View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
karpin Junior
|
Posted: 05.06.2008 00:10 Post subject: |
|
|
skulle gjerne sett at Stadsgaard ikke kastet inn håndkleet slik at vi kunne bruke Demidov på midten jeg også. Men når først det ble så Kris ikke kunne spille, så er jeg glad for at Demidov spilte stopper.
Basma var da ikke så ille heller, var han det da? Synes han har gjort sakene sine greit som "vikar".. _________________ midtsidene.com - der du finner alle godbiter |
|
Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 05.06.2008 00:25 Post subject: |
|
|
doris wrote: | Forsåvidt enig i at de vant kampen, de ler sikkert godt på vei tilbake til Bergen. |
Ler ikke, men er greit fornøyd med uavgjort.
I år har vi vunnet mot Viking i Stavanger (første gang på 7 år), uavgjort mot Tromsø (det var i tillegg lørdagskamp) og uavgjort på Lerkendal. Det ser ut til at vi klarer de kampene vi ellers klarer å rote til, mens de vi vanligvis tar har vi rotet til.
Vi får satse på at pausen gjør Brann godt. |
|
Back to top |
|
 |
brattigoal Junior

|
Posted: 05.06.2008 00:27 Post subject: |
|
|
En feil jeg har merket meg som det virkelig må arbeides med er at backen skal ha ballen forbi/bak backen. Ikke på forsiden, slik det er nå. Dette går egentlig bare på å ligge i forkant? Problemet er der enten det er Basma eller Stoor som kommer - men kanskje av forskjellige årsaker? Gjelder forsåvidt venstresiden også.. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.06.2008 01:43 Post subject: |
|
|
Synes vi spiller meget bra den første halvtimen, men så blir det dårligere og dårligere, og etter at Pelu, Iversen og Strand måtte ut (da manglet vi vel sju mann så Mat-Mons kan spise den "vi manglet mange"-unnskyldninga si) ble det for tynt. Føles bittert at Brann fikk ett poeng på en dag hvor de var så jævla dårlig. Synes Basma, Tettey og Skjelbred var våre beste. Forøvrig veldig skuffende at Kvarme kom inn i steden for Albert. Ingen vits i å ha han på benken hvis en midtstopper blir foretrukket i hans posisjon. |
|
Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 05.06.2008 02:09 Post subject: |
|
|
keschaa wrote: | Angående temaet rundt kilometerene til Tettey så er jo Norsk fotball mye mer fysisk enn den internasjonale. Tettey var jo høyt og lavt de første 40 minuttene og jeg ser helt klart at det kan stemme.
Han må dekke vanvittige rom, det må ikke internasjonale lag.
Mistenker også at Tettey og Ciljan må dekke returløpa til Sapara også. |
Sapara var jo faktisk god både deffensivt og offensivt de første 25, men etter det ble det spilt litt mye på høyre side og han trakk inn for å få ballen. Han var opp i mot sitt beste til å begynne med, men plasserte seg altså alt for ofte feil etter de første 25. I andre omgang får han seg et par trøkker, er halvskada og sliten, og er dessverre ikke med hjem i det hele tatt. Da må Tettey(som spilte en meget god første) og Ciljan, dekke hans rom. Tror at dette var en av hovedgrunnene til at vi slet i andre(i tillegg til at vi manglet avsluttere foran mål selvfølgelig) |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.06.2008 04:51 Post subject: |
|
|
Dette er første gangen jeg er inne på forumet etter kampen. Jeg skulle spare de uleste innleggene til i morgen etter å ha vært på byen i natt, men jeg kunne ikke dy meg. Hva er det som skjer?? Ja, det mener jeg virkelig!
Lago fikk 5 i Dagbladet, 5 i Nettavisen og 6 i Adressa. Nå har jeg ikke tatt meg tida til å lese noe som helst av det dere har skrevet, men dette er jo helt latterlig. Lago spilte sensasjonelt bra i denne kampen. Den eneste "glippen" var den tapte hodeduellen som førte til målet, men det kan han jo knapt klandres for. Det var de andres oppgave å falle av, noe de ikke klarte.
Lago skulle hatt minst 8 på spillerbørsen. Etter min mening spilte han godt nok til å belønnes med 9.
Jesus. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 05.06.2008 06:58 Post subject: |
|
|
puckno wrote: | - Savner virkelig Stoor. Nå er også han veldig variabel i innleggskvaliteten, men å sette opp Basma for innlegg er stort sett det samme som å gi bort ballen, eller iallefall - det er svært lav andel av innleggene til Basma som blir noe annet enn for nær keeper, for høyt i været eller helt feil retning. Satt og irriterte meg gang etter gang. |
Enig - Basma har alltid slått ufarlige lompeinnlegg. Han funker bedre offensivt når man overlapper etc og spiller seg fram til dødlinjen/inn i 16-meteren. Dvs Basma bør nærmere målet. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 05.06.2008 08:13 Post subject: |
|
|
Enig Attach, Lago spilte så og si feilfritt. Rett og slett blitt en kongestopper. |
|
Back to top |
|
 |
netrom Senior
|
Posted: 05.06.2008 08:32 Post subject: |
|
|
Maa bare faa komentere at aa lope 20 km paa 1.30 timer ikke skal vaere noe problem for en godt trent atlet.
Maa ogsaa si at jeg er i Brazil og har veart paa sor-amrikas sorste stadium idag ,over 90.000 i kapasitet!!!!! ikke no gamle kjaeringer eller slikt helle
fluminense slo boca 3-1 i copa liberadores (samma som CL) |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 05.06.2008 08:55 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | For treg? Han vil bli kanskje en av de raskeste spillerene i Rosenborg om vi kjøper han... |
Hoff har mange kvaliteter, hurtighet er ikke en av dem |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 05.06.2008 09:05 Post subject: |
|
|
Da har du fulgt dårlig med i timen tror jeg. Hoff er en av Tippeligaens raskeste, både akselerasjonsmessig og over lengre distanser. |
|
Back to top |
|
 |
rolfi Junior
|
Posted: 05.06.2008 09:06 Post subject: |
|
|
Quote: | Like før pause taklet han først Roar Strand, deretter Vadim Demidov på måter som fikk hele Lerkendal til å kreve rødt kort til Branns kaptein. Til alt overmål hadde dommeren blåst av for en hodeskade på Steffen Iversen. Begge taklingene hver for seg ville gitt gult kort med en streng dommer.
– Jeg visste ikke at det var avblåst engang. Dommeren kunne jo ikke se det, så jeg var ikke urolig, sier Bakke.
|
http://fotball.adressa.no...109636.ece
Møter ikke Bakke seg selv i døra her?
Han påstår at han ikke visste at det var avblåst, men i neste setning så sier han jo at dommeren ikke kunne se det. |
|
Back to top |
|
 |
Deca Junior
|
Posted: 05.06.2008 09:19 Post subject: |
|
|
Sapara var god han. Men skulle gjerne hatt han på høyresiden.
tanken var vel å få innsvingere mot mål, men når han slo nærmere 60% av alle innleggenemed venstrefoten, fungerte ikke det spessielt bra.
Alt i alt en bra kamp av Rosenborg, selv om det skorter litt på siste del av banen. Synes Iversen og Pelu virket som en potensiell slager. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 05.06.2008 09:26 Post subject: |
|
|
Det som irriterer mer med Sapara enn ved Basma er vi vet at innleggene hans kan være så mye bedre. Jeg synes det virker som Sapara sikkrer alltfor mye på innlegg, cornere og frispark som gjør at selv med god presisjon blir det ikke ordtlig farlig. Jeg skulle ønske han brukte større kraft han ville nok fått mindre presisjon ,men det innleggene med presisjon ville vært livsfarlig. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 05.06.2008 10:04 Post subject: |
|
|
Enig Attach, Lago var knallgod i går. Han virker så mye lettere i stegene nå enn før, og er en bauta i forsvaret. Det ser også ut til at han trives med miller på backen, et godt samarbeid mellom de to på den sida.
Ser at noen rundt om mener at Ciljan ikke utmerket seg så mye i går..For en gangs skyld synes jeg han gjorde seg fortjent til rosen fra avisene, han dekte mye rom (som vanlig), var utmerket nede og taklet flere ganger, og med ball i beina var han vidunderlig på midten i går-->Mistet den knapt èn gang når han både driblet forbi en spiller og gav fra seg ballen. Minuset er at pasningene ikke var sååå kreative. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 05.06.2008 10:54 Post subject: |
|
|
quarterback wrote: | Da har du fulgt dårlig med i timen tror jeg. Hoff er en av Tippeligaens raskeste, både akselerasjonsmessig og over lengre distanser. |
Dette er rent oppspinn. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.06.2008 11:32 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Lago fikk 5 i Dagbladet, 5 i Nettavisen og 6 i Adressa. Nå har jeg ikke tatt meg tida til å lese noe som helst av det dere har skrevet, men dette er jo helt latterlig. Lago spilte sensasjonelt bra i denne kampen. Den eneste "glippen" var den tapte hodeduellen som førte til målet, men det kan han jo knapt klandres for. Det var de andres oppgave å falle av, noe de ikke klarte.
Lago skulle hatt minst 8 på spillerbørsen. Etter min mening spilte han godt nok til å belønnes med 9. |
Jeg er en av synderne her - jeg ga han en 5, men kan godt innse at han burde hatt 6-7. Men Brann hadde ikke spesielt mange trusler offensivt, og det er de avgjørende situasjonene som sitter igjen best i hodet (dessverre) etter slike kamper, og det var Lago som tapte den avgjørende duellen. Men enig i at han spilte bedre enn 5, men 9? 9 er jo "Verdensklasse". |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.06.2008 15:14 Post subject: |
|
|
Ja, 9 er verdensklasse, men 8 holder vel kanskje med tanke på motstanden. Vet ikke. |
|
Back to top |
|
 |
brattigoal Junior

|
Posted: 05.06.2008 17:33 Post subject: |
|
|
Helt enig med bommel. Ciljan får altfor ofte skryt når han løper fram og tilbake mellom to motspillere. Denne gangen spilte han smartere og med litt flaks på det skuddet hadde vi fått et av årets flotteste mål. - Noen ganger treffer man rett og slett for godt og ballen havner midt i målet  |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 05.06.2008 19:22 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: | Hoff har mange kvaliteter, hurtighet er ikke en av dem |
Hva er Hoff sine kvaliteter da? |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 06.06.2008 12:48 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | PauloSilas wrote: | Hoff har mange kvaliteter, hurtighet er ikke en av dem |
Hva er Hoff sine kvaliteter da? |
Han er relativt loepssterk, brukbar teknisk og generelt fotball-intelligent, gode loep osv |
|
Back to top |
|
 |
|