til høyre..

Personlig mener jeg Sappi er nettopå best i en slik rolle. Slags Beckham rolle..

PCS får fra sin venstre rolle, vandre innover... Det passer han bra... Grunnen til att han kanskje har vært noe svak, er ikke p.g.a posisjonen hans.. det er jeg sikker på..

PCS har nok en ganske fri rolle til venstre, utifra det jeg har sett

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
LanoX
Rutinert

PostPosted: 08.08.2008 11:57    Post subject: Reply with quote

Jarstein

Lustig - Nordvik - Lago - Strand

Sapara - Tettey - Demidov - Ciljan

Sellin - Iversen

Tror ikke Stadsgaard kommer til å få starte kampen, han er vel ikke 100% matchfit etter 2 måneder på sidelinjen.

Hadde selv kunne tenkt meg å benket Sapara og kjørt Pelu/Sellin inn på kant og kjørt Konan på topp med Iversen
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 08.08.2008 12:31    Post subject: Reply with quote

Mye bra der, SFL. Backene kan selvfølgelig diskuteres (Strand vs. Lustig og Miller vs. Nordvik, for eksempel), og så synes jeg Sapara bør hvile litt. Om Storflor er rett mann å sette inn i såfall, er jeg usikker på, men ser vel kanskje ingen bedre alternativer siden Traorè er skadd og Berbatovci er et litt ubeskrevet blad.

Er dog enig i sentrallinja di. Den er veldig spennende.
Maradona
Veteran

PostPosted: 08.08.2008 12:36    Post subject: Reply with quote

OH wrote:
Heller minst løpende, en to i Tettey og PCS som løper seg bort og kun spiller støttepasninger;)

Egentlig burde Hamren spille med Sapara & Demidov i en kamp, bare for at du m.flere hadde sett hvor dårlig duo dette er.. Hvis Tettey får nok gule kort så har du et håp....
WengerKnows
Senior

PostPosted: 08.08.2008 12:41    Post subject: Reply with quote

Offensivt så blir vi faktisk farligere med Demidov og Tettey enn med Tettey og en mer offensiv spiller ved siden av. Tettey er den eneste spilleren(ved siden av Roar såklart) som går på tydlige gjennomførte løp, og har han en mer offensiv midtbanespiller ved siden av seg må han holde igjen, og da blir det for statisk og trilling av ball.

Demidov er dessverre i en liten bølgedal formmessig for tiden, men trur kamptrening er det han trenger for å komme igang igjen.

Kjør Konan på høyre, send Sapara på avvening, å få en venstreback som gir Ciljan et alternativ når han har ballen på venstresiden. For øyeblikket kommer Miller alt for sent opp, noe som gjør det lett for forsvaret i og med at det tvinger Ciljan til å gå innover.

Noe sånt kan funke.

Jarstein

Lustig - Nordvik/Stadsgaard - Lago - Roar

Konan - Tettey - Demidov - Ciljan

Kjella/Pelu - Iversen

Funker ikke Ciljan da heller, inn med Storflor i pausen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Next
Page 2 of 14

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb