English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Karl Morten Eek

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Haugen
Veteran

PostPosted: 25.06.2008 07:30    Post subject: Karl Morten Eek Reply with quote

Eek i Rosenborgs søkelys
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 25.06.2008 08:20    Post subject: Reply with quote

Er han fortsatt lagkaptein (kan jo ha kommet noen nye spillere)? steinkjerfk.no skryter i alle fall:

Quote:
Lagkaptein med mye rutine til tross for sine 19 år. En midtstopper med klasse, meget god i luften. En spiller som Adeccoligaen og Tippeligaen har meldt sin interesse for.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Maradona
Veteran

PostPosted: 25.06.2008 12:07    Post subject: Reply with quote

Tror kanskje Eek er matrialet for Ranheim til neste år, om de rykker opp, tror veien til A-laget til RBK blir litt for lang, kanskje er det like greit å ta det trinnvis... Men tipper at han går til Bodø, der det er litt lettere spille seg inn enn hos RBK, og at Steinkjer har levert noen spillere før til Molde, og at de som har dratt til Molde trives der, gjør de vel så aktuelle som Bodø/Glimt.. Tror RBK ligger sist i løypa her gitt..
bergert
Rutinert

PostPosted: 25.06.2008 12:42    Post subject: Reply with quote

Tja, hvis det går som jeg frykter sitter vi igjen med Kris, Vadim og Andreas som midtstoppere til neste år, kan fort bli plass til Eek da :p
2mas
Sjef

PostPosted: 30.06.2008 11:04    Post subject: Reply with quote

Stuart Gibson trekker frem midtstopper Karl Morten Eek som Steinkjers bestemann i lørdagens hjemmekamp. I den siste tiden er det blitt spekulert i om Eek skal til Tippeligaen, noe som utvilsomt vil svekke SFK-forsvaret. Hovedtreneren ser imidlertid ikke mørkt på saken.

– Dette kunne vi ha spekulert i dagen lang, men jeg kan ikke gå rundt og være bekymret. Hvis han drar blir vi godt kompensert. Da må vi erstatte ham eller få opp nye fra egen stall, og samtidig investere pengene fornuftig. Vi er en klubb som ønsker å utvikle spillere, og da er det flott hvis Rosenborg eller Bodø/Glimt viser interesse. Det oppmuntrer andre, sier Gibson.

Les mer: Hva nå, Stuart?
Back to top
ambiguous
Senior

PostPosted: 30.06.2008 12:00    Post subject: Reply with quote

Var på Steinkjer-Byåsen på lørdag.

Før jeg en gang visste hvem Eek var (lenge siden jeg har vært på Steinkjer-kamp) la jeg merke til "han høye krølltoppen som har sånn ro med ballen". Sidemannen påpekte at dette var Eek, og da falt bitene på plass hvorfor storklubbene ser på ham.

Som sagt, Eek har en enorm ro med ballen selv når han er presset, og vinner de fleste dueller. La spesielt merke til to situasjoner hvor han hadde mann i ryggen og med ballen mot eget mål (men press på keeper). Den ene situasjonen ble løst med en elegant vipp ut til venstrebacken, og den andre med rett og slett å vende av motspiller. Pent.

Eek kommer til å bli meget god om han får spille litt Adecco snart!

Når jeg først var på kampen kan jeg vel kommentere at Bendik Bye, som skal trene med RBK-juniorene snart, gjorde en litt over snittet kamp. Han viste bra hurtighet og han hadde vel en assist også. Gutten er bare 18 år tror jeg, så her er det mye potensiale.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 09.07.2008 08:26    Post subject: Reply with quote

I dag stiller Karl Morten Eek på Bodø/Glimt-trening. 20-åringen kan bli eliteseriespiller allerede denne sesongen.

– Jeg vet ikke noe annet enn at jeg skal trene med Bodø/Glimt onsdag, torsdag og fredag og at jeg skal være med på et par Rosenborg-treninger i neste uke, sier Eek.

– Velger du Glimt dersom det kommer et tilbud nå?

– Et eventuelt tilbud vil helt sikkert bli vurdert. Drømmen er å spille i eliteserien, men når jeg eventuelt får den sjansen, er vanskelig å si. Jeg tar det som det kommer, sier han.

Les mer: Glimt vurderer å hente Eek nå

Er Eek (fortsatt) kaptein for Steinkjer? Hjemmesida hevdetrdet, men kan ikke se det ellers enn fra før sesongen.
Back to top
Anders
Rutinert

PostPosted: 09.07.2008 09:42    Post subject: Reply with quote

Ganske sikker på at han er kaptein enda ja.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 09.07.2008 09:53    Post subject: Reply with quote

Var ikke mer jeg behøvde å vite. Ville bare være sikker ved framtidig omtale. Smile
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 14.07.2008 08:31    Post subject: Reply with quote

Bare én trening for Eek

Forresten: Ydmyke prøvespillere

Noen som vet hvor konkret interessen fra Glimt er? Ønsker de evt. overgang allerede nå? I så fall må RBK ta en avgjørelse snart.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 16.07.2008 08:44    Post subject: Reply with quote

Blir ingenting i dag:

Quote:
Karl Morten Eek skulle vært med på dagens Rosenborg-trening, men den unge Steinkjer-spilleren måtte melde avbud grunnet skade. - Dessverre kjenner jeg skaden på baksiden av

Linken funker derimot ikke: RBK-trening i vasken
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 24.07.2008 09:37    Post subject: Reply with quote

Bodø/Glimt og Steinkjer er nå i forhandlinger om Karl Morten Eek.

– Bodø/Glimt har sendt et tilbud, og vi har sendt et krav på det vi ønsker, bekrefter Jørn Holmen i SFK.

(...)

Også Rosenborg har signalisert interesse for Eek. Det har også vært nevnt Molde, men SFK har ikke hørt noe fra klubben til eeks bestekompis, Rune Ertsås.

– Vi vet at RBK har snakket med Karl Morten, men vi har ikke mottatt noe tilbud, sier SFKs sportslige leder.

Les mer: Glimt med Eek-bud
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 24.07.2008 10:18    Post subject: Reply with quote

Da blir det nok Bodø/Glimt. Kan være et lurt valg, hvis enn tenker raskt A-lagspill. Å hvis RBK snapper han, så blir han nok fort utleid til Ranheim.

Men på en annen side så kan Eek forhandle med klubber nå, siden han har kontrakt ut 2008 sesongen.

Fra Trønder-Avisa :

Quote:
Vi vet også at Karl Morten står uten kontrakt ved sesongslutt, og vi risikerer å slippe han gratis ved å vente. I fotball handler det meste om penger og timing, og vi ønsker selvsagt å få noe igjen for å ha bidratt til å få Karl Morten på det nivået han er i dag, sier Jørn Holmen.

Så hvis tippeligaklubbene er kyniske, å gir Eek et meget godt tilbud, så skriver han nok under rimelig kjapt.

Neste spiller fra Nord - Trøndelag blir antagelig T.E. Nordberg på Levanger FK. Ranheim var bare en dag eller to forseine, da Randaberg trakk sitt tilbud i vinter, og Levanger var på pletten...[/b]
2mas
Sjef

PostPosted: 30.07.2008 15:10    Post subject: Reply with quote

Glimt-direktør Ernst Pedersen bekrefter overfor VG at klubben har blitt enig med Bosman-spilleren om kontrakt fra nyttår. Steinkjer har dessuten fått tilbud om å selge kapteinen sin allerede nå i sommer.

Les mer: Eek glapp for Rosenborg

Stiller spørsmål om hvor inderlig RBK ønsket Eek. Glimt virker å ha vært mye mer aktiv.
Back to top
michael collins
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 15:39    Post subject: Reply with quote

"Glimt-direktør Ernst Pedersen bekrefter overfor VG at klubben har blitt enig med Bosman-spilleren om kontrakt fra nyttår." Pussig at nyheten ikke er å finne på vg.no. Den er heller ikke publisert verken på glimt.no eller an.no. Det ser faktisk ut for at du er den første som publiserer dette. På glimtforumet er man litt forundret.
2mas
Sjef

PostPosted: 30.07.2008 16:11    Post subject: Reply with quote

VG har en oversikt over spillere inn og ut, og oppgir Pedersen som kilde.

Det er forresten de færreste artiklene i VG som blir publisert på vg.no.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 16:19    Post subject: Reply with quote

eek er pr dags dato uansett ikke god nok for oss da vi om vi skal ha flere midtstoppere må ha en klassestopper.

har vel godt av litt tid i glimt så får vi se om han blir aktuell om en stund.. RBK
michael collins
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 20:17    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
VG har en oversikt over spillere inn og ut, og oppgir Pedersen som kilde.

Har du en link til denne oversikten?
attach
Forumsjef

PostPosted: 30.07.2008 20:37    Post subject: Reply with quote

Har du hørt om papir?
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 21:19    Post subject: Reply with quote

bergert wrote:
Tja, hvis det går som jeg frykter sitter vi igjen med Kris, Vadim og Andreas som midtstoppere til neste år, kan fort bli plass til Eek da :p

Disse tre + Lago holder i massevis. Nordvik og Stadsgaard vil nok utvikle seg enda mer viss de unngår skader. Demi blir vel kun stopper ved forfall oss de andre tre. Eek har jeg sett i en rekke kamper de siste sesongene. Pr i dag er Nordvik langt bedre enn Eek, bla pga sitt høye tempo og teknikk.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 01.08.2008 04:02    Post subject: Reply with quote

Glem ikke Vegard Skjerve, som fort kan gjøre "comeback".
Dessuten har vi svært lovende Simen Søraunet Wangberg og Espen Schmitz på juniorsida.

Tidligere har Martin Thømt Jensen (Moss) også vært linket til oss.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 13.08.2008 17:33    Post subject: Reply with quote

http://www.t-a.no/apps/pb.../633280015
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb