| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.07.2008 21:55 Post subject: |
|
|
| Har ikke Miller også blitt benyttet som benyttet som venstrekant i Glimt? Kan det være en mulighet for oss å prøve han der. |
|
| Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 31.07.2008 09:01 Post subject: |
|
|
Vi har da Storflor  |
|
| Back to top |
|
 |
Tjuls Junior
|
Posted: 31.07.2008 09:04 Post subject: |
|
|
| Skal du ha Storflor som venstreback da eller ? |
|
| Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 31.07.2008 09:29 Post subject: |
|
|
Det Miller har vist på motstandernes banehalvdel ligner mye på det Storflor presterer på sine mindre gode dager. Redd for å slå innlegg, redd for å utfordre og trekker innover med ball for å se at alt stopper oppp i sekken til motstanderen. Som venstrekant er det større potensial i Storflor.
Miller spaserer jo forbi motstanderene på egnebanehalvdel med ballen limt til bena, men når han nærmer seg 16-metren stopper han som regel helt opp og mislykkes i sine dribblinger, merkelig.
Husker jeg så en Bødø-Glimt kamp i fjor, da scoret Miller på en flott kontring. Førte ballen lenge, spilte vegg og small ballen i mål. Der viste han både fart og styrke. Når han begynner å vise dette i RBK kan det bli veldig bra! |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 03.08.2008 20:57 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Forøvrig, når kan vi si at Miller har fått nok tid? Er det 25 kamper han har for oss (Ink Treningskamper og Europa) uten å vise et eneste tegn til forbedring? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.08.2008 20:59 Post subject: |
|
|
Jeg pleier å sette som minstekrav en hel sesong, men det ble for meg nullstilt når Hamren tok over. Nå mener jeg altså en hel Hamren-sesong. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 03.08.2008 21:05 Post subject: |
|
|
En skammelig opptreden av Miller i dag. Fyren er totalt evneveik fremover på banen og bidrar ikke med noe som helst konstruktivt. Det at han ikke engang gir det et ærlig forsøk, gjør det hele bare provoserende.
Vi må ha en ny venstreback. |
|
| Back to top |
|
 |
delay Junior

|
Posted: 03.08.2008 21:07 Post subject: |
|
|
| Miller har vært svak hele sesongen, og er enig at det bør hentes en venstre back til. Han bidrag også alt for lite offensiv, og er bare er bare brukbar devensivt.. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.08.2008 21:12 Post subject: |
|
|
| Bæ to da Bone! wrote: | | Jeg pleier å sette som minstekrav en hel sesong, men det ble for meg nullstilt når Hamren tok over. Nå mener jeg altså en hel Hamren-sesong. |
Er ikke det egentlig TOTALT intetsigende?
25 matcher og null prestert, tilsier at han bør få den 26. også.
Hadde du enda spesifisert en hel sesong, med en viss kontinuerlig progresjon, så kunne jeg jo tatt den der alvorlig. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.08.2008 21:15 Post subject: |
|
|
Du kan gjøre som du alltid gjølr uansett, Recon, så gjør jeg som jeg alltid gjør. Jeg gkrode det samme med Dorsin og Stoor også, bare så det er sagt.
Og du kan forøvrig bare glemme å prøve å trekke opp til noe. Jeg er for rutinert her inn til å prøve meg på deg!  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 03.08.2008 21:27 Post subject: |
|
|
Miller er vel rett og slett så rævva at han knapt fortjener egen tråd på dette forumet.
"Uønskede spillere" hadde muligens vært en bedre trådtittel.
Ser jo til tider ut som om mannen har røyka et eller annet mye sterkere enn sokkene sine under oppvarming.
Hent hjem Dorsin, med mindre det er andre bedre, straks tilgjengelige spillere som kan gli inn i troppen.
Last edited by jadda on 03.08.2008 21:45; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.08.2008 21:28 Post subject: |
|
|
| Alle nye spillere bør få en sesong før en foretar en endelig dom ,men sant skal sies har Miller en lang vei å gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.08.2008 21:34 Post subject: |
|
|
| Bæ to da Bone! wrote: | Du kan gjøre som du alltid gjølr uansett, Recon, så gjør jeg som jeg alltid gjør. Jeg gkrode det samme med Dorsin og Stoor også, bare så det er sagt.
Og du kan forøvrig bare glemme å prøve å trekke opp til noe. Jeg er for rutinert her inn til å prøve meg på deg!  |
Neinei, jeg prøver ikke trekke opp til noe. Det er i utgangspunktet helt fair å ønske å gi spillere en viss tid. Det er spesifiseringen jeg kommenterer, eller helst mangelen på sådan.
En sesong, syns _jeg_ blir for intetsigende, da noen blir bedre og mer stabilt i en jevn progresjon, andre rører seg ikke av flekken overhodet, j.f Miller som har spilt et antall kamper ca tilsvarende en seriesesong. Så jeg lurte vel egentlig på hva du mente spesifikt med en sesong. (dvs. om en spiller har spilt 3/4 sesong, og ikke har utviklet seg det grann, vil du likevel "ofre" resten av sesongen på ham også?) _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.08.2008 21:50 Post subject: |
|
|
Jepp. i hvert fall i RBK, med den stilen som skal læres her. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.08.2008 21:52 Post subject: |
|
|
| Stilargumentet var gyldig under Nils Arne. Nå har vi ingen stil så da bør det gå raskere å tilpasse seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.08.2008 21:55 Post subject: |
|
|
Vent å se, gutta. Når Hamren har fått en hel for-sesong til å rendyrke sin stil... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 03.08.2008 21:59 Post subject: |
|
|
Herregud for et viss vass om å "spille seg inn i systemet". Man trenger ikke en hel sesong for å gjøre det.
Er du god nok tar du nivået med engang. Det har ikke Miller gjort. Han har ikke prestert. Han bør benkes. |
|
| Back to top |
|
 |
laBan Junior
|
Posted: 03.08.2008 22:06 Post subject: |
|
|
Uenig, to spillere som absolutt motbeviser ditt utsagn Skammelsrud og Sørensen.
At Miller må benkes det er jeg derimot fullstendig enig i. Taktisk er han på nivå med en lilleputt, innstillingen er ikke tilstede og teknikken utrolig oppskytt. |
|
| Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 04.08.2008 13:12 Post subject: |
|
|
Hva er Millers største styrke, egentlig? Han virker vel ganske sterk fysisk til å være back, eller bommer jeg?
Til kritikere: Hva skiller Miller fra Dorsin? Er det manglende offensiv slagkraft, eller ligger det mer på det defensive?
Min opplevelse av Millers spill er egentlig gjennomsnitt minus. Mener det er for tidlig å gi opp en spiller etter en halv sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 04.08.2008 13:20 Post subject: |
|
|
| ambiguous wrote: | Hva er Millers største styrke, egentlig? Han virker vel ganske sterk fysisk til å være back, eller bommer jeg?
. |
Skivebom med mange mil. Han er så veik. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 04.08.2008 13:31 Post subject: |
|
|
| quarterback wrote: | | Er du god nok tar du nivået med engang. |
Oi. Du har ikke mye greie på fotball. Ikke sånn fotball på høyt nivå med mye taktisk terping og trening, ihvertfall. Eller var det en spøk? |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.08.2008 13:48 Post subject: |
|
|
| Miller største problem sitter i hode, han er alltfor puslete i sin måte å spille fotball på og han hadde tjent mye på hvis han hadde våget mer og trødd klarere til. Litt sånn som Demidov var i starten og ikke sånn som Stoor var i starten. Ting tyder på frynsete selvtillit og en spiller som er usikker på rollen sin. For i mine øyne har han fart, er sterk, har bra teknikk og har egentlig allt han trenger for å være en god back. Han bruker ikke ferdighetene sine slik han kan. Forhåpentligvis følger han samme kurve som Stoor og ikke Storflor som jeg kan skrive mye av det samme om som Miller. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 04.08.2008 15:04 Post subject: |
|
|
Enig i den analysen der. Det virker veldig mentalt og det er noe Hamrén virkelig burde jobbe med. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 04.08.2008 15:14 Post subject: |
|
|
| Miller har alt som skal til, og ser ikke bort fra at han kan bli en av våre viktigste spillere når det løsner for den elegante teknikeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 04.08.2008 15:21 Post subject: |
|
|
| Han roter jo bort ballen med den såkalte elegante teknikken sin i halvparten av situasjonene han er ballen i. |
|
| Back to top |
|
 |
|