| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.08.2008 20:56 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | | Og om det ikke forsterkes nå, bør ikke Hoftun vurderes til stillingen som sportsdirektør fast. |
Vel da blir du skuffet, for det blir han. Det finnes ingen reell prosess rundt det der. Treneres hele våren og sommeren, så man kan ansette nok en kompis som ikke har ryggrad til å være en trussel for Himml...Skutle, uten at media henger seg for mye opp i det. Var dette noe annet enn en skinnprosess, ville enkelte som har signalisert interesse vært kontaktet.
Denne klubben er ikke på rett kjøl for Skutle er sendt på dør. Han er den ene, og største, trusselen for klubben ve og vel. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Last edited by Recon on 03.08.2008 20:57; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 03.08.2008 20:56 Post subject: |
|
|
| Bæ to da Bone! wrote: | | Correct me if I'm wrong, men avsluttet vi kampen nå med kun Basse (og Lago?) som spillere over 30 år på banen? I såfall vil jo det forklare veldig mye til hvorfor det kan se litt mørkst ut akkurat NUH! |
Lago er vel bare 29. Men det stemmer. Og bare Iversen over 30 år fra starten av. Ungt lag, ingen tvil om det.
Last edited by Ablativ on 03.08.2008 20:58; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 03.08.2008 20:57 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | | Utrolig pinlig, men man kan ikke forvente mer når vi prøver og "forsterke" laget med første og andre divisjons spillere. Miller må jo være tidenes verste kjøp, og Nordvik må jo bare få en på spillerbørsen i morgen. Synes det er merkelig at ikke Pelu kommer inn for en utrolig svak Konan, men Hamren vet vel best..... |
Føyer meg på den.
Retorikkene henger over meg som en mørk sky, men jeg klarer ikke å la være; Hvor er de forsterkningene vi virkelig trenger? 2-3 klassespillere som vi MÅ ta oss råd til å hente. |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 03.08.2008 20:58 Post subject: |
|
|
Heja Tromsö  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
| IFK Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
|
|
| senador wrote: | | Ja, det som er trist at det vil aldri skje noen endring heller. Vennegjengen har alt for stor makt. |
Ikke vennegjengen, Senador. Det er én mann! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
|
|
| doris wrote: | | Vi slår Stabæk etter storspill i neste kamp, og taper knepent mot Molde i kampen etter det. Orakelet har talt. |
Ja, jeg vet at vi kommer til å slå Stabæk. Det gjør vi garantert. Det vil være så typisk ettersom det betyr at gullet uansett er tapt etter denne drittkampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 03.08.2008 20:59 Post subject: |
|
|
| Recon; Tør jeg spørre om hvilke navn som har signalisert interesse? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.08.2008 21:00 Post subject: |
|
|
Det vet Nilsene.
(Og det er alt foreløpig) _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Last edited by Recon on 03.08.2008 21:00; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
|
|
Fy faen. Hva skal man si. Tror jeg hopper rett til vurderingene.
Alexander Lund Hansen 3 RMB*
Ingen mål han SKAL ta, men slipper inn 4 og da blir det en treer. Vår minst begredelige spiller.
Mikael Lustig 1
Rundlurt gang på gang, stod som ei saltstøtte. Slapp i markeringene, og skulle ikke styrken hans være innleggsfoten? En trasig debut, håper dette var det absolutte bunnivået til denne spilleren.
Andreas Nordvik 2
Prøver i hvert fall. Men det er ikke bra nok i dag. Sliter langt mer enn i de foregående kampene. Får pluss for at han i motsetning til resten av laget prøver.
Alejandro Lago 3
OK, men IKKE god.
Roy Miller 1
Skal man le eller gråte? Gir bort et mål på sølvfat, dribler seg bort gang på gang, har ikke ett HELHJERTET offensivt initiativ og totalt blottet for selvtillit. Kan med fordel bli igjen i Tromsø.
Marek Sapara 1
Jogger rundt som en idiot. Går han helhjertet inn i EN eneste duell? Jeg tviler sterkt. Latterlig innleggs- og pasningskvalitet, og når skal du score på frispark igjen? Starter denne mannen neste kamp er det helt ubegripelig, utrolig at han fikk være på banen så lenge i dag, Storflor hadde umulig kommet til å gjort det verre.
Vadim Demidov 1
Så navnet hans i lagoppstillingen, men tror fortsatt ikke han var på banen. Kan det ha noe med at han var KONSTANT på etterskudd, at han aldri hang med i svingene og at det gikk hundre kilometer for fort rundt bena hans, mon tro? Begredelig kamp.
Alexander Tettey 2
Rundspilt av Tromsøs midtbane sammen med Demidov, men pluss for at han prøver noen ganger og vinner noen hodedueller. Likevel en absolutt håpløs kamp.
Per Ciljan Skjelbred 2
Starter OK, men faller totalt gjennom og forsvinner helt fra kampen. Det jeg husker av Per fra denne kampen er da han nesten ble kjønnslemlestet.
Didier Konan 2
Mottak som en oldboysspiller i dag, ett godt gjennomspill til Steffen, men en markerer seg nesten aldri og har en gjennomført svært svak kamp.
Steffen Iversen 1
Labber rundt, beveger seg ikke, bruker tjue touch for mye hele tiden og legger aldri ned helhjertet innsats. Forferdelig svak rett og slett, og utrolig at han ikke setter den sjansen han får. Håper virkelig på Aas - Sellin i neste kamp. Ivers er viktig, men skal det ikke stilles KRAV til han også?!?!?!??!?!
Kjell Rune Sellin
Rekker ikke å markere seg.
Jo Sondre Aas
Rekker ikke å markere seg.
Christer Basma
Rekker å markere seg, det ved å bli brukt som rundingsbøye.
* Rosenborgs Minst Begredelige
Last edited by SunsetSalami on 03.08.2008 21:01; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
|
|
| Recon for Rosenborg president! |
|
| Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
|
|
| Det er alltid mørkest rett før dagry. Jeg velger å stole å Hamren og innse at dette er et ungt, uferdig lag med mange spillere som uansett talent vil variere i prestasjonene, og som har behov for en 3-4 solide forsterkninger (og som vi først kan tenke på å begynne å skaffe nå, når vi har en trener med visse ideer om eksisterende spillerstall og ønsket spillestil). Den største trusselen ser jeg fortsatt i manglende opprydding på brakka....som jeg tidligere har skrevet: all makt til Hamren. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
|
|
Håper Hamrén tar et oppgjør med spillerne etter denne andreomgangen. Demidov spesielt, han skal på en måte står for pondus og duellstyrke men er ikke i nærheten. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
bingo7 Junior

|
|
|
| Bare en spiller i mine øyne spilte ok i dag, og det var Lago. |
|
| Back to top |
|
 |
delay Junior

|
|
|
| Rett og slett en for ferdelig kamp av oss, hvordan klarer vi slippe inn 4 enkle mål...Angrepet funkerer heller ikke noe særlig bra. Vi trenger ny spiss, og det fort. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 03.08.2008 21:01 Post subject: |
|
|
RBK er akterutseilt av idrettslaget Tromsø. Ingen forsterkninger og amatører i nesten alle ledd. Det virker lovende
Ja, man trenger tid. Hvor lang tid skal man gi amatører da? |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 03.08.2008 21:01 Post subject: |
|
|
| Aas - Sellin i neste kamp? Jeeesus for en imponerende stall vi har når noen kan foreslå noe sånt. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.08.2008 21:02 Post subject: |
|
|
| Skammels10 wrote: | | Recon for Rosenborg president! |
Tror vi sikter litt høyere enn det også.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
| Vi får ikke kvalitet i laget med slike forestillinger som dette. Hvem vil til en norsk bunnlag? Jeg ville heller dratt til Tromsø nå for å si det slik. Man skal ikke bli pisset på for lenge før omdømmet til klubben er ødelagt. I Norge ser vi allerede at spillere ikke vil til oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
|
|
Godt gjort å ikke produsere én eneste målsjanse i 2. omgang.  _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
0-4 i sekken fra alfheim, jaja...
RBK var ok frem til 25min, men derfra og ut ble de rundspilt.
Som jeg ser det i dag:
+ sellin fikk sin deby, viste prov på god fart og innsats
+ Hamren som innså at det ble tap og sparte en del spillere samt gav de unge sjansen.
- Miller, ELENDIG
- Nordvik, var ubeslutsom og virket usikker. Kan bedre enn han viser i dag.
- Konan, banens dårligste. Balltap, elendige innvolveringer og jeg spør, bør vi la Sellin starte på topp sammen med ivers mot stabæk? da får vi bedre kontraster på topp iallefall!
- Kollektiv innsats som var laaangt under pari
Min børs:
Alex: 5
kunne tatt det siste og med litt flaks to av de andre.
Lustig 4:
Plasseringsproblemer men viser vilje til å komme offensivt.
Nordvik: 3
Ubeslutsom og usikker. Skyldes det underlaget eller at han tapte duellen med moldskred på 0-1?
Lago: 4
Ok, duellsterk, men ikke spesielt god i dag. Men best av de i backrekka
Miller: 3
dribler på de mest unødvendige plasser, Dårlige innvolveringer og jeg sier det igjen, KJØP NY VBACK!
Sappy: 4
Svak som de fleste andre i dag. Sliter med underlaget slik det virker for meg.
Tettey: 4
Veldig usynelig, fulgte ikke mannen sin på det ene målet
Demidov: 4
Dårlig tuch i dag og viner alt for få baller. Lite offensive innvolveriner
Ciljan: 6
Best av de som var der ute i dag spørr du meg. Innsats og driv. Ny bra kamp alt tatt i betraktning
Steffen: 5
For dårlig avslutning på den store muligheten i 1 omgang, taper mange dueller mot koppinen og reginiussen. sett ham bedre
Konan: 1
I dag var han håpløs. ALLE innvolveringer var dårlige. Holder for lenge på ballen, mister ballen alt for ofte og får ikke til noe som heldst. At ikke han ble byttet av var utrolig.
Inb:
Aas:
Usynelig. SÃ¥ ikke at han var borti ballen mer enn 1 gang
Sellin:
Bra innsats og viser at han har stor fart. Bør få starte sammen med Ivers mot stabæk om ikke Konan gjør det stort på trening frem til den kampen.
Basma:
Inn for Nordvik og viser at han har litt mere rutine.
Hamren: 5
Klarte virkelig ikke motivere spillerne før andre omgang da vi knapt hadde skudd mot mål, men får pluss for at han innså nederlaget og gav Aas og Sellin sjansen.
Totalt: 35/100%
Svak kollektiv dag og det må virkelig jobbes med tuch og pasningsspill om det skall bli bedring. Har dog litt mistanke til at Kunstgresset må få noe av skylda i dag.
Håper åp bedre dager... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 03.08.2008 21:07; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 03.08.2008 21:03 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Aas - Sellin i neste kamp? Jeeesus for en imponerende stall vi har når noen kan foreslå noe sånt. |
Er forbanna nå. Men du synes kanskje det er for dumt å stille krav til spillerne, og la det bli KONSEKVENSER når de spiller elendig? |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 03.08.2008 21:04 Post subject: |
|
|
Jeg blir så skuffet over Demidov i kamp etter kamp.
Skulle ønske vi kunne hatt en skikkelig dampveivals i stedet for ham.
Verken Tettey eller Demidov evner å TA TAK i kamper som står å vipper. En dampveivals med en stor kjøttøks er alltid fint å ha defensivt på banen (som i tillegg evner å holde på ballen og slå trygge pasninger - a la Wehrmann?).
For øvrig var Reginiussen meget god mens RBk fortsatt var med i kampen (he he, langt bedre enn Nordvik). _________________ Takk.
Last edited by TomH on 03.08.2008 21:05; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
delay Junior

|
|
|
| Nei, spissparret er noe vi mangler, Iversen, Selin og Aas er spisser, mens Pelu er bedre som ving og Konan bedre sentralt... |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
|
|
| Recon wrote: | Det vet Nilsene.
(Og det er alt foreløpig) |
Eggen,Heldal, Skutle?
Man kunne jo håpe på at en eventuel sterk kandidat hadde drevet litt valgkamp i media og dermed gjort det umulig å overse ham.
Er forøvrig ikke styret inne i prosessen med å ansette sportsdirektør? Det burde jo være en garanti for at det ikke blir en skinnprosess. |
|
| Back to top |
|
 |
|