View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gris Junior
|
Posted: 30.05.2005 17:11 Post subject: Ivar Hoff en idiot! |
|
|
Herregud... Jeg er en helhjerta RBK supporter. Men jeg kan ikke fordra Ivar Hoff!
Han har krevd trenerens hode paa et fat, og sagt at RBK ikke har kjangs paa gull, at samhandling er borte etc etc...
Seieren i gaar var imponerende, ikke tvil om det. Men det var ogsaa seieren mot Start. Hvordan kan han forandre totalt mening etter EN kamp?!?! Naa sier han at ingen kan stopp RBK og at de garantert vinner serien
Mannen har ikke mye peil...
Haaper han faar rett, og at vi vinner igjen, men blir idiotisk aa tro at alt losner seg fordi vi slo jumbo laget i eliteserien.... |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 30.05.2005 17:18 Post subject: |
|
|
Sa han at RBK vinner serien på fotballxtra i går? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 30.05.2005 17:27 Post subject: |
|
|
Å, du tenker på den samme Ivar Hoff som mener det ikke er frispark hvis det "ikke var med vilje"... |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 31.05.2005 10:59 Post subject: |
|
|
At Ivar Hoff er en idiot er ikke akkurat noe nytt da Han har jo ikke peiling i det hele tatt. Driver å snakker dritt om RBK bare fordi han er LSK supporter. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 31.05.2005 11:34 Post subject: |
|
|
Kunne ikke vært mer enig. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 31.05.2005 13:18 Post subject: |
|
|
Det som jeg synes er mest festilig at dere faktisk lar dere bli provosert av ham. Ivar Hoff er en mann med meninger og at de er litt useriøse er greit. Men fyren har faktisk peiling på fotball, i motsetning til mange inne på dette forumet. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 31.05.2005 19:47 Post subject: |
|
|
Stano_11 wrote: | Men fyren har faktisk peiling på fotball, i motsetning til mange inne på dette forumet. |
Tja... hvis han har peiling så skjuler han det tidvis svært godt...  |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 01.06.2005 13:16 Post subject: |
|
|
fubar wrote: |
Hehe, bra sagt  _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
gris Junior
|
Posted: 05.06.2005 10:30 Post subject: |
|
|
Stano_11 wrote: | Men fyren har faktisk peiling på fotball, i motsetning til mange inne på dette forumet. |
Forst og fremst antar jeg at du er LSK supporter. For det andre, hvis du syntes han har peil paa fotball, saa har du ingen peiling paa fotball. Han "mener" alltid det som passer han best.
Som jeg nevnte, naar RBK gjorde det daarlig sa han at RBK ikke hadde sjangs. Naa som de vant 1(!) kamp, riktignok imponerende, prover han aa leke ekspert med aa "advare" alle at RBK kan ta igjen de andre.
ALLE visste for sist runde at RBK kan komme tilbake. Utenom Hoff. Vi har vaert 8-10 poeng bak for og klart det. Men naa som vi vant en kamp, klarer "eksperten" Hoff aa se at kanskje kan laget med de beste spillerne komme tilbake.
Konklusjon: Hoff er tilbakestaaende |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 05.06.2005 11:00 Post subject: |
|
|
Ivar Hoff er en klovn. En mediaklovn betalt for å spille en rolle. Og som alle klovner så har han to ansikt.
Den "morsomme" frittalende kritikeren, og den mislykkete ex-treneren som ikke lenger kan bruke sin kunnskap og sine ambisjoner til annet enn å spissformulere sure oppgulp, og å kreve andre treneres hode på ett fat...
Slik hans eget hode ble servert. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Jonah Junior

|
Posted: 05.06.2005 14:36 Post subject: |
|
|
Saksøk meg, men jeg liker Ivar Hoff. Jeg er sjelden enig i det han sier, men det er herlig med en fyr som ikke bryr seg om å gå stille i gangene, på skjermen. Stor underholdningsverdi. |
|
Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
Posted: 06.06.2005 05:56 Post subject: |
|
|
Han er en klovn ja, må si jeg har sluttet å ta han seriøst for mange år siden. Synes han er morsom jeg også  |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 11.06.2005 18:56 Post subject: |
|
|
RBK- jenta wrote: | fubar wrote: |
Hehe, bra sagt  |
 |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 11.06.2005 19:01 Post subject: |
|
|
Toom wrote: | Han er en klovn ja, må si jeg har sluttet å ta han seriøst for mange år siden. Synes han er morsom jeg også  |
Han prøver å kritisere, men det blir bare underholdning  _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Ærrbekå Junior
|
Posted: 13.06.2005 02:01 Post subject: |
|
|
OMGOMGOMGOMGOMG IVAR HÅF SNAKE SHIT OM ÆRBEKÅ DÆFÅR LAGE Æ EN TRÅ OM D PÅ FORUME OMGOMGOMG!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
Posted: 13.06.2005 02:28 Post subject: |
|
|
Jaha? Hehe.. Kan du utdype litt nærmere hva du mener, Ærrbekå?  |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 13.06.2005 08:23 Post subject: |
|
|
Ærrbekå wrote: | OMGOMGOMGOMGOMG IVAR HÅF SNAKE SHIT OM ÆRBEKÅ DÆFÅR LAGE Æ EN TRÅ OM D PÅ FORUME OMGOMGOMG!!!! |
Ha deg tilbake til studio Ivar !!!! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 13.06.2005 10:22 Post subject: |
|
|
Ærrbekå wrote: | OMGOMGOMGOMGOMG IVAR HÅF SNAKE SHIT OM ÆRBEKÅ DÆFÅR LAGE Æ EN TRÅ OM D PÅ FORUME OMGOMGOMG!!!! |
At Ivar Hoff er en idiot har ingenting med at han snakker drit om RBK å gjøre. Hvis du leser første innlegg i denne tråden en gang til vil du kanskje (dvs hvis du er i stand til å forstå tekst som IKKE ER SKREVET I CAPS LOCK) se at det handler om at meningene til Ivar Hoff snur like fort som hovedsakene til FRP.
Men han er ikke alene om dette da... for noen få uker siden var det mange fotballeksperter som avskrev RBK i gullkampen. (Hoff, Drillo, tabloidpressen osv). Lurer på hvor mange som mener det samme i dag....? |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 13.06.2005 11:00 Post subject: |
|
|
Nå trenger en ikke mene det samme hver gang når forutsetningene endrer seg.
Med Start 10 poeng foran og VIF 8 poeng foran så VAR det lite sannsynlig med RBK gull.
Når så resultatene går vår vei og Start er 6 poeng unna og VIF kun 3 så ER det mye mer sannsynlige. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 14.06.2005 13:44 Post subject: |
|
|
Ivar Hoff er en stor vits, ferdig med den saken. Punktum. Han forandrer mening etter hva som passer han. Det laget som spiller best heier han på uansett, og om det andre laget snur kampen endrer han fullstending holdning til det laget. Tror egentlig kisn bare prater for å irritere folk.
Noe jeg husker spesielt godt er når RBK vant 3-2 borte mot Brann for noen år siden. Brann ledet 2-1 og Hoff roste som vanlig Brann opp skyene fordi de hadde overkjørt RBK i hele kampen. Deretter snur RBK kampen i løpet av de siste minuttene ved Gud (Bent) og Johnsen (?). Da har hodet til Hoff snudd 1080 grader og det er plutselig RBK som har eid kampen. Brann hadde spilt helt håpløst og det lå visst i lufta at RBK skulle klare å snu kampen.
Ivar Hoff - en vits |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 31.07.2005 19:45 Post subject: |
|
|
IH sitter og roser FJ for en heeelt grei innsats. Han burde spille fra start... Klassespiller... _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 31.07.2005 20:13 Post subject: |
|
|
Nå er det jo faktisk rett at han spilte veldig bra i dag. Men alle spiller jo veldig bra èn og annen gang. Allikevel kan det kanskje være vendepunktet? Og ingenting er vel like bra som det? Vi vil jo at RBK skal spille så bra som mulig, og om Johnsen er i toppslag kan det være bra! |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 31.07.2005 20:36 Post subject: |
|
|
Frode Johnsen er en utmerket klubbspiller.
Redda seriegullet for oss i fjor.
Han har rett og slett ikke vært i form, men den kommer.
Satser på en grei høstsessong nå  |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 31.07.2005 20:42 Post subject: |
|
|
jaja, men etter EN kamp?  _________________
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 31.07.2005 21:04 Post subject: |
|
|
Nan0 wrote: | Frode Johnsen er en utmerket klubbspiller.
Redda seriegullet for oss i fjor. |
Her og? Småstein. SMÅÅSTEEIN!!! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|