View previous topic :: View next topic |
Rosenborg BK - Lillestrøm SK |
Hjemmeseier |
|
100% |
[ 10 ] |
Uavgjort |
|
0% |
[ 0 ] |
Borteseier |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 10 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 26.05.2003 23:27 Post subject: Rosenborg - Lillestrøm |
|
|
Sportssjef i Romerikes Blad, Per Kristian Torvik, lader opp til storkampen på onsdag med å slippe løs alle sine negative meninger om Rosenborg.
Noen sitater fra kommentaren som kommer på trykk i RB i morgen, tirsdag:
Quote: | De fleste kampene vinner de i suveren stil. Gjør de ikke det, har de den rette flaksen (som mot Lyn i seriefinalen på Ullevaal i fjor). Er ikke det nok heller, får de hjelp av en feig dommer, som synes det er for ille å blåse straffespark, så Rosenborg kan risikere å komme bakpå med 0-3 (som mot Odd i Skien søndag). |
Meget saklig! Skulle gjerne ha sett skikkelig bevis på dette.
Quote: | På Lerkendal står verdens dårligste supportere og skråler "Rooo-sen-bååå-åååår" ? fotballens desidert kjedeligste kamprop, uansett nasjon. |
OK, Kanarifansen er bedre enn Kjernen per dags dato. Men klarer Kanaris å få med seg hele Åråsen på et kamprop? Nei! Det er mektig når 20 000 heier fram heltene sine på denne måten!
Quote: | De har allerede begynt å glede seg til "Sjæmpiåns Liiiig", som klubbens egen reporter på TV3, Roar Stokke, kaller den. Greit nok for trøndere at de ikke kan engelsk, men er det nødvendig for tv-kanalen å plage oss andre med ham? |
Hva faen har dette med Rosenborg å gjøre? Jeg takler ikke Ernst A. og Ivar Hoff jeg heller, men jeg rakker ikke ned på Kongsvinger IL og Lillestrøm SK for det!
Quote: | Rosenborg Fotballforbund |
Ja, det er helt sikkert NFF sin skyld at Rosenborg har klart å bli så gode! RBK lå på tidlig 90-tall dårligere an enn mange av dagens Tippeligalag. Det var mye tull økonomisk - hele styret ble fengslet under "Kemner-saken". Samtidig var det sportslig uro - spillerne ville ha Eggen sparket. Denne negative trenden klarte Rosenborg å snu. Ikke mange årene etter spilte man kvartfinale i Champions Leauge.
Quote: | Spørsmålet er om folk flest etter hvert kommer til å orke mer av trønderne, som med sin selvgodhet er i ferd med å gå svenskene en høy gang. |
Jeg gidder ikke svare på dette...
Quote: | Flere enn meg som ikke orker mer? Kanskje golf er løsningen. Ifølge RBs politiske redaktør har Romerike nå 144 hull og ti baner en kan boltre seg på. |
Jepp, løsningen er vel golf.... Hva med å isteden prøve og kjempe for å ta igjen RBK, da? Det er vel ingen vits å gi seg?
Les hele greia: Orker vi mer Rosenborg nå?
Last edited by 2mas on 27.05.2003 07:21; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
saXXXen Junior
|
Posted: 26.05.2003 23:33 Post subject: Latterlig.. |
|
|
Skikkelig latterlig av Romerike Blad!
Det oser dårlig taper lang vei, det er ikke Rosenborg sin feil at andre klubber ikke når opp.
Stå på i samme stil, RBK!  _________________ You wonna antagonize me? Antagonize me motherfucker! |
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 27.05.2003 13:21 Post subject: |
|
|
Det går ikke en dag på jobben uten at jeg møter de samme argumentene. Her nede i Vestfold sliter de med flere middels lag, men har et stort å rakke ned på ( RBK).
Noen få sympatisører har jeg heldivis.
Den eneste jeg med sikkerhet kan si at er en tilhenger av RBK.og ikke minst "stilen" er hovedtreneren til Fotballklubben Tønsberg (Gamle EIK).
STEINAR SKEIE har greie på fotball !!  |
|
Back to top |
|
 |
Laard Junior
|
Posted: 27.05.2003 14:30 Post subject: |
|
|
Etter litt flaks mot Odd, tipper jeg Rosenborg overkjører LSK i morgen. 4-0. |
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 27.05.2003 14:34 Post subject: |
|
|
Regner med at Lerkendal fylles til randen på Onsdag.
Dagens tips: 3-0 |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.05.2003 15:48 Post subject: |
|
|
Det oser både dumhet og dårlig taper av den kommentaren i RB. Burde kanskje tenkt seg om et par ganger, kanskje tatt et par turer på Lerkendal og en tur på brakka før han skriver det han gjør.
Ellers er jeg overbevist om at kanarifuglene blir fuglemat på Lerkendal i morra. Hadde det ikke vært for en CL-finale rett etter kampens slutt, så skulle jeg vært der.
Mitt tips: 4-0 (LSK er jo vaksinert mot å score i år. Hurra for det!) |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 27.05.2003 16:25 Post subject: |
|
|
Quote: | Spørsmålet er om folk flest etter hvert kommer til å orke mer av trønderne, som med sin selvgodhet er i ferd med å gå svenskene en høy gang. |
Hva faen??? Har ikke Rosenborg vunnet 11(og veldig nesten 12 ) år på rad kanskje? det er mye mer å være stolt av enn det LSK har prestert (være bondelag i 100 år?). Når man har vunnet 19 kamper på rad kan det vel kanskje få være lov til å utnevne seg til et godt lag? Er det mulig at LSK har fått nok??? av å tape da, eller?
ALLTID på tv og i media (utenom tv3) er de fleste journalister mot RBK og mener alltid at "hvis de bare hadde fått den straffa eller de hadde satt den sjangsen hadde rbk tapt", når RBK har hatt dobbelt så mange sånne sjangser som de har bomma på.
på tv2 hevdet de at frode johnsen passet bedre i hollywood med "filminga" si (han hadde ikke filma heller). de hevdet også at brann hadde spilt minst like bra som rbk den kampen. åssen i helvete kan man spille like bra som et lag og vinne 6-1??? når man spiller bra, setter man også sjangsene sine.
jeg bor sjøl i oslo og veit åssen det er med rbk-hatende (enga og lsk-)folk. det er utrolig hvor mye dritt som kommer ut av folk på grund av råtten sjalusi. spørsmålet skal jo være hvor lenge RBK skal orke den evige sutringa av lag som ikke kan måle seg med RBK, ikke motsatt! |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 27.05.2003 16:35 Post subject: |
|
|
og det blir nok enda mer missfornøyde bønder imorgen
blir jo morsomt med litt skadeglede da når man hører sånt som dette
jeg tror det kan bli alt fra 2 til 5-0
- 0 |
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 28.05.2003 14:46 Post subject: |
|
|
Alle disse utalelsene kommer fra folk som er sjalu på oss og RBK.
Sjalusi er jo et utrykk for dårlig selvbilde. Jeg sier: prøv og lære av RBK istedet for å sutre.
Det har vært større klubber og profiler en de som utaler seg som har"besøkt" brakka.
Det eneste man kan kritisere RBK for er at "Kjernen" er litt tam. Der har vi noe å lære av VIF Klanen !!!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
|