View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.08.2008 19:22 Post subject: |
|
|
om det du sier stemmer så forventer jeg å få han presentert i går
høres ut some en god løsning for oss _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Hallomann Senior

|
Posted: 03.08.2008 19:39 Post subject: |
|
|
moomoo jeg har dog ikke mail adressen til Spillerens agent  _________________ Helt Hærli, helt UTROLI |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 03.08.2008 21:21 Post subject: |
|
|
Ja takk sier jeg bare og Cooper - Motaeb hørest enda bedre ut. Men skulle ikke forundre meg om han går til Brann etter at Aabrekk fant denne tråden  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.08.2008 22:41 Post subject: |
|
|
Faen ta at FFK gjør det så bra, Wehrman hadde vært perfekt for oss. Vinner alle dueller, styrer midtbanen og har en meget bra pasningsfot. Har et nivå godt over alle våre midtbanespillere. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.08.2008 22:43 Post subject: |
|
|
Henning,
jeg er glad du også ser behovet for en dampveivals på midtbanen som skubber alle i nærheten vekk, mens han strør om seg med gode pasninger.
Wehrmann alene er bedre enn Demidov og Tettey til sammen. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.08.2008 22:45 Post subject: |
|
|
Ja, jeg ser behovet for Wehrman, men jeg ser ikke behovet for Riseth og Bjørkøy. |
|
Back to top |
|
 |
SLOGUM Senior
|
Posted: 03.08.2008 22:47 Post subject: |
|
|
Kunne Vikings ijhe vært en spiss for oss. ?? |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.08.2008 23:01 Post subject: |
|
|
Henning,
Riseth hadde ikke gjort det dårligere enn f.eks Nordvik / Lago i dag. Riseth er fortsatt en god spiller.
Bjørkøy har vært forferdelig i år - det er jeg helt enig i. Samtidig er det artig at flere i dag ser at RBK mangler en DAMPVEIVALS på midtbanen, mens man i vår flirte når jeg skrev det samme.
Tettey og Demidov er IKKE en god sentral midtbane.
Ingen av dem evner å ta tak i kamper som vipper.
Det er sentralt på midtbanen vi har vårt største problem.
Det er her hjertet og hjernen er.
Forsvaret er bare levra og nyrene.
Man kan leve godt med en nyre og utlagt tarm. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 03.08.2008 23:02 Post subject: |
|
|
Vet ikke om noen ijhe på Viking jeg, men Ijeh vil jeg hvertfall holde meg langt unna. Vi trenger en spiss som scorer - ikke en som bommer på åpent mål! Han klarer jo ikke engang score mål - selv om han får 25000 rett på konto for hver gang han gjør det!!
Jeg skulle drept keeperen og voldtatt midtstopperne til motstanderen hadde jeg fått 25000 for hvert mål jeg hadde scoret. En så lite motivert, kravstor og udisiplinert spiller skal du lete lenge etter. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.08.2008 23:05 Post subject: |
|
|
TomH wrote: |
Bjørkøy har vært forferdelig i år - det er jeg helt enig i. Samtidig er det artig at flere i dag ser at RBK mangler en DAMPVEIVALS på midtbanen, mens man i vår flirte når jeg skrev det samme.
|
Jeg tror du tolker kommentarene rundt manglende duellinnsats på midten, vel liberalt nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.08.2008 23:08 Post subject: |
|
|
Jeg tenker på Wehrman mer som hjerne enn dampveivals (Riseth er dampveivals), men han er også en duellvinner. To fluer i en smekk. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.08.2008 23:15 Post subject: |
|
|
TomH wrote: |
Tettey og Demidov er IKKE en god sentral midtbane.
Ingen av dem evner å ta tak i kamper som vipper.
Det er sentralt på midtbanen vi har vårt største problem.
Det er her hjertet og hjernen er.
Forsvaret er bare levra og nyrene.
Man kan leve godt med en nyre og utlagt tarm. |
Henning,
Wehrman/ Riseth ville ikke tillatt TIL å kjøre kampen i dag. _________________ Takk.
Last edited by TomH on 03.08.2008 23:16; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.08.2008 23:16 Post subject: |
|
|
Riseth ville laget 100 frispark i dag. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.08.2008 23:18 Post subject: |
|
|
Om det hadde vært nødvendig for å vinne i dag, så hadde jeg kost meg mer med det. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 03.08.2008 23:21 Post subject: |
|
|
Vi har da spilt nok av sånne kamper med Riseth på banen også. Hadde ikke endret kampforløp eller utfall en skitt. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.08.2008 23:24 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | Om det hadde vært nødvendig for å vinne i dag, så hadde jeg kost meg mer med det. |
Ja, men vi hadde tapt 0-4. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.08.2008 23:29 Post subject: |
|
|
He he,
niks - duoen Wehrman / Riseth hadde enkelt og greit ikke tillatt TIL å vinne kampen.
Ikke misforstå meg - det er typene Wehrman og Riseth jeg savner sentralt på laget vårt - ikke nødvendigvis disse spillerne.
Problemet er at verken Demidov eller Tettey er menn som står opp og ENDRER kamputvikling i vår favør.
Tettey og Demidov er "juniorer" og er ingen god sentral midtbane. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.08.2008 00:16 Post subject: |
|
|
Demidov er fint istand til å gå i krigen når formen er inne og viljen er på topp noe han også gjorde i begynnelsen av sesongen. Jeg synes også vi skal være ambisiøse nok til at vi ikke skal trenge traktor spillere som Bjørkøy, Riseth og Koppinen; dette er etter min mening spillere som blir alltfor enkle iforhold til hvordan jeg ønsker at vi skal spille, uansett tror jeg ikke problemet er spillerstallen ,men noe langt mer fundamentalt. Det handler om innstilling og stolthet som er helt fraværende til tider og da er det bedre å jobbe med det spillerene vi har. Få opp attityd og fandenvoldsk innstilling fordi det hjelper ikke hvor gode ferdigheter en har hvis en mangler den rette innstillingen.
Tettey og Demidov har spillt glimmrende i mange kamper og vi skal ikke gi opp den konstelasjonen etter en par uheldige kamper. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 04.08.2008 00:17 Post subject: |
|
|
Tettey har jo vært elendig i hele år, Demidov hadde derimot en fin periode helt i starten. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.08.2008 00:22 Post subject: |
|
|
Tettey har ikke vært elendig i hele år. Det er bare du som er fullstendig sveiseblind iforhold til å se hva Tettey i sine gode stunder bidrar med for laget. Det er han som må springe allt det som f.eks Sapara og Iversen ikke gidder å bidra med, han fritar våre offansive spillere for defensivt ansvar som igjen gjør at dem kan dedikere seg mer til det offensive spillet og det dem er "gode" til. |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 04.08.2008 00:44 Post subject: |
|
|
krakra wrote: | Ja takk sier jeg bare og Cooper - Motaeb hørest enda bedre ut. Men skulle ikke forundre meg om han går til Brann etter at Aabrekk fant denne tråden  |
Skal Torbjørnsen først ta en afrikatur igjen (antar han får jobben), er jo Etoile du Sahel en spennende klubb å scoute etter spillere i også. Ikke bare tilfeldig at de slo al Ahli i African Champions League i 2007..
Men de har vel allerede vært besøkt av europeiske klubber så vidt jeg vet.. _________________ mvh HeXX
|
 |
OH Junior
|
Posted: 04.08.2008 05:08 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | He he,
niks - duoen Wehrman / Riseth hadde enkelt og greit ikke tillatt TIL å vinne kampen.
Ikke misforstå meg - det er typene Wehrman og Riseth jeg savner sentralt på laget vårt - ikke nødvendigvis disse spillerne.
Problemet er at verken Demidov eller Tettey er menn som står opp og ENDRER kamputvikling i vår favør.
Tettey og Demidov er "juniorer" og er ingen god sentral midtbane. |
Problemet er som i dag, at RBK ikke har noen spillere i stallen som kan komme inn å endre kampbildet. Bredden er altfor dårlig. Første elveren er vel egentlig for dårlig også, så det er mye igjen før man kan begynne å forvente at RBK skal melde seg på som gullkandidat igjen. Laget trenger en 5-6 gode forsterkninger, og deribland noen med rutine og evner til å snu kamper som i dag, selv om man ligger under 0-3. |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 04.08.2008 08:37 Post subject: |
|
|
legg inn et bud på 5 mill for odd grenlands "bentley", og vi har hurtig, teknisk spiss med målteft. |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 04.08.2008 09:45 Post subject: |
|
|
Herregud, for et forslag..
Har vi ikke nok førstedivisjonskvalitet i laget allerede, enn at vi må gå å kjøpe enda en til!?
Jeg skjønner det er fristende for Hoftun å bruke nettverket sitt i første- eller andredivisjon titt og ofte, men nå må man begynne å lete på andre hyller.. |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 04.08.2008 10:34 Post subject: |
|
|
1. divspillere på et middels middelmådig lag er vel neppe det som hever RBK.. Skal det handles, bør det handles kvalitet, og jeg hadde gjerne sett at de hadde blåst ut 50-60 mill på 3-4 spillere som allerede er godt etablerte både på klubb og landslag. En slik investering vil bidra til å heve nivået både på trening og kamp, og RBK 2009 kunne blitt et veldig godt lag med en slik strategi.
1-2 spisser, 1 sentral midtbane og en venstreback feks.. Selg samtidig unna litt dødkjøtt, feks kunne storflor med sin rutine hjulpet Ranheim opp en divisjon.. _________________ mvh HeXX
|
 |
|