| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 04.08.2008 16:48 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Bæ to da Bone! wrote: | | Jeg pleier å sette som minstekrav en hel sesong, men det ble for meg nullstilt når Hamren tok over. Nå mener jeg altså en hel Hamren-sesong. |
Er ikke det egentlig TOTALT intetsigende?
25 matcher og null prestert, tilsier at han bør få den 26. også.
Hadde du enda spesifisert en hel sesong, med en viss kontinuerlig progresjon, så kunne jeg jo tatt den der alvorlig. |
Skrekkelig kamp ja, men det har da vaert jevn stigning i Millers spill siden Hamren tok over. Aa si noe annet er bare tull |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.08.2008 16:53 Post subject: |
|
|
Vel, da må du gi meg den progresjonen med teskje. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 04.08.2008 17:00 Post subject: |
|
|
| Vel virket, i likhet med laget generelt, mer solid i de 3 foregaaende kampene enn han har gjort foer. Han fikk vist fram teknikken sin litt bedre. Vil si at han var middels i de kampene, som er en forbedring fra aa vaere 'daarlig'. Naa var han daarlig igjen mot Tromso men jeg synes det blir galt aa slakte spillere basert paa denne kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 04.08.2008 17:07 Post subject: |
|
|
| Er det toppnivået han har vist et snev av over en mengde kamper kalles "middels", nei da er du ingen back for Rbk. Et sted må grensen for tålmodighet gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 04.08.2008 17:39 Post subject: |
|
|
Ett problem med Miller - som Bratseth pekar på i RBK-TV - är att han
alltid försöker att spela bollen. Det kostade ett mål i går. Ibland är det bäst å "paelm balln" iväg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.08.2008 17:43 Post subject: |
|
|
La oss se:
*Han har enda ikke bidratt med nesten en eneste produktiv innvolvering fremover på banen
*Han er puslete og taper de fleste dueller
*Han dribler seg selv og skaper livsfarlige situasjoner i hver kamp
*Noen hevder det motsatte ser jeg, men slik jeg ser det har progresjonen vært lik 0.
I sum: Vi hadde vært bedre skodd med en man mindre på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 04.08.2008 18:25 Post subject: |
|
|
| Mot Viking viste han faktisk at han har et bra nivå inne. Men han gjør jævlig mye rart. |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 04.08.2008 18:43 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | Miller var veldig god mot Tynset |
Ja, slik var melodien like etter at han ble kjøpt.  _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.08.2008 18:51 Post subject: |
|
|
| Du skuffer Phil Collins, du lovte å holde deg unna til 2009. Lav aktivitet på Isberget.no? |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 04.08.2008 18:54 Post subject: |
|
|
| Kanskje han kan få disp til å uttale seg i Miller-tråden, der er han ihvertfall på linje med noen av brukerne her på forumet (noe som er mer skjeldent ellers)? |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 05.08.2008 05:02 Post subject: |
|
|
Han var faktisk god i kampen mot Tynset (høyt nok nivå for ham ). Tror problemet ligger i Hode.
Har sett flere kamper hvor Miller har briljert for Bodø/Glimt, score et par mål gjorde han også. Den tid, var han en svært offensiv back. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Mr.Fantastico Junior

|
Posted: 05.08.2008 09:52 Post subject: |
|
|
Holdningen til de fleste her inne er jo at vi ikke kan gi spillere tid til å tilpasse seg.
Så dere på Stoor i starten? Han hadde store tilpasningsvansker og mistet etterhvert plassen til Strand. I RBKs situasjon nå har vi ingen god back up til Miller, så da må han spille, men gi han for guds skyld litt tid. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.08.2008 10:04 Post subject: |
|
|
| Du er inne på noe der, Mr Fantastico. Miller ble hivd rett inn på laget til seriestart, bare noen dager etter han kom til klubben. Hamren klarer nok å få utviklet og tilpasset Miller til RBKs måte å spille på. Det er flere enn Miller som sliter.... |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 05.08.2008 11:52 Post subject: |
|
|
| Kleven wrote: | La oss se:
*Han har enda ikke bidratt med nesten en eneste produktiv innvolvering fremover på banen
*Han er puslete og taper de fleste dueller
*Han dribler seg selv og skaper livsfarlige situasjoner i hver kamp
*Noen hevder det motsatte ser jeg, men slik jeg ser det har progresjonen vært lik 0.
I sum: Vi hadde vært bedre skodd med en man mindre på banen. |
Jeg vil legge til den totale mangelen på tempo med ball, og forsåvidt tempo uten ball. Jeg blir ikke lei meg hvis jeg våkner opp en dag til at Miller herjer på venstrebacken og jeg håper den tvilen jeg har til Miller en dag motbevises. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 05.08.2008 12:03 Post subject: |
|
|
Hvor mange miller var det han kostet??
Personlig kan jeg godt gi ham litt tid. Inne i en møkkasesong nå alikevel, så vi kan gamble på at han slår til snart, selv om han har vært elendig. Må bare få sitere far min under TIL-kampen:
"Hajnn der vænsterbækken e jo heilt katastrofe" |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 06.08.2008 22:48 Post subject: |
|
|
Har ikke helt visst hva jeg skulle mene om Miller, fordi han på den ene siden ikke er med fremover og har dårlige innlegg når han først er der, samtidig som han sliter posisjons- og markeringsmessig til tider. Men på den andre siden har det vært noe spennende med ballkontrollen hans. Han har jo stått og driblet seg ut av situasjoner der jeg ikke skjønner hvordan han kom ut med ballen i bena.
I det siste har det dog blitt verre av alt, samtidig som han oftere mister ballen i de driblesituasjonene sine. I dag, når han i andreomgangen plutselig var med fremover sentralt i banen, så han ut som en fordrukken seiler fra Karibien, høy på Voodoo og rom, da han gjentatte ganger holdt på å miste balansen over seg selv og ballen uten at en motspiller var i nærheten av ham. Maken til hjelpeløs spiller offensivt kan jeg knapt huske å ha sett.
Konklusjonen blir vel at dette er et feilkjøp, dessverre. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.08.2008 22:53 Post subject: |
|
|
| Han kan jo ikke slå innlegg heller, han bare lemper ballen inn i feltet. Lemping i feltet er ikke innlegg. Stoor traff sjeldent, men han forsøkte i alle fall å slå innlegg heller enn å lempe inn i feltet. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 06.08.2008 22:58 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke god lemping en gang, siden han stort sett aldri klarer løfte ballen mer enn 20 cm over bakken.
Vel han hadde jo det fantastiske innlegget/tverrsoveren FOR Stabæk som nesten ble målgivende da. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 06.08.2008 23:04 Post subject: |
|
|
I dag var Miller patetisk dårlig.
Skrev dette om ham underveis:
Miller - svak, feilpasninger, lite med fremover, sover i forsvar ved en Stabæksjanse på tampen av første omgang
Selg han unna. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 06.08.2008 23:09 Post subject: |
|
|
Han skapte jo flere bruddmuligheter for Stabæk i dag, enn de klarte på egen hånd. Gang på gang. Eneste som var stussligere enn Sapara der ute.
Steffen IVERSEN har jo bedre arbeidsmoral enn Sapara. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 07.08.2008 00:17 Post subject: |
|
|
Jeg har latt tvilen komme Miller tilgode hele denne sesongen, men igjen viser han at han ikke har nivået inne.
Om mulig så har han blitt dårligere og dårligere for hver kamp som har blitt spilt...
Nei, Roy...
 _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 07.08.2008 00:22 Post subject: |
|
|
| LanoX wrote: |  |
Haha. Men hva sier glimtsupporteren og Miller-elskeren Robbie til dette?  _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
DonSindre Junior

|
Posted: 07.08.2008 00:27 Post subject: |
|
|
| Miller er den værste venstre backen jeg har sett på lenge, få tilbake Dorsin som faktisk gjorde en veldig bra jobb der. Tenkte å gi Miller litt tid, men det viser seg at han faktisk blir bare dårligere å dårligere, idag var han helt udugelig, nei Dorsin eller en erstatter fortest mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.08.2008 00:37 Post subject: |
|
|
Skjerp dere, han har kjempe potensiale. TÃ¥lmodighet gutter  |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 07.08.2008 00:57 Post subject: |
|
|
| Potensialet er der, men herregud.. Ting som vilje bør sitte og pasninger bør sitte. |
|
| Back to top |
|
 |
|