View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Morty Junior
|
Posted: 27.05.2008 15:31 Post subject: Innsamling av røde klær mot Brann |
|
|
Ser på rbk.no at en av Rosenborgs hovedsponsorer Veidekke inviterer til innsamling av røde klær til Fretex før kampen mot Brann.
http://www.veidekkeeiendo...idekkerbk/
Artig tiltak - mye morsommere enn mye av det andre sponsorer finner på. Alt som bidrar til mer sort og hvitt på Lerkendal er bra i mine øyne. Jeg tar ihvertfall med noen gamle t-skjorter og en hettgenser jeg ikke liker fargen på. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 27.05.2008 17:07 Post subject: |
|
|
Quote: | Som samarbeidspartnere spiller Veidekke og Rosenborg på samme lag. Derfor dropper vi rødfargen når RBK møter erkefienden Brann. |
Hvorfor kan de ikke gjøre det hver kamp? |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 27.05.2008 17:20 Post subject: |
|
|
Erkefiende?
Vi hater m**** og lillestrøm, Vi hater m**** og lillestrøm!
Vi hater m**** og lillestrøm, Vi hater m**** og lillestrøm!
Men vi elsker Rosenborg! _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 27.05.2008 21:26 Post subject: |
|
|
Reagerte på det samme. Bergenserne har ego nok til å tro at de er erkefiendene våre. Men jeg forholder meg ganske likegyldige til gjengen. Spesielt med tanke på at det tar 43 nye år før de blir seriemestere. De er jo strengt tatt ikke noen rival i det hele tatt. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 27.05.2008 22:32 Post subject: |
|
|
Lillestrøm? Hvem er Lillestrøm? Laget uten sjel som snart spiller adeccoball? Å hate dem i 2008 må være en misforstått form for nostalgi blant gamle medlemmer av Kjernen. For oss som sitter på vanlige plasser er det Brann og Vålerenga vi hater. Og sildslammet i Molde. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 28.05.2008 04:22 Post subject: |
|
|
For min del er det slik at Brann er en større rival, men hatet til Lillestrøm er større. Lillestrøm står så og si for alt annet enn det jeg ønsker RBK skal stå for. Samme med Molde, der er det også kun hat. Så å si at Brann er RBKs erkerivaler syns hvertfall jeg er en riktig påstand. Det er mer enn nok av klassiske oppgjør å ta av mellom de klubbene. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 28.05.2008 21:09 Post subject: |
|
|
Guffen wrote: | Lillestrøm? Hvem er Lillestrøm? Laget uten sjel som snart spiller adeccoball? Å hate dem i 2008 må være en misforstått form for nostalgi blant gamle medlemmer av Kjernen. For oss som sitter på vanlige plasser er det Brann og Vålerenga vi hater. Og sildslammet i Molde. |
Et hat forgår aldri. Det er utrolig artig å slå Brann og Vålerengen IF, men hat, nei!
Hatet mot m**** og LSK bunner i lang tradisjon av rivalisering både på og utenfor banen og vil eksistere uansett hvilken divisjon de spiller i. Det har det aldri vært mot disse to andre lagene, vi har da kontinuitet i det vi driver med for svarte! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 04.06.2008 00:38 Post subject: |
|
|
Håper vi slipper å se en eneste person i rødt på Lerkendal i morgen. Fullsatt stadion som koker i sort og kvitt, det hadde vært noe. |
|
Back to top |
|
 |
Gnufs Senior
|
Posted: 04.06.2008 02:04 Post subject: |
|
|
Rødkledde alle andre steder enn bortefeltet blir tvangssodomert av mannen med stikkene...  |
|
Back to top |
|
 |
Morty Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 04.06.2008 10:33 Post subject: |
|
|
Morty: Svært så engasjert du var i dette. Jobber du for Veidekke? |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.06.2008 10:52 Post subject: |
|
|
Quote: | ACTIONFYLT PAUSE
Veidekke kommer til å bli godt synlig også i pausen mellom RBK og Brann i form av ballkonkurranse på indre bane, under storskjermshowet RBKTV Direkte. Der blir det også urpremiere på den nye RBK-låten. |
Kan knapt vente. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 04.06.2008 11:14 Post subject: |
|
|
Dette blir jo bare bedre og bedre. Klappere og actionfylt pause. Får håpe de blir kvitt klapperne i hvertfall.
Edit: Da var det bekrefta at klappere blir fjerna. Klapp klapp. |
|
Back to top |
|
 |
|