English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hamarkameratene - RBK
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
keschaa
Veteran

PostPosted: 09.07.2008 21:00    Post subject: Reply with quote

Disse spilleren MÃ… ut av laget asap!!!

MILLER!!!!!!
Storflor!

Og andre må kanskje tenke seg om flere ganger etter dagens kamp:

SKJELBRED
TETTEY
SAPARA
STOOR
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 09.07.2008 21:00    Post subject: Reply with quote

La oss ha en underskrift kampanje for og få Dorsin tilbake Smile Gi lista til Hoftun, for og kjøpe han, og gi den til Dorsin for og vise at han er velkommen tilbake! Kanskje han godtar mindre lønn da. Hjelp..

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende

PostPosted: 09.07.2008 21:01    Post subject: Reply with quote

Jeg blir eitrende forbannet av å se på disse tullingene som sliter så mye konsetrasjonen at en 5 meters passning blir vanskelig for det handler om konsetrasjon og bevegelse begge deler i stor manko idag. Dette var pinelig å bør få konsekvenser for flere spillere, kontraktforslag til Tettey og Skjelbred kan trekkes frem til dem gjør seg fortjent til ny kontrakt.

Hvis Konan ikke starter neste kamp forstår jeg ingen ting. Skjelbred, Iversen, Tettey og Sapara kan trenge en pause. I tilegg fortjener Nordvik sjansen fremfor håpløse Miller alternativt flytte Demidov frem og spille med Nordvik som midtstopper som har farten konstelasjonen Lago-Demidov mangler.
Back to top
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 09.07.2008 21:01    Post subject: Reply with quote

Skal stakkars Storflor få skylda for det her også, keschaa?
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 09.07.2008 21:02    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Helt utrolig at RBK folkene er i USA for å kjøpe en Amerikansk targetman, har de sett kampene i år? Gi meg HURTIGHET i angrep og på kant. Og Dorsin.... gi han det han vil ha. Miller må sendes på første fly tilbake til Bodø.

ENIIG!!

Bolgebah: FÃ¥ tak i et eller annet medie og skrik ut fansen sin frustrasjon over overbetalte unggutter. (les: Skjelbred)

At prestasjon er ditto lønn.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 09.07.2008 21:02    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvordan vi har klart å snekre sammen en spillergruppe hvor vi har en hurtig spiller (Stadsgaard), og han er defensiv. Og vi har jo ingen som tørr / kan å utfordre 1 mot 1. Konan og Traorè har da teknikken til det, Storflor har vist før at han kan å utfordre, men hvorfor gjør ingen det? Ubalanse i motstanderens forsvar skapes ofte grunnet utfordring. Men når spillerne ikke har lyst så vet jeg ikke hva vi skal gjøre. Mitt forslag for neste kamp, for jeg mener dårlige prestasjoner må få konsekvenser (må vises at ingen har klippekort):

Jarstein

Stoor - Nordvik - Lago - Traorè

Strand - Demidov - Konan - Storflor

Aas - Iversen
Back to top
H1rik
Junior

PostPosted: 09.07.2008 21:03    Post subject: Reply with quote

oppfordrer til å sende mail til trenerapperatet i rbk. kanskje de skal lære disse jævlene å løpe og skyte når det bør skytes og ikke minst presisjon.
Steike.
Back to top
keschaa
Veteran

Ã…smund wrote:
Skal stakkars Storflor få skylda for det her også, keschaa?

Dette er snakk om hvem som må ut av laget. Han har gjort sitt i RBK.
Iziba Jaja
Veteran

Hadde og har fortsatt (delvis) tru på Hamren, men må innrømme at jeg ikke helt ser forskjellen fra tidligere. Dette må være en av de dårligste kampene de siste årene. Kampen mot Ekranas skulle etter rapportene også være veldig svak. Litt for mange svake kamper nå etter at Hamren kom. Begynner og bli veldig skeptisk til framtiden når vi forsatt er så langt unna et stabilt toppnivå.

Last edited by Iziba Jaja on 09.07.2008 21:04; edited 1 time in total
Back to top
Guffen
Rutinert

PostPosted: 09.07.2008 21:04    Post subject: Reply with quote

Hvorfor er folk her inne så rysta over resultatet..?

Jeg hadde tippa 0-2, men er slett ikke overraska over at Kamma vant. Se bare på tabellen. Før denne kampen hadde HK fem poeng på hjemmebane og RBK fem poeng på bortebane. En seier og to uavgjorte hver. Helt likt, altså. Lik måldifferanse i tillegg.

Og nå har Kamma tre poeng bedre hjemmestatistikk enn RBKs bortestatistikk, så dette var vel ingen bombe..?

Vi er per dags dato ikke bedre enn vår plassering, og det bør vel ikke overraske noen som har sett RBK (prøve å) spille i år...

Er egentlig litt glad for dette resultatet, da det vil sette enda mer fart i den høyst nødvendige handlerunden i august. Tipper og håper de som sitter på pengesekken er enda mer overbevist om å det bare MÅ hentes kvalitet på flere plasser i dette vinduet.
Back to top
zender
Junior

PostPosted: 09.07.2008 21:06    Post subject: Reply with quote

Jeg er så sint nå at tårene triller!! Hvor i h******* er planen, taktiske grep etc. Rosenborg skal ha gode nok spillere og taktiske ferdigheter til å tilpasse seg motstanderenes grep! DRITTDÅRLIG, årets skuff. jeg skjemmest av å være rbk-supporter i dag. Hele Norge ler av oss når vi liksom skal opp på topp 30 i Europa, målet nå bør strengt tatt være topp 30 i Norden.... Evil Crying or Very sad
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 09.07.2008 21:06    Post subject: Reply with quote

Dette kom ikke overraskende på meg. Vi er et elendig fotballag. En klubb som omsetter for 200mill taper mot et lag der publikum sitter på gresstuster. Rett og slett pinlig.

Vi kommer ikke til å få noe toppspillere hit heller. Hvem vil gå til en slik dritt klubb? Vi er dårligere enn en bakgårdsklubb vi skulle ha rundspilt til 4-0!!

Vi er så helvettes dårlig. TLs klart dårligste lag offensivt får uttelling på alt i dag, det er ikke tilfeldig, det er vi som er et drittlag. Vi har ikke spillere på kanten og ingen kan spille der heller. Vi skaper null og niks mot et lag som er svakt defensivt.

Skjelbred, Tettey og Stoor bare dra. Dere holder ikke godt nok nivå. Skjelbred har fysikk som en mus, mens førstetouchen til Tettey er som en murvegg der ballen spretter i alle retninger. Få disse bort!!

Hamren: Hoff, jeg synes synd på deg. Du må ta på deg alt det dårlige arbeidet som er gjort i år etter år.
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 09.07.2008 21:08    Post subject: Reply with quote

Hadde vi vunnet denne kampen, hadde vi satt press på Stabæk og Fredrikstad. Vi hadde vært i tetstriden. Og jeg hadde endelig begynt å se den veien igjen. Jeg gledet meg til å se at RBK skulle ta 3 poeng i dag. Men NEIDA. RBK roter det til som vanlig, noe som ødela hele kvelden for min del. Takk for det!
Back to top
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 09.07.2008 21:09    Post subject: Reply with quote

Det må være flaut å være per cilja og tettey i dag. Må være så sinnsykt flaut å vite at man åpenlyst presser klubben for fete lønninger og like åpenlyst presterer så ufattelig dårlig på det lønnen deres skal vurderes ut fra.
Må være så sinnsykt flaut å være Hoftun som sitter og ser på at den nye venstre backen som han skaffet oss er så ubegripelig dårlig. Miller er faktisk helt sinnsykt treg!. Det stopper opp hver bidige gang den mannen har ballen.støttepasninger og drit.. Genrelt irritert på backene i dag. Begriper ikke hvorfor de ikke utnytter 25 meter med rein gressmatte fremover på banen. Plenty rom å gå på,sette fart på! Stusselig gjeng!
Må også være flaut å være trener når han ser at spillerene ikke viser denne 2attityden" han forteller em hver dag er så viktig.
Flaut å være rbk-supporter og skal forsvare lønninger og ressurser i klubben når de så til de grader ikke står i forhold til lagets perstasjoner.
For en TULLEGJENG!!
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 09.07.2008 21:09    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Harald eller andre som så kampen; ble det utfordret noe som helst i dag? Da spesielt 1 mot 1 mot back i fart.

Her peker du på et av hovedproblemene vi har i dagens komponering av lag, Knerten. Tettey, Iversen og Stoor hadde vel et par forsøk hver på høyrekanten der de forsøkte å passere HamKam-backen, men ingen av de har sine forcer på dette området av spillet og mislyktes dermed. På venstrekanten var det helt dødt.

Dagens kamp var kun en konklusjon av det som har blitt vist i de foregående kampene. Det er blitt for satt og lite organisk i måten vi spiller på. Jeg mistenker Hamren for å være for forsiktig i tankegang. Det er noe typisk svensk og kjedelig i måte vi står 4-4-2 på. Minner meg litt om Molde under Gunder Bengtsson.

Jeg skal ikke gå inn på enkeltspillere, ettersom det faktum at så mange er så dårlig samtidig tyder på at problemet ligger et annet sted.

...og jeg irriterer meg grønn over intervjuet med Hamren etter kampen, der han maser og tjaser om effektivitet og sjanser. Han høres ut som alle andre trenere gjorde etter at de hadde tapt for RBK på 90-tallet, uten at resultatene ble bedre av den grunn.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 09.07.2008 21:11    Post subject: Reply with quote

Hamrèn gjør vel det beste han kan med de spillerne klubben har per i dag. Er sikkert mye som mangler som han må forsøke å få på plass. Dette vil ta tid. I tillegg bør Hamrèn få muligheten til å hente inn flere spillere som passer til den stilen han ønsker laget skal spille. Gledelig at han lar Aas og Nordvik komme innpå, men burde ha latt Konan komme innpå tidligere.

Er enig med de som sier at Skjelbred og Tettey bør prestere bedre før de får forlenget kontraktene sine med enda høyere lønn. Så lite målfarlige og like som de er burde de egentlig konkurrere om samme plassen på midtbanen. La de presse hverandre mann mot mann og selg den som ikke utvikler seg videre.

Men som nevnt tidligere, det virker som om flere av spillerne ikke har kondisjon og konsentrasjon god nok til å prestere på et høyt nivå når det spilles mange kamper på kort tid. Treningsgrunnlaget, som også gjenspeiler profesjonaliteten og disiplin, tviler jeg på har vært god nok under vinteren og våren før Hamrèn kom til klubben. Og det vil prege de spillerne det gjelder og laget gjennom hele sesongen.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.07.2008 21:12    Post subject: Reply with quote

Hva er galt med å klage på at vi er for ineffektive og at motstanderne får for lette mål i mot oss, Brady?
Back to top
Einherjar
Rutinert

PostPosted: 09.07.2008 21:12    Post subject: Beina pÃ¥ jorda Reply with quote

Nå er det på tide at Alex og Per får beina på jorda Evil Det de gjorde idag fører heller til redusert lønn, enn mulighet for millioninntekt på "kontinentet". Tviler på om noen ble interessert i noen RBK spillere idag. Dette var usedvanlig dårlig, og man bør ta en skikkelig oppvask etter denne kampen, hvor samtlige spillere underpresterte. Desverre må jeg si at våre egne talenter var dårlige idag. Det tar tid å forvandle gjørme og jord til en grunnmur og et hus, men dette var flere steg bakover. Trolig er dette et engangstilfelle, vi har slitt mot dette laget før men man bør begynne å gå litt i seg selv Evil Dårlig innsats, dårlig moral, dårlig kvalitet, ingen "attityd" . Alle underpresterer.. Vell, jeg skal gi gutta en ny sjanse. En ny mulighet til å vise seg fra en bedre side. Ellers får dere alle ha en riktig god sommer ; RBK
longns
Veteran

PostPosted: 09.07.2008 21:13    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Hva er galt med å klage på at vi er for ineffektive og at motstanderne får for lette mål i mot oss, Brady?

Fordi det bør være mye større ting å klage på, fokuset bør ikke være der.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 09.07.2008 21:14    Post subject: Reply with quote

Det er faktisk synd på Hamren. Han må faktisk ta over for flere år med amatører og en elendig sportslig leder(rune bratseth) som har ansatt amatører i fleng.
Back to top
quarterback
Rutinert

oi, har folk begynt å mislike Tettey nå? Måtte det virkelig en kamp mot Kamma til for å se det? Fyren har jo vært udugelig i hele år..
Back to top
longns
Veteran

Word
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 09.07.2008 21:15    Post subject: Reply with quote

Venter spent på uttalelser på RBK.no
spraggon
Proff

PostPosted: 09.07.2008 21:15    Post subject: Bra sagt Reply with quote

Guffen wrote:
Hvorfor er folk her inne så rysta over resultatet..?

Jeg hadde tippa 0-2, men er slett ikke overraska over at Kamma vant. Se bare på tabellen. Før denne kampen hadde HK fem poeng på hjemmebane og RBK fem poeng på bortebane. En seier og to uavgjorte hver. Helt likt, altså. Lik måldifferanse i tillegg.

Og nå har Kamma tre poeng bedre hjemmestatistikk enn RBKs bortestatistikk, så dette var vel ingen bombe..?

Vi er per dags dato ikke bedre enn vår plassering, og det bør vel ikke overraske noen som har sett RBK (prøve å) spille i år...

Er egentlig litt glad for dette resultatet, da det vil sette enda litt mer fart i den høyst nødvendige handlerunden i august. Tipper og håper de som sitter på pengesekken er enda mer overbevist om å det bare MÅ hentes kvalitet på flere plasser i dette vinduet.

Jeg er enig i analysen her. Denne kampen bare beviser at laget er ustabilt og vil være det en stund fremover. Vi må ha inn noen spillere med hurtighet og gode fotballhoder. Stagnasjonen hos PCS og tettey er påfallende og er pr i dag ingen bærende spillere for laget. Inn med en hurtig og bevegelig spiss, en midtbanespiller(hurtig, god en mot en) og IKKE MINST en ny venstreback med gode offensive kvaliteter. Noe av problemet i dag var at vi ble veeeeldig smale. Her kommer de virkelig gode sidebackene til sin rett. Diamantformasjonen vi spilte idag skriker virkelig etter de dype løpene!!
Back to top
zender
Junior

PostPosted: 09.07.2008 21:15    Post subject: Reply with quote

quarterback wrote:
oi, har folk begynt å mislike Tettey nå? Måtte det virkelig en kamp mot Kamma til for å se det? Fyren har jo vært udugelig i hele år..

Fyren er jo en vandrende feilpasning.... UDUGELIG!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Next
Page 12 of 16

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb